ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ (2023-2024 нр)

============

27.05.2024

11-Б клас (фізика+астрономія)

Тема уроку: Підсумкові контрольні роботи

Завдання 
1. Виконати тести


============

16.05.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Ядерні сили. Енергія зв'язку. Радіоактивність

Завдання 
1. В параграфі 39 прочитати назви пунктів. Переглянути відео 1 (до задач) і виділити головні моменти (відповідно до пунктів параграфа 39).
2. Опрацювати  параграф 39. Усно дати відповіді на контрольні питання
3. Опрацювати задачі до відео 1.
4. Опрацювати відео 2 (до задач) і параграф 40. Дати усно відповіді на контрольні питання.
5. Опрацювати задачі до параграфа 40.


============

09.05.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Будова атома. Постулати бора. Енергетичні рівні атома. Види спектрів

Завдання 
1. В параграфі 36 прочитати назви пунктів. Переглянути відео 1 (до задач) і виділити головні моменти (відповідно до пунктів параграфа 36).
2. Опрацювати  параграф 36. Усно дати відповіді на контрольні питання
3. Опрацювати задачі до відео 1.
4. Опрацювати відео 2 і параграф 37. Дати усно відповіді на контрольні питання


============

18.04.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Фотоефект. Розв'язування задач

Завдання 
1. Повторити  параграф 34 або ОК
2. В першому відео опрацювати питання застосування зовнішнього і внутрішнього фотоефекту
3. Опрацювати задачі з відео

============

11.04.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Фотоефект. Закони фотоефекту

Завдання 
1. Переглянути відео (до задач).
2. Опрацювати  параграф 34. Дати відповіді на контрольні питання (усно).
3. Скласти ОК, скориставшись PDF документом, прикріпленим нижче (ті сторінки, які стосуються фотоефекту)


============

04.04.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Формула Планка. Світлові кванти.

1. Переглянути відео (до задач).
2. Опрацювати  параграф 33. Дати відповіді на контрольні питання (усно).
3. Опрацювати задачі з відео, розв'язки перенести в зошит.

============

14.03.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Дифракція світла

1. Переглянути відео 1 і ознайомитись з явищем дифракції.
2. Опрацювати  параграф 31. Дати відповіді на контрольні питання (усно)
3. Користуючись параграфом скласти ОК:
  • Що таке дифракція світла, дифракційна картина?
  • Що таке дифракційна ґратка, період ґратки?
  • Записати формулу дифракційної ґратки.
4. Опрацювати задачі, які містяться у відеофрагменті 2.


============

07.03.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Інтерференція світла


1. Переглянути відео (до задач) та презентацію
2. Опрацювати  параграф 30. Дати відповіді на контрольні питання (усно)
3. Користуючись презентацією скласти ОК
4. Опрацювати задачі, які містяться у відеофрагменті.

============

29.02.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Дисперсія світла


1. Переглянути відео (до задач).
2. Опрацювати  параграф 29. Дати відповіді на контрольні питання (усно)
3. Опрацювати задачі, які містяться у відеофрагменті.

============

22.02.2024

11-Б клас (фізика) 

Тема уроку: Закони геометричної оптики. Самостійна робота


1. Повторити параграфи 24-26.
2. Виконати тестові завдання (відкриті до 29.02)


============

15.02.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Оптичні системи. Кут зору


1. Переглянути відео (до задач).
2. Опрацювати  параграф 27. Дати відповіді на контрольні питання (усно)
3. Опрацювати задачі, які містяться у відеофрагменті.

============

08.02.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Лінзи. Побудова зображень в лінзах. Формула тонкої лінзи.

1. Переглянути відео 1 і 2 (до задач)
2. Опрацювати параграф 27  і скласти ОК:
  • Означення лінзи, її види
  • Головні точки та лінії лінзи (рис. 27.2)
  • Хід трьох основних променів в збиральній і розсіювальній лінзах (рис. 27.5)
  • Зображення в лінзах (таблиця на стор. 160)
  • Основні фізичні величини, які характеризують тонку лінзу (означення, формули)
3. Опрацювати задачі з відео 1 і 2



============

25.01.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Закони геометричної оптики. Закони заломлення світла. Повне відбивання

1. Переглянути відео 1 до уроку
2. Опрацювати параграф 26  і скласти ОК:
  • сформулювати закони заломлення світла (пункт 2 + рис 26.1)
  • означення абсолютного і відносного показника заломлення світла; формули, які відображають ці означення (пункт 3
  • Явище повного відбивання, формула для визначення граничного кута
3. Опрацювати задачі з відео 2.



============

18.01.2024

11 клас (фізика)

Тема уроку: Розвиток уявлень про світло. Закони геометричної оптики

1. Переглянути відео 1. Дати відповіді на контрольні питання до параграфа 24 (усно)

2. Переглянути відео 2 (до задач), попередньо ознайомившись із структурою параграфа 25 (подивитися назви пунктів параграфа). Це будуть ті окремі смислові частини відео, на які потрібно звернути увагу під час перегляду..
3. Опрацювати параграф 25 (без пункту 3). Користуючись відео 2 і матеріалами параграфа 25, сформувати ОК до уроку.

Структура опорного конспекту:

  • Що таке світловий пучок і світловий промінь?
  • Сформулювати закони прямолінійного і незалежного поширення світла, закон оборотності променя.
  • Що називають явищем відбивання світла?
  • Сформулювати закони відбивання світла (додати пояснювальний рисунок)
  • Означення і особливості дзеркального і дифузного відбивання

4. Опрацювати задачі з відео 2.

============

11.01.2024

11 клас (фізика)

Тема уроку: Електромагнітне поле. Електромагнітні хвилі

1)  Прочитати параграф 16 та перегляньте друге відео, у якому повторюється матеріал про джерела і властивості електричного і магнітного полів (табл. на стор.90), а також розглядається гіпотеза існування електромагнітного поля Маквелла.
2)  Переглянути перше відео (до задач) і детально опрацюйте параграф 22 підручника. Усно дати відповіді на контрольні питання до параграфів.
3) Скласти ОК:
  • Записати означення електромагнітного поля (параграф 16), електромагнітної хвилі (параграф 22).
  • Перенести рис. 22.4 в зошит. З пункту 2 записати особливості електромагнітної хвилі (ЕМХ), фізичні характеристики ЕМХ.
  • Швидкість поширення ЕМХ у вакуумі, формулу зв'язку швидкості, частоти і довжини хвилі
  • Записати властивості ЕМХ, які випливають з дослідів Герца
4) Опрацювати задачі з першого відео. Розв'язки перенести в зошит.


============

21.12.2023 року

11-Б клас (астрономія)

Тема уроку: Контрольна робота за І семестр

Завдання до уроку :

1) Повторити параграфи 1-8 підручника
2) Виконати завдання за посиланням:


============

14.12.2023 року

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Електромагнітна індукція. Самоіндукція

Завдання до уроку :

1. Прочитати контрольні питання до параграфа 13. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.

2. Опрацювати параграф 13. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:

  • Магнітний потік. Означення, формула для обчислення, одиниці вимірювання. Максимальне і нульове значення потоку (у яких випадках)
  • Означення явища електромагнітної індукції. Закон електромагнітної індукції
  • Правило Ленца.
  • Обчислення ЕРС індукції, яка виникає в провіднику, який рухається в магнітному полі

3. Прочитати контрольні питання до параграфа 14. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.

2. Опрацювати параграф 14. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:

  • Означення явища самоіндукції, індуктивності
  • Формули для визначення ЕРС самоіндукції, енергії магнітного поля 
Домашнє завдання:
1) Вивчити конспект до параграфів 13-14


============

07.12.2023 року

Тема уроку: Магнітне поле. Сили Ампера і Лоренца

Завдання до уроку :

1. Прочитати контрольні питання до параграфа 10. Переглянути відео до уроку 1 (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.

2. Опрацювати параграф 10. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:

  • Що називають магнітним полем, його властивості (п.1 + бокова частина на ст. 57)?
  • Дати означення магнітної індукції, записати формули для обчислення, одиниці вимірювання
  • Що таке магнітні лінії? Який вигляд мають магнітні лінії прямого провідника і котушки зі струмом (замкнутого контура)? Як визначити напрямок магнітних ліній (правило свердлика)?
3. Опрацювати відео 2 (до задач) та параграфи 11 і 12. В зошиті записати формули для обчислення сил.

4. Дайте усно відповіді на контрольні питання параграфів

Домашнє завдання:
1) Опрацювати задачі з відео, розв'язки перенести в робочий зошит.



============

30.11.2023 року

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола

Завдання до уроку:

1. Дайте усно відповіді на контрольні питання до параграфа 4. 

2. Опрацювати відео до уроку (частину з задачами), розв'язки перенести в робочий зошит.

============

23.11.2023 року

11-Б клас 

Тема уроку: Розв'язування задач (по темі уроку за 02.11.23)

Завдання до уроку + домашнє завдання:

1. Повторити формули з параграфів 1-3 підручника

2. Опрацювати задачі з відео, які подані нижче. Розглянути розв'язки задач, записати їх в зошит

  • з відео 1 розглянути задачі 1-5
  • з відео 2 розглянути задачі  1-2
  • з відео 3 розглянути задачі 3 і 4




============

16.11.2023 року

11-Б клас 

Тема уроку: Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола

Завдання до уроку:

1. Прочитати контрольні питання до параграфа 4. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.

2. Опрацювати параграф 4. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:

  • що називають сторонніми силами; 
  • що називають електрорушійною силою джерела, записати формулу, одиниці вимірювання;
  • що таке внутрішній опір джерела; його позначення та одиниця вимірювання;
  • записати закон Ома для повного кола;
  • що таке коротке замикання; як обчислити силу струму короткого замикання.
3. Дайте усно відповіді на контрольні питання параграфа


========

02.11.2023 

11 клас (фізика)

Тема уроку: Постійний струм. Фізичні характеристики струму. Закони послідовного і паралельного з'єднання провідників.

1. Опрацювати параграфи 1, 2 (без пункту 3), 3. Звернути увагу на означення і формули.

2. Скласти опорний конспект (ОК):

- з параграфа 1 (див. таблицю на стор.6) виписати формули для визначення сили струму, напруги і опору; одиниці вимірювання цих величин; закон Ома і перемалювати вольт-амперну характеристику для металевих провідників;

- з параграфа 2: мал. 2.1 + закони послідовного з'єднання (в кінці таблиці на стор. 9); мал. 2.2 + закони паралельного з'єднання (в кінці таблиці на стор. 10 + твердження на стор. 10 і 11 (див. "зверніть увагу")

- з параграфа 3 формули для визначення роботи струму і потужності + закон Джоуля-Ленца.

3. Вивчити ОК.

Немає коментарів:

Дописати коментар