Збірник задач (старий)
Тема 5. Молекулярна фізика
23.03.2022 Лабораторна робота №6
=================
Лабораторна робота №6 "Дослідження ізотермічного процесу"
Завдання на урок:
1) За допомогою інструкції (див. ст. 212 підручника) з'ясувати:
3) Користуючись вказівками вчителя та відео (вибираєте один з двох роликів) виконати роботу, звіт оформити в зошиті для лабораторних робіт. Надіслати для перевірки через Класрум.
УВАГА!
До уроку додається відео, яким ви можете скористатися у якості додаткового інструктажу.
Завдання на урок:
1) За допомогою інструкції (див. ст. 212 підручника) з'ясувати:
- Яка установка використовується для вивчення ізотермічного процесу; кількість дослідів і фізичні величини, які потрібно виміряти під час цих дослідів; у яких одиницях записуються виміряні величини у таблицю результатів
- В теоретичних відомостях знайти робочу формулу для обчислення сталої величини С
- Спосіб, у який треба визначити похибки вимірювання
3) Користуючись вказівками вчителя та відео (вибираєте один з двох роликів) виконати роботу, звіт оформити в зошиті для лабораторних робіт. Надіслати для перевірки через Класрум.
УВАГА!
До уроку додається відео, яким ви можете скористатися у якості додаткового інструктажу.
Тема 4. Механічні коливання і хвилі
13.01.2023
Маятники. Період математичного і пружинного маятника. Енергія коливань
Асинхронний варіант уроку:
Коливальна система, у якій відбуваються гармонічні коливання, називають маятником. Маятники отримують певний запас механічної енергії під час виведення маятника з положення рівноваги, яка зберігається підчас незатухаючих гармонічних коливань (спостерігається перетворення кінетичної енергії в потенціальну і навпаки, а повна енергія не змінюється). У підтвердження цього ви можете переглянути друге відео (це буде вступ до уроку). У відео під час перегляду в Ютупі можна включити субтитри українською мовою (дві сусідні іконки на нижній панелі відео, справа).
Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=jfcwyFTXEfI
1. Опрацювати параграф 20 у підручнику у такому порядку:
3. Скласти ОК, у якому зазначити таку інформацію:
1. Завершити складння таблиці і вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 20.
Коливальна система, у якій відбуваються гармонічні коливання, називають маятником. Маятники отримують певний запас механічної енергії під час виведення маятника з положення рівноваги, яка зберігається підчас незатухаючих гармонічних коливань (спостерігається перетворення кінетичної енергії в потенціальну і навпаки, а повна енергія не змінюється). У підтвердження цього ви можете переглянути друге відео (це буде вступ до уроку). У відео під час перегляду в Ютупі можна включити субтитри українською мовою (дві сусідні іконки на нижній панелі відео, справа).
Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=jfcwyFTXEfI
1. Опрацювати параграф 20 у підручнику у такому порядку:
- спочатку вивчити поясненя в таблиці до пункту 1 (детально проаналізовано, яких значень набувають швидкість, прискорення, деформація, кінетична і потенціальна енергії в п'яти основних точках траєкторії)
- вивчити пояснення до рис.20.2 до пунктів 3-4 для математичного маятника
- у пунктах 2 і 5 знайти формули для визначення періодів маятників
3. Скласти ОК, у якому зазначити таку інформацію:
- Означення математичного і пружинного маятників
- Формули для визначення періодів цих маятників (без виведення)
- Скласти таблицю для 5-ти положень маятників із зазначенням зміни фізичних характеристик (можна скористатися відео або підручником). Зразок таблиці додається
1. Завершити складння таблиці і вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 20.
=====================
12.01.2023
Завдання на урок: дивіться додаток до уроку - дошка Джамборд
Домашнє завдання:
1) Повторити ОК до параграфа 19
2) Виконати задачі з вправи 19 (№4, 5)
Гармонічні коливання. Розв'язування задач
Форма проведення - синхронна
10А-Фізика
Четвер, 12 січня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wtu-xsoz-xkq
10Б-Фізика
Пʼятниця, 13 січня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/smv-ajix-eab
10А-Фізика
Четвер, 12 січня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wtu-xsoz-xkq
10Б-Фізика
Пʼятниця, 13 січня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/smv-ajix-eab
Завдання на урок: дивіться додаток до уроку - дошка Джамборд
Домашнє завдання:
1) Повторити ОК до параграфа 19
2) Виконати задачі з вправи 19 (№4, 5)
Відео
====================
09.01.2023 (10-А клас)10.01.2023 (10-Б клас)
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 19.
2. Розв'язати вправу 19 (2, 3)
Асинхронний урок:
1. Переглянути відео (11 хв., пояснення теоретичного матеріалу)
2. Опрацювати за підручником параграф 17 (бажано окремими пунктами, виділяючи в них головне)
3. Скласти ОК, скориставщись слайдами з відео або підручником. Конспект розділити на блоки:
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 17.
2. Розв'язати вправу 17 (1,2)
Увага!
Учні, які не писали контрольну роботу на попередньому уроці та дистанційники, нижче додається завдання. Надіслати розв'язки через Класрум не пізніше середи 7 грудня.
====================================
Асинхронний урок:
1. Переглянути відео (11 хв., пояснення теоретичного матеріалу)
2. Опрацювати за підручником параграф 15 (бажано окремими пунктами, виділяючи в них головне)
3. Скласти ОК, скориставщись слайдами з відео або підручником. Конспект розділити на блоки:
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 15.
2. Розв'язати вправу 15
Асинхронний варіант уроку:
1. Переглянути перше відео (воно дасть вам загальні уявлення з даної теми)
2. Опрацювати за підручником параграф 14 (бажано окремими пунктами, виділяючи в них головне)
3. Переглянути друге відео (перші 11 хв.), скласти ОК, скориставщись слайдами з відео або підручником. Конспект розділити на блоки:
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 14.
2. Розв'язати вправу 14 (1-3 усно; 4-5 письмово)
=====================
Синхронний варіант уроку
10-А Фізика
Четвер, 17 листопада · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cjx-rygj-vfm
10-Б Фізика
Четвер, 17 листопада · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yif-nfnh-zsn
Домашнє завдання:
1. Переглянути перше відео. Опрацювати параграф 13, доповнити ОК
2. Переглянути друге відео з розв'язками задач. Розв'язати вправу 13 (4-6).
**********
Асинхронний варіант уроку:
1. Переглянути відео (пояснення теоретичного матеріалу до 12 хв)
2. Опрацювати за підручником параграф 13, скласти ОК, у якому зафіксувати наступне:
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 12.
2. Переглянути друге відео з розв'язками задач. Розв'язати вправу 13 (4-6).
=====================
Синхронний варіант уроку
Домашнє завдання:
1. Переглянути відео (перші 11 хв.). Опрацювати параграф 12 (п. 1-3), доповнити ОК
2. Розв'язати вправу 12 (№ 1, 3, 8). Якщо виникають труднощі, скористайтеся відео
Асинхронний варіант уроку:
1. Переглянути відео (пояснення теоретичного матеріалу перші 11 хвилин)
2. Опрацювати за підручником параграф 12 (п. 1-3), скласти ОК, у якому зафіксувати наступне:
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 12.
2. Розв'язати вправу 12 (№ 1, 3, 8).
Сили електромагнітної природи. Вага тіла
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 12 (п. 4-7), доповнити ОК
2. Розв'язати вправу 12 (№ 4, 5, 6, 7). Якщо виникають труднощі, скористайтеся відео
**********
Асинхронний варіант уроку:
1. Перегля нути відео (пояснення теоретичного матеріалу з 11-ї хвилини)
2. Опрацювати за підручником параграф 12 (п. 4-7), скласти ОК, у якому зафіксувати наступне:
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 12.
2. Розв'язати вправу 12 (№ 4, 5, 6, 7)
Механічні коливання. Види коливань
Асинхронний урок:
1. Переглянувши перше відео, актуалізувати знання про коливальний рух (по матеріалу 7 класу)
2. Опрацювати за підручником параграф 19 (пункти 1 і 2).
3. Скласти ОК за цими пунктами (конспект розділити на блоки):
5. Доповнити ОК, скориставшись відео і пунктом 3 параграфа 19. Записати:
1. Переглянувши перше відео, актуалізувати знання про коливальний рух (по матеріалу 7 класу)
2. Опрацювати за підручником параграф 19 (пункти 1 і 2).
3. Скласти ОК за цими пунктами (конспект розділити на блоки):
- Означення термінів: механічні коливання та різних видів коливань (для видів коливань скласти блок-схему з означеннями)
- Умови виникнення вільних коливань
- Основні фізичні характеристики коливань: зміщення, амплітуда, період і частота коливань
5. Доповнити ОК, скориставшись відео і пунктом 3 параграфа 19. Записати:
- рівняння гармонічних коливань для зміщення, проекції швидкості і прискорення
- величини, які входять в рівняння
- побудувати графік коливань (рис. 19.7)
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 19.
2. Розв'язати вправу 19 (2, 3)
Тема 3. Закони збереження
06.12.2022 (10-Б клас)
05.12.2022 (10-А клас)
Імпульс тіла. Реактивний рух. Пружне і непружне зіткнення
1. Переглянути відео (11 хв., пояснення теоретичного матеріалу)
2. Опрацювати за підручником параграф 17 (бажано окремими пунктами, виділяючи в них головне)
3. Скласти ОК, скориставщись слайдами з відео або підручником. Конспект розділити на блоки:
- Означення і формула для обчислення імпульсу, імпульсу сили; закон збереження імпульсу тіла
- Означення реактивного руху, визначення швидкості для ракети
- Означення пружного і непружного зіткнення + таблиця використання законів збереження для них
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 17.
2. Розв'язати вправу 17 (1,2)
Увага!
Учні, які не писали контрольну роботу на попередньому уроці та дистанційники, нижче додається завдання. Надіслати розв'язки через Класрум не пізніше середи 7 грудня.
22.11.2022 (10-Б клас)
21.11.2022 (10-А клас)
Робота сили. Кінетична енергія. Потужність
1. Переглянути відео (11 хв., пояснення теоретичного матеріалу)
2. Опрацювати за підручником параграф 15 (бажано окремими пунктами, виділяючи в них головне)
3. Скласти ОК, скориставщись слайдами з відео або підручником. Конспект розділити на блоки:
- Означення і формула для обчислення роботи; які значення вона приймає при різних напрямках переміщення тіла (табл. на ст. 93)
- Геометричний зміст роботи (+ рис 15.1)
- Кінетична енергія, теорема про кінетичну енергію
- Означення і формула для обчислення потужності
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 15.
2. Розв'язати вправу 15
Тема 2. Основи динаміки
18-19.11.2022
Рівновага тіл. Момент сили
1. Переглянути перше відео (воно дасть вам загальні уявлення з даної теми)
2. Опрацювати за підручником параграф 14 (бажано окремими пунктами, виділяючи в них головне)
3. Переглянути друге відео (перші 11 хв.), скласти ОК, скориставщись слайдами з відео або підручником. Конспект розділити на блоки:
- рівновага тіл при поступальному і обертальному русі;
- центр мас тіла (+ рис.14.1) для тіл правильної і неправильної геометричної форми;
- момент сили, знаходження плеча сили;
- дві умови рівноваги тіла (математичні моделі);
- види рівноваги, за яких умов спостерігаються (табл. на ст. 89 + роз'яснення до рис. 14.4)
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 14.
2. Розв'язати вправу 14 (1-3 усно; 4-5 письмово)
17.11.2022
Сили електромагнітної природи. Сила тертя
10-А Фізика
Четвер, 17 листопада · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cjx-rygj-vfm
10-Б Фізика
Четвер, 17 листопада · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yif-nfnh-zsn
Домашнє завдання:
1. Переглянути перше відео. Опрацювати параграф 13, доповнити ОК
2. Переглянути друге відео з розв'язками задач. Розв'язати вправу 13 (4-6).
**********
1. Переглянути відео (пояснення теоретичного матеріалу до 12 хв)
2. Опрацювати за підручником параграф 13, скласти ОК, у якому зафіксувати наступне:
- що таке сила тертя, точка прикладання і напрямок цієї сили; графічне зображення цієї сили
- у чому різниця між сухим тертям і опором середовища, у якому рухається тіло (рідкого чи газоподібного)
- види сухого тертя, фактори, які впливають на коефіцієнт тертя; формула для обчислення сили тертя
- від чого залежить сила опору середовища
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 12.
2. Переглянути друге відео з розв'язками задач. Розв'язати вправу 13 (4-6).
15.11.2022 (10-Б клас)
14.11.2022 (10-А клас)
Сили електромагнітної природи. Сила пружності
Домашнє завдання:
1. Переглянути відео (перші 11 хв.). Опрацювати параграф 12 (п. 1-3), доповнити ОК
2. Розв'язати вправу 12 (№ 1, 3, 8). Якщо виникають труднощі, скористайтеся відео
1. Переглянути відео (пояснення теоретичного матеріалу перші 11 хвилин)
2. Опрацювати за підручником параграф 12 (п. 1-3), скласти ОК, у якому зафіксувати наступне:
- що таке деформація, її види
- фізичні характеристики, які описують пружну деформацію видовження (стиснення), який зв'язок між ними в законі Гука
- причина і механізм виникнення сили пружності, напрямок і точка прикладання сили; графічне зображення сили
- вимірювання сили на практиці (за ІІІ законом Ньютона)
- графік залежності величини деформації та сили пружності
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 12.
2. Розв'язати вправу 12 (№ 1, 3, 8).
============
11.11.2022
Сили електромагнітної природи. Вага тілаСинхронний варіант уроку
10-А Фізика Пʼятниця, 11 листопада · 5:15 – 6:00пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cjx-rygj-vfm
10-Б Фізика Пʼятниця, 11 листопада · 4:25 – 5:10пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yif-nfnh-zsn
10-А Фізика Пʼятниця, 11 листопада · 5:15 – 6:00пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cjx-rygj-vfm
10-Б Фізика Пʼятниця, 11 листопада · 4:25 – 5:10пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yif-nfnh-zsn
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 12 (п. 4-7), доповнити ОК
2. Розв'язати вправу 12 (№ 4, 5, 6, 7). Якщо виникають труднощі, скористайтеся відео
**********
Асинхронний варіант уроку:
1. Перегля нути відео (пояснення теоретичного матеріалу з 11-ї хвилини)
2. Опрацювати за підручником параграф 12 (п. 4-7), скласти ОК, у якому зафіксувати наступне:
- що таке вага, точка прикладання і напрямок цієї сили
- формули для визначення ваги
- поняття перевантаження і коефіцієнта перевантаження
- поняття невагомості, умови, за яких це явище спостерігається
- визначення ваги при русі тіла по опуклих і увігнутих поверхнях
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 12.
2. Розв'язати вправу 12 (№ 4, 5, 6, 7)
======================
Синхронний варіант уроку
10-А Фізика Четвер, 10 листопада · 2:40 – 3:25пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cjx-rygj-vfm
10-Б Фізика Четвер, 10 листопада · 4:25 – 5:10пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yif-nfnh-zsn
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 11, доповнити ОК (опорний конспект)
2. Переглянути відео, опрацювати задачі з відео, розв'язки записати в зошиті
3. Розв'язати вправу 11(3, 4, 5)
**********
Асинхронний варіант уроку:
1. Перегля нути відео (перші 19 хвилин)
2. Опрацювати за підручником параграф 11, скласти ОК (опорний конспект), у якому зафіксувати оновні поняття і закони Ньютона.
2. Опрацювати задачі з відео, розв'язки записати в зошиті.
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 11.
2. Розв'язати вправу 11(3, 4, 5)
================================
Синхронний варіант уроку
10-А Фізика Понеділок, 7 листопада · 12:35 – 1:05пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cjx-rygj-vfm
Домашнє завдання:
1. Опрацювати задачі з другого відео, розв'язки записати в зошиті
2. Виконати тестові завдання за посиланням (див. в додатках до уроку)
**********
Асинхронний варіант уроку:
1. Опрацювати за підручником параграфи 9-10, скласти ОК (опорний конспект), у якому зафіксувати оновні поняття і закони Ньютона.
2. Опрацювати задачі з першого відео, розв'язки записати в зошиті.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати задачі з другого відео, розв'язки записати в зошиті
2. Виконати тестові завдання за посиланням (див. в додатках до уроку)
==========================
Завдання на урок:
1) За допомогою інструкції (див. ст.53 підручника) з'ясувати:
3) Вдома зібрати установку, підібравши тіло, яке буде обертатися так, щоб його маса була значно більша за масу нитки. Нитку можна прив'язати до стільця тощо. Зробити кілька кадрів з виконанням роботи.
Результати роботи здати на перевірку можна двома способами:
1) якщо не зданий на перевірку зошит для лабораторних робіт з першою роботою, роботу виконуєте в ньому. Звіт і кадри роботи додаєте до цього уроку.
2) якщо зошит з першою роботою зданий, звіт пишете на листках в клітинку (потім вклеїте в зошит для лабораторних робіт. Звіт і кадри роботи додаєте до уроку.
При можливості, зошити з лабораторних робіт принести в понеділок до школи.
**********
Урок асинхронний
Робота складається з трьох частин:
1- рух тіла, кинутого горизонтально
2- рух тіла, кинутого під кутом до горизонту
3-рівномрний рух тіла по колу
Розподіл варіантів такий, як у класі: "від вікна" (згадайте, на якому місці ви сидите). Виконати роботу на окремому листку, фото роботи прикріпити до Класруму)
**********
Урок 2 з теми - вивчаємо рух тіла, кинутого під кутом до горизонту.
Синхронний варіант уроку
10-А Фізика Четвер, 27 жовтня · 10:50 – 11:35дп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика Четвер, 27 жовтня · 1:00 – 1:45пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завдання до уроку
1. Опрацювання разом з учителем ОК (додається нижче) і параграфа 7 (пп.5, 7).
2. Розв'язати задачі №№ 11.2; 11.3; 11.4; 11.5
Асинхронний варіант уроку (якщо під час уроку не буде інтернету)
Завдання до уроку
1. Переглянути теоретичну частину уроку, скориставшись відео
2. Опрацювання разом з учителем ОК (додається нижче) і параграфа 7 (пп.5, 7).
2. Опрацювати задачі, які подані у відео.
Домашнє завдання (однакове для обох варіантів уроку):
1. Повторити матеріал ОК (опорний конспект), перенести в зошит табличку для руху тіла, кинутого під кутом до горизонту
2. Розв'язати задачі №№ 11.1; 11.6 . Збірник доданий у розділі "Завдання"
3. Повторити урок з теми "Рівномірний рух по колу ( уроки за 13 і 14 жовтня)
**********
Урок синхронний
10-Б Фізика Вівторок, 25 жовтня · 1:55 – 2:40пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
10-А Фізика
Понеділок, 24 жовтня · 9:55 – 10:40дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
Завдання до уроку+ д/з:
1. Переглянути відео, яке додається нижче.
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 7
3. Розв'язати задачі: 11.12; 11.13; 11.9; 11.4; 11.11 ( під час уроку)
Домашнє завдання : 11.10; 11.15
Збірник доданий у розділі "Завдання"
****************
Завдання на урок:
1) За допомогою інструкції (див. ст.53 підручника) з'ясувати:
3) Користуючись вказівками вчителя виконати роботу, звіт оформити в зошиті для лабораторних робіт
УВАГА!
До уроку додається відео, яким ви можете скористатися у якості додаткового інструктажу.
Учні, які навчаються дистанційно, можуть вдома зібрати установку, підібравши тіло, яке буде обертатися так, щоб його маса була значно більша за масу нитки (до них можуть доєднатися ті, хто на даний час хворіє). Нитку можна прив'язати до стільця тощо. Звіт по роботі надсилаєте, прикріпивши його до цього уроку.
Домашнє завдання:
Повторити параграф 8, впр. 8 (всі задачі виконати письмово).
**********
10-А Фізика
Четвер, 20 жовтня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Четвер, 20 жовтня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Приєднуватись до Гугл-Міт для консультації.
Тут розміщено завдання для дистанційників (працюємо асинхронно).
Виконати два сусідні рівні (врахувати бали за завдання)
Роботу надіслати, прикріпивши її до цієї сторінки (у Класрумі).
***********
Надаю тренувальний варіан контрольної роботи, яка відбудеться 20.10.2022 року, для підготовки
************
Форма проведення - асинхронна
Завдання на урок + д/з
1) Повторити ОК або по матеріалам відео 3
2) Опрацювати задачі з відео (почати з другого відео, потім 3тє і перше):
перше відео - задачі достатнього і високого рівнів
друге - типові задачі початкового і середнього рівнів (закріплення теорії)
третє - типові задачі середнього і достатнього рівнів, звернути увагу на пояснення про пасову передачу)
четверте - важливі приклади
3) На наступний урок мати консперкт за 10-11 жовтня і розв'язки задач за 14 жовтня
**********
Урок асинхронний
Завдання до уроку+ д/з:
1. Переглянути відео, яке додається нижче (без задач).
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 8
3. Скласти опорний конспект на основі параграфа 8. У ньому зафіксувати:
Форма проведення - синхронна
10-А Фізика
Пʼятниця, 14 жовтня · 5:15 – 6:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Пʼятниця, 14 жовтня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завдання на урок: дивіться додаток до уроку - дошка Джамборд
Домашнє завдання:
1) Повторити таблицю з ОК
2) Виконати задачі зі збірника: №№ 9.19; 9.21; 9.39; 9.40
3) Опрацювати задачі з попередніх уроків (див. першу дошку)
Опорний конспект 1
***********
Урок асинхронний
Завдання до уроку+ д/з:
1. Переглянути відео, яке додається нижче (5 хв. - теорія).
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 7
3. Скласти опорний конспект на основі документу, який додається. Попередньо документ опрацювати
***********
Посилання на урок для дистанційників:
10-А Фізика
Пʼятниця, 7 жовтня · 5:15 – 6:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Пʼятниця, 7 жовтня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завдання на урок:
1) За допомогою інструкції з'ясувати:
УВАГА!
До уроку додається відео, яким ви можете скористатися у якості додаткового інструктажу.
Учні, які навчаються дистанційно, можуть скористатися результатами вімірювань, які наведені у відеоролику (до них можуть доєднатися ті, хто на даний час хворіє). Звіт по роботі надсилаєте, прикріпивши його до цього уроку.
Домашнє завдання:
Розв'язати задачу (див. третій документ, прикріплений до уроку)
**********
10-А Фізика
Четвер, 29 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Четвер, 29 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завдання до уроку+ д/з:
1. Переглянути відео, яке додається нижче.
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 6 (пункти 2-3)
3. Розв'язати задачі (див. дошка Джамборд) + Гугл-документ
27.09.2022 (10-Б клас)
Домашнє завдання: повторити конспект попереднього уроку (за 24.09)
10.11.2022
Гравітаційні взаємодії. Перша космічна швидкість
10-А Фізика Четвер, 10 листопада · 2:40 – 3:25пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cjx-rygj-vfm
10-Б Фізика Четвер, 10 листопада · 4:25 – 5:10пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yif-nfnh-zsn
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 11, доповнити ОК (опорний конспект)
2. Переглянути відео, опрацювати задачі з відео, розв'язки записати в зошиті
3. Розв'язати вправу 11(3, 4, 5)
**********
Асинхронний варіант уроку:
1. Перегля нути відео (перші 19 хвилин)
2. Опрацювати за підручником параграф 11, скласти ОК (опорний конспект), у якому зафіксувати оновні поняття і закони Ньютона.
2. Опрацювати задачі з відео, розв'язки записати в зошиті.
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК, дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 11.
2. Розв'язати вправу 11(3, 4, 5)
08.11.2022 (10-Б клас)
07.11.2022 (10-А клас)
Закони Ньютона
10-Б Фізика Вівторок, 8 листопада · 5:15 – 6:00пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yif-nfnh-zsn
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cjx-rygj-vfm
Домашнє завдання:
1. Опрацювати задачі з другого відео, розв'язки записати в зошиті
2. Виконати тестові завдання за посиланням (див. в додатках до уроку)
**********
Асинхронний варіант уроку:
1. Опрацювати за підручником параграфи 9-10, скласти ОК (опорний конспект), у якому зафіксувати оновні поняття і закони Ньютона.
2. Опрацювати задачі з першого відео, розв'язки записати в зошиті.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати задачі з другого відео, розв'язки записати в зошиті
2. Виконати тестові завдання за посиланням (див. в додатках до уроку)
Тема 1. Кінематика
29.10.2022 Лабораторна робота №2
1) За допомогою інструкції (див. ст.53 підручника) з'ясувати:
- Яка установка використовується для вивчення рівномірного руху по колу кульки; кількість дослідів і фізичні величини, які потрібно виміряти під час цих дослідів; у яких одиницях записуються виміряні величини у таблицю результатів
- В теоретичних відомостях знайти робочу формулу для обчислення прискорення
- Спосіб, у який треба визначити похибки вимірювання
- Які ще завдання, крім визначення прискорення кульки, треба виконати та у який спосіб записати результати
3) Вдома зібрати установку, підібравши тіло, яке буде обертатися так, щоб його маса була значно більша за масу нитки. Нитку можна прив'язати до стільця тощо. Зробити кілька кадрів з виконанням роботи.
Результати роботи здати на перевірку можна двома способами:
1) якщо не зданий на перевірку зошит для лабораторних робіт з першою роботою, роботу виконуєте в ньому. Звіт і кадри роботи додаєте до цього уроку.
2) якщо зошит з першою роботою зданий, звіт пишете на листках в клітинку (потім вклеїте в зошит для лабораторних робіт. Звіт і кадри роботи додаєте до уроку.
При можливості, зошити з лабораторних робіт принести в понеділок до школи.
28.10.2022 Самостійна робота "Кінематика криволінійного руху"
Робота складається з трьох частин:
1- рух тіла, кинутого горизонтально
2- рух тіла, кинутого під кутом до горизонту
3-рівномрний рух тіла по колу
Розподіл варіантів такий, як у класі: "від вікна" (згадайте, на якому місці ви сидите). Виконати роботу на окремому листку, фото роботи прикріпити до Класруму)
27.10.2022
Криволінійні рухи під дією сили тяжіння - урок 2
Синхронний варіант уроку
10-А Фізика Четвер, 27 жовтня · 10:50 – 11:35дп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика Четвер, 27 жовтня · 1:00 – 1:45пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завдання до уроку
1. Опрацювання разом з учителем ОК (додається нижче) і параграфа 7 (пп.5, 7).
2. Розв'язати задачі №№ 11.2; 11.3; 11.4; 11.5
Асинхронний варіант уроку (якщо під час уроку не буде інтернету)
Завдання до уроку
1. Переглянути теоретичну частину уроку, скориставшись відео
2. Опрацювання разом з учителем ОК (додається нижче) і параграфа 7 (пп.5, 7).
2. Опрацювати задачі, які подані у відео.
Домашнє завдання (однакове для обох варіантів уроку):
1. Повторити матеріал ОК (опорний конспект), перенести в зошит табличку для руху тіла, кинутого під кутом до горизонту
2. Розв'язати задачі №№ 11.1; 11.6 . Збірник доданий у розділі "Завдання"
3. Повторити урок з теми "Рівномірний рух по колу ( уроки за 13 і 14 жовтня)
25.10.2022 (10-Б клас)
24.10.2022 (10-А клас)
Криволінійні рухи під дією сили тяжіння.
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Понеділок, 24 жовтня · 9:55 – 10:40дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
Завдання до уроку+ д/з:
1. Переглянути відео, яке додається нижче.
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 7
3. Розв'язати задачі: 11.12; 11.13; 11.9; 11.4; 11.11 ( під час уроку)
Домашнє завдання : 11.10; 11.15
Збірник доданий у розділі "Завдання"
21.10.2022 Лабораторна робота №2
1) За допомогою інструкції (див. ст.53 підручника) з'ясувати:
- Яка установка використовується для вивчення рівномірного руху по колу кульки; кількість дослідів і фізичні величини, які потрібно виміряти під час цих дослідів; у яких одиницях записуються виміряні величини у таблицю результатів
- В теоретичних відомостях знайти робочу формулу для обчислення прискорення
- Спосіб, у який треба визначити похибки вимірювання
- Які ще завдання, крім визначення прискорення кульки, треба виконати та у який спосіб записати результати
3) Користуючись вказівками вчителя виконати роботу, звіт оформити в зошиті для лабораторних робіт
УВАГА!
До уроку додається відео, яким ви можете скористатися у якості додаткового інструктажу.
Учні, які навчаються дистанційно, можуть вдома зібрати установку, підібравши тіло, яке буде обертатися так, щоб його маса була значно більша за масу нитки (до них можуть доєднатися ті, хто на даний час хворіє). Нитку можна прив'язати до стільця тощо. Звіт по роботі надсилаєте, прикріпивши його до цього уроку.
Домашнє завдання:
Повторити параграф 8, впр. 8 (всі задачі виконати письмово).
20.10.2022
Контрольна робота №1 "Кінематика рівноприскореного прямолінійного руху"
Четвер, 20 жовтня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
Четвер, 20 жовтня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Приєднуватись до Гугл-Міт для консультації.
Тут розміщено завдання для дистанційників (працюємо асинхронно).
Виконати два сусідні рівні (врахувати бали за завдання)
Роботу надіслати, прикріпивши її до цієї сторінки (у Класрумі).
19.10.2022 Тренувальний варіант
15.10.2022
Розв'язування задач на рух по колу
Завдання на урок + д/з
1) Повторити ОК або по матеріалам відео 3
2) Опрацювати задачі з відео (почати з другого відео, потім 3тє і перше):
перше відео - задачі достатнього і високого рівнів
друге - типові задачі початкового і середнього рівнів (закріплення теорії)
третє - типові задачі середнього і достатнього рівнів, звернути увагу на пояснення про пасову передачу)
четверте - важливі приклади
3) На наступний урок мати консперкт за 10-11 жовтня і розв'язки задач за 14 жовтня
Тему уроку на 14.10 знайдете нижче
13.10.2022
Рівномірний рух по колу.
Завдання до уроку+ д/з:
1. Переглянути відео, яке додається нижче (без задач).
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 8
3. Скласти опорний конспект на основі параграфа 8. У ньому зафіксувати:
- визначення рівномірного руху по колу + рис. 8.4
- всі фізичні характеристики цього руху + формули до них + схематично зобразити на рис. 8.4 (додати прискорення в точці В)
************
14.10.2022
Розв'язування задач.
10-А Фізика
Пʼятниця, 14 жовтня · 5:15 – 6:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
Пʼятниця, 14 жовтня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завдання на урок: дивіться додаток до уроку - дошка Джамборд
Домашнє завдання:
1) Повторити таблицю з ОК
2) Виконати задачі зі збірника: №№ 9.19; 9.21; 9.39; 9.40
3) Опрацювати задачі з попередніх уроків (див. першу дошку)
10.10.2022 і 11.10.2022
Рухи під дією сили тяжіння.
Завдання до уроку+ д/з:
1. Переглянути відео, яке додається нижче (5 хв. - теорія).
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 7
3. Скласти опорний конспект на основі документу, який додається. Попередньо документ опрацювати
07.10.2022
Лабораторна робота №1
10-А Фізика
Пʼятниця, 7 жовтня · 5:15 – 6:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Пʼятниця, 7 жовтня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
1) За допомогою інструкції з'ясувати:
- Яка установка використовується для визначення прискорення кульки; кількість дослідів і фізичні величини, які потрібно виміряти під час цих дослідів; у яких одиницях записуються виміряні величини у таблицю результатів
- В теоретичних відомостях знайти робочу формулу для обчислення прискорення
- Спосіб, у який треба визначити похибки вимірювання
- Які ще завдання, крім визначення прискорення кульки, треба виконати та у який спосіб записати результати
УВАГА!
До уроку додається відео, яким ви можете скористатися у якості додаткового інструктажу.
Учні, які навчаються дистанційно, можуть скористатися результатами вімірювань, які наведені у відеоролику (до них можуть доєднатися ті, хто на даний час хворіє). Звіт по роботі надсилаєте, прикріпивши його до цього уроку.
Домашнє завдання:
Розв'язати задачу (див. третій документ, прикріплений до уроку)
08.10.2022
Розв'язування кількісних задач для РППР
Форма проведення - асинхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювати теоретичний матеріал, користуючись опорним конспектом (повторення за 9 клас). Таблицю з формулами для використання перенести в робочий зошит.
3. Переглянути приклади розв'язування задач (див. дошку) + відео. Розв'язки з відео перенести в зошит.
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Опрацювати теоретичний матеріал, користуючись опорним конспектом (повторення за 9 клас). Таблицю з формулами для використання перенести в робочий зошит.
3. Переглянути приклади розв'язування задач (див. дошку) + відео. Розв'язки з відео перенести в зошит.
**********
29.09.2022
Графічне зображення РППР. Розв'язування задач
Четвер, 29 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Четвер, 29 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завдання до уроку+ д/з:
1. Переглянути відео, яке додається нижче.
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 6 (пункти 2-3)
3. Розв'язати задачі (див. дошка Джамборд) + Гугл-документ
**********
Самостійна робота з теми "РПР. Закон додавання швидкостей. Миттєва і середня швидкість"
Урок асинхронний
Виконуємо завдання на окремому подвійному листку в клітинку, відповідно до варіанта (див. розподіл). В кінці уроку прикріплюєте розв'язки в Класрум.
Виконуємо завдання на окремому подвійному листку в клітинку, відповідно до варіанта (див. розподіл). В кінці уроку прикріплюєте розв'язки в Класрум.
Завдання тільки в Класрумі
Слідкуйте за тим, щоб вчасно надіслати роботу.
Слідкуйте за тим, щоб вчасно надіслати роботу.
Домашнє завдання: повторити конспект попереднього уроку (за 24.09)
*******
26.09.2022 (10-А клас)
24.09.2022 (10-Б клас)
Основна задача механіки для РППР.
Завдання до уроку+ д/з:
1. Переглянути відео, яке додається нижче.
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 6 (пункти 1-3) і презентацію (в неї входять слайди, які використовувались в 9 класі для пояснення РППР, зверніть увагу на приклади).
3. Скласти опорний конспект на основі презентяції і підручника. У ньому повмнні бути:
1. Переглянути відео, яке додається нижче.
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 6 (пункти 1-3) і презентацію (в неї входять слайди, які використовувались в 9 класі для пояснення РППР, зверніть увагу на приклади).
3. Скласти опорний конспект на основі презентяції і підручника. У ньому повмнні бути:
- визначення РППР, прискорення;
- чотирі рівняння РППР
- графіки руху (для прискорення , швидкості і переміщення з презентації)
*******
22.09.2022
Завдання до уроку+ д/з:
1. Повторити параграфи 4-5
2. Виконати завдання зі збірника задач (прикріплений у розділі "Завдання" перед уроками): №№ 8.12; 8.5; 7.7; 7.13; 7.19 (в класі); №№ 8.13; 8.14; 7.8; 7.17; 6.30 (д/з)
Розв'язування задач
10-А Фізика
Четвер, 22 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Четвер, 22 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Четвер, 22 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Четвер, 22 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завдання до уроку+ д/з:
1. Повторити параграфи 4-5
2. Виконати завдання зі збірника задач (прикріплений у розділі "Завдання" перед уроками): №№ 8.12; 8.5; 7.7; 7.13; 7.19 (в класі); №№ 8.13; 8.14; 7.8; 7.17; 6.30 (д/з)
*******
10-А Фізика
Понеділок, 19 вересня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
Завдання до уроку+ д/з:
1. Опрацьовуємо за підручником пункт 2 параграфа 5.
Переглянути відеопрезентацію (починати з 7-ї хвилини відео).
2. Скласти опорний конспект.
3. Виконати завдання зі збірника задач (прикріплений у розділі "Завдання" перед уроками): №№ 8.5; 8.8; 8.11;
*****
10-Б Фізика
Пʼятниця, 16 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завязанный до уроку+ д/з:
1. Опрацьовуємо за підручником пункти 2-3 параграфа 5.
Переглянути відео і презентацію, які додаються нижче.
2. Скласти опорний конспект. При складанні ОК скористатись презентацією до уроку
3. Опрацювати задачу з пункту 4 пар.5 Виконати завдання з впр.5 (1, 2, 4)
20.09.2022 (10-Б клас)
19.09.2022 (10-А клас)
Середня швидкість при нерівномірному русі
Понеділок, 19 вересня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
Завдання до уроку+ д/з:
1. Опрацьовуємо за підручником пункт 2 параграфа 5.
Переглянути відеопрезентацію (починати з 7-ї хвилини відео).
2. Скласти опорний конспект.
3. Виконати завдання зі збірника задач (прикріплений у розділі "Завдання" перед уроками): №№ 8.5; 8.8; 8.11;
16.09.2022
Відносність руху. Додавання швидкостей
10-А Фізика
Пʼятниця, 16 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
Пʼятниця, 16 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
Пʼятниця, 16 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завязанный до уроку+ д/з:
1. Опрацьовуємо за підручником пункти 2-3 параграфа 5.
Переглянути відео і презентацію, які додаються нижче.
2. Скласти опорний конспект. При складанні ОК скористатись презентацією до уроку
3. Опрацювати задачу з пункту 4 пар.5 Виконати завдання з впр.5 (1, 2, 4)
*****
10-А Фізика
Четвер, 15 вересня · 1:00 – 1:45пп
Завдання до уроку + д/з:
1. Переглянути презентацію, яка додається нижче.
2. Опрацьовуємо за підручником пункт 1 параграфа 5. Скласти опорний конспект, у якому записати рівняння і графіки РПР.
При складанні ОК скористатись презентацією до уроку
3. Виконати завдання з презентації + впр.5 (4)
*****
Посилання для онлайн підключення:
10-А Фізика
Вівторок, 13 вересня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Вівторок, 13 вересня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
15.09.2022
РПР. Рівняння і графіки руху
10-А Фізика
Четвер, 15 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Четвер, 15 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Четвер, 15 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завдання до уроку + д/з:
1. Переглянути презентацію, яка додається нижче.
2. Опрацьовуємо за підручником пункт 1 параграфа 5. Скласти опорний конспект, у якому записати рівняння і графіки РПР.
При складанні ОК скористатись презентацією до уроку
3. Виконати завдання з презентації + впр.5 (4)
Презентація
13.09.2022
Основна задача механіки. Переміщення.
Посилання для онлайн підключення:10-А Фізика
Вівторок, 13 вересня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Вівторок, 13 вересня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завдання до уроку+ д/з:
1. Переглянути відео, яке додається нижче.
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 4. Скласти опорний конспект:траєкторія і переміщення
вибір системи координат для прямолінійних і криволінійних рухів
визначення проекцій переміщення для різних видів руху.При складанні ОК скористатись презентацією до уроку
3. Розібрати завдання, подані у відео + виконати завдання на останньому слайді презентації (письмово).
Посилання на відеозустріч:
10-А Фізика
Четвер, 8 вересня · 1:00 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Четвер, 8 вересня · 2:40 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завдання до уроку+д/з:
1-й урок пари
1) опрацювати параграф 2+конспект "обчислення похибок;
Хто не переглянув відео до попереднього уроку, переглянути сьогодні (відео 1)
2-й урок пари
2) переглянути відео 2;
3) скласти опоринй конспек до параграфа 3:
*****
Посилання на відеозустріч:
10-Б Фізика
Середа, 7 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Домашнє завдання:
1) переглянути відео до уроку і опрацювати параграф 2;
Посилання для онлайн підключення: 10-А Фізика
Понеділок, 5 вересня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Пʼятниця, 2 вересня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
1. Починаємо вивчення теми з перегляду відео, яке додається нижче.
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 1 (повністю) та параграф 2 (пункти 1-3).
3. У зошиті письмово виконуємо вправу 1 (2, 4) - написати есце на одне із проблемних питань.
1. Переглянути відео, яке додається нижче.
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 4. Скласти опорний конспект:траєкторія і переміщення
вибір системи координат для прямолінійних і криволінійних рухів
визначення проекцій переміщення для різних видів руху.При складанні ОК скористатись презентацією до уроку
3. Розібрати завдання, подані у відео + виконати завдання на останньому слайді презентації (письмово).
*****
08.09.2022
Вимірювання фізичних величин. Похибки вимірювань
10-А Фізика
Четвер, 8 вересня · 1:00 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
Четвер, 8 вересня · 2:40 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Завдання до уроку+д/з:
1-й урок пари
1) опрацювати параграф 2+конспект "обчислення похибок;
Хто не переглянув відео до попереднього уроку, переглянути сьогодні (відео 1)
2-й урок пари
2) переглянути відео 2;
3) скласти опоринй конспек до параграфа 3:
- різниця між скалярними і векторними величинами;
- дії над векторними величинами (правила+малюнки до них).
Відео 1
07.09.2022 (10-Б клас)
Вимірювання фізичних величин. Похибки вимірювань
10-Б Фізика
Середа, 7 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
Домашнє завдання:
1) переглянути відео до уроку і опрацювати параграф 2;
*****
05.09.2022 (10-А клас)
02.09.2022 (10-Б клас)
Зародження і розвиток фізики як науки. Етапи наукового пізнання
Понеділок, 5 вересня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cdm-uojk-amk
10-Б Фізика
Пʼятниця, 2 вересня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/brm-zzha-mxa
1. Починаємо вивчення теми з перегляду відео, яке додається нижче.
2. Опрацьовуємо за підручником параграф 1 (повністю) та параграф 2 (пункти 1-3).
3. У зошиті письмово виконуємо вправу 1 (2, 4) - написати есце на одне із проблемних питань.
Немає коментарів:
Дописати коментар