Астрономія 11 (21-22 н.р.)

26.05.2022

Сонце і зорі. Тестування

Форма уроку - асинхронна
Матеріал у підручнику: параграфи  19-26
   
1. Повторити теоретичний матеріал за підручником
2. Виконати тести за посиланням: https://forms.gle/Lk3sEFcFUepHZot2A
Тести відкриті тільки сьогодні до 20.00

=================

25.05.2022

Фізично-змінні зорі. Зорі на різних стадіях еволюції.

Форма уроку - асинхронна
Матеріал у підручнику: параграф 26
Вам потрібно з'ясувати:
  •  причини пульсації зір і зміни їх блиску (поділ зір на пульсуючі і еруптивні)
  • чому пульсуючі зорі відносять до різних груп (мірид, цефеїд тощо)
  • чому цефеїди називають маяками Всесвіту.
  • коротка характеристика нових і наднових зірок
  • коротка характеристика старіючих зір: нових та наднових
  • коротка характеристика зір на останніх стадіях (білих карликів, нейтронних зір, пульсарів)
  • чорні діри як остання стадія еволюції надгігантів; як їх виявляють у Всесвіті?
Для цього перегляньте матеріали, які додаються нижче, опрацюйте параграф 26 (або Інтернет), презентацію.




=================

19.05.2022 Еволюція зір


Форма уроку - асинхронна
Матеріал у підручнику: параграф 25
1. Опрацювати документ "Класи зір. Діаграма спектр-світність", який додається нижче.  Уважно вивчіть розміщення різних класів зірок на діаграмі.
2. Переглянути відео. Звернути увагу на такі питання:
  • За рахунок яких процесів і умов утворюється зоря. Що є матеріалом для зорі?
  • Яким чином можна виявити протозорю?
  • Що розуміють під еволюцією зір? Від чого залежить вік і процес "старіння зорі".
  • Які кардинальні процеси відбуваються під час "старіння" зір, подібних до Сонця? Що є кінцевим етапом?
  • Які процеси відбуваються під час "старіння" гігантів і надгігантів? Що є проміжними і кінцевими продуктами такого процесу?
3. Вивчити основні терміни, знати короткі характеристики червоних гігантів, білих карликів, нейтронних зір, чорних дір (ті, що наводяться у фільмі).



====================

18.05.2022

Характеристики звичайних зір. Подвійні і кратні зорі

Форма уроку - асинхронна
Матеріал у підручнику: параграфи 22-24 
1. Переглянути відео, які додаються нижче. Звернути увагу на такі питання:
  • Що називають зорею? Які фізичні характеристики зір важливо знати?
  • Спектри різних зірок, класифікація зір за спектром.
  • До яких класів належить більшість зір? наше Сонцен?
  • Як температура, клас і світність зірок залежать від розмірів/маси?
  • Які зорі відносять до подвійних і кратних зір? Що таке зоряні скупчення?
  • Які типи подвійних зірок існують? У чому полягає відмінність між двома типами зір?
  • Класифікація фізично-подвійних зорей.  Назвати відомих представників кожного типу зірок.
  • Пояснити суть класифікації фізично-подвійних зір.
2. Вивчити основні терміни.

Посилання для тих, хто не пройшов тестування з теми "Сонячна система": https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6394869
Видкритий тест до 20.00



==========================================================

12.05.2022

Сонячна система. Тестування

Форма уроку - асинхронна
Матеріал у підручнику: параграфи 12-16, 18 
1. Повторити теоретичний матеріал за підручником
2. Виконати тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4931004
Тести відкриті тільки сьогодні до 20.00

=============

11.05.2022

Сонце як зоря

Форма уроку - асинхронна
Матеріал у підручнику: параграфи 19-21 
1. Переглянути відео і презентацію, які додаються нижче. Звернути увагу на такі питання
  • Внутрішня будова Сонця. Процеси, які відбуваються у кожній зоні внутрішнього Сонця.
  • Будова сонячної атмосфери.
  • Утворення в різних шарах атмосфери.
  • Магнітне поле Сонця та активні утворення, пов'язані із особливостями магнітного поля.
  • Сонячна активність та її вплив на Землю.
2. Виконати тести за посиланням (розподіл варіантів і посилання на тести додаються в Класрумі)



============

10.02.2022

Урок: Земля як планета.

Форма проведення уроку - асинхронна


Рекомендації щодо опрацювання матеріалу:
1) опрацювавши параграф 12 (пункт 1) підручника ;
2) переглянути відеофрагмент, доданий нижче, про еволюцію планети (цей фільм більш астрономічний).
Додаткове відео "Земля: біографія планети" (Нешенел Джеографік)

=======

29.12.2021

Урок "Робота над мініпроектом з астрономії"

Шановні випускники!

В  ІІ семестрі ми проведемо захист мініпроектів з тем, які вивчаються з астрофізики, космології і космогонії. Вам будуть запропоновані теми мініпроектів (одна тема - один учень). Розміщувати підготовлений матеріал будете на дошці Pad-let.
Сьогодні ви:

  • опрацьовуєте рекомендації щодо роботи над мініпроектом;
  • ознайомитесь з дошкою Pad-let і алгоритмом розміщення на ній власної інформації.

Всі матеріали до уроку розміщені у Класрумі.

+++++++++++++++++++++++

04.11.2021

Урок "Практична робота №1"


Форма проведення: синхронна
Робота виконується за інструкцією (додається). Учитель надає консультацію щодо виконання роботи.

11-А клас
Четвер, 4 листопада · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/szr-bkjb-gmi 




Немає коментарів:

Дописати коментар