ФІЗИКА - 7 клас (21-22 н.р.)

 

01.06.2022 Цікава фізика

Форма проведення уроку - асинхронна

Це не фокус. Це фізика.
Вашій увазі представляємо мультфільм-подорож по розділах фізики, які ми будемо вчити у 8 класі.


===================

27.05.2022

Урок "Прості механізми"

Форма проведення уроку - синхронна
Матеріал за підручником: параграфи 34-35.
Запрошення на відеозустріч:
7-В клас
Пʼятниця, 27 травня · 1:25 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qui-gwqc-fai


7-Г клас
Пʼятниця, 27 травня · 2:20 – 3:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/xku-cssc-gmr  

Домашнє завдання:

1. Переглянути відео ( для тих, хто прцює асинхронно)
2. Користуючись слайдами дошки, скласти і вивчити ОК.
3. Виконати лабораторну роботу, користуючись інструкцією, яка додається нижче. Надіслати для перевірки





================

25.05.2002

Самостійна робота "Робота, потужність. Енергія"

Форма проведення уроку - асинхронна

Виконати тести (обидва), які додаються нижче. Розв'язки задач надіслати вчителю для перевірки.
Тести доступні до 16.00

Домашнє завдання:
1) Переглянути відео, яке додається нижче



===============

20.05.2022

Урок "Закон збереження механічної енергії"

Форма проведення уроку - синхронна
Матеріал за підручником: параграфи 32-33.
Запрошення на відеозустріч:
7-В клас
Пʼятниця, 20 травня · 1:25 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qui-gwqc-fai

7-Г клас
Пʼятниця, 20 травня · 2:20 – 3:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/xku-cssc-gmr  

Домашнє завдання:

1. Переглянути відео ( для тих, хто прцює асинхронно)
2. Користуючись слайдами дошки, скласти і вивчити ОК.
3. Виконати задачі, визначені на дошці (позначка "д/з")



=================

18.05.2002

Механічна енергія та її види

Форма проведення уроку - асинхронна

Матеріал за підручником: параграф 32.
1. Зареєструватись на уроці, поставивши "+" у коментарях (внизу стрінки, після додатків до уроку)  
2. Переглянути відео до уроку. Акцентувати увагу на таких питаннях:  
  • Що таке енергія? Якою буквою позначається, у яких одиницях вимірюється?
  • Які види енергії є в механіці?
  • Що таке потенціальна енергія? У яких випадках тіла мають потенціальну енергію? Формули для її обчислення.
  • Що ми називаємо кінетичною енергією? Формули для її обчислення.
  • Що тке повна механічна енергія. Як її визначити?
Ці питання ви повинні засвоїти до насупного уроку.
3.   Скласти опорний конспект до уроку, скориставшись презентацією до уроку. Вивчити його.
4. Опрацювати задачі, які розв'язувались у відео, перенести їх в зошит.



============

13.05.2022

Урок "Механічна робота. Потужність"

Форма проведення уроку - синхронна
Матеріал за підручником: параграфи 30-31.
Запрошення на відеозустріч:
7-В клас
Пʼятниця, 13 травня · 1:25 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qui-gwqc-fai

7-Г клас
Пʼятниця, 13 травня · 3:15 – 4:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/xku-cssc-gmr 

Домашнє завдання:

1. Переглянути відео ( для тих, хто прцює асинхронно)
2. Користуючись слайдами дошки, скласти і вивчити ОК.
3. Виконати задачі, визначені на дошці (позначка "д/з")
4. Виконати експериментальне завдання (інструкція додається), звіт оформити в робочому зошиті і надіслати для перевірки.




==============

11.05.2022

Урок "Судноплавство і повітроплавання"

Форма проведення уроку - синхронна
Матеріал за підручником: параграфи 27-29.
Запрошення на відеозустріч:
7-В клас
Середа, 11 травня · 1:25 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qui-gwqc-fai 

7-Г клас
Середа, 11 травня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/xku-cssc-gmr

Домашнє завдання:

1. Повторити теоретичний матеріал, який міститься на слайдах дошки.
2. Виконати задачі, визначені на дошці (позначка "д/з")
3. Виконати тести за посиланням: https://forms.gle/6jR9xcnrsPLUmDrz5  


============

06.05.2022

Урок "Умови плавання тіл. Судноплавство і повітроплавання"

Форма проведення уроку - синхронна
Матеріал за підручником: параграфи 27-29.
Запрошення на відеозустріч:

7-В клас
Пʼятниця, 6 травня · 1:25 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qui-gwqc-fai  

7-Г клас
Пʼятниця, 6 травня · 2:20 – 3:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/xku-cssc-gmr


Домашнє завдання:

1. Повторити теоретичний матеріал, який міститься на слайдах дошки.
2. Виконати задачі, визначені на дошці (позначка "д/з")
3. Опрацювати відеоурок, який додається самостійно. з'ясувати:
  • чому сучасні судна, виготовлені з важких (густина більша за густину води) матеріалів можуть плавати на поверхні води?
  • що означають терміни осадка, ватерлінія, водотонажність і вантажопідйомність судна?
  • як знайти підіймальну силу повітряної кулі?
  • чим обумовлена максимальна висота підняття повітряної кулі?

==============

04.05.2022

Урок " Сила Архімеда. Умови плавання тіл"

Форма проведення уроку - синхронна
Матеріал за підручником: параграфи 27-28.
Запрошення на відеозустріч:
7-В клас
Середа, 4 травня · 1:25 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qui-gwqc-fai 


7-Г клас
Середа, 4 травня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/xku-cssc-gmr   

Домашнє завдання:

1. Переглянути відео перше і друге ( для тих, хто прцює асинхронно)
2. Користуючись слайдами дошки, скласти і вивчити ОК.
3. Виконати задачі, визначені на дошці (позначка "д/з")



============

29.04.2022

Урок "Розв'язування задач" - урок 2

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:

7-В Фізика
Пʼятниця, 29 квітня · 1:25 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fws-nyhn-wov 

7-Г Фізика
Пʼятниця, 29 квітня · 2:20 – 3:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/mzi-tsag-kxo


Домашнє завдання:

1. Повторити теоретичний матеріал (презентація або опорний конспект)
2. Виконати задачі (закінчити задачі з дошки)
3. Виконати тести "Тиск твердих тіл, рідин та газів" за посиланням: 
Для 7-В класу https://forms.gle/uXRsdtgmbju6n2A77

Для 7-Г класу - https://forms.gle/hWvZRe8mkyytj9vGA 
4. Опрацювати відео про силу Архімеда, з'ясувати;
  • Чому вона існує? Який напрямок і точка прикладання?
  • Я її визначити експериментально і алгебраїчно (формула)?
  • Які величини входять у формулу для визначення сили Архімеда?


============

27.04.2022

Урок "Розв'язування задач"

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
7-В Фізика
Середа, 27 квітня · 1:25 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fws-nyhn-wov

7-Г Фізика
Середа, 27 квітня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/mzi-tsag-kxo


Домашнє завдання:

1. Повторити теоретичний матеріал (презентація або опорний конспект)
2. Виконати задачі (закінчити задачі з дошки)
3. Виконати тести "Тиск твердих тіл, рідин та газів" за посиланням: https://forms.gle/uXRsdtgmbju6n2A77  


============

22.04.2002

Сполучені посудини. Манометри

Форма проведення уроку - асинхронна

Матеріал за підручником: параграф 26
1. Зареєструватись на уроці, поставивши "+" у коментарях (внизу стрінки, після додатків до уроку)
2. Повторити по ОК до уроку, дати відповіді на такі питання:
  • Механізм створення тиску в рідинах і газах.
  • Що таке гідростатичний тиск? Від чого він залежить?
3. Переглянути відео кілька разів. Спробуйте дати усно відповіді на питання:
  • Які посудини називають сполученими? приклади сполучених посудин у нашому будинку.
  • Назвати властивості сполучених посудин для однорідної рідини, для рідин різних густин.
  • Що таке манометр? Його види. принцип роботи.
4.   Скориставшись відео і презентацією, скласти  ОК в зошит (запис оберіть, зручний для себе - не обов'язково в табличній формі).

Домашнє завдання. 
1. Вивчити ОК. 
2. Повторити матеріал попереднього уроку.



============

20.04.2002

Атмосферний тиск

Форма проведення уроку - асинхронна

Матеріал за підручником: параграф 25.
1. Зареєструватись на уроці, поставивши "+" у коментарях (внизу стрінки, після додатків до уроку)
2. Відкрити презентацію до уроку і ознайомитись з даними, які містяться на 1-8 слайдах.  
3. Переглянути перше відео до уроку. Акцентувати увагу на таких питаннях:  
  • Чому існує атмосферний тиск? Які факти це підтверджують?
  • Яка ідея покладена Торічеллі у методику вимірювання тиску? Принцип дії ртутного барометра.
  • У яких одиницях вимірюють атмосферний тиск? Який тиск називають нормальним атмосферним тиском?
  • Які фактри впливаютьна значення атмосферного тиску? Як саме?
  • Будова і принцип дії барометра-анероїда. Які переваги перед ртутним?
  • Чому за допомогою барометра прогнозують погоду?
Ці питання ви повинні засвоїти до насупного уроку.
Додатково можна прочитати лекцію до уроку.
4.   Скласти опорний конспект до уроку, скориставшись презентацією до уроку шаблоном ШОК7405 (запис оберіть, зручний для себе - не обов'язково в табличній формі). Вивчити його.
5.   Переглянути відео 2-4 до уроку, пояснити досліди








============

15.04.2022

Урок " Розв'язування задач на визначення гідростатичного тиску" - урок 2

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
7-В Фізика
Пʼятниця, 15 квітня · 1:25 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fws-nyhn-wov 

7-Г Фізика
Пʼятниця, 15 квітня · 2:20 – 3:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/mzi-tsag-kxo 


Домашнє завдання:

1. Повторити теоретичний матеріал (презентація або опорний конспект)
2. Виконати задачі (закінчити задачі з дошки)
3. Виконати тести "Тиск твердих тіл, рідин та газів" за посиланням: (див. в Класрумі)



=============

13.04.2022

Урок " Розв'язування задач на визначення гідростатичного тиску"

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
7-В Фізика
Середа, 13 квітня · 1:25 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fws-nyhn-wov

7-Г Фізика
Середа, 13 квітня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/mzi-tsag-kxo 

Домашнє завдання:
1. Повторити теоретичний матеріал (презентація або опорний конспект)
2. Виконати задачі (закінчити задачі з дошки)
3. Виконати тести "Тиск твердих тіл, рідин та газів" за посиланням:



===============

08.04.2002

Гідростатичний тиск. Гідростатичний парадокс

Форма проведення уроку - асинхронна

Матеріал за підручником: параграф 24
1. Зареєструватись на уроці, поставивши "+" у коментарях (внизу стрінки, після додатків до уроку)
2. Повторити по ОК до уроку "Тиск рідин і газів" такі питання:
  • Механізм створення тиску в рідинах і газах.
  • Які фактори впливають на значення тиску? Як саме і чому?
  • Що сверджує закон Паскаля? Які факти це підтверджують?
3. Переглянути перше відео і шаблон опорного конспекту (ШОК - четвертий додаток до уроку). У шаблоні ви знайдете основні питання уроку і підказки, як на них відповідати.
4.   Скориставшись першим відео і ШОК, почасти складати  ОК в зошит (запис оберіть, зручний для себе - не обов'язково в табличній формі). Для цього перепишіть визначення гідростатичного тиску і виведення формули для визначення гідростатичного тиску. Виведену формулу виділіть яскравим кольором.
5. Уважно перегляньте друге відео. Зверніть увагу на:
  • аналіз виведеної формули для визначення гідростатичного тиску (з'ясуйте, від яких факторів і як залежить значення  гідростатичного тиску;
  • як потрібно вимірювати h , що є початком відліку;
  • що потрібно враховувати, щоб визначити тиск на стінку посудини;
  • що можна сказати про тиск рідині на одному рівні;
  • як потрібно розуміти виконання закону Паскаля для рідини;
  • у чому суть гідростатичного парадоксу?
6.  Опрацюйте презентацію до другого відео і доповніть ОК. 

Домашнє завдання. 
1. Закінчити ОК і вивчити його. 
2. Повторити матеріал попередніх уроків про тиск твердих тіл, рідин та газів.

Увага!
Нагадую, що на наступному тижні ви повинні здати звіти по лаборатним роботам №№8, 9. Матеріали до роботи ви знайдете в розділі завдання в темі "Лабораторні роботи" в Класрумі.





=============

06.04.2022

Урок " Закон Паскаля. Гідравлічні машини"

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
7-Г Фізика
Середа, 6 квітня · 11:25дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/mzi-tsag-kxo 

7-В Фізика
Середа, 6 квітня · 1:25 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fws-nyhn-wov  

Домашнє завдання:
1. Повторити теоретичний матеріал (слайд 4 дошки)
2. Виконати задачі з вправи 23 (див в другому додатку до уроку)



============

01.04.2002

Тиск рідин і газів. Закон Паскаля

Форма проведення уроку - асинхронна

Матеріал за підручником: параграф 24 (пункти 1- 4)
1. Зареєструватись на уроці, поставивши "+" у коментарях (внизу стрінки, після додатків до уроку)
2. Повторити по ОК до уроку "Тиск" такі питання:
  • Що таке тиск? Як його визначити? Одиниці вимірювання тиску?
  • Як можна збільшити тиск? зменшити?
3.  Переглянути відео уроку. Акцентувати увагу на таких питаннях:  
  • Механізм створення тиску в рідинах і газах.
  • Які фактори впливають на значення тиску? Як саме і чому?
  • Що сверджує закон Паскаля? Які факти це підтверджують?
Ці питання ви повинні засвоїти до насупного уроку.

4.   Опрацюйте опорний конспект до даної теми, перенесіть його собі в зошит (запис оберіть, зручний для себе - не обов'язково в табличній формі). Вивчіть його.
5.   Виконати лабораторну роботу №8 і надіслати для перевірки (скористайтесь опцією "Ваша робота" на цій сторінці). Матеріали до роботи ви знайдете в розділі завдання в темі "Лабораторні роботи"


==========

25.03.2022

Урок " Розв'язування задач на визначення тиску"

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
7-В Фізика
Пʼятниця, 25 березня · 1:25 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fws-nyhn-wov

7-Г Фізика
Пʼятниця, 25 березня · 2:20 – 3:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/mzi-tsag-kxo


Домашнє завдання:
1. Повторити теоретичний матеріал (слайд 1 дошки)
2. Виконати задачі (закінчити задачі з дошки)
3. Виконати лабораторну роботу №9 і надіслати для перевірки (скористайтесь опцією "Ваша робота" на цій сторінці). Матеріали до роботи ви знайдете в розділі завдання в темі "Лабораторні роботи"

==========

23.03.2002

Тиск твердих тіл

Форма проведення уроку - асинхронна

Матеріал за підручником: параграф 22
1. Зареєструватись на уроці, поставивши "+" у коментарях (внизу стрінки, після додатків до уроку)
2. Переглянути відео уроку. Акцентувати увагу на таких питаннях:
  • Які наслідки дії сили? Від чого залежить результат деформації поверхні, на яку діє сила?
  • У чому полягає доцільність введення фізичної величини - тиск?
  • Якою буквою позначається, у яких одиницях вимірюється? За якою формулою обчислюється?
  • Що таке 1 Па? Чому у техніці використовуються кПа, гПа, МПа, ГПа?
  • Як можна збільшити тиск? зменшити?
3.  Опрацюйте опорний конспект до даної теми, перенесіть його собі в зошит (запис оберіть, зручний для себе - не обов'язково в табличній формі). Вивчіть його.


==========

18.03.2022

Урок " Розв'язування задач"

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
7-В Фізика
Пʼятниця, 18 березня · 1:25 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fws-nyhn-wov 

7-Г Фізика
Пʼятниця, 18 березня · 2:20 – 3:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/mzi-tsag-kxo  

Домашнє завдання:
1. Повторити теоретичний матеріал (слайд 1 дошки)
2. Виконати задачі (закінчити задачі з дошки) - завдання може бути скоректоване за результатами уроку


==========

16.03.2022

Сила тертя

Форма проведення уроку - комбінована (синхронно - 25 хв; асинхронно - 20 хв)
Частина 1 - 25 хвилин.
1. Зареєструватись на уроці, надіславши "+" у коментарях.
2.  Перевірка д/з,   вивчення і закріплення теоретичних знань
Працюємо разом з учителем на Google Meet за посиланням:


Частина 2 - 20 хвилин.

Скласти опорний конспект, скориставшись презентацією до уроку (додається нижче)

Для тих, хто працює офлайн (самостійно асинхронно):
1. Переглянути відео до уроку.
2.  Скласти опорний конспект, скориставшись презентацією до уроку (додається нижче)


==========

11.03.2022

Урок " Розв'язування задач"

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
7-В Фізика
Пʼятниця, 11 березня · 1:15 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fws-nyhn-wov  

7-Г Фізика
Пʼятниця, 11 березня · 2:20 – 3:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/mzi-tsag-kxo   

Домашнє завдання:
1. Повторити теоретичний матеріал (слайд 1 дошки)
2. Виконати задачі (закінчити задачі з дошки)


============

09.03.2022

Сила тяжіння. Вага

Форма проведення уроку - комбінована (синхронно - 25 хв; асинхронно - 20 хв)
Частина 1 - 25 хвилин.
1. Зареєструватись на уроці, надіславши "+" у коментарях.
2.  Перевірка д/з,   вивчення і закріплення теоретичних знань
Працюємо разом з учителем на Google Meet за посиланням:
7-В Фізика
Середа, 9 березня · 1:15 – 2:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fws-nyhn-wov 

7-Г Фізика
Середа, 9 березня · 11:15дп – 12:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/mzi-tsag-kxo 


Частина 2 - 20 хвилин.
Скласти опорний конспект, скориставшись презентацією до уроку (додається нижче)

Для тих, хто працює офлайн (самостійно асинхронно):
1. Переглянути відео до уроку.
2.  Скласти опорний конспект, скориставшись презентацією до уроку (додається нижче)


=========

11.02.2022 Урок " Розв'язування задач"

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
7-В фізика
Пʼятниця, 11 лютого · 1:15 – 2:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/awf-jvwb-wos
   

7-Г фізика
Пʼятниця, 11 лютого · 2:15 – 3:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qtp-zzsx-orm 
  

Домашнє завдання:
1. Повторити параграф 18.
2. Виконати вправу 18.
3. Виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1910287  



=========

09.02.2022

Сила. Додавання сил

Форма проведення уроку - комбінована (синхронно - 25 хв; асинхронно - 20 хв)
Частина 1 - 25 хвилин.
1. Зареєструватись на уроці, надіславши "+" у коментарях.
2.  Перевірка д/з,   вивчення і закріплення теоретичних знань
Працюємо разом з учителем на Google Meet за посиланням:
7-В фізика
Середа, 9 лютого · 1:15 – 2:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/awf-jvwb-wos


7-Г фізика
Середа, 9 лютого · 11:15дп – 12:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qtp-zzsx-orm

Частина 1 - 20 хвилин.
1. Опрацювати параграф 18 підручника, дати відповіді на контрольні питання (усно)
2. Скласти опорний конспект, скориставшись презентацією до уроку (додається нижче)

Домашнє завдання:
1. Переглянути відео до уроку.
2.  Вивчити параграф 18 і опорний конспект.



=======

04.02.2022

Урок " Розв'язування задач"

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
7-В фізика
Пʼятниця, 4 лютого · 1:15 – 2:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fac-epmh-hsp 

7-Г фізика
Пʼятниця, 4 лютого · 2:15 – 3:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yvg-iter-vso  

Домашнє завдання:
1. Повторити параграф 16, опрацювати розв'язки задач за параграфом 17.
2. Виконати вправи 16 - усно, 17 (6,7,9) - письмово


=======

02.02.2022

Урок " Розв'язування задач"

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
7-В фізика
Середа, 2 лютого · 1:15 – 2:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/fac-epmh-hsp 

7-Г фізика
Середа, 2 лютого · 11:15дп – 12:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/yvg-iter-vso 

Домашнє завдання:
1. Повторити параграф 16.
2. Виконати вправу 17 (1, 3, 5)
3. Виконати експериментальне завдання, яке додається нижче. Звіт оформити на окремому подвійному листку, дотримуючись всіх правил оформлення лабораторних робіт.  
Роботу надсилати, скориставшись опцією "Ваша робота" (вона знаходиться справа від завдання на цій сторінці)

==========

04.12.2021

Урок "Обертальний рух. Рівномірний рух по колу" (практична частина)

Частина 1  - (20+5 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2. Повторити ОК попереднього уроку і опрацюйте матеріал, розміщений на сайті дистанційного навчання "Мій клас" за посиланням: https://miyklas.com.ua/p/fzika/7-klas/mekhanichnii-rukh-316913/rivnomirnii-rukh-po-kolu-period-obertannia-324387/re-e1488310-4d92-449c-9094-6d99e23e6d8c    
Розв'язки задач перенесіть в робочий зошит.
3. Виконайте тест з сайту "На урок" (вихід на тест знаходиться на Класрумі в окремому завданні під цим уроком, дивіться на дату)

Частина 2 - (20 хвилин)
4. Виконати лабораторну роботу №4. Інструкція до роботи міститься в зошиті (див. в розділі "Лабораторні роботи"). 
Можна скористатися інструкцією, яка дається в підручнику. Нижче на цій сторінці знаходиться відеопояснення до одного з варіантів виконання роботи (за інструкцією підручника). 
Творче завдання оформити на окремому подвійному листку. 

Домашнє завдання:
1) Повторити параграф 12.
2) Закінчити виконання лабораторної роботи. Результати записати і оформити в робочому зошиті.

3) Знайти цікаву інформацію про обертальний рух. Підготувати повідомлення.


===============

05.11.2021 Урок "Розв'язування задач на рух"

Частина 1  - (20+5 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях.
2.  Перевірка д/з,   вивчення і закріплення теоретичних знань
Працюємо разом з учителем на Google Meet. На зустріч переходимо за посиланням (код зустрічі знайдете в запрошенні після останньої похилої риски). Натискаєте на посилання.
7-В клас
Пʼятниця, 5 листопада · 1:15 – 2:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/bzh-iytg-dyx  


7-Г клас
Пʼятниця, 5 листопада · 2:15 – 3:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/quh-pdhc-yib 

Частина 2 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті
Користуючись інформацією в Google Jamboard (додається нижче), закінчити розв'язки задач  

Домашнє завдання:
1) Повторити параграф 8.

2) Розв'язати вправу 9 (1-5).  Завдання для перевірки не надсилати.


====================================

03.11.2021 Урок "Рівномірний рух. Швидкість руху"


Форма проведення уроку - комбінована (синхронно - 25 хв; асинхронно - 20 хв)
Частина 1 - 20 хвилин.
1. Зареєструватись на уроці, надіславши "+" у коментарях.
2. Опрацювати пункти 1-3 параграфа 8 підручника. У кожному пункті параграфа виділити головне, орієнтуючись на контрольні питання. 
3. В робочому зошиті записати тему уроку (назва параграфа), скласти опорний конспект:
  • записати визначення рівномірного і рівномірного прямолінійного руху;
  • записати визначення швидкості, одиниці її вимірювання в системі СІ;
  • записати формулу визначення швидкості при рівномірному прямолінійному русі
Частина 2 - 25 хвилин
Закріплення теоретичного матеріалу. Розв'язування задач.
Зайти на Гугл-Міт о 13.45 (7-В клас) або 11.45 (7-Г клас) за посиланням:

7-Г клас
Середа, 3 листопада · 11:15дп – 12:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rgs-kawt-aog 
 
7-В клас
Середа, 3 листопада · 1:15 – 2:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/oob-vkcc-spb 

Домашнє завдання:
1.  Вивчити параграф 8 і опорний конспект.
2. Закінчити розв'язки задач, які розглядали під час онлайн-уроку (дошка Google Jamboard до уроку додається нижче).
Письмово виконати вправу 8 (1, 3, 4)


==================================  

13.10.21.















Урок "Будова речовини. Частина 3"

Галина Плаксій
01:40 (Змінено 01:53)
100 балів
Частина 1  - (25 хвилин) актуалізація теоретичних знань
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях (внизу цієї сторінки).
2. Працюємо разом з учителем на Google Meet
Закріплення вивченого на попередньому уроці. Вивчення властивостей речовини в трьох агрегатних станах.


7-В, фізика
Середа, 13 жовтня · 1:30 – 2:30пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/aue-wnim-qat 
УВАГА! Якщо з'єднання з технічних причин не відбудеться, опрацьовуйте презентацію самостійно.

Частина 2
 - (20 хвилин) опрацювання завдань для закріплення матеріалу уроку,
скориставшись презентацією (додається нижче).

Позначити завдання як виконане (справа від змісту завдання на цій сторінці).

Домашнє завдання:
1) Переглянути і повторити матеріал уроків про будову речовини.
2) Опрацювати опорний конспект, який додається нижче.
3) Виконати тести (будуть виставлені окремим завданням у перший день другої чверті).

Презентація до уроку  
Опорний конспект

========================

08.10.2021. Урок "Будова речовини. Частина 2"

Галина Плаксій
03:22 (Змінено 03:27)
Частина 1  - (25 хвилин) актуалізація теоретичних знань
1. Зареєструватись, поставивши "+" у коментарях (внизу цієї сторінки).
2. Працюємо разом з учителем на Google Meet
Закріплення вивченого на попередньому уроці. Вивчення взаємодії молекул.

7-В
Пʼятниця, 8 жовтня · 1:30 – 2:30пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uqb-zvdh-wzu 
УВАГА! Якщо з'єднання з технічних причин не відбудеться, опрацьовуйте презентацію самостійно.

Частина 2 - (20 хвилин) опрацювання завдань в робочому зошиті
Користуючись презентацією (додається нижче), записати розв'язки задач.

Домашнє завдання:
1) Переглянути відео, яке додається нижче.
2) Скласти короткий конспект про властивості речовини в різних агрегатних станах)
3) Повторити параграф 2 підручника.

Презентація_
Відеоролик

_______________

06.10.21 Урок "Будова речовини. Дифузія"


На уроці ми повинні вивчити нову тему за алгоритмом, який наведений нижче.
Крок 1. Переглянути відео за посиланнями, поданими нижче.
Крок 2. Опрацювати параграф 2 підручника по пунктах, усно дати відповіді на контрольні питання.
Крок 3. Скласти конспект у робочому зошиті, скориставшись конспектом до уроку (додаток 3)
Крок 4. Вивчити конспект (визначення явищ і термінів, висновки).

Домашнє завдання: вивчити параграф 2, виконати завдання (посилання на завдання ви знайдете в додатку 3)

Після виконання завдання надіслати повідомлення у коментарях (поставити +)



Немає коментарів:

Дописати коментар