6 клас. Математика (22-23 н.р.

 Підручник з математики для 6 класу

Тема 7. Повторення

19.05.2023 Координатна площина


1. Опрацювати параграф 34 і переглянути відео.
2. Уважно прослухати пояснення вправи у відео.
3. Самостійно виконати вправи 1526, 1527, 1528, 1531 (усно), 1536, 1537



====================

17.05.2023

Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина

1. Опрацювати параграф 33 і переглянути відео.
2. В зошиті виконати вправи, які розглянуті у відео.
3. Самостійно виконати вправи 1496, 1501, 1503, 1505, 1512



================

10.05.2023 Повторення. Дії з раціональними числами. Спрощення виразів - урок 2

Працюємо асинхронно: для дистанційників і тих, хто не був на уроці.
Завдання для опрацювання в класі: 1053, 1055, 1001, 1008
Домашнє завдання:
1054, 1056, 1002, 1009



=============================

08-09.05.2023

Повторення. Рівняння - урок 1

Працюємо асинхронно: для дистанційників і тих, хто не був на уроці.
Завдання для опрацювання в класі: 1336, 1338, 1343, 1345
На другому уроці (09.05) виконати решту завдань
Домашнє завдання:
1337, 1339, 1344. 1346




Тема 6. Вирази. Рівняння

01.05.2023

Застосування рівнянь до розв'язування задач - урок 2

Працюємо асинхронно: для дистанційників і тих, хто не був на уроці.
1.  Знайти і переглянути пояснення до завдань, які вказані у пункті 2 (на відео)
2. Виконати вправи: 1443, 1451, 1455, 1472, 1445, 1453

Домашнє завдання:
Вправи 1444, 1452, 1456, 1454, 1474* 



===========================

28.04.2023

Застосування рівнянь до розв'язування задач - урок 1

Працюємо асинхронно: для дистанційників і тих, хто не був на уроці.
1.  Переглянути пояснення нового матеріалу на відео (за вибором)
2. Вивчити параграф 32
3. Виконати вправи 1437, 1439, 14411436

Домашнє завдання:
Вправи 1440, 1442, 1437


==============================  

24.04.2023 Рівняння

Працюємо асинхронно: для дистанційників і тих, хто не був на уроці.
1.  Переглянути пояснення нового матеріалу на відео (за вибором)
2. Вивчити параграф 31
3. Виконати вправи 1415, 1417, 1421


===============

22.04.2023

Самостійна робота: "Вирази та їх спрощення"

Працюємо асинхронно:
Виконати самостійну роботу на подвійному листку і здати на уроці. Варіанти обираєте відповідно до місця за партою (рахуємо від вікна)
Дистанційники надсилають роботу в Класрум (на цій сторінці)


===============

17.04.2023 Вирази та їх спрощення

Працюємо асинхронно:
1.  Переглянути пояснення нового матеріалу на відео (за вибором)






Тема 5.Раціональні числа

22.03.2023

Ділення раціональних чисел - урок 2

6-Б Математика
Середа, 22 березня · 4:50 – 5:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nbt-oaee-dab

Працюємо асинхронно:
1.  Повторити пояснення до параграфа 29 і запам'ятайте правила ділення чисел з однаковими знаками і протилежними знаками.
3. Самостійно розв'язати вправи 1324, 1331, 1343 (письмово)

Домашнє завдання (для всіх):
1. Повторити параграф 29
2. Виконати письмово вправи 1332, 1335, 1338, 1329.


==============

21.03.2023 Ділення раціональних чисел

Працюємо асинхронно:
1. Переглянути пояснення нового матеріалу на відео (за вибором)
2. Прочитайте пояснення до параграфа 29 і запам'ятайте правила ділення чисел з однаковими знаками і протилежними знаками.
3. Опрацювати вправи, які розв'язуються у відео 2. Розв'язки перенести в зошит
АБО
4. Самостійно розв'язати вправи 1312,1314 (усно); 1315, 1318 (письмово)

Домашнє завдання (для всіх):
1. Вивчити параграф 29
2. Виконати письмово вправи 1316; 1317; 1318; 1323.

17.03.2023

Розв'язування вправ на множення раціональних чисел

6-Б Математика
Пʼятниця, 17 березня · 2:20 – 3:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nbt-oaee-dab


Працюємо асинхронно:
1.  Повторити правила множення раціональних чисел і закони множення.
2. Самостійно розв'язати вправи 1255 (усно); 1269, 1271, 1286 (письмово)

Домашнє завдання (для всіх): 
Виконати  письмово вправи: 1270, 1272, 1276, 1287




=================

15.03.2023 
Переставна та сполучна властивість множення раціональних чисел
6-Б Математика
Середа, 15 березня · 4:50 – 5:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nbt-oaee-dab 


Працюємо асинхронно:
1.  Переглянути пояснення нового матеріалу на відео. Приклади з відео записати в зошиті
2. Самостійно розв'язати вправи 1261, 1265, 1266, 1277



===========

14.03.2023 Множення раціональних чисел

Працюємо асинхронно:
1. Переглянути пояснення нового матеріалу на відео (перші 4 хвилини)
2. Прочитайте пояснення до параграфа 28 (ст. 212-215) і запам'ятайте правила множення чисел з однаковими знаками і протилежними знаками; як множити кілька чисел.
3. Опрацювати вправи, які розв'язуються у відео. Розв'язки перенести в зошит
4. Самостійно розв'язати вправи 1249, 1251, 1260, 1262




=====================

10.03.2023 Розв'язування вправ. Підготовка до контрольної роботи

Дистанційники працюють асинхронно. Виконати завдання, які додаються нижче.
Домашнє завдання: вивчити параграфи 21-27; виконати роботу над помилками в самостійній роботі



=====================

06.03.2023 Віднімання раціональних чисел

6-Б Математика
Понеділок, 6 березня · 4:00 – 4:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nbt-oaee-dab


Вправи в класі: 1181-1183 (усно); 1187; 1190; 1193. Перед виконанням вправ переглянути відео і опрацювати параграф 27.

Домашнє завдання: вивчити параграф 27; вправи 1188, 1191, 1194.



=======================

24.02.2023 Узагальнення теми: "Раціональні числа. Ії порівняння. Модуль"

6-Б Математика
Пʼятниця, 24 лютого · 1:30 – 3:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nbt-oaee-dab  



Відео:

===============================
Тема 4. Відсоткові розрахунки

27.01.2023 Розв'язування задач на обчислення геометричних фігур

6Б Математика
Пʼятниця, 27 січня · 2:20 – 3:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/whj-xkzr-vih



Додатки до уроку:



========================

23.01.2023 Розв'язувння задач на обчислення геометричних фігур

6Б Математика
Понеділок, 23 січня · 4:00 – 4:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/whj-xkzr-vih

Асинхронний варіант уроку (для дистанційників)
Завдання до уроку: 
1) Повторити параграф 16, 18
2) Самостійно виконуємо № зі збірника (див Вайбер-групу "Дистанційне навчання)
Домашнє завдання (для всіх):
1) повторити правила з пар.16, 18
2) виконати вправи № зі збірника (див Вайбер-групу "Дистанційне навчання)



===================

20.01.2023

Розв'язувння задач на геометричні фігури

6Б Математика
Пʼятниця, 20 січня · 2:20 – 3:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/whj-xkzr-vih


Асинхронний варіант уроку (для дистанційників)
Завдання до уроку: 
1) Повторити параграф 16, 18
2) Самостійно виконуємо № 

Домашнє завдання (для всіх):
1) повторити правила з пар.16, 18
2) виконати вправи № 




18.01.2023 
Розв'язувння задач на відсоткові розрахунки. Самостійна робота

6Б Математика
Середа, 18 січня · 4:50 – 5:35пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/whj-xkzr-vih

Асинхронний варіант уроку (для дистанційників)
Завдання до уроку: 
1) Повторити параграф 19
2) Самостійно виконуємо № 859, 861, 865
Домашнє завдання (для всіх):
1) повторити правила з пар.16, 18
2) виконати вправи № 860, 862, 866 (обов'зково), 878 (додатково)
3) виконати тести за посиланням: 
 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4924087 



==========

17.01.2023 
Розв'язувння задач на відсоткові розрахунки. Самостійна робота

6Б Математика
Вівторок, 17 січня · 3:10 – 3:55пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/whj-xkzr-vih

Асинхронний варіант уроку (для дистанційників)
Завдання до уроку: 
1) Повторити параграф 19
2) Самостійно виконуємо № 834, 835, 839, 841, 846, 857 
Домашнє завдання (для всіх):
1) повторити правила з пар.19
2) виконати вправи № 836, 840, 842, 847, 858
3) виконати тести за посиланням:


==========

16.01.2023

Відсоткові розрахунки. Розв'язувння вправ

6Б Математика
Понеділок, 16 січня · 4:00 – 4:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/whj-xkzr-vih


Асинхронний варіант уроку (для дистанційників)
Завдання до уроку: 
1) Повторити параграф 19
2) Самостійно виконуємо № 802, 805, 807, 813, 819, 821, 

Домашнє завдання (для всіх):
1) повторити правила з пар.19
2) виконати вправи № 806, 808, 814, 820, 822


==============================

13.01.2023 Відсоткові розрахунки

6Б Математика
Пʼятниця, 13 січня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/whj-xkzr-vih 

Асинхронний варіант уроку (для дистанційників)
Завдання до уроку: 
1) Переглянути пояснення теми на відео  (від 5 хвилини до кінця), кожний вид задачі окремо
2) Паралельно з цим по пунктах 3-6 опрцьовуємо параграф 19 (один пункт - одна задача з відео)
3) Приклади задач у відео записуємо в зошит (вказати назву пункту)
4) самостійно виконуємо 799, 809, 812, 817, 829
Домашнє завдання (для всіх):
1) вивчити правила з пар.19
2) виконати вправи № 800, 810, , 811, 818, 830




===========

11.01.2023

Повторення за курс 5 класу "Відсотки". Задачі на відсоткові розрахунки

6Б Математика
Середа, 11 січня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/whj-xkzr-vih 


Асинхронний варіант уроку (для дистанційників)
Завдання до уроку: 
1) Переглянути пояснення теми на відео 1 (перші 5 хвилин) та ОК в Гугл-документі 
2) Виконати вправи, які додаються до конспекту
3) Опрацювати відео 2 (перші 5 хвилин)
4) Опрацювати пункт 1  (знаходження відсотка від числа) параграфа 19, розв'язати № 782, 791
4) Опрацювати пункт 2 (знаходження числа за його відсотком), розв'язати № 786, 796

Домашнє завдання (для всіх):
1) переглянути відео ( по 5 хвилин)
2) повторити теоретичний матеріал (в гугл-документі та параграф 19 п.1-2).
3) виконати вправи № 768, 792, , 796




===============
10.01.2023
Повторення за курс 5 класу "Дії з десятковими дробами" - 2-й урок
Асинхронний варіант уроку

Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення теми, чергуючи з виконанням вправ  
2) виконати вправи, подані у гугл-документі №№1360, 1391, 1441, 1461

Домашнє завдання (для всіх):
1) переглянути відео
2) повторити правила додавання, віднімання і множення десяткових дробів (в гугл-документі або у відео).
3) виконати вправи з Гугл-документу:
  • №№1361, 1392 (4-6), 1462 - для тих, хто навчається на 8-12 балів 
  • №№ 1361, 14-42 (непарні приклади), 1392 (1-3)  - для решти учнів

09.01.2023
Повторення за курс 5 класу "Дії з десятковими дробами" - 1-й урок
Асинхронний варіант уроку

Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення теми, чергуючи з виконанням вправ  
2) виконати вправи, подані у гугл-документі

Домашнє завдання (для всіх):
1) переглянути відео
2) повторити правила додавання, віднімання і множення десяткових дробів (в гугл-документі або у відео).
3) виконати вправи з Гугл-документу: 
  • №№1256 і 13.28 - для тих, хто навчається на 9-12 балів 
  • №№ 1242 (приклади 7, 8, 9), 1243 (7-9), 1310 (3, 4, 6, 9) - для решти учнів







Тема 3. Відношення і пропорції

07.12.2022

Контрольна робота №4

Завдання до уроку (для дистанційників і учнів, які хворіють) :
Виконати завдання на два варіанти. Варіант вибираємо так: дівчата пишуть перший варіант, хлопці - другий.
Роботу виконуємо на подвійному листку в клітинку, який треба підписати. 
Учні, які пишуть на достатній і високий рівень, НЕ виконують завдання в 1 бал.

Виконану роботу в кінці уроку сфотографувати, фото надіслати одним із способів:
  • прикріпити до цього уроку в Класрумі (за допомогою опції "Ваша робота)
  • в особисті повідомлення у Вайбері


============

06.12.2022

Розв'язування вправ і задач. Підготовка до контрольної роботи

Асинхронний варіант уроку
Завдання до уроку: 
1) повторити параграфи 16-17
2) виконати письмово № 695, 697, 703, 727, 736

Домашнє завдання: 
1) повторити параграфи 12-17
2) виконати письмово тренувальний варіант



==================

05.12.2022

Розв'язування задач на поділ числа в даному відношенні

Очна форма роботи
6-Б Математика
Понеділок, 5 грудня · 1:20 – 1:55пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rkt-mdpx-xpj

Асинхронний варіант уроку
Завдання до уроку: 
1) переглянути теоретичної частини параграфа 15, усно дати відповіді на контрольні питання
2) виконати письмово вправи: № 645, 646, 658, 660, 661

Домашнє завдання: 
1) повторити првила з параграфів 16, 17
2) виконати письмово вправи №№ 644, 657, 662
Посилання на тестову роботу (для тих, хто не зміг зробити у п'ятницю-суботу: 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7963979  



================

02.12.2022 Циліндр. Конус. Куля

Асинхронний варіант уроку
Завдання до уроку: 
1) Переглянути пояснення нової теми у першому відео; під час перегляду звертаємо увагу на наступне:
  • який вигляд має кожна просторова фігура та як вона утворюється
  • які основні елементи фігури
формули для визначення площ і об'ємів ви будете вчити у старших класах. Хто погано уявляє, як утворюється кожна фігура може переглянути комп'ютерні моделі, представлені у другому відео.

2) Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 19. Запам'ятати основні елементи фігур.
3) Виконати вправи: № 749-753, 755 (усно); 757, 759, 761

Додаткові завдання: 763, 766, 769 (усно)

Домашнє завдання: виконати тести за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8432288  
Тести відкриті до суботи, 21.00. Час роботи над тестом обмежений 40 хв.




============================

30.11.2022 Діаграми

Асинхронний варіант уроку
Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео  і опрацювати теоретичний матеріал параграфа 17 
2) виконати вправи: № 713-718 (усно); 719, 720, 722, 724

Домашнє завдання:
1) вивчити првила з параграфа 16
2) виконати письмово вправи №№ 721, 723, 725



==================

29.11.2022 Коло і круг. Круговий сектор

Асинхронний варіант уроку
Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео  і опрацювати теоретичний матеріал параграфа 16 
2) виконати вправи: № 682, 684 (усно); 685, 688, 692 (письмово)
Домашнє завдання:
1) вивчити првила з параграфа 16
2) виконати письмово вправи №№ 687, 690, 693, 694


Відеопояснення


=================

28.11.2022 Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками

Асинхронний варіант уроку
Завдання до уроку: 
1) повторити матеріал з Довідника (додаток до уроку за 09.11.2022) або відповідний матеріал підручника
2) виконати роботу над помилками до контрольної роботи (завдання додається нижче, виконуєте свій варіант, усі вправи, які ви виконаєте повинні мати повний розв'язок)
Роботу над помилками надіслати через Вайбер

Увага!!! 
Дистанційники виконують контрольну роботу  також. Дівчата 1 варіант, хлопці - 2-й.
Домашнє завдання:
1) опрацювати матеріал до уроку за 23.11.2022 (для тих, хто цього не зробив)



======================

23.11.2022

Поділ числа у даному відношенні. Масштаб

Асинхронний варіант уроку
Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео (перші 6 хвилин)  і опрацювати теоретичний матеріал параграфа 15 (пункт 1). Запам'ятати, що таке коефіцієнт пропорційності
2) ще раз переглянути (із зупинками на кожному прикладі) першу частину відео і перенсти в зошит розв'язки
3) закінчити перегляд відео (там, де говориться про масштаб) і опрацювати параграф 15 (пункт 2). Записати в зошит задачу 2 з пункту 2.
4) самостійно виконати вправи: № 629-636 (усно); 637, 639

Домашнє завдання:
1) вивчити првила з параграфа 15
2) виконати письмово вправи №№ 641, 643, 650, 653
3) виконати самостійну роботу (розподіл варіантів такий, як у класі)




========================

22.11.2022 Обернена пропорційна залежність

Асинхронний варіант уроку
Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео (з 3 хвилини) і опрацювати теоретичний матеріал параграфа 14 (ч.2, ст.103-104)
2) виконати вправи: № 591, 592, 603 (усно); 604, 605, 608, 610

Домашнє завдання:
1) вивчити првила з параграфа 14 (ч.2)
2) виконати письмово вправи №№ 606, 607, 609, 612



=================

21.11.2022 Пряма пропорційна залежність

Очна форма роботи
6-Б Математика
Понеділок, 21 листопада · 1:40 – 2:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rkt-mdpx-xpj

Асинхронний варіант уроку
Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео (перші 3 хвилини) і опрацювати теоретичний матеріал параграфа 14 (ч.1, ст. 101-102)
2) виконати вправи: № 589,590, 593 (усно); 594, 595, 598, 600

Домашнє завдання:
1) вивчити првила з параграфа 14 (ч.1)
2) виконати письмово вправи №№ 596, 597, 599, 601




==================

18.11.2022

Пропорції. Знаходження невідомого члена пропорції

Очна форма роботи
6-Б Математика
Пʼятниця, 18 листопада · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rkt-mdpx-xpj

Асинхронний варіант уроку

Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео (можна спочатку, щоб повторити матеріал попереднього уроку) і засвоїти правила з параграфа 13 (ст. 
2) виконати вправи: № 558, 574, 568, 566

Домашнє завдання:
1) вивчити првила з параграфа 13
2) виконати письмово вправи №№ 573, 569, 567




=======================================
15.11.2022 
Перетворення звичайного дробу в десятковий.

урок асинхронний

Завдання до уроку: 

1) Переглянути пояснення нової теми у відео (перші 5 хвилини);  переглянути кілька разів

2)  Опрацювати пояснення до параграфа 11 (ч.1, ст. 77-78, закінчивши на правилі) та першу схему опорного конспекту ОК (вона сканована з відео на 5-й хвилині).
Дайте відповідь на питання:
  • Як перетворити десятковий дріб у звичайний?
  • Які два способи існують для перетворення звичайних дробів у десяткові? Коли зручно використовувати кожний із сполсобів?
  • Які десяткові дроби можна отримати? Що ми називаємо періодом нескінченного періодичного дробу?
  • Як записуються нескінченні періодичні дроби?
3) Переглянути другу частину відео (з 5-ї по 7,5 хв.). Вивчити правило, яке дозволяє визначити, у якому випадку ми отримуємо скінченний, у якому - нескінченний десятковий дріб (слайд 2 в ОК).

4) Виконати самостійно вправи: № 465-466 (усно), 469, 470, 473, 476 (письмово)




=====================

14.11.2022 Пропорції. основна властивість пропорції

Синхронна форма роботи
6-Б Математика
Понеділок, 14 листопада · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rkt-mdpx-xpj

Асинхронний варіант уроку
Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео і засвоїти правила з параграфа 13
2) виконати вправи: № 552-667 (усно); 559, 560, 562

Домашнє завдання:
1) вивчити првила з параграфа 13
2) виконати письмово вправи №№ 561, 563



======================

12.11.2022

Відношення та його властивості

урок асинхронний

Завдання до уроку: 

1) Переглянути пояснення нової теми у відео (перші 3 хвилини);  переглянути кілька разів
2)  Опрацювати пояснення до параграфа 12, кілька разів перечитати правила. Записати в зошити осноні властивості відношення
3) Переглянути другу частину відео наступним чином:
  • ознайомитися з роз'язком першої задачі, зрозуміти умову і хід розв'язування; записати умову задачі в зошит, зупинити відео і самостійно відтворити розв'язок у зошиті
  • ті самі дії повторити з другою задачею 
4) Виконати самостійно вправи: № 521-526, 529 (усно); 527, 533, 536, 541



Тема 2. Звичайні дроби та дії над ними

11.11.2022 Контрольна робота

Завдання до уроку (для дистанційників) :
1) Виконати тестові завдання на два варіанти. Варіант вибираємо так: дівчата пишуть перший варіант, хлопці - другий
Роботу виконуємо в зошиті для контрольних робіт в клітинку, який треба підписати. 
Тестових завдянь у роботі немає..
.
Виконану роботу в кінці уроку сфотографувати, фото надіслати одним із способів:
  • прикріпити до цього уроку в Класрумі
  • в особисті повідомлення у Вайбері
Зошит здати вчителю.


==================

09.11.2022

Розв'язування вправ. Підготовка до контрольної роботи


Очна форма роботи
6-Б Математика
Середа, 9 листопада · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rkt-mdpx-xpj

Домашнє завдання:
1) повторити првила, які потрібно знати для виконання контрольної роботи (див. Гугл-документ)
2) опрацювати листок підготовки до контрольної роботи (див. в додатках до уроку)

**********
Асинхронний варіант уроку  (для дистанційників, якщо не буде Інтернету)
Завдання до уроку: 
1) повторити правила додавання і віднімання дробів
2) виконати письмово вправи з листка підготовки до контрольної роботи  (завдання для роботи в класі)

Домашнє завдання:
1) повторити првила з параграфів 6-10
3) опрацювати листок підготовки до контрольної роботи (див. в додатках до уроку)




====================

08.11.2022

Розв'язування задач на всі дії з дробами

Очна форма роботи
6-Б Математика     Вівторок, 8 листопада · 4:25 – 5:10пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rkt-mdpx-xpj

Асинхронний варіант уроку
Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео і повторити правила з параграфа 10
2) повторити закони додавання і множення (форзац підручника)
3) виконати письмово вправи: № 434; 447; 450; 452; 385

Домашнє завдання:
1) повторити првила з параграфів 6-10
2) виконати письмово вправи №№ 435; 448; 449; 387
3) опрацювати листок підготовки до контрольної роботи (див. в додатках до уроку)



========================

07.11.2022

Ділення звичайних дробів. Розв'язування вправ

Очна форма роботи
6-Б Математика      Понеділок, 7 листопада · 1:10 – 1:40пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rkt-mdpx-xpj

Самостійна робота (+15 хв.уроку)
Закінчити виконання вправ, вказаних учителем

*****

Асинхронний варіант уроку
Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео і повторити правила з параграфа 10
2) повторити закони додавання і множення (форзац підручника)
3) виконати письмово вправи: № 419; 424; 445; 426

Домашнє завдання:
1) повторити првила з параграфів 6-10
2) виконати письмово вправи №№ 420; 425; 446; 435


======================

29.10.2022

Ділення звичайних дробів. Знаходження числа за його дробом

урок асинхронний

Завдання до уроку: 

1) переглянути пояснення нової теми у відео
2)  опрацювати пояснення до параграфа 10, кілька разів перечитати правила
3) виконати письмово вправи: № 428; 439; 442; 444




**********

28.10.2022 Ділення звичайних дробів

Посилання на відеозустріч:
6-Б Математика
Пʼятниця, 28 жовтня · 9:00 – 9:45дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj

Завдання до уроку: 

1) переглянути пояснення нової теми у відео
2)  опрацювати пояснення до параграфа 9 (ч.1, ст. 67-69, до задачі 3), кілька разів перечитати правила
3) виконати письмово вправи: № 413; 422; 428

Домашнє завдання:
Вивчити правило з параграфа 10 (ч.1); виконати письмово вправи № 414; 423; 429




***********

24.10.2022 Розв'язування вправ. Самостійна робота

Завдання до уроку: 
1. Виконати письмово вправи (див. у Гугл-документі)
2.  Виконати тест





***********

24.10.2022

Множення дробів. Знаходження дробу від числа

Посилання на відеозустріч:
6-Б Математика
Понеділок, 24 жовтня · 10:50 – 11:35дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj

Завдання до уроку: 

1) переглянути пояснення нової теми у відео 2 (звернути увагу на знаходження дробу від числа)
2)  опрацювати пояснення до параграфа 9 (ч.3, ст.57-58. від задачі 1), кілька разів перечитати правило
3) виконати письмово вправи: № 377; 378; 370; 380

Домашнє завдання:
Вивчити правило з параграфа 9 (ч.3); виконати письмово вправи № 379; 371; 381

Увага! перше відео дається для тих, кому потрібно почути пояснення з попередніх уроків теми "Множення дробів"




****************

21.10.2022

Взаємно обернені числа. Множення звичайних дробів і мішаних чисел.


6-Б Математика
Пʼятниця, 21 жовтня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj

Завдання до уроку: 

1) переглянути пояснення нової теми у відео (звернути увагу на поняття взаємно обернених чисел; множення мішаних чисел)
2)  опрацювати пояснення до параграфа 9 (ч.2, ст.57. до задачі 1), кілька разів перечитати правило
3) виконати письмово вправи: № 359; 369; 370

Домашнє завдання:
Вивчити правило з параграфа 9 (ч.2); виконати письмово вправи № 360; 372; 368; 371


**********
19.10.2022  Множення звичайних дробів

6-Б Математика
Середа, 19 жовтня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj

Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео
2)  опрацювати пояснення до параграфа 9 (ч.1, ст.55-56), кілька разів перечитати правило
3) виконати письмово вправи: № 329-331; 333 (усно); 334; 338; 340; 352

Домашнє завдання:
Вивчити правило з параграфа 9 (ч.1); виконати письмово вправи № 335; 339; 341; 353




************

18.10.2022 Самостійна робота №4

Завдання до уроку: 
В робочому зошиті виконати самостійну роботу (додається текст + розподіл варіантів), сфотографувати розв'язки і надіслати через Класрум або Вайбер.
Роботу здати по закінченню уроку
Домашнє завдання:
Виконати д/з з попереднього уроку (за 17.10.2022)

Самостійна робота


************

17.10.2022

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

Посилання на відеозустріч:
6-Б Математика
Понеділок, 17 жовтня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj


Завдання до уроку: 

1) повторити параграф 8 (правила)
2) виконати письмово вправи: № 310; 316 + на дошці №225; 259

Домашнє завдання:
Виконати вправи № 311; 317; 319 (підручник) + 226; 259 (дошка)



**********

15.10.2022

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

урок асинхронний

Завдання до уроку: 

1) переглянути ще раз відео
2)  повторити параграф 8 (правила)
3) виконати письмово вправи: № 297; 298; 303; 313; 314



**********
14.10.2022 
Віднімання дробів з різними знаменниками

Посилання на відеозустріч:
6-Б Математика
Пʼятниця, 14 жовтня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj


Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео (пояснення про віднімання звичайних дробів і дії з мішаними числами)
2)  опрацювати пояснення до параграфа 8 (ч.2, ст.49), кілька разів перечитати правило
3) виконати письмово вправи: № 291; 293; 300

Домашнє завдання:
Вивчити правило з параграфа 8 (ч.2); виконати письмово вправи № 292; 294; 301

Відеопояснення 



**********

12.10.2022

Додавання дробів з різними знаменниками

Посилання на відеозустріч:
6-Б Математика
Середа, 12 жовтня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj


Завдання до уроку: 

1) переглянути пояснення нової теми у відео (перші 4 хв.)
2)  опрацювати пояснення до параграфа 8 (ч.1, ст.47-48), кілька разів перечитати правила
3) виконати письмово вправи: № 281; 283; 306

Домашнє завдання:
Вивчити правило з параграфа 8 (ч.1); виконати письмово вправи № 282; 284; 307




***********

11.10.2022 Самостійна робота

Завдання до уроку: 
В робочому зошиті виконати самостійну роботу (додається текст + розподіл варіантів), сфотографувати розв'язки і надіслати через Вайбер.
Роботу здати по закінченню уроку

Домашнє завдання:
Повторити всі правила з параграфів 6-7  і таблицю множення. Виконати вправи 263, 266, 272




**********

10.10.2022 Розв'язування вправ

Посилання на відеозустріч:
6-Б Математика
Понеділок, 10 жовтня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj 


Завдання до уроку (для випадку, якщо не буде зв'язку з учителем): 

1) повторити правила з пар.7 і документу, який додається
2)  виконати письмово вправи 254 (непарні); 260; 262

Домашнє завдання:
Виконати письмово вправи №254 (парні); 261; 263



***********

07.10.2022

Порівняння дробів.

Посилання на відеозустріч:
6-Б Математика
Пʼятниця, 7 жовтня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj


Завдання до уроку: 

1) переглянути пояснення нової теми у відео
2)  опрацювати пояснення до параграфа 7, кілька разів перечитати правила
3) виконати письмово вправи: № 251; 252; 254

Домашнє завдання:
Вивчити правила з параграфа 7; виконати письмово вправу № 253; 255

Правила


**********

05.10.2022

Зведення дробу до спільного знаменника

Посилання на відеозустріч:
6-Б Математика
Середа, 5 жовтня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj

Завдання до уроку:
1) переглянути пояснення нової теми у відео (до порівняння дробів)
2) опрацювати пояснення до параграфа 7 (ч.2), кілька разів перечитати правила
3) виконати письмово вправи: № 248
Домашнє завдання:
Вивчити правила з параграфа 7; виконати письмово вправу №249




**********

04.10.2022

Зведення дробу до іншого знаменника.

6-Б Математика
Вівторок, 4 жовтня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj


Завдання до уроку: 

1) переглянути пояснення нової теми у відео (перші 3 хв.)
2)  опрацювати пояснення до параграфа 7 (ч.1), кілька разів перечитати правила
3) виконати письмово вправи: № 240; 241; 243; 244 (усно); 246 (письмово)

Домашнє завдання:
Вивчити правило з параграфа 7 (ч.1); виконати письмово вправу №247



***********
03.10.2022  
Розв'язування задач. Самостійна робота
урок асинхронний

Завдання до уроку (для випадку, якщо не буде зв'язку з учителем): 

1) повторити правила з пар.6
2) виконати самостіну роботу (див в Гугл-документі) 
3) виконати письмово вправи (див. д/з)

Домашнє завдання:
Виконати письмово вправи №228; 229; вправа з Гугл документу (див. нижче)




************

30.09.2022
Скорочення дробів
6-Б Математика
Пʼятниця, 30 вересня · 1:00 – 1:45пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj


Завдання до уроку: 

1) повторити правила з пар.6
2) виконати письмово вправи: № 210; 216; 218 (1); 226

Домашнє завдання:
Виконати письмово вправи №211; 217; 219; 227



**********

29.09.2022
Скорочення дробів

6-Б Математика - Четвер, 29 вересня · 3:35 – 4:20пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj

Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео (перші 3 хв.)
2)  опрацювати пояснення до параграфа 6 (ч.2), кілька разів перечитати правила
3) виконати письмово вправи: № 208; 212; 220; 222(1,3)

Домашнє завдання:
Вивчити правила з параграфа 6 (ч.2); виконати письмово вправи № 209; 221; 222 (2, 4)



**********

27.09.2022
Основна властивість дробу.


Посилання на відеозустріч:
6-Б Математика
Вівторок, 27 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj 

Завдання до уроку:
1) переглянути пояснення нової теми у відео (перші 3 хв.)
2) опрацювати пояснення до параграфа 6 (ч.1), кілька разів перечитати правила
3) виконати вправи: № 191-195 (усно); 196, 199, 204

Домашнє завдання:
Вивчити правила з параграфа 6 (ч.1); виконати письмово вправи № 199; 205; 206


Відео до уроку





*******

22.09.2022

Повторення теми "Натуральні дроби, мішані числа. Дії над ними" за курс 5 класу

6-Б Математика
Четвер, 22 вересня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj


Завдання до уроку:
1) повторити теоретичний матеріал
2) виконати вправи на повторення (див. дошку Jamboard)

Домашнє завдання:
виконати вправи (див дошку або Google документ )




Тема 1. Подільність натуральних чисел

26.09.2022

Контрольна робота №1

Урок асинхронний

Завдання до уроку (для дистанційників) :
1) Виконати тестові завдання на два варіанти. Варіант вибираємо так: дівчата пишуть перший варіант, хлопці - другий
Роботу виконуємо в зошиті для контрольних робіт в клітинку, який треба підписати.
Завдання треба спочатку розв'язати, а потім вибрати правильну відповідь (де це потрібно).
.
Виконану роботу в кінці уроку сфотографувати, фото надіслати одним із способів:прикріпити до цього уроку в Класрумі
в особисті повідомлення у ВайберіЗошит здати вчителю.




********

24.09.2022 Розв'язування вправ. Підготовка до контрольної роботи

Домашнє завдання:
1) повторити правила з параграфів 1-5 або теоретичні відомості (див документ, що додається)
2) виконати завдання з тренувального варіанта
3) переглянути відповіді на самостійну роботу №1 (в кінці додатка до уроку)




*******

20.09.2022

Розв'язування вправ.

6-Б Математика
Вівторок, 20 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj 

Домашнє завдання
:
1) повторити правила з параграфів 1-5
2) виконати вправи (див. 
завдання, виділені жирним шрифтом)



*******

19.09.2022

НСД і НСК. Самостійна робота

Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj

Завдання до уроку:
В робочому зошиті виконати самостійну роботу (додається текст + розподіл варіантів), сфотографувати розв'язки і надіслати через Вайбер.
Роботу здати по закінченню уроку ( о 15.25)

Домашнє завдання:
Повторити всі правила з параграфів 1-5 і таблицю множення.



*******

17.09.2022

НСК. Розв'язування вправ - 2-й урок

Завдання до уроку + д/з: 
1) повторити правила з параграфа 5 і переглянути відео
2) переглянувши презентацію, ознайомитись з ІІ варіантом визначення НСК трьох і більше чисел
3) виконати вправи: № 181, 183, 186




*****

16.09.2022

НСК. Розв'язування вправ

6-Б Математика
Пʼятниця, 16 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj


Завдання до уроку:
1) повторити правила з параграфа 5
3) виконати вправи: № 175; 179; 181; 177

Домашнє завдання:
Вивчити правила з параграфа 5; виконати письмово вправи № 178; 180; 182


*****

15.09.2022

Найменше спільне кратне (НСК)

6-Б Математика
Четвер, 15 вересня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj


Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео
2) ще раз повторити правила з параграфа 5
3) виконати вправи: № 172, 173

Домашнє завдання:
Вивчити правила з параграфа 5; виконати письмово вправи № 174, 171



*****

13.09.2022

Розв'язування вправ. Самостійна робота.

Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj 

Завдання до уроку (для тих, хто працює дистанційно): 
1) повторити правила з параграфів 1-3
2) виконати вправи (разом з учителем)
3) виконати тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3732608 
Тести відкриті з 15.00 до 15.30

Домашнє завдання:
Виконати письмово вправи № 117; 154; 159


*****

12.09.2022 
Найбільший спільний дільник (НСД). Розв'язування вправ
Посилання на відеозустріч:
6-Б Математика
Понеділок, 12 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj 


Завдання до уроку: 
1) повторити правила з параграфу 4
2) виконати вправи: № 137; 140; 142; 151

Домашнє завдання:
Виконати письмово вправи № 138; 143; 152; 107


*****
09.09.2022 
Розкладання чисел на множники. Найбільший спільний дільник (НСД)
Посилання на відеозустріч:
6-Б Математика
Пʼятниця, 9 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj


Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео
2) ще раз повторити правила з параграфу 4
3) виконати вправи: № 121, 122, 123, 125 (усно), 127, 129, 134, 135 (письмово)

Домашнє завдання:
Вивчити правила з параграфа 4; виконати письмово вправи № 128, 136



*****
08.09.2022 
Ознаки подільності на 3 і 9
Посилання на відеозустріч:
6-Б Математика
Четвер, 8 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj 


Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео
2) ще раз повторити правила (ознаки подільності, параграф 3)
3) виконати вправи: № 83, 87 (усно), 92, 96, 97, 99 (письмово)

Домашнє завдання:
Вивчити ознаки подільності на 3 і 9; виконати письмово вправи № 93, 94, 98, 100


***** 
06.09.2022
Ознаки подільності на 2, 5, 10
6-Б Математика
Вівторок, 6 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj 


Завдання до уроку: 
1) переглянути пояснення нової теми у відео
2) ще раз повторити правила (ознаки подільності, параграф 2)
3) виконати вправи: № 36,50, 60 (усно), 56, 60, 68 (письмово)

Домашнє завдання:
Вивчити ознаки подільності на 2, 5 і 10; виконати письмово вправи 62, 51, 69


*****
05.09.2022
Дільник і кратне. Прості і складені числа
Посилання на відеозустріч:
6-Б Математика
Понеділок, 5 вересня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj 


Домашнє завдання:
1) повторити правила до параграфа 1
2) виконати письмово вправи № 16, 20,22, 24
3) прочитати параграф 2

Для тих, хто не має підручника: у розділі завдання є електронний варіант (перед темою і уроками)

******

02.09.2022

Числа.

Посилання для онлайн підключення:

6-Б Математика
Пʼятниця, 2 вересня · 2:15 – 3:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pem-wvow-gnj 


Домашнє завдання:
1) переглянути пояснення, яке подано у відео;
2) вивчити правила із параграфа 1 підручника (електронний варіант підручника див. у розділі завдання);
3) повторити таблицю множення (табоиці мати на урок)


Немає коментарів:

Дописати коментар