8-мі класи. Фізика (22-23 н.р.)

Збірник задач для 8 класу

Тема 4. Електричний струм. Закони постійного струму.

25.04.2023 (для всіх 8-х класів)

Лабораторні роботи №4-5

Працюємо за планом:
Частина 1 (10 хвилин)
1. Зареєструватись, поставивши "плюс" у коментарі до завдання і надіславши його.
2. Ознайомитись з інструкціями до лабораторних робіт за підручником: (ЛР №4 на ст. 168-169; ЛР №5 на ст. 177-178). Підготуйте питання для вчителя.

Частина 2 (10 хвилин)
Самостійно ознайомитись з двома варіантами виконання робіт. Для цього:
1. Переглянути (фрагментарно) відео, яке додається нижче.
2. Скористатись можливостями електричної лабораторії Phet.
3. Вибрати один із способів проведення експерименту.

Частина 3 - домашня робота
1, Повторити параграфи 31 і 32.
2. Виконати та оформити лабораторні роботи. Надіслати для перевірки, скориставшись опцією "Ваша робота".

Корисні поради:
  • ціна поділки амперметра може бути 0,05 А або 0,1 А (уважно дивіться на шкалу), ціна поділки вольтметра 0,2 В;
  • під час оформлення робіт потрібно кілька разів креслити схеми електричних кіл (схема змінюється, якщо змінюється розміщення вимірювального приладу (це ви можете побачити під час перегляду відео);
  • користуйтесь порадами вчителів, які ви знайдете у відео-роликах щодо складання кіл, обробки результатів вимірювань тощо;
  • під час проведення дослідів у віртуальній лабораторії не вибирайте прилади з однаковим опором (у вашому розпорядженні два резистори, лампи, резистори можна замінювати лампами);
  • у віртуальній лабораторії ви можете складати електричне коло один раз, підключивши в нього кілька амперметрів і вольтметрів так, щоб провести всі необхідні вимірювання (тоді при оформленні роботи ви малюєте тільки одну схему, ту, яку складали);
  • у звіті до роботи обов'язково проводити обчислення і перевірки законів послідовного і паралельного з"єднання (для цього скористайтесь теоретичними відомостями з параграфів 31-32);
  • оформити звіти на подвійних листках в клітинку (не забудьте їх підписати).





=================

20-25.03.2022 (для всіх 8-х класів)

Лабораторна робота №3

Завдання на урок:
1) повторити хід виконання роботи №3 за інструкцією  підручника; переглянути відео при підготовці до уроку.
2) користуючись вказівками вчителя виконати роботу в зошиті для лабораторних робіт
3) надіслати роботу через Класрум або здати на уроці (не пізніше 25.03.2023) 

Домашнє завдання:
1) повторити параграфи 29-30  (по контрольним питанням);
2) ознайомитися з роботою симулятора (відео 1)
3) закінчити лабораторну роботу №3, здати вчителю не пізніше 25.03.2023).

До уроку додається відео як зразок виконання л/р №3.





==============

08.03.2023 (8-В і 8-Г класи)

09.03.2023 (8-Б клас)

Опір провідника. Закон Ома

Додається відео:
1 відео - до параграфа 29 (теоретичні відомості перші 5 хвилин)
2 відео - до параграфа 30 (теоретичні відомості перші 8 хвилин)

Це дасть вам можливість якісно скласти опорний конспект.
  • сформулювати закон Ома для ділянки кола, записати його математично
  • графіки залежності сили струму від напруги і сили струму від опору (скористатись першим відео)
  • означення опору, одиниці вимірювання
  • механізм (причина) виникнення опору (скористатися другим відео)
  • записати формулу для обчислення опру металевого провідника і висновки з неї (як залежить опір від кожного параметра провідника: довжини, площі поперечного перерізу і питомого попру)
  • дати означення питомого опору, одиниці вимірювання
  • чим реостат відрізняється від резистора, як змінюється опір реостата




================================

Тема 3. Електричний заряд. Електричне поле

13.01.2023 (8-Г клас)
12.01.2023 (8-В клас)
11.01.2023 (8-Б клас)
Електричне поле
8Г-Фізика
Пʼятниця, 13 січня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/mru-hejg-fqt

8-В Фізика
Четвер, 12 січня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/arm-geug-knr

8-Б Фізика
Середа, 11 січня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hts-tfnp-ffh

Асинхронний варіант уроку. 
Завдання до уроку 
:
1) Повторити параграф 19 по ОК і контрольних питаннях
2) Опрацювати параграф 20 по пунктах, виділяючи в них головне. 
3) Переглянути перше відео, звернути увагу на комп'ютерні моделі електричних полів, та візуальні каритнки полів різних за формою заряджених тіл, які отримані експериментальним шляхом.
4) Скласти опорний конспект, скориставшись підручником:
  • записати означення термінів: електричне поле, електрична сила;
  • записати основні властивості електричного поля;
  • графічне зображення електричного поля: що таке силова лінія, особливості нанесення ліній (як вони проводяться від заряду-джерела поля, який мають напрямок, що означає густота (щільність) нанесення ліній); підкріпити мал. 20.5
4) Опрацювати друге відео, починаючи з 10-ї хвилини (задачі). Роз'язки розрахункових задач перенести в зошит

Домашнє завдання:
1. Переглянути відео 2 (до задач)
2. Вивчити ОК до параграфа 20.
2. Опрацювати задачі , подані у відео 2
УВАГА! ОК і д/з буд перевірене на наступному уроці



===========================
09.01.2023 (8-Г клас)
10.01.2023 (8-Б і 8-В класи)
Електиричний заряд та електрична взаємодія
Урок асинхронний 

Завдання до уроку 
:
1) Переглянути перше відео з детальним аналізом теми уроку. Під час перегля умовно розділіть його на окремі смислові частини.
2) Опрацювати параграф 19 по пунктах, паралельно переглядайте перше відео окремими частинами (так, щоб ці частини відповідали окремим пунктам параграфа) При перегляді уважно слідкуйте за дослідами і поясненнями до них. Потім усно дати відповіді на контрольні питання.
3) Скласти опорний конспект, скориставшись підручником:
  • записати означення термінів: електризація, електричий заряд (+ позначення, одиниці вимірювання)
  • записати основні властивості електричного заряду
4) Опрацювати друге відео, починаючи з 10-ї хвилини (задачі). Роз'язки розрахункових задач перенести в зошит

Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК до параграфа 19.
2. Виконати вправу 19 + творче завдання (експериментальне завдання на ст. 105 підручника)

УВАГА! ОК і д/з буд перевірене на наступному уроці






Тема 2. Зміна агрегатного стану. Теплові машини

06.12.2022 (8-Б і 8-В класи)

05.12.2022 (8-Г клас)

Принцип дії теплових двигунів. Види теплових машин

Урок асинхронний 

Завдання до уроку 
:
1) Переглянути перше відео з детальним аналізом теми уроку.
2) Опрацювати параграф 16, усно дати відповіді на контрольні питання.
3) Скласти опорний конспект, скориставшись підручником:
  • записати означення термінів: тепловий двигун, ККД теплового двигуна (разом із формулою)
  • Описати принцип дії теплового двигуна (+ схему рис.16.2)
Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
4) Опрацювати друге відео  і параграф 17. Усно дати відповіді на контрольні питання

Домашнє завдання:
1. Вивчити параграфи 16-17
2. Учні, які не виконували контрольну роботу №2 (на попередньому уроці) та дистанційники, виконують її на окремому подвійному листку (В-1 дівчата, В-2 хлопці), надсилають фото на перевірку. Листочки занести в школу до середи.





========================

28.11.2022 (8-Г клас)

29.11.2022 (8-В клас)

30.11.2022 (8-Б клас)

Розв'язування задач на агрегатні переходи

Асинхронний варіант уроку
1) Переглянути перше відео, зупиняючись на кожній задачі окремо. Записати розв'язки в робочий зошит.
2) Переглянути друге відео, зупиняючись на кожній задачі окремо. Записати розв'язки в робочий зошит.

Домашнє завдання
1) Опрацювати задачі з відео.
2) Виконати завдання №№ 7-8, 14 на ст. 96-97




==============================

23.11.2022 (8-Б клас)

22.11.2022 (8-В клас)

Кипіння. Питома теплота пароутворення

Урок асинхронний 

Завдання до уроку 
:
1) Переглянути перше відео з детальним аналізом теми уроку.
2) Опрацювати параграф 14 та переглянути друге відео (пояснення з 6 по 10 хв)
3) Скласти опорний конспект, скориставшись відео і підручником (частину матеріалу подати у вигляді схем):
  • записати означення термінів: кипіння, температура кипіння, питома теплота пароутворення
  • описати механізм процесу кипіння, підкріпивши його рис.14.2 (в,г) 
  • формулу для обчислення кількості теплоти, яка необхідна для повного википання речовини певної маси, взятої при температурі кипіння
  • фактори, які впливають на температуру кипіння.
Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
4) Опрацювати друге відео (починаючи з 10-ї хвилини), у якому представлені якісні задачі з теми уроку. при бажанні, можна переглянути повністю (для закріплення).

Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК до параграфа 14.
2. Усно виконати вправу 14 (1-3)




===============================

22.11.2022 (8-Б клас)

19.11.2022 (8-В клас)

Пароутворення і конденсація

Урок асинхронний 

Завдання до уроку 
:
1) Переглянути відео відео з детальним аналізом теми уроку.
2) Опрацювати параграф 13
3) Скласти опорний конспект, скориставшись відео і підручником (частину матеріалу подати у вигляді схем):
  • записати означення термінів: пароутворення, конденсація, випаровування
  • описати механізм процесу випаровування, підкріпивши його рис.13.1 
  • три важливі висновки про процес випаровування
  • фактори, які впливають на швидкість процесу випаровування (+ чому?)
Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
4) Опрацювати друге відео (починаючи з 10-ї хвилини), у якому представлені якісні задачі з теми уроку. при бажанні, можна переглянути повністю (для закріплення).

Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК до параграфа 13.
2. Усно виконати вправу 13



==================

21.11.2022 (8-Г клас)

15.11.2022 (8-В і 8-Б), якщо очно уроку не буде

12.11.2022 (8-Б клас)

Плавлення та кристалізація.

Урок асинхронний

Завдання до уроку 
:
1) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку.
2) Опрацювати параграфи 11-12
3) Скласти опорний конспект, скориставшись відео:
  • записати означення термінів: плавлення, температура плавлення, кристалізаціяпитома теплота плавлення
  • записати формулу для визначення кількості теплоти, яку необхідно затратити, щоб при температурі плавлення тіло довільної маси перейшло з твердого в рідкий стан.
Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
4) Ознайомитися з детальним розбором графіка плавлення і кристалізації на прикладі льоду - води, навчитися детально пояснювати проце, які відбуваються всередині тіла на різних ділянках графіка.

Домашнє завдання: (для 8-Б класу)
1. Повторити параграфи 1-9, ще раз усно опрацювати вправи 5-7 (на вівторок 15 листопада)
2. Вивчити ОК до параграфів 11-12.


=============================

29.10.2022 (8-Б клас)

Агрегатний стан речовини. Наноматеріали

урок асинхронний

Завдання до уроку + д/з
1) Переглянути відео і опрацювати параграф 10 (дати усно відповіді на контрольні питання)





***********

Тема 1. Внутрішня енергія. Теплообмін


11.11.2022 (8-Г клас)

10.11.2022 (8-В клас)

09.11.2022 (8-Б клас)

Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

8-Г Фізика
Пʼятниця, 11 листопада · 1:50 – 2:35пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/phb-ftvg-mmv

8-В Фізика
Четвер, 10 листопада · 1:00 – 1:45пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dwk-uaap-dud

8-Б Фізика
Середа, 9 листопада · 1:00 – 1:45пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/byu-zpiv-jxc


Домашнє завдання
1) Повторити параграфи 1-9
2) Виконати завдання на ст.94-95 підручника.

У випадку відсутності Інтернету під час уроку починаєте виконання д/з



===================================

08.11.2022 (8-Б і 8-В класи)

07.11.2022 (8-Г клас)

Розв'язування задач на перетворення механічної енергії у внутрішню

8-Б Фізика     Вівторок, 8 листопада · 2:40 – 3:25пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/byu-zpiv-jxc

8-В Фізика     Вівторок, 8 листопада · 1:00 – 1:45пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dwk-uaap-dud

8-Г Фізика     Понеділок, 7 листопада · 1:50 – 2:20пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/phb-ftvg-mmv


Завдання до уроку 
1) повторити параграф 9 (по контрольним питанням)
2) розв'язати задачі зі збірника (див. в розділі "Завдання" перед темами уроків) №5.33; 5.34; 5.48; 5.46

Домашнє завдання
1) Виконати письмово задачі зі збірника № 5.35; 5.47; 5.49



**********

25.10.2022 (8-Б і 8-В класи)

24.10.2022 (8-Г клас)

Розв'язування задач на тепловий баланс. Самостійна робота.

урок асинхронний

Завдання до уроку
 
1) повторити параграф 8 (по контрольним питанням)
2) Виконати тести (додаються) і письмове завдання (надіслати фото розв'язку)
3) користуючись відео,  опрацювати задачі на тепловий баланс (у другому відео є розв'язки задач до вправи 9)






**********

21.10.2022 (8-Г клас)

20.10.2022 (8-В клас)

19.10.2022 (8-Б клас)

Лабораторна робота №2

Завдання на урок:
1) повторити хід виконання роботи №2 за інструкцією (стор.41-43 підручника); переглянути відео при підготовці до уроку.
2) користуючись вказівками вчителя виконати роботу в зошиті для лабораторних робіт 

Домашнє завдання:
1) повторити параграфи 8-9 (по контрольним питанням);
2) закінчити лабораторну роботу №2 . Виконати додаткове завдання (за бажанням)
3) виконати вправу 9 (1-4)

До уроку додається відео як зразок виконання л/р №2.




***********

18.10.2022 (8-Б і 8-В класи)

17.10.2022 (8-Г клас)

Лабораторна робота №1

Завдання на урок:
1) повторити хід виконання роботи №1 за інструкцією (стор.40-41 підручника); переглянути відео при підготовці до уроку.
2) користуючись вказівками вчителя виконати роботу в зошиті для лабораторних робіт 

Домашнє завдання:
1) повторити параграфи 8-9 (по контрольним питанням);
2) закінчити лабораторну роботу №2 . Виконати додаткове завдання (за бажанням)
3) Підготуватися до лабораторної роботи №2 ( інструкція на стор. 41-43 підручника)
Для цього (підготовка зошита до л/р №1):
  • ознайомитись з інструкцією до роботи;
  • в новому тонкому (на 12 аркушів в клітинку) зошиті написати "шапку" до роботи і таблицю (між шапкою і таблицею зробити пропуск в один рядок). Шапка включає: номер роботи, тему, мету і обладнання.
Увага! Зошит обов'язково принести на наступний урок.

До уроку додається відео як зразок виконання л/р №2.




***********

15.10.2022 (8-Г клас)

Розв'язування задач на тепловий баланс

урок асинхронний

Завдання до уроку 
1) повторити параграф 9 (по контрольним питанням)
2) розв'язати задачі з вправи 9 (підручник). Якщо самостійно розв'язати задачі не виходить, то перегляньте відео до уроку (розв'язки не переписувати, а розібратися в них за допомогою учителя). Потім самостійно відтворити розв'язки в робочому зошиті.
Домашнє завдання
1) Підготуватися до лабораторної роботи №1 (інструкція до роботи на ст40-41 підручника). Для цього вам потрібно:
  • завести новий зошит в клітинку на 12 аркушів, підписати його аналогічно до зошита для контрольних робіт;
  • переглянути інструкцію до роботи;
  • у зошитиі для лабораторних робіт записати "шапку" звіту: номер роботи, назву роботи, мету, обладнання, фразу "Результати роботи", перемалювати таблицю.



***********

14.10.2022 (8-Г клас)

13.10.2022 (8-В клас)

Розв'язування задач на тепловий баланс

8-В Фізика
Четвер, 13 жовтня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ikw-mamx-ska

Завдання до уроку 
1) повторити параграф 9 (по контрольним питанням)
2) розв'язати задачі зі збірника (див. в розділі "Завдання" перед темами уроків) №5.37; 5.39; 5.41
У відео, яке додається до уроку наведені приклади розв1язування задач на тепловий баланс.

Домашнє завдання
1) Виконати письмово задачі зі збірника № 5.38; 5.36
2) Підготуватися до лабораторної роботи №1 (інструкція до роботи на ст40-41 підручника). Для цього вам потрібно:
  • завести новий зошит в клітинку на 12 аркушів, підписати його аналогічно до зошита для контрольних робіт;
  • переглянути інструкцію до роботи;
  • у зошитиі для лабораторних робіт записати "шапку" звіту: номер роботи, назву роботи, мету, обладнання, фразу "Результати роботи", перемалювати таблицю.
Відео до уроку


**********

06.10.2022 (8-В клас)

Розв'язування задач


Завдання до уроку

1) повторити параграф 8 (по контрольним питанням)
2) розв'язати задачі зі збірника (див. в розділі "Завдання" перед темами уроків) №5.25; 5.27; 5.30

Домашнє завдання:
1) Виконати письмово задачі зі збірника № 5.26; 5.28; 5.29; 5.31.



***********

11.10.2022 (8-Б і 8-В класи)

10.10.2022 (8-Г клас)

Тепловий баланс

Урок асинхронний

Завдання до уроку :

1) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку (до задач).
2) Опрацювати параграф 9 (пункт 1)
3) Скласти опорний конспект, скориставшись відео:дати визначення ізольованої системи
формулювання закону збереєення енергії для теплових процесів
записати закон збереження енергії за допомогою рівняння теплового балансу (розібратися, що за величини в нього входять)Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
4) Опрацювати задачі, які містяться у відео. Розв'язки цих задач записати в робочому зошиті.


**********

30.09.2022 (8-Г клас)

29.09.2022 (8-В клас)

28.09.2022 (8-Б клас)

Визначення кількості теплоти. Питома теплоємність речовини.

Посилання для онлайн підключення:

8-Г Фізика
Пʼятниця, 30 вересня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uaz-fxvi-boc

8-В Фізика
Четвер, 29 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rqm-ifqz-hye

8-Б Фізика
Середа, 28 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uib-udic-dwb


Завдання до уроку (для тих, хто не зміг приєднатися до онлайн зустрічі):
1) Переглянути відео до уроку (1-шу части, до задач) і з'ясувати, як визначається і від чого залежить кількість теплоти під час нагрівання/охолодження тіл
2) Опрацювати параграф 8, дати відповіді на контрольні питання.
3) Скласти ОК, проаналізувати таблицю питомих теплоємностей на стор.229 підручника (під час аналізу орієнтуватися на визначення питомої теплоємності)
4) Опрацювати задачі з відео (2-гу частину), розв'язки записати в робочий зошит


Домашнє завдання:
1) Вивчити параграф 8 (усно дати відповіді на контрольні питання).
2) Виконати письмово вправу 8 (1-4, 6)
.

Відеопояснення





**********

27.09.2022 (8-А і 8-В класи)

26.09.2022 (8-Г клас)

Внутрішня енергія. Самостійна робота

Урок асинхронний. Завдання містяться в класрумі

*******

24.09.2022 (8-В і 8-Б класи)

23.09.2022 (8-Г клас)

Види теплообміну. Конвекція і випромінювання

Завдання до уроку :
1) Повторити параграфи 5 (по контрольним питанням)
2) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку Звернути увагу на дослідні факти і пояснення процесів на основі МКТ
3) Опрацювати параграфи 6-7, скласти опорний конспект:дати визначення конвекції і випромінювання
описати ці процеси в різних агрегатних станах, в різних речовинах
коротко пояснити механізм даних процесів.Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті

Домашнє завдання:
1) Дати відповді на контрольні питання до пар.6-7 (усно).
2) Виконати усно вправи 6-7




*******

22.09.2022 (8-В клас)

21.09.2022 (8-Б клас)

19.09.2022 (8-Г клас)

Види теплообміну. Теплопровідність

8-В Фізика
Четвер, 22 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rqm-ifqz-hye

8-Б Фізика
Середа, 21 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uib-udic-dwb 

8-Г Фізика
Понеділок, 19 вересня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uaz-fxvi-boc

Завдання до уроку :
1) Повторити параграфи 3-4 (по контрольним питанням)
2) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку.
3) Опрацювати параграф 5, скласти опорний конспект:дати визначення теплопровідності
описати теплопровідність в різних агрегатних станах, в різних речовинахЗапам'ятати всі визначення, записані в конспекті

Домашнє завдання:
1) Дати відповді на контрольні питання до пар.5 (усно).
2) Виконати усно вправи 5



*****

20.09.2022 (8-Б і 8-В класи)

17.09.2022 (8-Г клас)

Внутрішня енергія та способи її зміни.

8-Б Фізика
Вівторок, 20 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet

Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uib-udic-dwb 

Завдання до уроку:
1) Переглянути перше відео (ознайомче).
2) Опрацювати параграф 3. В робочому зошиті написати тему уроку (теми 3 і 4 параграфів) та виписати з пар.3 визначення внутрішньої енергії тіла.
3) Переглянути друге відео з детальним аналізом теми уроку.
4) Опрацювати параграф 4, в конспекті записати:
  • якими способами можна змінити внутрішню енергію тіла;
  • що таке теплообмін?
  • що таке кількість теплоти.
Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті

Домашнє завдання
1) Дати відповді на контрольні питання до пар.3-4 (усно).
2) Виконати усно вправи 3 і 4



 *****

16.09.2022 (8-Г клас)

15.09.2022 (8-В клас)

14.09.2022 (8-Б клас)

Залежність розмірів фізичних тіл від температури

Посилання для онлайн підключення:
8-Г Фізика
Пʼятниця, 16 вересня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uaz-fxvi-boc

8-В Фізика
Четвер, 15 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rqm-ifqz-hye 

8-Б Фізика
Середа, 14 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uib-udic-dwb  

Завдання до уроку (для тих, хто не зміг приєднатися до онлайн зустрічі):
1) Повторити параграф 1, дати відповід на контрольні питання (усно)
2) Переглянути відео до уроку і з'ясувати, які зміни в розмірах виникають під час нагрівання тіл. Як враховуються і використовуються ці зміни ?
3) Опрацювати параграф 2 та презентацію до уроку. дати відповіді на контрольні питання.
4) Виконати усно завдання з презентації (останні 3 слайди)

Домашнє завдання
1) Вивчити параграф 2 (усно дати відповіді на контрольні питання).
2) Виконати усно вправу 2.




*****

13.09.2022 (8-Б і 8-В класи)

12.09.2022 (8-Г клас)

Температура та її вимірювання

Посилання для онлайн підключення:
8-Б Фізика
Вівторок, 13 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uib-udic-dwb

8-В Фізика
Вівторок, 13 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rqm-ifqz-hye

8-Г Фізика
Понеділок, 12 вересня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uaz-fxvi-boc

Завдання до уроку (для тих, хто не зміг приєднатися до онлайн зустрічі):
1) Опрацювати пункти 1-3 параграфа 1 в підручнику. Звернути увагу на питання:
  • що змінюється в русі молекул тіла під час зміни його температури;
  • що називають станом теплової рівноваги;
  • Який фізичний зміст температури тіла?
Визначення температури і стану теплової рівноваги записати в опорному конспекті (ОК).
2) Переглянути відео до уроку і з'ясувати, які ще зміни відбуваються під час нагрівання тіл. Як можна використати ці зміни для вимірювання температури тіла?
3) Опрацювати пункт 4 параграфа 1 та презентацію до уроку. Ознайомитись з видами термометрів і температурних шкал. Які реперні точкі вибрані для побудови шкали Цельсія і Фаренгейта? Яким процесам ці точки відповідають?

Домашнє завдання
1) Вивчити параграф 1 (усно дати відповіді на контрольні питанн).
2) Вибрати тему для творчого завдання, за бажанням (по два учні на тему, всього 8 учнів). На виконання завдання  - 1 тиждень.




*****

09.09.2022 (8-Г клас)

06.09.2022 (8-Б та 8-В класи)

Повторення теми "Механічна енергія. Механічна робота" за курс 7 класу.

Посилання для онлайн підключення:
8-Г Фізика
Пʼятниця, 9 вересня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uaz-fxvi-boc


8-Б Фізика
Вівторок, 6 вересня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uib-udic-dwb

8-В Фізика
Вівторок, 6 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rqm-ifqz-hye 

Домашнє завдання:
скласти в зошиті опорний конспект, користуючись матеріалами, поданим нижче.

Матеріали для самостійного опрацювання теми:



05.09.2022 (8-Б, 8-Г класи)

02.09.2022 (8-В клас)

Повторення теми "Взаємодія тіл. Опис взаємодії тіл у фізиці" за курс 7 класу.

Посилання для онлайн підключення:
8-Б Фізика
Понеділок, 5 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uib-udic-dwb 

8-Г Фізика
Понеділок, 5 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/uaz-fxvi-boc 

8-В Фізика
Пʼятниця, 2 вересня · 1:20 – 2:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/rqm-ifqz-hye 


Домашнє завдання:
скласти в зошиті опорний конспект, користуючись матеріалами, поданим нижче.

Матеріали для самостійного опрацювання теми:


Немає коментарів:

Дописати коментар