02.05.2022 (9-а і 9-Б класи)
01.05.2022 (9-В клас)
Цікава фізика
Форма проведення уроку - асинхронна
Це не фокус. Це фізика.
Вашій увазі представляємо відео цікавих дослідів
Це не фокус. Це фізика.
Вашій увазі представляємо відео цікавих дослідів
================
01.05.2022 (9-Б клас)
31.05.2022 (9-В і 9-Г (2-й урок) класи)
30.05.2022 (9-А клас)
Фізика та екологія
Підведемо підсумки вивчення курсу фізики протягом трьох років. Поговоримо про фізико-технічні винаходи і наслідки їх використання:
1) Переглянути відео, подані нижче.
2) Вибрати (за бажанням) тему мініпроекту і підготувати виступ на наступний урок. Теми ви можете вибрати з Гугл-документу попереднього уроку..
================
31. 05.2022 (9-Г клас, 1-й урок)
30.05.2022 (9-Б клас)
27.05.2022 (9-А і 9-В класи)
Фундаментальні взаємодії. Фізична картина світу
Підведемо підсумки вивчення курсу фізики протягом трьох років. Окреслимо єдину фізичну картину світу. Пропоную вам:
1) Переглянути відео, подані нижче.
2) Вибрати (за бажанням) тему мініпроекту і підготувати виступ на наступний урок. Теми ви можете вибрати з Гугл-документу. Презентацію до виступу надіслати мені через Класрум напередодні (надати доступ до файлу за допомогою опція "Ваша робота")
=================
27.05.2022 (9-Г клас)
26.05.2022 (9-А і 9-Б класи)
25.05.2022 (9-В клас)
Контрольна робота з теми "Імпульс. Енергія. Закони збереження"
Перша частина - виконання тестів (для всіх, максимальна кількість балів 10)
Виконати тести за посиланнями:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3535977
Ящо не зможете вийти на тести за посиланням або перерветься зв'язок, ви можете виконати їх за додатком до уроку (див.нижче). Відповіді у цей тест не заведені, тому ви відразу бали не зможете побачити.
Друга частина - (для високого рівня додаткові завдання)
На 11-12 балів треба виконати тести (перша частина + задачі).
Розв'язати задачі (умова Гугл-документі, який додається нижче) в робочому зошиті, сфотографувати (або сканувати) і надіслати на перевірку (бажано через Класрум) до 12.00.
=================
24.05.2022 - 9-Г (2-й урок) та 9-В класи
Закони збереження
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 38 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Г клас
Вівторок, 24 травня · 8:30 – 10:00дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/djk-xzmr-qeu
Вівторок, 24 травня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yxg-eneh-onq
Домашнє завдання:
=================
25.05.2022 (9-Б клас)
23.05.2022 (9-А клас)
Закон збереження механічної енергії. Розв'язування задач
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 38 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А клас
Понеділок, 23 травня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/kuj-zcif-pzo
9-Б клас
Середа, 25 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qpy-siix-bkh
Домашнє завдання:
1) Повторити ОК до уроку
2) Виконати задачі, помічені "д/з" на Дошці.
=================
24.05.2022 (9-Г клас, 1-й урок)
23.05.2022 (9-Б клас)
20.05.2022 (9-А, 9-В класи)
Закон збереження повної механічної енергії
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 38 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Вивчення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
Понеділок, 23 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qpy-siix-bkh
Пʼятниця, 20 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/kuj-zcif-pzo
9-В клас
Пʼятниця, 20 травня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yxg-eneh-onq
9-Г клас
Вівторок, 24 травня · 8:30 – 10:00дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/djk-xzmr-qeu
Вівторок, 24 травня · 8:30 – 10:00дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/djk-xzmr-qeu
1) Переглянути відеопояснення до уроку (для тих, хто працює асинхронно)
2) Скласти ОК по теоретичній частині (1 і 2 слайди Дошки), вивчити його.
3) Виконати задачі, помічені "д/з" на Дошці.
4) Скориставшись відео, яке додається до уроку, виконати лабораторну роботу №7.
Роботу виконати в робочому зошиті, інструкція до роботи (з підручника, ст 241) додається нижче. Роботу надіслати для перевірки, прикріпивши до цього уроку.
===============
20.05.2022 (9-Г клас)
18.05.2022 (9-В клас)
Розв'язування задач на закон збереження імпульсу - урок 2
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 36-37 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-В клас
Середа, 18 травня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yxg-eneh-onq
Домашнє завдання:
1) Повторити теоретичний матеріал по ОК
2) Виконати задачі, помічені "д/з" на дошці
============
19.05.2022 (9-А і 9-Б класи)
17.05.2022 (9-В клас, 9-Г (2-й урок))
Розв'язування задач на закон збереження імпульсу
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 36-37 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
Четвер, 19 травня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/kuj-zcif-pzo
Четвер, 19 травня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qpy-siix-bkh
9-В клас
Вівторок, 17 травня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yxg-eneh-onq
9-Г клас
Вівторок, 17 травня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/djk-xzmr-qeu
Домашнє завдання:
1) Переглянути відео про реактивний рух.
2) Повторити теоретичний матеріал по ОК
3) Виконати задачі, помічені "д/з" на дошці.
=============
17.05.2022 (9-Г клас, 1-й урок)
Форма проведення - асинхроннаВивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 36-37 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторити теоретичний матеріал по ОК (матеріал попереднього уроку)
3. Переглянути відео про реактивний рух.
4. Опрацювати задачі з відео попереднього уроку (для тих, хто цього не зробив)
=============
18.05.2022 (9-Б клас)
16.05.2022 (9-А клас)
13.05.2022 (9-В клас)
Реактивний рух. Розв'язування задач на імпульс
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфах 36-37 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
Середа, 18 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qpy-siix-bkh
Вівторок, 17 травня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/djk-xzmr-qeu
Понеділок, 16 травня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/kuj-zcif-pzo
Пʼятниця, 13 травня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yxg-eneh-onq
Домашнє завдання:
1) Переглянути відео про реактивний рух.
2) Повторити теоретичний матеріал по ОК
3) Виконати задачі, помічені "д/з" на дошці.
============
16.05.2022 (9-Б клас)
13.05.2022 (9-А і 9-Г класи)
11.05.2022 (9-В клас)
Імпульс. Закон збереження імпульсу
Матеріал за підручником: параграф 36
Частина 1 (під час уроку)
1. Переглянути відеопояснення теми уроку (до задач). Уважно слухайте пояснення, з'ясуйте:
- Яку систему можна вважати замкненою? відкритою?
- Що таке імпульс тіла? Його позначення, одиниці вимірювання в системі СІ.
- За якої умови змінюється імпульс тіла? Що ми називаємо імпульсом сили?
- Формулювання закону збереження імпульсу. Для ких систем він справедливий?
3. Опрацювати другу частину відео і записати розв'язки задач в робочий зошит
Частина 2 (домашнє завдання):
1) вивчити ОК;
2) закінчити опрацювання задач
============
10.05.2022 (9-Г (2-й урок) та 9-В класи)
Рух під дією кількох сил - урок 4
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфі 35 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Г клас
Вівторок, 10 травня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/djk-xzmr-qeu
Домашнє завдання:
1) Повторити теоретичний матеріал по ОК
2) Виконати самостійну роботу, надіслати для перевірки. Розподіл варіантів додається в тексті завдань. матеріали до самостійної роботи містяться в Класрумі.
============
12.05.2022 (9-А і 9-Б класи)
10.05.2022 (9-Г клас, 1-й урок)
06.05.2022 (9-В клас)
Рух під дією кількох сил - урок 3
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфі 35 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
Четвер, 12 травня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/kuj-zcif-pzo
Четвер, 12 травня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qpy-siix-bkh
9-В клас
Пʼятниця, 6 травня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yxg-eneh-onq
Домашнє завдання:
1) Повторити теоретичний матеріал по ОК
2) Виконати задачі, помічені "д/з" на дошці.
============
11.05.2022 (9-Б клас)
06.05.2022 (9-А і 9-Г класи)
04.05.2022 (9-В клас)
Рух під дією кількох сил - урок 2
Вивчення теоретичного мтеріалу - матеріал міститься у параграфі 35 підручника
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А клас
Пʼятниця, 6 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/kuj-zcif-pzo
Пʼятниця, 6 травня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/djk-xzmr-qeu
Домашнє завдання:
1) Повторити матеріал про сили в механіці (додадок у pdf - форматі)
2) Скласти і вивчити ОК (матеріал на Дошці)
3) Опрацювати задачі з відео 1 та задачі 2 і 3 з відео 2, які додаються нижче.
===========
27.04.2022 (9-В клас)
Рух під дією земного тяжіння - урок 4
Вивчення криволійних рухів під дією земного тяжіння (розв'язування задач)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Вивчення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-В Фізика
Середа, 27 квітня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Домашнє завдання:
1) Повторити ОК (матеріал на дошці і в додатку 1 і 3 до уроків)
2) Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку.
3) Опрацювати задачі з додатку 3 до уроку ( для самостійного розв'язку)
================
27.04.2022 (9-Б клас)
26.04.2022 (9-В і 9-Г класи)
22.04.2022 (9-А клас)
Рух під дією земного тяжіння - урок 3
Вивчення криволінійних рухів під дією земного тяжіння
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Вивчення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Б Фізика
Середа, 27 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu
Пʼятниця, 22 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
Вівторок, 26 квітня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
Вівторок, 26 квітня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Домашнє завдання:
1) Скласти і вивчити ОК (матеріал на дошці і в додатку 1 до уроку)
2) Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку.
3) Опрацювати задачі з додатку 3 до уроку (№№ 1-4 для самостійного розв'язку)
============
22.04.2022 (9-В і 9-Г класи)
21.04. 2022 (9-А і 9-Б класи)
Рух під дією земного тяжіння - урок 2
Вивчення прямолінійних рухів під дією земного тяжіння (розв'язування задач)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення нового матеріалу і закріплення на задачах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-В Фізика
Пʼятниця, 22 квітня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Пʼятниця, 22 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
Домашнє завдання:
1) Скласти і вивчити ОК (матеріал на дошці і в додатку 2 до уроку)
2) Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку.
3) Опрацювати задачі з додатку 3 до уроку (№№ 19.5; 19.17; 19.11; 19.15)
============
20.04.2022 (9-Б і 9-В класи)
19.04.2022 (9-Г клас (2-й урок))
18.04.2022 (9-А клас)
Рух під дією земного тяжіння - урок 1
Вивчення прямолінійних рухів під дією земного тяжіння
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах. (Додаток 4 і 5 до уроку)
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Понеділок, 18 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
9-Б Фізика
Понеділок, 18 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu
Середа, 20 квітня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Домашнє завдання:
1) Скласти і вивчити ОК (матеріал на дошці і в додатку 2 до уроку)
2) Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку.
3) Опрацювати задачі з додатку 3 до уроку (№№ 19.10; 19.12-19.14)
===============
18.04.2022 (9-Б клас)
15.04.2022 (9-В клас)
Сили в механіці
В механіці, крім сили тяжіння і сили всесвітнього тяжіння (сили гравітаційної природи), є ще сили електромагнітної природи:
- сила пружності;
- сила тертя;
- вага;
- сила Архімеда.
================
19.04.2022 (9-В клас і 9-Г клас (1-й урок))
15.04.2022 (9-А клас)14.04.2022 (9-Б клас)
Розв'язування задач на закон всесвітнього тяжіння - урок 2
Форма проведення - синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Пʼятниця, 15 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
9-Б Фізика
Четвер, 14 квітня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu
9-В Фізика
Пʼятниця, 15 квітня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Пʼятниця, 15 квітня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
=========
15.04.2022 (9-Г клас)
14.04.2022 (9-А клас)
13.04.2022 (9-Б і 9-В класи)
Розв'язування задач на закон всесвітнього тяжіння
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Г Фізика
Пʼятниця, 15 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
Пʼятниця, 15 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
Домашнє завдання: закінчити розв'язування задач, які розміщені на дошці з поміткою "д/з"
============
12.04.2022 (9-7 клас - 2-й урок)
08.04.2022 (9-А і 9-В класи)
07.04.2022 (9-Б клас)
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння
Матеріал за підручником: параграфи 33
Частина 1 (під час уроку)
1. Переглянути відеопояснення теми уроку. Уважно слухайте пояснення, з'ясуйте:
- Які тіла проявляють гравітаційну взаємодію, який характер цієї взаємодії?
- Формулювання закону всесвітнього тяжіння, математичний запис (з поясненням величин, які туди входять) та пояснювальний малюнок.
- Фізичний зміст гравітаційної сталої.
- Які межі застосування закону?
- Два способи визначення сили тяжіння. Формула для прискорення вільного падіння.
- Фактори, від яких залежить прискорення вільного падіння. Його середнє значення біля поверхні Землі.
Частина 2 (домашнє завдання): вивчити ОК.
Для тих, хто не зхміг пройти тестування з кінематики (розрахункові задачі).
1. Під час уроку виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9019110
Задачі, які є в тесті розв'язати і надіслати для перевірки (прикріпити до сьогоднішнього уроку). Тест проходити один раз під своїм прізвищем та іменем.
2. Новий матеріал вивчити, виконовши завдання уроку в якості домашнього завдання.
============
12.04.2022 (9-Г(1-й урок) і 9-В класи)
11.04.2022 (9-А і 9-Б класи)
Розв'язування задач на закони Ньютона - урок 2
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Б Фізика
Четвер, 7 квітня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu
Пʼятниця, 8 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
Пʼятниця, 8 квітня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Домашнє завдання: виконати тестові завдання.
============
08.04.2022 (9-Г клас)
07.04.2022 (9-А клас)
06.04.2022 (9-Б і 9-В класи)
Розв'язування задач на закони Ньютона - урок1
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Четвер, 7 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
Середа, 6 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu
Середа, 6 квітня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Пʼятниця, 8 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
Домашнє завдання: закінчити розв'язування задач, які розміщені на дошці з поміткою "д/з"
============
05.04.2022 (9-В і 9-Г(2-й урок) класи)
04.04.2022 (9-А і 9-Б класи)
Закони Ньютона. Сила. Маса
Матеріал за підручником: параграфи 30-32.
Частина 1 (під час уроку)
1. Повторити поняття інерції і інертності за курс 7 класу. Для цього переглянути перший відеофрагмент, який додається.
Уважно слухайте пояснення, з'ясуйте:
- Які умови руху тіла за законом інерції і прояви інерції під час дії сили.
- Як інертність впливає на зміну в русі тіла під час діїї на нього сили?
- Суть трьох законів Ньютона.
- Які системи відліку називають інерціальними? Як вибрати інерціальну систему відліку?
- Які фактори і як впливають на прискорення тіла? Від чого залежить напрямок прискорення?
- Які особливості пари сил, що виникають при взаємодії тіл?
Частина 2 (домашнє завдання): вивчити ОК.
Для тих, хто не зхміг пройти тестування на попередньому уроці. (для 9-В класу)
1. Під час уроку виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3790081
Задачі, які є в тесті розв'язати і надіслати для перевірки (прикріпити до сьогоднішнього уроку). Тест проходити один раз під своїм прізвищем та іменем.
2. Новий матеріал вивчити, виконовши завдання уроку в якості домашнього завдання.
============
05.04.2022 (9-Г(1-й урок))
01.04.2022 (9-А і 9-В класи)
31.03.2022 (9-Б клас)
РППР. Розв'язування кількісних задач - урок 4
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Виконати тест за посиланням:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3790081
Задачі, які є в тесті розв'язати і надіслати для перевірки
3. Опрацювати ОК (PDF - документ, який додається до уроку)
2. Розв'язати задачі, які містить ОК (до частини зазач є розв'язки в другому PDF - документі)
===========
01.04.2022 (9-Г клас)
31.03.2022 (9-А клас)
30.03.2022 (9-Б і 9-В класи)
РППР. Розрахункові задачі - урок 2
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Б Фізика
Середа, 30 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu
Середа, 30 березня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
9-Г Фізика
Пʼятниця, 1 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
===========
29.03.2022 (9-В клас)
РППР. Розв'язування кількісних задач
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-В Фізика
Вівторок, 29 березня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Домашнє завдання:
1. Опрацювати і вивчити ОК (PDF - документ, який додається до уроку)
2. Розв'язати задачі, які містить ОК.
==========
29.03.2022 (для 9-Г класу)
РППР. Розв'язування кількісних задач
1-й урок:
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Г Фізика
Вівторок, 29 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
2-й урок
1.Повторити ОК (PDF - документ, який додається до уроку)
2. Розв'язати задачі, які містить ОК (до частини зазач є розв'язки в другому PDF - документі)
==========
28.03.2022 (9-А і 9-Б класи)
РППР. Розв'язування кількісних задач - урок 2
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторити ОК (PDF - документ, який додається до уроку)
2. Розв'язати задачі, які містить ОК (до частини зазач є розв'язки в другому PDF - документі)
==========
25.03.2022 (9-А, 9-В і 9-Г класи)
24.03.2022 (9-Б клас)
РППР. Розв'язування кількісних задач
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Четвер, 24 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
9-А Фізика
Пʼятниця, 25 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
Пʼятниця, 25 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
9-В Фізика
Пʼятниця, 25 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Пʼятниця, 25 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
9-Г Фізика
Пʼятниця, 25 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
Пʼятниця, 25 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
1. Опрацювати і вивчити ОК (PDF - документ, який додається до уроку)
2. Розв'язати задачі, які містить ОК.
==========
23.03.2022 (9-Б і 9-В класи)
22.03.2022 (9-Г клас - 2-й урок)
21.03.2022 (9-А клас)
Розв'язування задач на рівняння прямолінійних рухів. Самостійна робота
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Понеділок, 21 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
Вівторок, 22 березня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
Середа, 23 березня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Середа, 23 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu
Домашнє завдання: Виконати самостійну роботу за визначеними варіантами Додаток 1 і 2 до уроку. Сфотографовану роботу надіслати через опцію "Ваша робота"
================
22.03.2022 (9-В клас і 9-Г клас - 2-й урок)
21.03.2022 (9-Б клас)
18.03.2022 (9-А клас)
Розв'язування задач на рівняння прямолінійних рухів
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Пʼятниця, 18 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
Понеділок, 21 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu
Вівторок, 22 березня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Вівторок, 22 березня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
Домашнє завдання: Виконати самостійну роботу за визначеними варіантами Додаток 1 і 2 до уроку. Сфотографовану роботу надіслати через опцію "Ваша робота"
===========
18.03.2022 (9-В і 9-Г класи)
17.03.2022 (9-А і 9-Б класи)
Графіки прямолінійних рухів - урок 2
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Четвер, 17 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
Четвер, 17 березня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu
Пʼятниця, 18 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Пʼятниця, 18 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
Домашнє завдання: Скласти і вивчити ОК, закінчити розв'язки задач
==========
16.03.2022 (9-В клас)
Графіки прямолінійних рухів
Форма проведення - синхронна1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Домашнє завдання: Скласти і вивчити ОК, закінчити розв'язки задач
Дошка
Відеоролик
==========
16.03.2022 (9-Б клас)
Графічне зображення РППР
Особливу увагу зверніть на вигляд графіків руху і головні точки; як змінюється графік при зміні напрямку прискорення. Уважно слухайте виведення рівняння залежності проекції переміщення від часу.
Доповніть опорний конспект графіками залежності проекції прискорення від часу і координати від часу для РППР.
15.03.2022 (9-В і 9-Г (1-й урок) класи)
Рівняння РППР. Розв'язування задач
Форма проведення - синхронна1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-В Фізика
Вівторок, 15 березня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
9-Г Фізика
Вівторок, 15 березня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
Вівторок, 15 березня · 8:30 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vaq-vrgo-hsu
Домашнє завдання: закінчити розв'язування задач, які розглядалися на уроці
Дошка
==========
15.03.2022 (9-Г клас - 2-й урок)
14.03.2022 (9-А і 9-Б класи)
Графіки прямолінійних рухів
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-А Фізика
Понеділок, 14 березня · 9:30 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
Понеділок, 14 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu
Домашнє завдання: Скласти і вивчити ОК, закінчити розв'язки задач
==========
12.03.2022 (9-А і 9-Б класи)
11.03.2022 (9-В клас)
Графічне зображення РППР
Особливу увагу зверніть на вигляд графіків руху і головні точки; як змінюється графік при зміні напрямку прискорення. Уважно слухайте виведення рівняння залежності проекції переміщення від часу.
Зробіть у зошиті ОК.
===========
11.03.2022 (9-А клас)
10.03.2022 (9-Б клас)
Рівняння РППР. Розв'язування задач
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Б Фізика
Четвер, 10 березня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu
Пʼятниця, 11 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vtv-epbe-jvt
Пʼятниця, 11 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
Домашнє завдання: закінчити розв'язування задач, які розглядалися на уроці
===========
11.03.2022 (9-Г клас)
10.03.2022 (9-А клас)
09.03.2022 (9-Б і 9-В класи)
РППР. Прискорення. Рівняння руху
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
9-Б Фізика
Середа, 9 березня · 8:30 – 9:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yhp-qkot-dbu
Середа, 9 березня · 10:15 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Четвер, 10 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zwr-khfn-ami
Домашнє завдання: Скласти і вивчити ОК
========
11.02.2022 (9-А, 9-В, 9-Г класи)
10.02.2022 (9-Б клас)
РПР. Рівняння руху
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
Пʼятниця, 11 лютого · 8:15 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pjc-ckaj-fnv
Пʼятниця, 11 лютого · 9:25 – 10:25дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/edh-iuww-dds
Пʼятниця, 11 лютого · 12:20 – 1:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/efy-ztnk-nrq
9-Б фізика
Четвер, 10 лютого · 11:15дп – 12:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ior-hqou-mdn
Домашнє завдання: Скласти і вивчити ОК
=======
10.02.2022 (9-А клас)
09.02.2022 (9-Б, 9-В класи)
08.02.2022 (9-Г клас - 2-й урок)
Урок 2. Абетка механіки (повторення за курс 7 класу)
Частина 1
1. Переглянути перший відеофрагмент, який додається.
Уважно слухайте пояснення, з'ясуйте, які фізичні терміни і поняття характеризують механічний рух.
2. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, скориставшись презентацією, яка додається. У конспекті відобразити:
- визначення і основна властивість руху;
- поняття системи відліку, матеріальної точки, траєкторії, шляху і переміщення
Виконати вправи з презентації
=======
08.02.2022 (9-В, 9-Г (1-й урок))
07.02.2022 (9-А, 9-Б класи)
Урок розв'язування задач
Запрошення на відеозустріч:
9-А фізика
Понеділок, 7 лютого · 9:20 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pjc-ckaj-fnv
9-Б фізика
Понеділок, 7 лютого · 8:15 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ior-hqou-mdn
Вівторок, 8 лютого · 10:15 – 11:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/efy-ztnk-nrq
Вівторок, 8 лютого · 8:15 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/edh-iuww-dds
Домашнє завдання:
1. Повторити параграф 24.
2. Самостійну роботу (текст і розподіл варіантів додається нижче). Роботу виконати на подвійному окремому листку (ці листки ви здасте після виходу на очну форму навчання), їх фото надіслати за допогою опції "Ваша робота" або в особисті повідомлення на Вайбері.
=======
04.02.2022 (9-А, 9-В, 9-Г класи)
03.02.2022 (9-Б клас)
Ядерні реакції. Ланцюгова ядерна реакція
Частина 1 - синхронно (20 хв)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювання частини нового матеріалу і закріплення на прикладах.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
Пʼятниця, 4 лютого · 8:15 – 9:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pjc-ckaj-fnv
Пʼятниця, 4 лютого · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/efy-ztnk-nrq
Пʼятниця, 4 лютого · 9:15 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/edh-iuww-dds
Четвер, 3 лютого · 11:15дп – 12:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ior-hqou-mdn
Частина 2 - асинхронно (25 хвилин)
1. Переглянути відео, яке додається нижче.
2. Опрацювати параграф 26 підручника, скласти опорний конспект
У конспекті відмітити такі важливі моменти:
- визначення понять: розщеплення ядра, ланцюгова ядерна реакція, ядерний реактор, термоядерний синтез;
- основні конструктивні елементи ядерного реактора.
Домашнє завдання:
1) Вивчити параграфи 26, 27
=======
03.02.2022 (для 9-А класу)02.02.2022 (для 9-Б і 9-В класів)
Урок. Розв'язування задач
Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
9-А фізика
Четвер, 3 лютого · 9:15дп – 10:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pjc-ckaj-fnv
Четвер, 3 лютого · 9:15дп – 10:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pjc-ckaj-fnv
9-Б фізика
Середа, 2 лютого · 8:15 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ior-hqou-mdn
9-В фізика
Середа, 2 лютого · 10:15 – 11:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/efy-ztnk-nrq
Домашнє завдання:
1. Повторити параграф 24.
2. Виконати вправу 24 (2,4) + завдання до уроку 1
Дошка Jamboard
========
01.02.2022
Урок 2. Розв'язування задач (для 9-Г класу)
Запрошення на відеозустріч:
9-Г фізика
Вівторок, 1 лютого · 9:15 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/edh-iuww-dds
Домашнє завдання:
1. Повторити параграф 24.
2. Виконати вправу 24 (2,4) + завдання до уроку 1
========
01.02.2022 (9-В клас і 9-Г клас - урок 1)
31.01.2022 (9-А і 9-Б класи)
Йонізаційна дія РА-випромінювання
Форма проведення уроку - асинхронна
1. Переглянути перший відеофрагмент, який додається (перші 5 хв. 20 с відео).
Уважно слухайте пояснення, з'ясуйте, які фізичні величини характеризують йонізуюче випромінювання?
2. Опрацювати пункти 1-2 параграфа 25 підручника.
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, у якому виписати визначення, формули та одиниці вимірювання таких фізичних величин:
- поглинута доза йонізуючого випромінювання;
- еквівалентна доза йонізуючого випромінювання;
- коефіцієнт якості різних видів йонізуючого ваипромінювання.
4. Переглянути перше відео (з 5 до 7 хв) і опрацювати пункт 3 параграфа 25. З'ясувати і записати особливості впливу радіації при зовнішньому і внутрішньому опроміненнях організму.
5. Переглянути друге відео і опрацювати пункти 4 і 5 параграфа 25. В опорному конспекті описати блок-схему роботи дозиметра.
Частина 2 (домашнє завдання)
1. Вивчити ОК до параграфа 25;
2. Опрацювати задачі, які запропоновані у першому відео (з 11 хв). Розв'язки перенести в робочий зошит
3. Виконати тестові завдання за посиланням: join.naurok.ua - Код доступу 4239010
або https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4239010. Після проходження тесту надішліть скрін результату.
5. Переглянути друге відео і опрацювати пункти 4 і 5 параграфа 25. В опорному конспекті описати блок-схему роботи дозиметра.
Частина 2 (домашнє завдання)
1. Вивчити ОК до параграфа 25;
2. Опрацювати задачі, які запропоновані у першому відео (з 11 хв). Розв'язки перенести в робочий зошит
3. Виконати тестові завдання за посиланням: join.naurok.ua - Код доступу 4239010
або https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4239010. Після проходження тесту надішліть скрін результату.
Додатки до уроку:
Відео 2
========================
05.11.2021 (9-А, 9-В та 9-Г класи)
==============
04.12.2021
Урок "Робота над мініпроектом"
Шановні дев'ятикласники!
В кінці І семестру ми проведем захист мініпроектів з тем, які вивчали протягом нього. Вам проонуються теми мініпроектів (одна тема - один учень). Розміщувати підготовлений матеріал будете на дошці Pad-let.
Сьогодні ви:
В кінці І семестру ми проведем захист мініпроектів з тем, які вивчали протягом нього. Вам проонуються теми мініпроектів (одна тема - один учень). Розміщувати підготовлений матеріал будете на дошці Pad-let.
Сьогодні ви:
- обираєте собі тему мініпроекту (додаток до уроку). В колонці "учень" записуєте своє прізвище;
- опрацьовуєте рекомендації щодо роботи над мініпроектом (додаток 2 до уроку);
- знайомитесь з дошкою Pad-let і алгоритмом розміщення на ній власної інформації (відео додається).
Всі матеріали до уроку розміщені Гугл-Класрум.
05.11.2021 (9-А, 9-В та 9-Г класи)
04.11.2021 (9-Б клас)
Урок "Дисперсія світла"
Форма проведення уроку - асинхронна
Частина 1 - вивчення нового матеріалу
1. Переглянути перший відеофрагмент до уроку (додається внизу).
Під час перегляду зверніть увагу на наступні важливі моменти:
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект.
Частина 2 - підготовка та виконання експериментального завдання
1. Переглянути другий відеофрагмент (додається внизу).
2. Виконати пробний дослід.
Домашнє завдання:
1. Вивчити параграф 13.
3. Виконати експериментальне завдання на подвійному листку (здати на наступному уроці).
====================================
04.11.2021. (9-А клас)
Урок "Закони заломлення світла. Розв'язування задач"
Форма проведення уроку - комбінована (синхронно - 25 хв; асинхронно - 20 хв)
1. Зареєструватись на уроці, надіславши "+" у коментарях.
2. Повторити параграф 12 і ОК.
Виконати завдання, розміщене в документі "Заломлення світла_П" (додається нижче) - 10 хв.
3. Закріплення теоретичного матеріалу. Розв'язування задач.
Зайти на Гугл-Міт за посиланням:
9-А клас
Четвер, 4 листопада · 9:15 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ffx-qwyn-diz
4. Закінчити розв'язки задач, які розглядали під час онлайн-уроку (дошка Google Jamboard до уроку додається нижче).
Домашнє завдання:
1. Повторити Параграф 12 і опорний конспект.
2. Письмово виконати вправу 12 (1, 2, 7)
========================
Форма проведення уроку - комбінована (синхронно - 25 хв; асинхронно - 20 хв)
1. Зареєструватись на уроці, надіславши "+" у коментарях.
2. Повторити параграф 12 і ОК.
Виконати завдання, розміщене в документі "Заломлення світла_П" (додається нижче) - 10 хв.
3. Закріплення теоретичного матеріалу. Розв'язування задач.
Зайти на Гугл-Міт за посиланням:
9-Б клас
Середа, 3 листопада · 9:15 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/sda-qcgy-zjh
*** 9-В клас
Середа, 3 листопада · 10:15 – 11:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ngx-cxwz-gkt
4. Закінчити розв'язки задач, які розглядали під час онлайн-уроку (дошка Google Jamboard до уроку додається нижче).
Домашнє завдання:
1. Повторити Параграф 12 і опорний конспект.
2. Письмово виконати вправу 12 (1, 2, 7)
==================================
1-й урок - Форма проведення уроку - асинхронна
1. Переглянути перший відеофрагмент до уроку (додається внизу).
Під час перегляду зверніть увагу на наступні важливі моменти:
- Як і чому змінюється швидкість світла при переході від одного середовища до іншого?
- Як розміщені кути α і γ по відношенню до перпендикуляра, проведеного до межі розділу двох середовищ в точці падіння променя?
- Який з цих кутів менший при переході з більш густого середовища у менш густе (і навпаки)?
- Яке з двох межуючих середовищ оптично більш густе?
- Що в математиці називають синусом кута?
2. Опрацювати пункти 1-3 параграфа 12 підручника.
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, у якому відмітити наступні питання:
2-й урок - Форма проведення уроку - комбінована (синхронно - 25 хв; асинхронно - 20 хв)
1. Закріплення теоретичного матеріалу. Розв'язування задач.
9Г клас
Вівторок, 2 листопада · 9:15 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/csz-cgzm-cnf
2. Закінчити розв'язки задач, які розглядали під час онлайн-уроку (презентація до уроку додається нижче).
Домашнє завдання:
1. Виконати пункт 4 плану (якщо не встигли зробити це під час уроку).
2. Вивчити опорний конспект.
3. Письмово виконати вправу 12 (1, 2, 7)
===========================================
Урок "Дисперсія світла"
Частина 1 - вивчення нового матеріалу
1. Переглянути перший відеофрагмент до уроку (додається внизу).
Під час перегляду зверніть увагу на наступні важливі моменти:
- У чому полягають досліди Ньютона і які висновки вчений зробив з цих дослідів?
- У чому полягає явище дисперсії?
- Як пояснити існування білого сонячного світла і різнокольоровий оточуючий світ?
- Що таке спектр? Які основні кольори сонячного спектру?
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект.
Частина 2 - підготовка та виконання експериментального завдання
1. Переглянути другий відеофрагмент (додається внизу).
2. Виконати пробний дослід.
Домашнє завдання:
1. Вивчити параграф 13.
3. Виконати експериментальне завдання на подвійному листку (здати на наступному уроці).
04.11.2021. (9-А клас)
Урок "Закони заломлення світла. Розв'язування задач"
Форма проведення уроку - комбінована (синхронно - 25 хв; асинхронно - 20 хв)
1. Зареєструватись на уроці, надіславши "+" у коментарях.
2. Повторити параграф 12 і ОК.
Виконати завдання, розміщене в документі "Заломлення світла_П" (додається нижче) - 10 хв.
3. Закріплення теоретичного матеріалу. Розв'язування задач.
Зайти на Гугл-Міт за посиланням:
9-А клас
Четвер, 4 листопада · 9:15 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ffx-qwyn-diz
4. Закінчити розв'язки задач, які розглядали під час онлайн-уроку (дошка Google Jamboard до уроку додається нижче).
Домашнє завдання:
1. Повторити Параграф 12 і опорний конспект.
2. Письмово виконати вправу 12 (1, 2, 7)
03.11.2021. (9-Б, 9-В класи)
Урок "Закони заломлення світла. Розв'язування задач"
1. Зареєструватись на уроці, надіславши "+" у коментарях.
2. Повторити параграф 12 і ОК.
Виконати завдання, розміщене в документі "Заломлення світла_П" (додається нижче) - 10 хв.
3. Закріплення теоретичного матеріалу. Розв'язування задач.
Зайти на Гугл-Міт за посиланням:
9-Б клас
Середа, 3 листопада · 9:15 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/sda-qcgy-zjh
Середа, 3 листопада · 10:15 – 11:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ngx-cxwz-gkt
4. Закінчити розв'язки задач, які розглядали під час онлайн-уроку (дошка Google Jamboard до уроку додається нижче).
Домашнє завдання:
1. Повторити Параграф 12 і опорний конспект.
2. Письмово виконати вправу 12 (1, 2, 7)
02.11.2021 (9-Г клас)
Урок "Закони заломлення світла"
1. Переглянути перший відеофрагмент до уроку (додається внизу).
Під час перегляду зверніть увагу на наступні важливі моменти:
- Як і чому змінюється швидкість світла при переході від одного середовища до іншого?
- Як розміщені кути α і γ по відношенню до перпендикуляра, проведеного до межі розділу двох середовищ в точці падіння променя?
- Який з цих кутів менший при переході з більш густого середовища у менш густе (і навпаки)?
- Яке з двох межуючих середовищ оптично більш густе?
- Що в математиці називають синусом кута?
2. Опрацювати пункти 1-3 параграфа 12 підручника.
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, у якому відмітити наступні питання:
- визначення процесу заломлення світла;
- закони Снеліуса для заломлення світла;
- визначення відносного і абсолютного показника світла;
- записати формули для визначення показників заломлення світла;
- записати висновки із записаних формул.
2-й урок - Форма проведення уроку - комбінована (синхронно - 25 хв; асинхронно - 20 хв)
1. Закріплення теоретичного матеріалу. Розв'язування задач.
9Г клас
Вівторок, 2 листопада · 9:15 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/csz-cgzm-cnf
2. Закінчити розв'язки задач, які розглядали під час онлайн-уроку (презентація до уроку додається нижче).
Домашнє завдання:
1. Виконати пункт 4 плану (якщо не встигли зробити це під час уроку).
2. Вивчити опорний конспект.
3. Письмово виконати вправу 12 (1, 2, 7)
02.11.2021 (9-В клас)
Урок "Закони заломлення світла"
Форма проведення уроку - асинхронна
Частина 1 (під час уроку)
1. Переглянути перший відеофрагмент до уроку (додається внизу).
Під час перегляду зверніть увагу на наступні важливі моменти:
- Як і чому змінюється швидкість світла при переході від одного середовища до іншого?
- Як розміщені кути α і γ по відношенню до перпендикуляра, проведеного до межі розділу двох середовищ в точці падіння променя?
- Який з цих кутів менший при переході з більш густого середовища у менш густе (і навпаки)?
- Яке з двох межуючих середовищ оптично більш густе?
- Що в математиці називають синусом кута?
2. Опрацювати пункти 1-3 параграфа 12 підручника.
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, у якому відмітити наступні питання:
Частина 2 (домашнє завдання)
1. Виконати пункт 4 плану (якщо не встигли зробити це під час уроку).
2. Вивчити опорний конспект.
3. Письмово виконати вправу 12 (1)
Частина 1 (під час уроку)
1. Переглянути перший відеофрагмент до уроку (додається внизу).
Під час перегляду зверніть увагу на наступні важливі моменти:
- Як і чому змінюється швидкість світла при переході від одного середовища до іншого?
- Як розміщені кути α і γ по відношенню до перпендикуляра, проведеного до межі розділу двох середовищ в точці падіння променя?
- Який з цих кутів менший при переході з більш густого середовища у менш густе (і навпаки)?
- Яке з двох межуючих середовищ оптично більш густе?
- Що в математиці називають синусом кута?
2. Опрацювати пункти 1-3 параграфа 12 підручника.
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, у якому відмітити наступні питання:
- визначення процесу заломлення світла;
- закони Снеліуса для заломлення світла;
- визначення відносного і абсолютного показника світла;
- записати формули для визначення показників заломлення світла;
- записати висновки із записаних формул.
Частина 2 (домашнє завдання)
1. Виконати пункт 4 плану (якщо не встигли зробити це під час уроку).
2. Вивчити опорний конспект.
3. Письмово виконати вправу 12 (1)
==============================
01.11.2021 (9-А і 9-Б класи)
Урок "Закони заломлення світла"
Форма проведення уроку - асинхронна
Частина 1 (під час уроку)
1. Переглянути перший відеофрагмент до уроку (додається внизу).
Під час перегляду зверніть увагу на наступні важливі моменти:
- Як і чому змінюється швидкість світла при переході від одного середовища до іншого?
- Як розміщені кути α і γ по відношенню до перпендикуляра, проведеного до межі розділу двох середовищ в точці падіння променя?
- Який з цих кутів менший при переході з більш густого середовища у менш густе (і навпаки)?
- Яке з двох межуючих середовищ оптично більш густе?
- Що в математиці називають синусом кута?
2. Опрацювати пункти 1-3 параграфа 12 підручника.
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, у якому відмітити наступні питання:
Частина 2 (домашнє завдання)
1. Виконати пункт 4 плану (якщо не встигли зробити це під час уроку).
2. Вивчити опорний конспект.
3. Письмово виконати вправу 12 (1)
Частина 1 (під час уроку)
1. Переглянути перший відеофрагмент до уроку (додається внизу).
Під час перегляду зверніть увагу на наступні важливі моменти:
- Як і чому змінюється швидкість світла при переході від одного середовища до іншого?
- Як розміщені кути α і γ по відношенню до перпендикуляра, проведеного до межі розділу двох середовищ в точці падіння променя?
- Який з цих кутів менший при переході з більш густого середовища у менш густе (і навпаки)?
- Яке з двох межуючих середовищ оптично більш густе?
- Що в математиці називають синусом кута?
2. Опрацювати пункти 1-3 параграфа 12 підручника.
3. Скласти в робочому зошиті опорний конспект, у якому відмітити наступні питання:
- визначення процесу заломлення світла;
- закони Снеліуса для заломлення світла;
- визначення відносного і абсолютного показника світла;
- записати формули для визначення показників заломлення світла;
- записати висновки із записаних формул.
Частина 2 (домашнє завдання)
1. Виконати пункт 4 плану (якщо не встигли зробити це під час уроку).
2. Вивчити опорний конспект.
3. Письмово виконати вправу 12 (1)
Немає коментарів:
Дописати коментар