5-Б клас. Математика

Посилання на сайт, на якому розміщений підручник з математики: https://shkola.in.ua/1491-matematyka-5-klas-tarasenkova-2018.html 


**************************************

01.06.2022

Урок цікавої математики

Форма проведення уроку - асинхронна

Вашій увазі пропонуються практичні задачі-головоломки з математики. Розв'яжіть їх разом з учителем (відео).

===============

30.05.2022

Урок цікавої математики

Вашій увазі пропонуються цікаві задачі-головоломки з математики. Розв'яжіть їх разом з учителем (відео).


===============

19.05.2022 Тиждень безпеки руху


5-Б клас  
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hut-rigt-sjb

===============

27.05.2022

Контрольна робота з теми "Повторення"

Форма проведення уроку - асинхронна 
1. Виконати самостійну роботу, яка додається нижче (тестові завдання). 
2. Виконувати завдання 9, 10, 12, 13 в зошиті, сфотографувати  і надіслати у будь-який зручний спосіб: 
  • через опцію "Ваша робота"
  • через Вайбер в особисті повідомлення
Роботи виконати і надіслати в кінці уроку (до 12.30)

Вказівки до виконання роботи:
1) Звичайні дроби в завданнях і відповідях пишуться за допомогою похилої риски дробу
2) Уважно читайте, як потрібно записувати відповіді до прикладів і задач
3) До завдань 9, 10, 12, 13 надіслати розв'язки на перевірку вчителю


================

26.05.2022

Урок "Вправи на повторення матеріалу за курс 5 класу" - урок 6

Частина 1  - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б клас
Четвер, 26 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hut-rigt-sjb

Частина 2 - домашнє завдання 

1) Виконати вправи з, позначені "д/з" на Дошці 

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)



===============

25.05.2022

Урок "Вправи на повторення матеріалу за курс 5 класу" - урок 5

Частина 1  - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б клас
Середа, 25 травня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hut-rigt-sjb

Частина 2 - домашнє завдання 

1) Виконати вправи з, позначені "д/з" на Дошці 

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)


================

24.05.2022

Урок "Вправи на повторення матеріалу за курс 5 класу" - урок 4

Частина 1  - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б клас
Вівторок, 24 травня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hut-rigt-sjb

Частина 2 - домашнє завдання 

1) Виконати вправи з документу Word, який додається нижче.

Задачі

================

23.05.2022

Урок "Вправи на повторення матеріалу за курс 5 класу" - урок 3

Частина 1  - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б клас
Понеділок, 23 травня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hut-rigt-sjb


Частина 2 - домашнє завдання 

1) Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д/з"
2) Виконати вправу з документу Word, який додається нижче.

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)

===============

20.05.2022

Урок "Вправи на повторення матеріалу за курс 5 класу" - урок 1

Частина 1  - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б клас
Пʼятниця, 20 травня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hut-rigt-sjb


Частина 2 - домашнє завдання 

1) Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д/з"
2) Виконати вправу з документу Word "Повторення-Ч2", який додається нижче.

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)



=============================

18.05.2022

Контроль знань з теми "Відсотки. Середнє арифметичне"

Форма проведення уроку - асинхронна
Частина 1 Виконання тестових завдань
1. Виконати тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2884199
Розв'язки задач надіслати додатково для перевірки.

Увага!  Учні, які виконали завдання олімпіади і надіслали мені сертифікат з балами або диплом, тестові завдання не виконують. Ці учні працюють над виконанням завдань на поворення матеріалу за 5 клас .

Частина 2 - виконання завдань на повторення матеріалу за 5 клас (під час уроку + д/з) - завдання додаються нижче. Зверніть увагу на те, що частина з них виконується усно.


===============
17.05.2022
Урок "Задачі на визначення середнього значення" - урок 2


Матеріал за підручником - параграф 34

Частина 1 - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б клас
Вівторок, 17 травня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zjd-nvbk-jwq


Частина 2 - домашнє завдання
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно):
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)

Дошка  

==========

16.05.2022

Урок "Задачі на визначення середнього значення"

Матеріал за підручником - параграф 34

Частина 1  - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б клас
Понеділок, 16 травня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zjd-nvbk-jwq


Частина 2 - домашнє завдання 

Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)


==============

13.05.2002

Середнє арифметичне. Середнє значення

Форма проведення уроку - асинхронна

Матеріал за підручником: параграф 34.
1. Зареєструватись на уроці, поставивши "+" у коментарях (внизу стрінки, після додатків до уроку)
2. Переглянути відеопояснення до уроку. Уважно слухайте пояснення вчителя. Закцентуйте увагу на таких питаннях:
  • як знайти середнє арифметичне кілької величин (чисел)?
  • у яких випадках ми користуємося поняттям середного значення величини?
  • чи завжди середнє значення означає середнє арифметичне?
3. Прочитати конспект до уроку і вивчити правила.
4. Самостійно виконати вправи, які знаходяться в конспекті



============

12.05.2022

Урок "Задачі на відсотки" - урок 4

Матеріал за підручником - параграф 33

Частина 1  - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б клас
Четвер, 12 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zjd-nvbk-jwq  


Частина 2 - домашнє завдання 

Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard


============

11.05.2022

Урок "Задачі на відсотки" - урок 3

Матеріал за підручником - параграф 33

Частина 1  - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Вивчення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б клас
Середа, 11 травня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zjd-nvbk-jwq 

Частина 2 - домашнє завдання 

Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Переглянути відеопояснення до уроку
2) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)
3) Вивчити правила




============
06.05.2022
Урок "Задачі на відсотки" - урок 2


Матеріал за підручником - параграф 33

Частина 1 - (урок) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б клас
Четвер, 5 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zjd-nvbk-jwq


Частина 2 - (домашня робота) - асинхронно
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д/з"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно):
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)

Дошка 


============

05.05.2022

Урок "Задачі на відсотки" - урок 1

Матеріал за підручником - параграф 33

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б клас
Четвер, 5 травня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zjd-nvbk-jwq


Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)
2) Вивчити правила


============

04.05.2022

Урок "Поняття відсотка. Розв'язування вправ"

Матеріал за підручником - параграф 32

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б клас
Середа, 4 травня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zjd-nvbk-jwq


Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)
2) Вивчити правила


===========

03.05.2002

Що таке відсоток?

Форма проведення уроку - асинхронна
Учні, які не писали самостійну роботу у  п'ятницю, виконують під час уроку завдання (Варіант 2), посилання на яке дано в уроці за 29.04.2022 року. Там же і "Вказівки до роботи". 

Матеріал за підручником: параграф 32..
1. Зареєструватись на уроці, поставивши "+" у коментарях (внизу стрінки, після додатків до уроку)
2. Переглянути перші 10 хвилин відеоуроку (відео додається нижче, переглядаєте до розв'язування виразу) без будь-яких записів. Уважно слухати пояснення вчителя. Подумайте, що було важливим у поясненні?
3. Другий раз переглядаєте цю частину уроку фрагментарно. Чітко з'ясувати такі питання:
  • Що ми в математиці називаємо відсотком?
  • Як записати знак відсотка?
  • Як представити одиницю , 2, 3 і т.д. у вигляді відсотка?
  • Як представти дріб у вигляді відсотка?
  • Як представити відсоток у вигляді дроба?
  • Яку математичну дію виконують найчастіше з відсотками?
Ці питання ви повинні засвоїти до насупного уроку.
4.   Вивчити опорний конспект до уроку, скориставшись Додатком 2 до уроку або підучником.
5.   Виконати завдання, які містяться в Додатку 2.



============

29.04.2022 

Контрольна робота з  теми "Ділення десяткових дробів"

Форма проведення уроку - асинхронна
1. Виконати самостійну роботу, яка додається нижче.
2. Виконувати завдання 7-10 в зошиті, сфотографувати і надіслати у будь-який зручний спосіб:
через опцію "Ваша робота"
через Вайбер в особисті повідомленняРоботи виконати і надіслати в кінці уроку (до 12.30)

Вказівки до виконання роботи:
Завдання 1-6 відносяться до завдань початкового і середнього рівнів. Обчислення можна проводити усно або на чорновику, після цього вибрати правильну відповідь в тестах (надсилати розв'язки цих завдань не потрібно).
Завдання 7 і 8 є завданнями достатнього рівня.
Завдання 9 і 10 є завданняи високого рівня. Виконати можна одне з цих завдань (на вибір).



============

27.04.2022

Урок "Ділення десяткових дробів. Розв'язування текстових задач" - урок 9

Матеріал за підручником - параграф 30

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Середа, 27 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa


Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)
2) Підготуватися до контрольної роботи Множення і ділення десяткових дробів"


============

22.04.2022

Урок "Ділення десяткових дробів. розв'язування " - урок 8

Матеріал за підручником - параграф 30

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Пʼятниця, 22 квітня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa


Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)


============

21.04.2022

Урок "Ділення десяткових дробів. розв'язування " - урок 7

Матеріал за підручником - параграф 30

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Четвер, 21 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa  


Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)


============

20.04.2022

Урок "Ділення десяткових дробів. розв'язування " - урок 6

Матеріал за підручником - параграф 30

Частина 1 - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Середа, 20 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa


Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно):
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)


дошка  

==============

19.04.2022

Урок "Ділення десяткових дробів. розв'язування " - урок 5

Матеріал за підручником - параграф 30

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем. Проведення консультації.
Підключаються тільки ті учні, які пропустили тему "Ділення десяткових дробів", а також ті, кому потрібна консультація:
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Вівторок, 19 квітня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa


Частина 2 - (45 хвилин) - асинхронно 
Решта учнів (кому не потрібна консультація) працює самостійно:
1) виконати тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7616969 
2) виконати вправи з додатку 2 (хто швидко виконає тести, може почати під час уроку).
Виконані тести (обчислення, які проводились у зошиті) і вправи з додатку 2 надіслати для перевірки.
Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання "Частина 2"


==============


15.04.2022

Урок "Ділення десяткових дробів. розв'язування " - урок 4

Матеріал за підручником - параграф 30

Частина 1 - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Пʼятниця, 15 квітня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa  

Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно):
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче), надічлати для перевірки


дошка

======================

14.04.2022

Урок "Ділення десяткових дробів. розв'язування " - урок 3

Матеріал за підручником - параграф 30

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Четвер, 14 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa


Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)


=============

13.04.2022

Урок "Ділення десяткових дробів" - урок 2

Матеріал за підручником - параграф 30

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Середа, 13 квітня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa  


Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Переглянути відеопояснення до уроку.
2) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)




============

11.04.2022

Урок "Ділення десяткових дробів на натуральне число" - урок 1

Матеріал за підручником - параграф 30

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Понеділок, 11 квітня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa 

Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Переглянути відеопояснення до уроку.
2) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)



============

08.04.2022

Урок "Множення десяткових дробів. Текстові задачі" - урок 9


Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Пʼятниця, 8 квітня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa

Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)


==============

07.04.2022

Урок "Множення десяткових дробів. Текстові задачі" - урок 8

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Четвер, 7 квітня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa

Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче) 

==============

06.04.2022

Самостійна робота з теми "Множення десяткових дробів"

Форма проведення - асинхронна

Алгоритм виконання самостійної роботи: 
  • Відкрити посилання на тести і виконати завдання. 
  • Обчислення і текстові завдання робити в зошиті повністю. 
  • Відповіді внести в тести.
  • Після уроку надіслати на перевірку розв'язки текстових задач і складного виразу
Посилання на тест:  https://vseosvita.ua/test/start/zdv938


============

05.04.2022

Урок "Множення десяткових дробів" - урок 7

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Вівторок, 5 квітня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa

Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)



============

04.04.2022

Урок "Множення десяткових дробів" - урок 6

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Понеділок, 4 квітня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa 

Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)


============

01.04.2022

Урок "Множення десяткових дробів" - урок 5

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Пʼятниця, 1 квітня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa 


Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)

==========

31.03.2022

Урок "Множення десяткових дробів" - урок 4

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Четвер, 31 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa 


Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно, відмічені на дошці буквою "д"

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)

==========

29.03.2022

Контрольна робота з теми "Десяткові дроби. Додавання і віднімання ДД"

1. Проведення інструктажу:
5-Б Математика
Вівторок, 29 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa 


2. Виконання роботи: Відкрити посилання на роботу. Обчислення робити в зошиті (потім надіслати для перевірки).
Відповіді внести в тести.


==========

25.03.2022

Множення десяткових дробів (урок 1)

Форма проведення уроку -  синхронна
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Вивчення нового матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Пʼятниця, 25 березня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa 


Домашнє завдання: 

1) Вивчити правила множення дробів (матеріал Дошки)
2) Виконати самостійну роботу.
Відкрити тести за посиланням: 
Виконати завдання тестів в зошиті, відповіді занести в комп'ютері. Зробити скрін результатів. Надіслати для перевірки розв'язки з зошита і скрін.

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Переглянути відеопояснення і матеріал Дошки, які додаються нижче. 
2) Вивчити правила, які використовуються для множення десяткових дробів.
3) Виконати самостійну роботу і надіслати для перевірки (текст додається)


==========

24.03.2022

Урок "Текстові задачі з десятковими дробами"

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Четвер, 24 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa 

Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно: 
1) виконати д/з на останньому слайді

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)


==========

23.03.2022

Урок "Додавання і віднімання десяткових дробів" - урок 5

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Середа, 23 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa
 

Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно: 
1) виконати завдання з документу "Домашнє завдання", який додається (надіслати на перевірку)

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)
2) Виконати завдання з документу "Домашнє завдання", який додається (надіслати на перевірку)


===========

21.03.2022 урок переноситься на 22.03.2022

Урок "Додавання і віднімання десяткових дробів" - урок 4

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Вівторок, 22 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa 

Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно: 
1) виконати завдання, вказані на 

 дошці Jamboard

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)


==========

18.03.2022

Урок "Додавання і віднімання десяткових дробів" - урок 3

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Пʼятниця, 18 березня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa 

Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно: 
1) виконати тести за посиланням: 
2) виконати д/з на останньому слайді

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)


==========

17.03.2022 Урок "Додавання і віднімання десяткових дробів" - урок 2

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Четвер, 17 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa

Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно: 
1) закінчити вправи, які розглядалися у першій частині уроку
2) виконати д/з №№ 970, 977, 986

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)


==========

16.03.2022

Урок "Додавання і віднімання десяткових дробів"

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Вивчення нового матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Середа, 16 березня · 9:25 – 10:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa 
 
Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно: 
1) закінчити вправи, які розглядалися у першій частині уроку

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Переглянути відеопояснення і матеріал Дошки, які додаються нижче. 
2) Записати в зошит і вивчити правила, які використовуються для додавання і віднимання десяткових дробів (схему).
3) Виконати всі вправи, які записані на Дошці.



==========

15.03.2022

Урок "Округлення десяткових дробів"

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Вивчення нового матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Вівторок, 15 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa
 
Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно: 
1) закінчити вправи, які розглядалися у першій частині уроку

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Переглянути відеоурок, який додається нижче. 
2) Записати в зошит і вивчити правила, які використовуються для округлення десяткових дробів (схему).
3) В зошиті виконати всі вправи, які розглядалися у відео.



===========

14.03.2022

Урок "Десяткові дроби та іменовані числа"

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Понеділок, 14 березня · 10:20 – 11:05дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/czb-vrhw-hpa 

Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Виконати самостійно тестові завдання за посиланням: 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8107987  
Скрін результату тестування надіслати у Вайбері в особисті повідомлення

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)
2) виконати тестові завдання


==========

11.03.2022

Урок "Десяткові дроби. Розв'язування вправ"

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математиа
Пʼятниця, 11 березня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/osh-wjko-rxx

Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно: 
1) закінчити вправи, які розглядалися у першій частині уроку

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Опрацювати завдання, які містяться на дошці Jamboard (додається нижче)


=========

10.03.2022

Урок "Порівняння десяткових дробів"

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Вивчення нового матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математика
Четвер, 10 березня · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/osh-wjko-rxx

Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно: 
1) закінчити вправи, які розглядалися у першій частині уроку

Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Переглянути відеоурок, який додається нижче. 
2) Записати в зошит і вивчити правила, які використовуються для порівняння десяткових дробів.
3) В зошиті виконати всі вправи, які розглядалися у відео.



=========

09.03.2022

Урок "Поняття про десяткові дроби"

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Вивчення нового матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б Математиа
Середа, 9 березня · 9:15 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/osh-wjko-rxx

Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань самостійно: 
1) закінчити вправи, які розглядалися у першій частині уроку
2) дати відповіді на питання (Додаток до уроку)


Для тих, хто не може підключитися (працює офлайн - асинхронно): 
1) Переглянути відеоурок, який додається нижче. 
2) Дати відповіді на питання (Додаток до уроку). 
3) В зошиті виконати всі вправи, які розглядалися у відео.




==============

11.02.2022 Віднімання мішаних чисел

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Вивчення нового матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-Б математика
Пʼятниця, 11 лютого · 11:15дп – 12:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/eko-dnxh-ncy

Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань в робочому зошиті: виконати завдання № 899, 900

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграф 26 пункт 2
2) Виконати №№ 898, 901, 903


=======

10.02.2022

Додавання мішаних чисел

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Вивчення нового матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).

5-Б математика
Четвер, 10 лютого · 8:15 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/eko-dnxh-ncy

Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань в робочому зошиті: виконати завдання № 892, 906

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграф 26 пункт 1
2) Виконати №№ 891, 895, 907


=======

09.02. 2022

Урок розв'язування вправ і задач

Частина 1  - (25 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення параграфа 25 і розв'язування задач з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.
5-Б математика
Середа, 9 лютого · 9:15 – 10:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/eko-dnxh-ncy


Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно
Опрацювання завдань в робочому зошиті

Домашнє завдання:
1) Повторити правила з параграфа 25
2) Виконати №№ 874, 880, 882


=======

08.02.2022

Віднімання дробу від натурального числа

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Перевірка домашнього завдання, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).
5-б математика
Вівторок, 8 лютого · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fce-jvjg-fqt

Частина 2
 - (20 хвилин) 
Опрацювання завдань в робочому зошиті.

Домашнє завдання:
1) Повторити параграф 25
2) Виконати вправи №№ 869, 874, 878, 880


=======

07.02.2022

Доповнення правильного дробу до одиниці

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Вивчення нового матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).

5-б математика
Понеділок, 7 лютого · 10:15 – 11:00дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fce-jvjg-fqt 

Частина 2
 - (20 хвилин) - асинхронно 
Опрацювання завдань в робочому зошиті: виконати завдання № 857, 866

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграф 25
2) Виконати самостійну роботу (тест на сайті "На урок" за посиланням, який поданий нижче


=======

04.02.2022

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковим знаменником. Розв'язування вправ

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Перевірка домашнього завдання, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).

5-б математика
Пʼятниця, 4 лютого · 11:15дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fce-jvjg-fqt 

Частина 2 - (20 хвилин) 
Опрацювання завдань в робочому зошиті.

Домашнє завдання:
1) Повторити параграф 24
2) Виконати вправи №№ 819, 837, 840, 842

=======

03.02.2022

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковим знаменником

Частина 1  - (20 хвилин) - синхронно
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Вивчення нового матеріалу, розв'язування вправ з учителем.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (натискаєте на посилання).

5-б математика
Четвер, 3 лютого · 8:15 – 9:10дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fce-jvjg-fqt

Частина 2 - (20 хвилин) - асинхронно
Опрацювання завдань в робочому зошиті: виконати завдання № 807, 830, 812

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграф 24
2) Виконати вправи №№ 813, 815, 831

=======

02.02.2022

Самостійна робота з теми "Розв'язування задач на дроби"

Форма проведення уроку - асинхронна 
1. Виконати самостійну роботу, яка додається нижче (документ містить тексти в чотирьох варіантах і розподіл варіантів). 
Задачі початкового і середнього рівнів можна на виконувати, якщо ви пишете роботу на достатній і високий рівні.
2. Виконувати завдання на окремому подвійному листку, сфотографувати  і надіслати у будь-який зручний спосіб: 
  • через опцію "Ваша робота"
  • через електронну пошту
  • через Вайбер в особисті повідомлення
Роботи виконати і надіслати в кінці уроку (до 10.20)


Домашнє завдання: вивчити правила з параграфа 24.

========

01.02. 2022 року

Урок розв'язування задач на дроби

Частина 1  - (25 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Повторення параграфа 23 і розв'язування задач з учителем
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

5-б математика
Вівторок, 1 лютого · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fce-jvjg-fqt 

Частина 2 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті

Домашнє завдання:
1) Повторити правила з параграфа 23
2) Виконати задачі (див. завдання на дошці Jamboard). Їх можна надіслати для перевірки (за бажанням) через опцію "Ваша робота"


=======

31.01.2022 року.

Звичайні дроби і мішані числа. Порівняння дробів.

Частина 1 - (25 хвилин) СИНХРОННО
1. Перевірка д/з, розв'язування вправ.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

5-б математика
Понеділок, 31 січня · 10:15 – 11:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fce-jvjg-fqt


Частина 2 - (20 хвилин) АСИНХРОННО
2. Опрацювання завдань в робочому зошиті
Виконати завдання, яке додається нижче (додаток 1)

Домашнє завдання:
1) Повторити правила
2) Виконати самостійну роботу, яка додається нижче (документ містить тексти в двох варіантах і розподіл варіантів). Виконувати завдання на окремому подвійному листку, сфотографувати і надіслати у вайбері в приватні повідомлення.

Додатки до уроку:
Дошка    

=============

04.12.2021

Урок-консультація "Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь"

Частина 1 - (25 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Перевірка д/з, розв'язування вправ.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

Математика 5-Б
Субота, 4 грудня · 11:15дп – 12:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dmb-bpbz-dfn 

Частина 2
- (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті
Відкрити документ, який додається до уроку. Користуючись інформацією, поданою в документі, розв'язати задачі (для самостійного розв'язування).

Увага! Для тих, хто не був присутній на синхронному уроці.
Всі матеріали, які додаються до уроку у Класрумі,  ви опрацьовуєте самостійно. Почніть з відеопояснення.

==============

23.11.2021

Урок "Рівняння. Розв'язування вправ"

Частина 1  - (25 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Перевірка д/з,  розв'язування вправ.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

Математика 5-Б
Вівторок, 23 листопада · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hcr-fzuj-xas 

Частина 2 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті
Відкрити документ, який додається до уроку. Користуючись інформацією, поданою в документі, розв'язати приклади №484.

Домашнє завдання:
1) Повторити правила, подані в таблиці на ст. 99
2) Виконати №485.


====================

22.11.2021

Урок "Рівняння"

Частина 1  - (25 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Перевірка д/з,   вивчення нової теми.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

Понеділок, 22 листопада · 10:15 – 11:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dmb-bpbz-dfn 

Частина 2
 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті
Відкрити документ, який додається до уроку. Користуючись інформацією, поданою в документі, розв'язати приклади №№481, 482.

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграф 16 (пункти 1-2). Вивчити правила, подані в таблиці на ст. 99
2) Виконати №483, 486, 487.



=================

19.11.2021

Урок "Поняття про алгоритм"

Частина 1  - (25 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Перевірка д/з,   розв'язування вправ.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

Математика 5-Б
Пʼятниця, 19 листопада · 11:15дп – 12:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/aux-cwko-hys

Частина 2 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті
Відкрити документ, який додається до уроку. Користуючись інформацією, поданою в документі, закінчити виконання завдань уроку.

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграф 15.
2) Виконати завдання №№ 469; 471; 475


================

18.11.2021

Урок "Порядок виконання дій у виразах"

Частина 1  - (25 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Перевірка д/з,   розв'язування вправ.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

Математика 5-Б
Четвер, 18 листопада · 8:15 – 9:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/mtn-ykea-vtd 

Частина 2
 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті
Відкрити документ, який додається до уроку. Користуючись інформацією, поданою в документі, розв'язати приклади №№466, 467.

Домашнє завдання:
1) Повторити параграфи 13-14.
2) Виконати завдання самостійної роботи (другий документ з додатків), розподіл варіантів поданий нижче (третій документ)
Завдання для перевірки надсилати на електронну пошту або через Класрум.


===================

17.11.2021

Урок "Розв'язування текстових задач"

Частина 1 - (25 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Перевірка д/з, розв'язування вправ.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

Математика 5-Б
Середа, 17 листопада · 8:15 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/aks-mogk-bbg


Частина 2 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті
Відкрити документ, який додається до уроку. Користуючись інформацією, поданою в документі, розв'язати всі задачі, які розглядали під час уроку.

Домашнє завдання:
1) Повторити параграфи 13-14.
2) Виконати №№ 424; 426; 428; 455


======================

16.11.2021

Урок "Ділення. Розв'язування вправ"

Частина 1  - (25 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях (для тих, хто рацює в Класрумі).
2.  Перевірка д/з,   розв'язування вправ.
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

Математика 5-Б
Вівторок, 16 листопада · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hcr-fzuj-xas 

Частина 2 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті
Користуючись інформацією, поданою в документі (додається нижче), розв'язати вправи для самостійного розв'язування.

Домашнє завдання:
1) Повторити параграфи 13-14.
2) Виконати №№ 422; 455; 453


===================

15.11.2021

Урок "Властивості (закони) ділення.

Особливі способи ділення.

Частина 1  - (25 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях (для тих, хто працює в Класрумі).
2.  Перевірка д/з,   вивчення і закріплення теоретичних знань
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

Математика 5-Б
Понеділок, 15 листопада · 10:15 – 11:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dmb-bpbz-dfn


Частина 2 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті
Користуючись інформацією з першого документа (додається нижче), розв'язати приклади 5-11.

Домашнє завдання:
1) Повторити параграфи 11-12.
2) Виконати завдання самостійної роботи (другий документ з додатків), розподіл варіантів поданий нижче (третій документ)
Завдання для перевірки надсилати на електронну пошту або через Класрум.

Додатки:
= Презентація і завдання до 1 та 2 частин урока - Документ 1

= Докумети до самостійної роботи -


=====================

12.11.2021

Урок "Ділення з остачею. Формула для знаходження діленого"

Частина 1  - (25 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Перевірка д/з,   вивчення і закріплення теоретичних знань
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

(Без назви)
Пʼятниця, 12 листопада · 11:15дп – 12:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/aby-vjdv-bbv 


Частина 2 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті
Користуючись інформацією з відео (додається нижче), розв'язати в зошиті всі завдання, які в ньому запропоновані. 

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграф 14.
2) Розв'язати №№ 442 (відповідь записати, скориставшись формулою для знаходження діленого, яка дається на сторінці 91 підручника); 460. 
Завдання для перевірки не надсилати.



========================

05.11.2021 Урок "Розподільний закон множення"


Частина 1  - (25 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Перевірка д/з,   вивчення і закріплення теоретичних знань
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

5-Б клас
Пʼятниця, 5 листопада · 11:15дп – 12:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uby-jqcv-fmb 

Частина 2
 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті
Користуючись інформацією в Google Jamboard (додається нижче), розв'язати всі приклади з  №№384, 393. 

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграф 12 (пункти 1 і 2)
2) Розв'язати №№ 385, 394, 400, 371. Завдання для перевірки не надсилати.


===============================

04.11.2021

Урок "Множення натуральних чисел"

Частина 1  - працюємо асинхронно (15 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
Далі працюємо з підручником.
2.  Відкриваємо підручник  на сторінці 70, параграф 11. Самостійно опрацьовуємо пункти 1-4.
Читаючи параграф, шукаємо відповіді на питання:
  • 1) Що означає дія множення числа на число b? (відповідь знаходимо в пункті 1).
  • 2) Сформулювати правило множення двох багатоцифрових чисел у стовпчик. 
  • 3) Сформулювати правило множення натурального числа на 10, 100, 1000 і т.д.
  • 4) Сформулювати правило множення натуральних чисел, які закінчуються нулями. (відповіді на питання 2-4 знаходимо у пункті 2).
  • 5) Сформулювати переставний і сполучний закони множення (відповідь знаходимо в пунктах 3 і 4)..
  • 6) Які ще властивості множення згадуються у пунктах 3 і 4  параграфа?
3. Усно виконати вправи 339 і 343
Частина 2  - працюємо синхронно (20 хвилин)
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо о 8.45 за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.
5-б клас
Четвер, 4 листопада · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rdw-rotu-urk 
Під керівництвом вчителя розв'язуємо вправи 353, 355, 357 в робочому зошиті
Інформація відображається в Google Jamboard (додається нижче).
Домашнє завдання:
1) Вивчити параграф 11
2) Розв'язати №№ 354, 356, 358. Надіслати для перевірки.



======================================   

03.11.2021

Урок "Розв'язування вправ, підготовка до контрольної роботи"

Форма проведення уроку - комбінована (синхронно - 20 хв; асинхронно - 25 хв)
Частина 1 - асинхронно (до 15 хв)
1. Зареєструватись на уроці, надіславши "+" у коментарях.
2. Виконати завдання, розміщене за посиланням:  https://learningapps.org/8640943   - 10 хв.

Частина 2 - синхронно (20 хв)
3. Перевірка Д/З.
4. Розв'язування задач.
Зайти на Гугл-Міт о 8.45 за посиланням:

5-Б клас
Середа, 3 листопада · 8:30 – 9:15дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tio-jxmk-acx 

5. Інструктаж з виконання д/з

Домашнє завдання:
1.  Повторити параграфи 6-10.

2. Виконати індивідуальні завдання (див. додатки нижче). Робити самостійну на окремому подвійному листочку. Розв'язок кожного завдання (крім першого) повинен бути повний. Потім вибираєте варіант відповіді (букву).

Фото листків надіслати будь-яким зручним способом (через Класрум, електронну пошту, Вайбер) Термін виконання 1 година, Листки з роботами здати в понеділок для перевірки останньої задачі.
Варіант визначати так, як визначаємо в класі. Згадайте на якому варіанті ви сидите (рахувати від вікна).


Самостійна робота

================================

02.11.2021. 

Урок "Розв'язування вправ"

Частина 1  - (25 хвилин)

1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.

2.  Перевірка д/з,   розв'язування вправ

Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

5Б клас

Вівторок, 2 листопада · 12:15 – 1:15 пп

Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet

Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/kpm-fjbd-azu  

Частина 2 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті

Користуючись інформацією в Google Jamboard (додається нижче), записати розв'язки задач зі слайдів

Домашнє завдання:

1) Повторити параграфи 9-10

2) Розв'язати №№ 325, 328, 332, 337, задача з останнього слайду. Задачі надіслати для перевірки (на електронну пошту)

Урок 01.11.2021

====================

01.11.2021

Урок "Трикутник. Його види"

Частина 1  - (25 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Перевірка д/з,   вивчення і закріплення теоретичних знань
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.

5Б клас (запрошення на зустріч)
Понеділок, 1 листопада · 10:15 – 11:15 дп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rwy-wfgg-okg  

Частина 2 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті
Користуючись інформацією в Google Jamboard (додається нижче), записати розв'язки задач зі слайдів

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграф 10
2) Розв'язати №№ 311, 313, 318, 320,. Задачі надіслати для перевірки.
Інструкція для надіслання д/роботи додається нижче.

1 коментар: