Фізика - 9 клас (21-22 н.р.)

02.05.2022 (9-а і 9-Б класи)

01.05.2022 (9-В клас)

Цікава фізика

Форма проведення уроку - асинхронна

Це не фокус. Це фізика.
Вашій увазі представляємо відео цікавих дослідів


================

01.05.2022 (9-Б клас)

31.05.2022 (9-В і 9-Г (2-й урок) класи)

30.05.2022 (9-А клас)

Фізика та екологія

Форма проведення уроку - асинхронна

Підведемо підсумки вивчення курсу фізики протягом трьох років. Поговоримо про фізико-технічні винаходи і наслідки їх використання:
1) Переглянути відео, подані нижче.
2) Вибрати (за бажанням) тему мініпроекту і підготувати виступ на наступний урок. Теми ви можете вибрати з Гугл-документу попереднього уроку..
Матеріали з мініпроекту збережіть на Гугл-диску і надайте до них доступ учителю.





================

31.05.2022 (9-Г клас, 1-й урок)

30.05.2022 (9-Б клас)

27.05.2022 (9-А і 9-В класи)

Фундаментальні взаємодії. Фізична картина світу

Форма проведення уроку - асинхронна

Підведемо підсумки вивчення курсу фізики протягом трьох років. Окреслимо єдину фізичну картину світу. Пропоную вам:
1) Переглянути відео, подані нижче.
2) Вибрати (за бажанням) тему мініпроекту і підготувати виступ на наступний урок. Теми ви можете вибрати з Гугл-документу. Презентацію до виступу надіслати мені через Класрум напередодні (надати доступ до файлу за допомогою опція "Ваша робота")




=================

27.05.2022 (9-Г клас)

26.05.2022 (9-А і 9-Б класи)

25.05.2022 (9-В клас)

Контрольна робота з теми "Імпульс. Енергія. Закони збереження"

Форма проведення уроку - асинхронна
Перша частина - виконання тестів (для всіх, максимальна кількість балів 10)
Виконати тести за посиланнями:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3535977

Увага! 
Ящо не зможете вийти на тести за посиланням або перерветься зв'язок, ви можете виконати їх за додатком до уроку (див.нижче). Відповіді у цей тест не заведені, тому ви відразу бали не зможете побачити.
  
Друга частина - (для високого рівня додаткові завдання)

На 11-12 балів треба виконати тести (перша частина + задачі).
Розв'язати задачі (умова Гугл-документі, який додається нижче) в робочому зошиті, сфотографувати (або сканувати) і надіслати на перевірку (бажано через Класрум) до 12.00.



=================

24.05.2022 - 9-Г (2-й урок) та 9-В класи

Закони збереження

Форма проведення - синхронна
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 38 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Г клас
Вівторок, 24 травня · 8:30 – 10:00дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/djk-xzmr-qeu 

9-В клас
Вівторок, 24 травня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yxg-eneh-onq


Домашнє завдання:
Підготуватися до контрольної роботи з теми "Імпульс. Енергія. Закони збереження"

=================

25.05.2022 (9-Б клас)

23.05.2022 (9-А клас)

Закон збереження механічної енергії. Розв'язування задач

Форма проведення - синхронна
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 38 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А клас
Понеділок, 23 травня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/kuj-zcif-pzo

9-Б клас
Середа, 25 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qpy-siix-bkh 

Домашнє завдання:  
1) Повторити ОК до уроку
2) Виконати задачі, помічені "д/з" на Дошці.
3) Підготуватися до контрольної роботи з теми "Імпульс. Енергія. Закони збереження"


=================

24.05.2022 (9-Г клас, 1-й урок)

23.05.2022 (9-Б клас)

20.05.2022 (9-А, 9-В класи)

Закон збереження повної механічної енергії

Форма проведення - синхронна
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 38 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Вивчення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).

9-Б клас
Понеділок, 23 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qpy-siix-bkh  

9-А клас
Пʼятниця, 20 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/kuj-zcif-pzo

9-В клас
Пʼятниця, 20 травня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yxg-eneh-onq  

9-Г клас
Вівторок, 24 травня · 8:30 – 10:00дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/djk-xzmr-qeu 

Домашнє завдання:  
1) Переглянути відеопояснення до уроку (для тих, хто працює асинхронно)
2) Скласти ОК по теоретичній частині (1 і 2 слайди Дошки), вивчити його. 
3) Виконати задачі, помічені "д/з" на Дошці.
4) Скориставшись відео, яке додається до уроку, виконати лабораторну роботу №7.
Роботу виконати в робочому зошиті, інструкція до роботи (з підручника, ст 241) додається нижче. Роботу надіслати для перевірки, прикріпивши до цього уроку.





===============

20.05.2022 (9-Г клас)

18.05.2022 (9-В клас)

Розв'язування задач на закон збереження імпульсу - урок 2

Форма проведення - синхронна
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 36-37 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-В клас
Середа, 18 травня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yxg-eneh-onq

Домашнє завдання:  
1) Повторити теоретичний матеріал по ОК 
2) Виконати задачі, помічені "д/з" на дошці 
 (22.20, 22.21, впр.37 (2), 22.25).


============

19.05.2022 (9-А і 9-Б класи)

17.05.2022 (9-В клас, 9-Г (2-й урок))

Розв'язування задач на закон збереження імпульсу

Форма проведення - синхронна
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 36-37 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А клас
Четвер, 19 травня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/kuj-zcif-pzo

9-Б клас
Четвер, 19 травня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qpy-siix-bkh 

9-В клас
Вівторок, 17 травня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yxg-eneh-onq

9-Г клас
Вівторок, 17 травня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/djk-xzmr-qeu 

Домашнє завдання:  
1) Переглянути відео про реактивний рух.
2) Повторити теоретичний матеріал по ОК 
3) Виконати задачі, помічені "д/з" на дошці.

=============

17.05.2022 (9-Г клас, 1-й урок)

Форма проведення - асинхронна
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 36-37 підручника

1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторити теоретичний матеріал по ОК (матеріал попереднього уроку)
3. Переглянути відео про реактивний рух.
4. Опрацювати задачі з відео попереднього уроку (для тих, хто цього не зробив)


=============

18.05.2022 (9-Б клас)

16.05.2022 (9-А клас)

13.05.2022 (9-В клас)

Реактивний рух. Розв'язування задач на імпульс

Форма проведення - синхронна
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 36-37 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Б клас
Середа, 18 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qpy-siix-bkh 

9-Г клас
Вівторок, 17 травня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/djk-xzmr-qeu

9-А клас
Понеділок, 16 травня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/kuj-zcif-pzo

9-В клас
Пʼятниця, 13 травня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yxg-eneh-onq

Домашнє завдання:  
1) Переглянути відео про реактивний рух.
2) Повторити теоретичний матеріал по ОК 
3) Виконати задачі, помічені "д/з" на дошці.



============

16.05.2022 (9-Б клас)

13.05.2022 (9-А і 9-Г класи)

11.05.2022 (9-В клас)

Імпульс. Закон збереження імпульсу

Форма проведення уроку - асинхронна

Матеріал за підручником: параграф 36
Частина 1 (під час уроку)
1. Переглянути відеопояснення теми уроку (до задач). Уважно слухайте пояснення, з'ясуйте: 
  • Яку систему можна вважати замкненою? відкритою?
  • Що таке імпульс тіла? Його позначення, одиниці вимірювання в системі СІ. 
  • За якої умови змінюється імпульс тіла? Що ми називаємо імпульсом сили?
  • Формулювання закону збереження імпульсу. Для ких систем він справедливий?
2. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, скориставшись відеопоясненням або підручником. 
3. Опрацювати другу частину відео і записати розв'язки задач в робочий зошит

Частина 2 (домашнє завдання):  
1) вивчити ОК;
2) закінчити опрацювання задач


============

10.05.2022 (9-Г (2-й урок) та 9-В класи)

Рух під дією кількох сил - урок 4

Форма проведення - синхронна
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфі 35 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Г клас
Вівторок, 10 травня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/djk-xzmr-qeu

Домашнє завдання:  
1) Повторити теоретичний матеріал по ОК 
2)  Виконати самостійну роботу, надіслати для перевірки. Розподіл варіантів додається в тексті завдань. матеріали до самостійної роботи містяться в Класрумі.

Дошка    

============

12.05.2022 (9-А і 9-Б класи)

10.05.2022 (9-Г клас, 1-й урок)

06.05.2022 (9-В клас)

Рух під дією кількох сил - урок 3

Форма проведення - синхронна
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфі 35 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А клас
Четвер, 12 травня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/kuj-zcif-pzo 

9-Б клас
Четвер, 12 травня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qpy-siix-bkh 

9-В клас
Пʼятниця, 6 травня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yxg-eneh-onq

Домашнє завдання:  
1) Повторити теоретичний матеріал по ОК 
2)  Виконати задачі, помічені "д/з" на дошці.

Для 9-А і 9-Б класів другий пункт домашнього завдвння змінений на:
Виконати самостійну роботу, надіслати для перевірки. Розподіл варіантів додається в тексті завдань. матеріали до самостійної роботи містяться в Класрумі.

============

11.05.2022 (9-Б клас)

06.05.2022 (9-А і 9-Г класи)

04.05.2022 (9-В клас)

Рух під дією кількох сил - урок 2

Форма проведення - синхронна
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфі 35 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А клас
Пʼятниця, 6 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/kuj-zcif-pzo

9-Г клас
Пʼятниця, 6 травня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/djk-xzmr-qeu


Домашнє завдання:  

1) Повторити матеріал про сили в механіці (додадок у pdf - форматі)
2) Скласти і вивчити ОК (матеріал на Дошці)
3) Опрацювати задачі з відео 1 та задачі 2 і 3 з відео 2, які додаються нижче.





===========

27.04.2022 (9-В клас)

Рух під дією земного тяжіння - урок 4

Форма проведення - синхронна
Вивчення криволійних рухів під дією земного тяжіння (розв'язування задач)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Вивчення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-В Фізика
Середа, 27 квітня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt  


Домашнє завдання:  

1) Повторити ОК (матеріал на дошці і в додатку 1 і 3 до уроків)
2) Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку.
3) Опрацювати задачі з додатку 3 до уроку ( для самостійного розв'язку)

================

27.04.2022 (9-Б клас)

26.04.2022 (9-В і 9-Г класи)

22.04.2022 (9-А клас)

Рух під дією земного тяжіння - урок 3

Форма проведення - синхронна
Вивчення криволінійних рухів під дією земного тяжіння
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Вивчення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Б Фізика
Середа, 27 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu 

9-А Фізика
Пʼятниця, 22 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami 

9-Г Фізика
Вівторок, 26 квітня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu

9-В Фізика
Вівторок, 26 квітня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt


Домашнє завдання:  

1) Скласти і вивчити ОК (матеріал на дошці і в додатку 1 до уроку)
2) Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку.
3) Опрацювати задачі з додатку 3 до уроку (№№ 1-4 для самостійного розв'язку)




============

22.04.2022 (9-В і 9-Г класи)

21.04. 2022 (9-А і 9-Б класи)

Рух під дією земного тяжіння - урок 2

Форма проведення - синхронна
Вивчення прямолінійних рухів під дією земного тяжіння (розв'язування задач)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-В Фізика
Пʼятниця, 22 квітня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt

9-Г Фізика
Пʼятниця, 22 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu 


Домашнє завдання:  

1) Скласти і вивчити ОК (матеріал на дошці і в додатку 2 до уроку)
2) Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку.
3) Опрацювати задачі з додатку 3 до уроку (№№ 19.5; 19.17; 19.11; 19.15)




============

20.04.2022 (9-Б і 9-В класи)

19.04.2022 (9-Г клас (2-й урок))

18.04.2022 (9-А клас)

Рух під дією земного тяжіння - урок 1

Форма проведення - синхронна
Вивчення прямолінійних рухів під дією земного тяжіння
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.  (Додаток 4 і 5 до уроку)
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Понеділок, 18 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami


9-Б Фізика
Понеділок, 18 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu  

9-В Фізика
Середа, 20 квітня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt  

Домашнє завдання:  

1) Скласти і вивчити ОК (матеріал на дошці і в додатку 2 до уроку)
2) Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку.
3) Опрацювати задачі з додатку 3 до уроку (№№ 19.10; 19.12-19.14)
Додаток 4 містить пояснення нового матеріалу. Додаток 5 - демонстрація досліду Галілея на Пізанській башті і на Місяці.






===============

18.04.2022 (9-Б клас)

15.04.2022 (9-В клас)

Сили в механіці

Форма проведення уроку - асинхронна

В механіці, крім сили тяжіння і сили всесвітнього тяжіння (сили гравітаційної природи), є ще сили електромагнітної природи:
  • сила пружності;
  • сила тертя;
  • вага;
  • сила Архімеда. 
Ці сили ми вчили у 7 класі. Вам дається опорний конспект, за яким ви повинні повторити цей матеріал. Обов'язково перенесіть найважливіші моменти в робочий зошит.


================

19.04.2022 (9-В клас і 9-Г клас (1-й урок))

15.04.2022 (9-А клас)
14.04.2022 (9-Б клас)

Розв'язування задач на закон всесвітнього тяжіння - урок 2


Форма проведення - синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).


9-А Фізика
Пʼятниця, 15 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami 

9-Б Фізика
Четвер, 14 квітня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu  

9-В Фізика
Пʼятниця, 15 квітня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt  

Домашнє завдання: закінчити розв'язування задач, які розміщені на дошці з поміткою "д/з"


Дошка

=========

15.04.2022 (9-Г клас)

14.04.2022 (9-А клас)

13.04.2022 (9-Б і 9-В класи)

Розв'язування задач на закон всесвітнього тяжіння

Форма проведення - синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).

9-Г Фізика
Пʼятниця, 15 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu 


Домашнє завдання закінчити розв'язування задач, які розміщені на дошці з поміткою "д/з"


============

12.04.2022 (9-7 клас - 2-й урок)

08.04.2022 (9-А і 9-В класи)

07.04.2022 (9-Б клас)

Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння

Форма проведення уроку - асинхронна

Матеріал за підручником: параграфи 33
Частина 1 (під час уроку)
1. Переглянути відеопояснення теми уроку. Уважно слухайте пояснення, з'ясуйте: 
  • Які тіла проявляють гравітаційну взаємодію, який характер цієї взаємодії?
  • Формулювання закону всесвітнього тяжіння, математичний запис (з поясненням величин, які туди входять) та пояснювальний малюнок.
  • Фізичний зміст гравітаційної сталої.
  • Які межі застосування закону?
  • Два способи визначення сили тяжіння. Формула для прискорення вільного падіння.
  • Фактори, від яких залежить прискорення вільного падіння. Його середнє значення біля поверхні Землі.
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, скориставшись відеопоясненням або підручником. 

Частина 2 (домашнє завдання):  вивчити ОК.

Для тих, хто не зхміг пройти тестування з кінематики (розрахункові задачі).
1. Під час уроку виконати тест за посиланням:  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9019110

Задачі, які є в тесті розв'язати і надіслати для перевірки (прикріпити до сьогоднішнього уроку). Тест проходити один раз під своїм прізвищем та іменем.
2. Новий матеріал вивчити, виконовши завдання уроку в якості домашнього завдання.


============

12.04.2022 (9-Г(1-й урок) і 9-В класи)

11.04.2022 (9-А і 9-Б класи)

Розв'язування задач на закони Ньютона - урок 2

Форма проведення - синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Б Фізика
Четвер, 7 квітня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu

9-А Фізика
Пʼятниця, 8 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami 

9-В Фізика
Пʼятниця, 8 квітня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt 


Домашнє завдання:  виконати тестові завдання. 
Посилання на тести  додаються до уроку в Класрумі. Під час виконання тестів вписувати власне прізвище та ім'я за журналом (а не нік), обов'язково вказувати адресу електронної пошти. Не підписані роботи зараховуватись не будуть.


============

08.04.2022 (9-Г клас)

07.04.2022 (9-А клас)

06.04.2022 (9-Б і 9-В класи)

Розв'язування задач на закони Ньютона - урок1

Форма проведення - синхронна

1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Четвер, 7 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami 

9-Б Фізика
Середа, 6 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu

9-В Фізика
Середа, 6 квітня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt 

9-Г Фізика
Пʼятниця, 8 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu 


Домашнє завдання:  закінчити розв'язування задач, які розміщені на дошці з поміткою "д/з"


============

05.04.2022 (9-В і 9-Г(2-й урок) класи)

04.04.2022 (9-А і 9-Б класи)

Закони Ньютона. Сила. Маса

Форма проведення уроку - асинхронна
Матеріал за підручником: параграфи 30-32.

Частина 1 (під час уроку)
1. Повторити поняття інерції і інертності за курс 7 класу. Для цього переглянути перший відеофрагмент, який додається.
Уважно слухайте пояснення, з'ясуйте: 
  • Які умови руху тіла за законом інерції і прояви інерції під час дії сили. 
  • Як інертність впливає на зміну в русі тіла під час діїї на нього сили?
2.Переглянути другий відеофрагмент. Уважно слухайте пояснення, з'ясуйте: 
  • Суть трьох законів Ньютона.
  • Які системи відліку називають інерціальними? Як вибрати інерціальну систему відліку?
  • Які фактори і як впливають на прискорення тіла? Від чого залежить напрямок прискорення?
  • Які особливості пари сил, що виникають при взаємодії тіл?
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, скориставшись відеопрезентацією (третє відео) або підручником. Зверніть також увагу на коротку характеристику сили і маси, яка дається на початку відео. 

Частина 2 (домашнє завдання):  вивчити ОК.

Для тих, хто не зхміг пройти тестування на попередньому уроці. (для 9-В класу)

1. Під час уроку виконати тест за посиланням:  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3790081
Задачі, які є в тесті розв'язати і надіслати для перевірки (прикріпити до сьогоднішнього уроку). Тест проходити один раз під своїм прізвищем та іменем.
2. Новий матеріал вивчити, виконовши завдання уроку в якості домашнього завдання.


 

============

05.04.2022 (9-Г(1-й урок))

01.04.2022 (9-А і 9-В класи)

31.03.2022 (9-Б клас)

РППР. Розв'язування кількісних задач - урок 4

Форма проведення - асинхронна

1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Виконати тест за посиланням:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3790081 
Задачі, які є в тесті розв'язати і надіслати для перевірки
3. Опрацювати  ОК (PDF - документ, який додається до уроку)
2. Розв'язати задачі, які містить ОК (до частини зазач є розв'язки в другому PDF - документі)



===========

01.04.2022 (9-Г клас)

31.03.2022 (9-А клас)

30.03.2022 (9-Б і 9-В класи)

РППР. Розрахункові задачі - урок 2

Форма проведення - синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Б Фізика
Середа, 30 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu

9-В Фізика
Середа, 30 березня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt 


9-Г Фізика
Пʼятниця, 1 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu  

Домашнє завдання:  закінчити розв'язування задач, які розглядалися на уроці

===========

29.03.2022 (9-В клас)

РППР. Розв'язування кількісних задач

Форма проведення - синхронна

1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-В Фізика
Вівторок, 29 березня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt 


Домашнє завдання:  
1. Опрацювати і вивчити ОК (PDF - документ, який додається до уроку)
2. Розв'язати задачі, які містить ОК.

==========

29.03.2022 (для 9-Г класу)

РППР. Розв'язування кількісних задач

Форма проведення: 1-й урок - синхронна;  2-й урок - асинхронна;
1-й урок:
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Г Фізика
Вівторок, 29 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu


2-й урок 
1.Повторити ОК (PDF - документ, який додається до уроку)
2. Розв'язати задачі, які містить ОК (до частини зазач є розв'язки в другому PDF - документі)

==========

28.03.2022 (9-А і 9-Б класи)

РППР. Розв'язування кількісних задач - урок 2

Форма проведення - асинхронна

1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторити ОК (PDF - документ, який додається до уроку)
2. Розв'язати задачі, які містить ОК (до частини зазач є розв'язки в другому PDF - документі)


==========

25.03.2022 (9-А, 9-В і 9-Г класи)

24.03.2022 (9-Б клас)

РППР. Розв'язування кількісних задач

Форма проведення - синхронна

1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Четвер, 24 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami 

9-А Фізика
Пʼятниця, 25 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami 

9-В Фізика
Пʼятниця, 25 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt

9-Г Фізика
Пʼятниця, 25 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu


Домашнє завдання:  
1. Опрацювати і вивчити ОК (PDF - документ, який додається до уроку)
2. Розв'язати задачі, які містить ОК.


==========

23.03.2022 (9-Б і 9-В класи)

22.03.2022 (9-Г клас - 2-й урок)

21.03.2022 (9-А клас)

Розв'язування задач на рівняння прямолінійних рухів. Самостійна робота

Форма проведення - синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Понеділок, 21 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami 

9-Г Фізика
Вівторок, 22 березня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu  

9-В Фізика
Середа, 23 березня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt 

9-Б Фізика
Середа, 23 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu 


Домашнє завдання:  Виконати самостійну роботу за визначеними варіантами Додаток 1 і 2 до уроку. Сфотографовану роботу надіслати через опцію "Ваша робота"

Додатки до уроку містяться в Класрумі. Якщо виникнуть проблеми із входженням в Класрум, напишіть у Вайбер в особисті повідомлення

================

22.03.2022 (9-В клас і 9-Г клас - 2-й урок)

21.03.2022 (9-Б клас)

18.03.2022 (9-А клас)

Розв'язування задач на рівняння прямолінійних рухів

Форма проведення - синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Пʼятниця, 18 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami

9-Б Фізика
Понеділок, 21 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu

9-В Фізика
Вівторок, 22 березня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt  

9-Г Фізика
Вівторок, 22 березня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu  


Домашнє завдання:  Виконати самостійну роботу за визначеними варіантами Додаток 1 і 2 до уроку. Сфотографовану роботу надіслати через опцію "Ваша робота"

Додатки до уроку містяться в Класрумі. Якщо виникнуть проблеми із входженням в Класрум, напишіть у Вайбер в особисті повідомлення

===========

18.03.2022 (9-В і 9-Г класи)

17.03.2022 (9-А і 9-Б класи)

Графіки прямолінійних рухів - урок 2

Форма проведення - синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Четвер, 17 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami

9-Б Фізика
Четвер, 17 березня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu

9-В Фізика
Пʼятниця, 18 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt 

9-Г Фізика
Пʼятниця, 18 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu  


Домашнє завдання:  
Скласти і вивчити ОК, закінчити розв'язки задач

==========

16.03.2022 (9-В клас)

Графіки прямолінійних рухів

Форма проведення - синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).

Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt 

Домашнє завдання: Скласти і вивчити ОК, закінчити розв'язки задач

Дошка

Відеоролик

==========

16.03.2022 (9-Б клас)

Графічне зображення РППР

Форма проведення уроку - асинхронна
Переглянути відео, які додаються до уроку (тільки ту частину, де викладений теоретичний матеріал). 
Особливу увагу зверніть на вигляд графіків руху і головні точки; як змінюється графік при зміні напрямку прискорення. Уважно слухайте виведення рівняння залежності проекції переміщення від часу.
Доповніть опорний конспект графіками залежності проекції прискорення від часу і координати від часу для РППР.



===========

15.03.2022 (9-В і 9-Г (1-й урок) класи)

Рівняння РППР. Розв'язування задач

Форма проведення - синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).

9-В Фізика
Вівторок, 15 березня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt  

9-Г Фізика
Вівторок, 15 березня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu  

Домашнє завдання: закінчити розв'язування задач, які розглядалися на уроці

Дошка 

==========

15.03.2022 (9-Г клас - 2-й урок)

14.03.2022 (9-А і 9-Б класи)

Графіки прямолінійних рухів

Форма проведення - синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Понеділок, 14 березня · 9:30 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami 

9-Б Фізика
Понеділок, 14 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu 


Домашнє завдання:  
Скласти і вивчити ОК, закінчити розв'язки задач



==========

12.03.2022 (9-А і 9-Б класи)

11.03.2022 (9-В клас)

Графічне зображення РППР

Переглянути відео, які додаються до уроку (тільки ту частину, де викладений теоретичний матеріал). 
Особливу увагу зверніть на вигляд графіків руху і головні точки; як змінюється графік при зміні напрямку прискорення. Уважно слухайте виведення рівняння залежності проекції переміщення від часу.
Зробіть у зошиті ОК.


===========

11.03.2022 (9-А клас)

10.03.2022 (9-Б клас)

Рівняння РППР. Розв'язування задач

Форма проведення - синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Б Фізика
Четвер, 10 березня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu 

9-В Фізика
Пʼятниця, 11 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt  

9-А Фізика
Пʼятниця, 11 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami 


Домашнє завдання:  закінчити розв'язування задач, які розглядалися на уроці

===========

11.03.2022 (9-Г клас)

10.03.2022 (9-А клас)

09.03.2022 (9-Б і 9-В класи)

РППР. Прискорення. Рівняння руху

Форма проведення - синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Б Фізика
Середа, 9 березня · 8:30 – 9:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu

9-В Фізика
Середа, 9 березня · 10:15 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt 

9-А Фізика
Четвер, 10 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami 

Домашнє завдання:  Скласти і вивчити ОК 



========

11.02.2022 (9-А, 9-В, 9-Г класи)

10.02.2022 (9-Б клас)

РПР. Рівняння руху

Форма проведення - синхронна

1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А фізика
Пʼятниця, 11 лютого · 8:15 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pjc-ckaj-fnv
   

9-Г фізика
Пʼятниця, 11 лютого · 9:25 – 10:25дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/edh-iuww-dds   

9-В фізика
Пʼятниця, 11 лютого · 12:20 – 1:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/efy-ztnk-nrq  

9-Б фізика
Четвер, 10 лютого · 11:15дп – 12:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ior-hqou-mdn  


Домашнє завдання:  Скласти і вивчити ОК


=======

10.02.2022 (9-А клас)

09.02.2022 (9-Б, 9-В класи)

08.02.2022 (9-Г клас - 2-й урок)

Урок 2. Абетка механіки (повторення за курс 7 класу)

Форма проведення уроку - асинхронна

Частина 1 
1. Переглянути перший відеофрагмент, який додається.
Уважно слухайте пояснення, з'ясуйте, які фізичні терміни і поняття характеризують механічний рух.
2. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, скориставшись презентацією, яка додається. У конспекті відобразити:
  • визначення і основна властивість руху;
  • поняття системи відліку, матеріальної точки, траєкторії, шляху і переміщення
Частина 2 
Виконати вправи з презентації



=======

08.02.2022 (9-В, 9-Г (1-й урок))

07.02.2022 (9-А, 9-Б класи)

Урок розв'язування задач

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
9-А фізика
Понеділок, 7 лютого · 9:20 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pjc-ckaj-fnv
 

9-Б фізика
Понеділок, 7 лютого · 8:15 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ior-hqou-mdn 

9-В фізика
Вівторок, 8 лютого · 10:15 – 11:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/efy-ztnk-nrq 

9-Г фізика
Вівторок, 8 лютого · 8:15 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/edh-iuww-dds

Домашнє завдання:
1. Повторити параграф 24.
2. Самостійну роботу (текст і розподіл варіантів додається нижче). Роботу виконати на подвійному окремому листку (ці листки ви здасте після виходу на очну форму навчання),  їх фото надіслати за допогою опції "Ваша робота" або в особисті повідомлення на Вайбері.


=======

04.02.2022 (9-А, 9-В, 9-Г класи)

03.02.2022 (9-Б клас)

Ядерні реакції. Ланцюгова ядерна реакція

Форма проведення - комбінована 
Частина 1  - синхронно (20 хв)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. 
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).

9-А фізика
Пʼятниця, 4 лютого · 8:15 – 9:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pjc-ckaj-fnv 

9-В фізика
Пʼятниця, 4 лютого · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/efy-ztnk-nrq  

9-Г фізика
Пʼятниця, 4 лютого · 9:15 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/edh-iuww-dds  

9-Б фізика
Четвер, 3 лютого · 11:15дп – 12:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ior-hqou-mdn 


Частина 2 асинхронно (25 хвилин) 
1. Переглянути відео, яке додається нижче.
2. Опрацювати параграф 26 підручника, скласти опорний конспект
У конспекті відмітити такі важливі моменти:
  • визначення понять: розщеплення ядра, ланцюгова ядерна реакція, ядерний реактор, термоядерний синтез;
  • основні конструктивні елементи ядерного реактора.

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграфи 26, 27

=======
03.02.2022 (для 9-А класу)
02.02.2022 (для 9-Б і 9-В класів)
Урок. Розв'язування задач 

Форма проведення уроку - синхронна

Запрошення на відеозустріч:
9-А фізика
Четвер, 3 лютого · 9:15дп – 10:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pjc-ckaj-fnv
  

9-Б фізика
Середа, 2 лютого · 8:15 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ior-hqou-mdn


9-В фізика
Середа, 2 лютого · 10:15 – 11:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/efy-ztnk-nrq

Домашнє завдання:
1. Повторити параграф 24.
2. Виконати вправу 24 (2,4) + завдання до уроку 1

Дошка Jamboard

========

01.02.2022

Урок 2. Розв'язування задач (для 9-Г класу)

Форма проведення уроку - синхронна

Запрошення на відеозустріч:
9-Г фізика
Вівторок, 1 лютого · 9:15 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/edh-iuww-dds

Домашнє завдання:
1. Повторити параграф 24.
2. Виконати вправу 24 (2,4) + завдання до уроку 1


========

01.02.2022 (9-В клас і 9-Г клас - урок 1)

31.01.2022 (9-А і 9-Б класи)

Йонізаційна дія РА-випромінювання

Форма проведення уроку - асинхронна

Частина 1 (під час уроку)
1. Переглянути перший відеофрагмент, який додається (перші 5 хв. 20 с відео).
Уважно слухайте пояснення, з'ясуйте, які фізичні величини характеризують йонізуюче випромінювання?
2. Опрацювати пункти 1-2 параграфа 25 підручника.
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, у якому виписати визначення, формули та одиниці вимірювання таких фізичних величин:
  • поглинута доза йонізуючого випромінювання;
  • еквівалентна доза йонізуючого випромінювання;
  • коефіцієнт якості різних видів йонізуючого ваипромінювання.
4. Переглянути перше відео (з 5 до 7 хв) і опрацювати пункт 3 параграфа 25. З'ясувати і записати особливості впливу радіації при зовнішньому і внутрішньому опроміненнях організму.
5. Переглянути друге відео і опрацювати пункти 4 і 5 параграфа 25. В опорному конспекті описати блок-схему роботи дозиметра.

Частина 2 (домашнє завдання)
1. Вивчити ОК до параграфа 25;
2. Опрацювати задачі, які запропоновані у першому відео (з 11 хв). Розв'язки перенести в робочий зошит
3. Виконати тестові завдання за посиланням: join.naurok.ua - Код доступу 4239010
або https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4239010. Після проходження тесту надішліть скрін результату.

Додатки до уроку:
Відео 2

==============

04.12.2021

Урок "Робота над мініпроектом"


Шановні дев'ятикласники!
В кінці І семестру ми проведем захист мініпроектів з тем, які вивчали протягом нього. Вам проонуються теми мініпроектів (одна тема - один учень). Розміщувати підготовлений матеріал будете на дошці Pad-let.
Сьогодні ви:
  • обираєте собі тему мініпроекту (додаток до уроку). В колонці "учень" записуєте своє прізвище;
  • опрацьовуєте рекомендації щодо роботи над мініпроектом (додаток 2 до уроку);
  • знайомитесь з дошкою Pad-let і алгоритмом розміщення на ній власної інформації (відео додається).
Дошка буде створена вчителем (одна на клас), доступ до неї буде відкритий пізніше.

Всі матеріали до уроку розміщені Гугл-Класрум.

========================
05.11.2021 (9-А, 9-В та 9-Г класи)
04.11.2021 (9-Б клас)
Урок "Дисперсія світла"

Форма проведення уроку - асинхронна

Частина 1  - вивчення нового матеріалу
1. Переглянути перший відеофрагмент до уроку (додається внизу).
Під час перегляду зверніть увагу на наступні важливі моменти:
  • У чому полягають досліди Ньютона і які висновки вчений зробив з цих дослідів?
  • У чому полягає явище дисперсії?
  • Як пояснити існування білого сонячного світла і різнокольоровий оточуючий світ?
  • Що таке спектр? Які основні кольори сонячного спектру?
2. Опрацювати параграф 13 підручника.
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект.

Частина 2  - підготовка та виконання експериментального завдання
1. Переглянути другий відеофрагмент (додається внизу).
2. Виконати пробний дослід.

Домашнє завдання:
1. Вивчити параграф 13.
3. Виконати експериментальне завдання на подвійному листку (здати на наступному уроці).




====================================

04.11.2021. (9-А клас)
Урок "Закони заломлення світла. Розв'язування задач"


Форма проведення уроку - комбінована (синхронно - 25 хв; асинхронно - 20 хв)
1. Зареєструватись на уроці, надіславши "+" у коментарях.
2. Повторити параграф 12 і ОК.
Виконати завдання, розміщене в документі "Заломлення світла_П" (додається нижче) - 10 хв.
3. Закріплення теоретичного матеріалу. Розв'язування задач.
Зайти на Гугл-Міт за посиланням:

9-А клас
Четвер, 4 листопада · 9:15 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ffx-qwyn-diz
4. Закінчити розв'язки задач, які розглядали під час онлайн-уроку (дошка Google Jamboard до уроку додається нижче).
Домашнє завдання:
1. Повторити Параграф 12 і опорний конспект.
2. Письмово виконати вправу 12 (1, 2, 7)

========================

03.11.2021. (9-Б, 9-В класи)

Урок "Закони заломлення світла. Розв'язування задач"


Форма проведення уроку - комбінована (синхронно - 25 хв; асинхронно - 20 хв)
1. Зареєструватись на уроці, надіславши "+" у коментарях.

2. Повторити параграф 12 і ОК. 
Виконати завдання, розміщене в документі "Заломлення світла_П" (додається нижче) - 10 хв.

3. Закріплення теоретичного матеріалу. Розв'язування задач.
Зайти на Гугл-Міт за посиланням:

9-Б клас
Середа, 3 листопада · 9:15 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/sda-qcgy-zjh 

*** 
9-В клас
Середа, 3 листопада · 10:15 – 11:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ngx-cxwz-gkt  

4. Закінчити розв'язки задач, які розглядали під час онлайн-уроку (дошка Google Jamboard до уроку додається нижче).

Домашнє завдання:
1.  Повторити Параграф 12 і опорний конспект.
2. Письмово виконати вправу 12 (1, 2, 7)



==================================  

02.11.2021 (9-Г клас)

Урок "Закони заломлення світла"


1-й урок - Форма проведення уроку - асинхронна

1. Переглянути перший відеофрагмент до уроку (додається внизу).
Під час перегляду зверніть увагу на наступні важливі моменти:
- Як і чому змінюється швидкість світла при переході від одного середовища до іншого?
- Як розміщені кути α  і γ по відношенню до перпендикуляра, проведеного до межі розділу двох середовищ  в точці падіння променя?
- Який з цих кутів менший при переході з більш густого середовища у менш густе (і навпаки)?
- Яке з двох межуючих середовищ оптично більш густе?
- Що в математиці називають синусом кута?
2. Опрацювати пункти 1-3 параграфа 12 підручника.
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, у якому відмітити наступні питання:
  • визначення процесу заломлення світла;
  • закони Снеліуса для заломлення світла;
  • визначення відносного і абсолютного показника світла;
  • записати формули для визначення показників заломлення світла;
  • записати висновки із записаних формул.
4. Переглянути друге відео для закріплення матеріалу, який був опрацьований у пунктах 1-3 і ознайомлення з явищем повного відбивання. Потім прочитати пункт 4 параграфа 12.

2-й урок - Форма проведення уроку - комбінована (синхронно - 25 хв; асинхронно - 20 хв)

1. Закріплення теоретичного матеріалу. Розв'язування задач.

9Г клас
Вівторок, 2 листопада · 9:15 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/csz-cgzm-cnf 

2. Закінчити розв'язки задач, які розглядали під час онлайн-уроку (презентація до уроку додається нижче).

Домашнє завдання:
1. Виконати пункт 4 плану (якщо не встигли зробити це під час уроку). 
2. Вивчити опорний конспект.
3. Письмово виконати вправу 12 (1, 2, 7)




===========================================

02.11.2021 (9-В клас)

Урок "Закони заломлення світла"


Форма проведення уроку - асинхронна

Частина 1 (під час уроку)
1. Переглянути перший відеофрагмент до уроку (додається внизу).
Під час перегляду зверніть увагу на наступні важливі моменти:
- Як і чому змінюється швидкість світла при переході від одного середовища до іншого?
- Як розміщені кути α  і γ по відношенню до перпендикуляра, проведеного до межі розділу двох середовищ  в точці падіння променя?
- Який з цих кутів менший при переході з більш густого середовища у менш густе (і навпаки)?
- Яке з двох межуючих середовищ оптично більш густе?
- Що в математиці називають синусом кута?
2. Опрацювати пункти 1-3 параграфа 12 підручника.
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, у якому відмітити наступні питання:
  • визначення процесу заломлення світла;
  • закони Снеліуса для заломлення світла;
  • визначення відносного і абсолютного показника світла;
  • записати формули для визначення показників заломлення світла;
  • записати висновки із записаних формул.
4. Переглянути друге відео для закріплення матеріалу, який був опрацьований у пунктах 1-3 і ознайомлення з явищем повного відбивання. Потім прочитати пункт 4 параграфа 12.

Частина 2 (домашнє завдання)
1. Виконати пункт 4 плану (якщо не встигли зробити це під час уроку). 
2. Вивчити опорний конспект.
3. Письмово виконати вправу 12 (1)

==============================

01.11.2021 (9-А і 9-Б класи)

Урок "Закони заломлення світла"

Форма проведення уроку - асинхронна

Частина 1 (під час уроку)
1. Переглянути перший відеофрагмент до уроку (додається внизу).
Під час перегляду зверніть увагу на наступні важливі моменти:
- Як і чому змінюється швидкість світла при переході від одного середовища до іншого?
- Як розміщені кути α  і γ по відношенню до перпендикуляра, проведеного до межі розділу двох середовищ  в точці падіння променя?
- Який з цих кутів менший при переході з більш густого середовища у менш густе (і навпаки)?
- Яке з двох межуючих середовищ оптично більш густе?
- Що в математиці називають синусом кута?
2. Опрацювати пункти 1-3 параграфа 12 підручника.
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, у якому відмітити наступні питання:
  • визначення процесу заломлення світла;
  • закони Снеліуса для заломлення світла;
  • визначення відносного і абсолютного показника світла;
  • записати формули для визначення показників заломлення світла;
  • записати висновки із записаних формул.
4. Переглянути друге відео для закріплення матеріалу, який був опрацьований у пунктах 1-3 і ознайомлення з явищем повного відбивання. Потім прочитати пункт 4 параграфа 12.

Частина 2 (домашнє завдання)
1. Виконати пункт 4 плану (якщо не встигли зробити це під час уроку). 
2. Вивчити опорний конспект.
3. Письмово виконати вправу 12 (1)


Немає коментарів:

Дописати коментар