ПІДРУЧНИКИ:
для 7 класу: https://pidruchnyk.com.ua/1453-fzika-baryahtar-7-klas.html
для 8 класу: https://pidruchnyk.com.ua/1435-fzika-baryahtar-8-klas.html
для 11 класу (фізика): https://pidruchnyk.com.ua/481-fzika-baryahtar-bozhinova-kryuhn-11-klas.html
для 11 класу (астрономія): https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
Ці посилання не активні. Тому ви їх копіюєте, вставляєте у віконечко пошуку і дивитесь, що вам пропонують на сайті.
Завдання до уроків шукаєте по датах.
============
27-28.05.2024
8-А, 8-В, 8-Г класи
Тема уроку: Підсумкова контрольна робота
============
23-24.05.2024
8-А, 8-В, 8-Г класи
Тема уроку: Електричний струм у розчинах електролітів
1. Опрацювати відео і параграфи 37-38
============
15.05.2024
11-Б клас (фізика)
Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації йонізуючого випромінювання
1. Переглянути друге відео
2. Опрацювати параграф 41. Дати відповіді на контрольні питання (усно).
3. Опрацювати задачі з першого відео.
============
16.05.2024
8-А, 8-В, 8-Г класи
Тема уроку: Електричний струм у металах
1. Опрацювати відео і параграф 36
2. Скласти ОК, записати:
- що є носіями струму в металах
- від чого і як залежить опір металевого провідника
- що таке надпровідність?
============
15.05.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Ядерні сили. Енергія зв'язку. Радіоактивність
1. В параграфі 39 прочитати назви пунктів. Переглянути відео 1 (до задач) і виділити головні моменти (відповідно до пунктів параграфа 39).
2. Опрацювати параграф 39. Усно дати відповіді на контрольні питання
3. Опрацювати задачі до відео 1.
============
08.05.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Будова атома. Постулати бора. Енергетичні рівні атома. Види спектрів
1. В параграфі 36 прочитати назви пунктів. Переглянути відео 1 (до задач) і виділити головні моменти (відповідно до пунктів параграфа 36).
2. Опрацювати параграф 36. Усно дати відповіді на контрольні питання
3. Опрацювати задачі до відео 1.
============
06-07.05.2024
8-А, 8-В, 8-Г класи
Тема уроку: Контрольна робота з теми "З'єднання провідників. Закон Джоуля-Ленца"
1. Повторити параграфи 33-35
2. Виконати завдання роботи, надіслати на перевірку через Вайбер.
============
29-30.04.2024
8-А, 8-В, 8-Г класи
Тема уроку: Робота і потужність і з'єднання провідників
1. Повторити параграфи 33-35
2. Опрацювати задачі з відео, які представлені нижче. Розв'язки записати в зошит.
============
19.04.2024
11-Б клас (астрономія)
Тема уроку: Сонце як зоря. Сонячна активність
1. Переглянути відео.
============
17.04.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Самостійна робота. Шкала електромагнітних хвиль
1. Повторити параграфи 33-34 або ОК
2. Опрацювати відео і параграф 35. Усно дати відповіді на контрольні питання
3. Виконати тести.
============
15-17.04.2024
8-А, 8-В, 8-Г класи
Тема уроку: Мішане з'єднання провідників
1. Повторити параграфи 31-32
2. Переглянути відео до уроку (до задач)
4. Переглянути продовження відео, опрацювати задачі. Розв'язки перенести в робочий зошит
============
11.04.2024
8-А, 8-В, 8-Г класи
Тема уроку: Лабораторні роботи №№4, 5
1. Повторити параграфи 31-32.
- ціна поділки амперметра може бути 0,05 А або 0,1 А (уважно дивіться на шкалу), ціна поділки вольтметра 0,2 В;
- під час оформлення робіт потрібно кілька разів креслити схеми електричних кіл (схема змінюється, якщо змінюється розміщення вимірювального приладу (це ви можете побачити під час перегляду відео);
- користуйтесь порадами вчителів, які ви знайдете у відео-роликах щодо складання кіл, обробки результатів вимірювань тощо;
- у звіті до роботи обов'язково проводити обчислення і перевірки законів послідовного і паралельного з"єднання (для цього скористайтесь теоретичними відомостями з параграфів 31-32).
============
10.04.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Фотоефект. Розв'язування задач
1. Повторити параграф 34 або ОК
2. В першому відео опрацювати питання застосування зовнішнього і внутрішнього фотоефекту
3. Опрацювати задачі з відео
============
08.04.2024
8-А, 8-В, 8-Г класи
Тема уроку: Паралельне з'єднання провідників
1. Повторити параграф 31
2. Переглянути відео до уроку (до задач)
4. Переглянути продовження відео, опрацювати задачі. Розв'язки перенести в робочий зошит
============
05.04.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Фотоефект. Закони фотоефекту
1. Переглянути відео (до задач).
2. Опрацювати параграф 34. Дати відповіді на контрольні питання (усно).
3. Скласти ОК, скориставшись PDF документом, прикріпленим нижче (ті сторінки, які стосуються фотоефекту)
============
03.04.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Формула Планка. Світлові кванти.
============
01-04.04.2024
8-А, 8-В, 8-Г класи
Тема уроку: Послідовне з'єднання провідників
1. Повторити параграфи 27-29
2. Переглянути відео до уроку (до задач)
4. Переглянути продовження відео, опрацювати задачі. Розв'язки перенести в робочий зошит
============
18.03.2024
8-А клас
Тема уроку: Закон Джоуля-Ленца
1. Повторити параграф 33
2. Переглянути відео до уроку (до задач)
4. Переглянути продовження відео, опрацювати задачі. Розв'язки перенести в робочий зошит
============
11-Б клас (астрономія)
Тема уроку: Карликові планети. Малі тіла Сонячної системи
1. Переглянути відео до уроку
============
14.03.2024
8-А клас
Тема уроку: Робота і потужність струму
1. Повторити параграфи 27-30
2. Переглянути відео 1 до уроку (додається внизу, до задач і з лічильником) і опрацювати параграф 33 підручника (пункти 1-3).
- визначення роботи і потужності струму;
- формули для обчислення роботи і потужності.
4. Переглянути продовження відео 1 (спочатку пояснення як користуватись лічильником - задача 1), а потім інші задачі Задачі перенести в робочий зошит
5. Розв'язати вправу 33 (№1, 3, 7) письмово. До задачі 7 порівняти спожиту енергію, зробити висновок про потужність побутових приладів.
5. Сфотографувати розв'язок і надіслати для перевірки.
6. Додаткове завдання: знайти інформацію про клас електроприладів.
Термін здачі - до наступного уроку.
============
13.03.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Урок "Визначення довжини хвилі за допомогою дифракційної ґратки" (лабораторна робота)
- повторити параграф по дифракції світла;
- ознайомитись з інструкцією до лабораторної роботи №11 ( сторінки 206-207 підручника);
- переглянути перший відеофрагмент, у якому пояснено суть роботи;
- використавши дані експерименту (друге або третє відео), оформити роботу в робочому зошиті.
- Прізвище та ім'я
- Номер роботи, тема, мета, обладнання - шапка роботи
- Хід роботи (таблиця результатів, робоча формула, обчислення, розрахунок похибок вимірювання, висновок)
============
11.03.2024
8-А клас
Тема уроку: Самостійна робота "Закон Ома. Опір"
1) Повторити параграфи 29-30
2) Виконати тести
============
08.03.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Поляризація світла. Самостійна робота
============
07.03.2024
8-А клас
Тема уроку: Розрахунок опору провідника. Питомий опір речовини
1) Ознайомитись із структурою параграфа 30 (як називаються пункти параграфа) та опрацювати відео (до задач).
2) Опрацювати параграф 30. Дати відповіді на контрольні питання.
============
06.03.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Дифракція світла
- Що таке дифракція світла, дифракційна картина?
- Що таке дифракційна ґратка, період ґратки?
- Записати формулу дифракційної ґратки.
============
04.03.2024
8-А клас
Тема уроку: Самостійна робота: Електричний струм. Сила струму. Напруга"
1) Повторити параграфи 23-28
2) Виконати тести (дійсні до 07.03)
============
29.02.2024
8-А клас
Тема уроку: Електричний опір. Закон Ома
1) Ознайомитись із структурою параграфа 29 (як називаються пункти параграфа) та опрацювати відео 1.
2) Опрацювати параграф 29. Дати відповіді на контрольні питання.
============
28.02.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Інтерференція світла
1. Переглянути відео (до задач) та презентацію
============
26.02.2024
8-А клас
Тема уроку: Напруга
1) Ознайомитись із структурою параграфа 28 (як називаються пункти параграфа) та опрацювати відео 1 (до задач).
2) Опрацювати параграф 28. Дати відповіді на контрольні питання.
============
23.02.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Дисперсія світла
1. Переглянути відео (до задач).
11-Б клас (астрономія)
Тема уроку: Супутники планет
1. Переглянути відео до уроку
============
16.02.2024
11-Б клас (астрономія)
Тема уроку: Планети-гіганти
1. Переглянути відео до уроку (кожну планету окремо, паралельно по пунктам опрацювати параграф 14).
============
15.02.2024
8-А клас
Тема уроку: Сила струму
1) Ознайомитись із структурою параграфа 27 (як називаються пункти параграфа).
2) Опрацювати параграф 27 і відео (до задач). Дати відповіді на контрольні питання.
============
14.02.2024
11-Б клас (астрономія)
Тема уроку: Планети земної групи
1. Переглянути відео до уроку (кожну планету окремо, паралельно по пунктам опрацювати параграф 13).
============
12.02.2024
8-А клас
Тема уроку: Джерела струму. Електричне коло.
1) Ознайомитись із структурою параграфа 25 (як називаються пункти параграфа) та опрацювати відео 1. Дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 25.
2) Опрацювати параграф 26 і відео 2 (до задач). Дати відповіді на контрольні питання.
============
09.02.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Закони геометричної оптики. Самостійна робота
1. Повторити параграфи 24-26.
2. Виконати тестові завдання (відкриті до 9.02)
============
08.02.2024
8-А клас
Тема уроку: Електричний струм. Провідність металів. Дії струму
1) Ознайомитись із структурою параграфа 23 (як називаються пункти параграфа) та опрацювати відео до уроку (перші 5 хвилин). Паралельно з відео читаємо зміст кожного пункту параграфа 23.
2) Скласти опорний конспект, скориставшись підручником та відео:
- означення електричного струму
- умови виникнення і існування електричного струму
- означення провідників і діелектриків
- що є носіями струму в металевих провідниках
============
07.02.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Оптичні системи. Кут зору
1. Переглянути відео (до задач).
============
05.02.2024
8-А клас
Тема уроку: Закон Кулона. Самостійна робота
1) Повторити опорний конспект до параграфа 22
============
31.01.2024 і 02.02.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Лінзи. Побудова зображень в лінзах. Формула тонкої лінзи.
2. Опрацювати параграф 27 і скласти ОК:
- Означення лінзи, її види
- Головні точки та лінії лінзи (рис. 27.2)
- Хід трьох основних променів в збиральній і розсіювальній лінзах (рис. 27.5)
- Зображення в лінзах (таблиця на стор. 160)
- Основні фізичні величини, які характеризують тонку лінзу (означення, формули)
============
29.01.2024
8-А клас
Тема уроку: Закон Кулона.
1) Повторити опорний конспект до параграфа 22
============
26.01.2024
11-Б клас (астрономія)
Тема уроку: Земля і Місяць
1. Опрацювавши параграф 12 підручника.
2. Переглянути перший відеофрагмент, доданий нижче. Дайте відповіді на контрольні питання з параграфа 12.
3. Переглянути друге відео, виділити цікаві факти, які не зустрічалися вище.
============
25.01.2024
8-А клас
Тема уроку: Закон Кулона.
1) Опрацювати відео до уроку (до задач) та параграф 22
2) Скласти опорний конспект, скориставшись підручником:
- формулювання і математичний запис закону Кулона
- записати фізичні величини, які входять в закон, що це за величини?
- зобразити напрямок сили Кулона (рис. 22.3)
============
24-26.01.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Закони геометричної оптики. Закони заломлення світла. повне відбивання
2. Опрацювати параграф 26 і скласти ОК:
- сформулювати закони заломлення світла (пункт 2 + рис 26.1)
- означення абсолютного і відносного показника заломлення світла; формули, які відображають ці означення (пункт 3
- Явище повного відбивання, формула для визначення граничного кута
============
18.01.2024
8-А клас
Тема уроку: Розв'язування задач. Самостійна робота
============
17.01.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Розвиток уявлень про світло. Закони геометричної оптики
1. Переглянути відео 1. Дати відповіді на контрольні питання до параграфа 24 (усно)
Структура опорного конспекту:
- Що таке світловий пучок і світловий промінь?
- Сформулювати закони прямолінійного і незалежного поширення світла, закон оборотності променя.
- Що називають явищем відбивання світла?
- Сформулювати закони відбивання світла (додати пояснювальний рисунок)
- Означення і особливості дзеркального і дифузного відбивання
============
15-16.01.2024
8-А клас
Тема уроку: Механізм електризації. Електроскоп
Завдання до уроку :
1) Опрацювати параграф 21 по пунктах, паралельно переглядайте перше відео (до задач) окремими частинами (так, щоб ці частини відповідали окремим пунктам параграфа). При перегляді уважно слідкуйте за дослідами і поясненнями до них.
2) Скласти опорний конспект, скориставшись підручником та відео:
- коротко описати механізм контактної електризації (електризації тертям) - пункт 1
- записати формулювання закону збереження заряду - пункт 2
- коротко описати механізм електризації для провідників (електростатичної індукції + пояснювальний рисунок до неї) - пункт 4
- коротко описати механізм електризації для діелектриків (поляризації діелектрика + пояснювальний рисунок до неї) - пункт 4
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК до параграфа 21.
2. Потім усно дати відповіді на контрольні питання.
============
12.01.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Принципи радіотелефонного зв'язку. Радіомовлення і телебачення
2. Опрацювати параграф 23. Користуючись презентацією до уроку і матеріалами параграфів сформувати ОК до уроку.
3. Вивчити ОК, опрацювати задачі з відео
Структура опорного конспекту:
- Що таке процес модуляції? Її види.
- Електрична схема найпростішого радіопередавача з амплітудною модуляцією сигналу (рис. 23.5). Основні конструктивні елементи амплітудного модулятора.
- Генератор незгасаючих електромагнітних коливань. Його основні конструктивні елементи (ст. 128, перемальовувати схему не потрібно, позначити на схемі модулятора, обвести цей блок пунктиром). Принцип дії.
- Що називають демодуляцією?
- Електрична схема найпростішого радіоприймача (рис. 23.9), на ній пунктиром позначити блок, що є демодулятором. Виписати основні конструктивні елементи, принцип їх роботи.
- Принципова блок-схема радіотелефонного зв'язку (рис. 23.10). Основні етапи створення, прийому і перетворення сигналу.
********
12.01.2024
11-Б клас (астрономія)
Тема уроку: Будова Сонячної системи
1. Опрацювавши параграф 18 підручника, ознайомитись із гіпотезами походження Сонячної системи;
2. Переглянути перший відеофрагмент, доданий нижче (візуальна модель формування і еволюції Сонячної системи, а саме формування планет та їх орбіт);
3. Опрацювати презентацію "Сонячна система", який доданий нижче, ознайомитись з будовою Сонячної системи (скласти короткий конспект за слайдами 2, 5, 6, 9-11, 13-15)
4. Переглянути відеолекцію "Будова СС_планети" (відео 2)
============
11.01.2024
8-А клас
Тема уроку: Електричне поле.
Завдання до уроку :
1) Переглянути перше відео з детальним аналізом теми уроку. Під час перегляду умовно розділіть його на окремі смислові частини.
2) Опрацювати параграф 20 по пунктах, паралельно переглядайте перше відео (до задач) окремими частинами (так, щоб ці частини відповідали окремим пунктам параграфа). При перегляді уважно слідкуйте за дослідами і поясненнями до них. Потім усно дати відповіді на контрольні питання.
3) Скласти опорний конспект, скориставшись підручником та відео:
- означення електричного поля
- що таке силові лінії; що вони дають можливість "побачити"?
- намалювати картину силових ліній для різних джерел електричного поля (рис. 20.4, 20.5)
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК до параграфа 20.
2. Опрацювати другу частину відео (задачі). Розв'язки розрахункових задач перенести в зошит
============
10.01.2024
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Електромагнітне поле. Електромагнітні хвилі
3) Скласти ОК:
- Записати означення електромагнітного поля (параграф 16), електромагнітної хвилі (параграф 22).
- Перенести рис. 22.4 в зошит. З пункту 2 записати особливості електромагнітної хвилі (ЕМХ), фізичні характеристики ЕМХ.
- Швидкість поширення ЕМХ у вакуумі, формулу зв'язку швидкості, частоти і довжини хвилі
- Записати властивості ЕМХ, які випливають з дослідів Герца
============
08-09.01.2024
8-А і 8-Г класи
Тема уроку: Електричний заряд та електрична взаємодія
Завдання до уроку :
1) Переглянути перше відео з детальним аналізом теми уроку. Під час перегля умовно розділіть його на окремі смислові частини.
2) Опрацювати параграф 19 по пунктах, паралельно переглядайте перше відео окремими частинами (так, щоб ці частини відповідали окремим пунктам параграфа) При перегляді уважно слідкуйте за дослідами і поясненнями до них. Потім усно дати відповіді на контрольні питання.
3) Скласти опорний конспект, скориставшись підручником:
- записати означення термінів: електризація, електричий заряд (+ позначення, одиниці вимірювання)
- записати основні властивості електричного заряду
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК до параграфа 19.
2. Виконати вправу 19 + творче завдання (експериментальне завдання на ст. 105 підручника). Результати експерименту і висновки запишіть у зошиті і надішліть для перевірки.
============
21.12.2023 року
8-А і 8-Г класи
Тема уроку: Контрольна робота за І семестр
Шановні 8-ми класники! Ви проігнорували контрольну роботу за 14 грудня. Даю ще один шанс. Виконати її треба до кінця дня.
Завдання до уроку :
============
15.12.2023 року
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Змінний струм. Генератор змінного струму. Активні та реактивні опори в колі змінного струму.
1. Прочитати контрольні питання до параграфа 19 та опрацювати його. Знайти в ньому відповіді на контрольні питання. Записати рівняння зміни ЕРС і сили струму з пунктів 2-3 в робочий зошит.
2.Прочитати контрольні питання до параграфа 20. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.
3. Опрацювати параграф 20. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:
- Що називають активним опором. Рівняння зміни напруги і сили струму в активному опорі
- Формули для діючого значення сили струму і напруги
- Значення середньої потужності в колі з активним опором
- Формули для визначення ємнісного та індуктивного опорів. Чому ці опори називають реактивними?
- Формула для визначення повного опору в колі з активним та реактивними опорами
4. Опрацювати задачі, які містяться у відео
15.12.2023 року
11-Б клас (астрономія)
Тема уроку: Контрольна робота за І семестр
Завдання до уроку :
============
14.12.2023 року
8-А і 8-Г класи
Тема уроку: Контрольна робота з теми "Зміна агрегатних станів речовини"
Завдання до уроку :
============
13.12.2023 року
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Коливання. Вільні електромагнітні коливання
1. Прочитати контрольні питання до параграфа 17 та опрацювати його. Знайти в ньому відповіді на контрольні питання. Записати формули з пункту 2 в робочий зошит.
2.Прочитати контрольні питання до параграфа 18. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.
3. Опрацювати параграф 18. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:
- Ідеальний коливальний контур (КК). Які процеси забезпечують існування коливань.
- Формула для повної енергії в КК.
- Формула Томсона для визначення періоду вільних гармонічних коливань в КК.
- Рівняння, які описують зміну заряду та сили струму в КК.
4. Опрацювати задачі, які містяться у відео
============
08.12.2023 року
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Контрольна робота з теми "Явище електромагнітної індукції
============
07.12.2023 року
8-А і 8-Г класи
Тема уроку: Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна
Завдання до уроку :
- Означення Теплового двигуна. Схема принципу дії (рис.16.2)
- Означення ККД нагрівника, формула для обчислення
============
06.12.2023 року
11-Б клас (астрономія - 2 уроки)
Тема уроку: Закони Кеплера. Визначення розмірів, мас небесних тіл і відстаней до них у Сонячній системі
- Характеристика планетарної орбіти (мал. 1.25 і пояснення до нього)
- Формулювання трьох законів Кеплера
===============
04-05.12.2023 року
8-А і 8-Г класи
Тема уроку: Теплота згорання палива. ККД нагрівника
Завдання до уроку :
- Означення питомої теплоти згорання палива, позначення, одиниці вимірювання
- Формула для обчислення кількості теплоти, яка виділяється при повному згоранні палива
- Означення ККД нагрівника, формула для обчислення
=================
29.11-01.12.2023 року
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Електромагнітна індукція. Самоіндукція
1. Прочитати контрольні питання до параграфа 13. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.
2. Опрацювати параграф 13. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:
- Магнітний потік. Означення, формула для обчислення, одиниці вимірювання. Максимальне і нульове значення потоку (у яких випадках)
- Означення явища електромагнітної індукції. Закон електромагнітної індукції
- Правило Ленца.
- Обчислення ЕРС індукції, яка виникає в провіднику, який рухається в магнітному полі
3. Прочитати контрольні питання до параграфа 14. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.
2. Опрацювати параграф 14. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:
- Означення явища самоіндукції, індуктивності
- Формули для визначення ЕРС самоіндукції, енергії магнітного поля
======================
30.11.2023 року
8-А і 8-Г класи
Тема уроку: Питома теплота пароутворення. Розв'язування задач.
Завдання до уроку :
27-28.11.2023 року
8-А і 8-Г класи
Тема уроку: Випаровування та конденсація. Кипіння
Завдання до уроку :
- Означення процесів пароутворення, випаровування та конденсації
- Записати фактори, які впливають на швидкість випаровування
- Описати коротко механізм випаровування та висновки щодо процесу (щодо температури випаровування, енергії рідини)
- Означення процесу кипіння
- Описати коротко механізм процесу кипіння
- Фактори, які впливають на температуру кипіння рідини.
============
24.11.2023 року
11-Б клас (астрономія - 2 уроки)
Тема уроку: Видимий рух планет. Видимий рух Сонця і Місяця
- Конфігурації та умови видимості планет (перенести мал. 1.15 та 1.16 та пояснення до них + п.3)
- З п. 4 виписати означення синодичного і сидеричного періодів, формулу зв'язку між ними.
=============
23.11.2023 року
8-А і 8-Г класи
Тема уроку: Розв'язування задач на плавлення і кристалізацію
Завдання до уроку :
============
22.11.2023 року
11-Б клас (фізика - 1 урок)
Тема уроку: Самостійна робота з теми "Магнітне поле. Сила Ампера. Сила Лоренца"
Завдання до уроку :
1. Повторити ОК до параграфів 10-12
2. Виконати тестові завдання за посиланням, поданим нижче.
3. Розв'язати дві задачі (за вашим вибором) з додатку до уроку. Розв'язки надіслати на перевірку.
11-Б клас (фізика - 2 урок)
Тема уроку: Магнітні властивості речовини.
Завдання до уроку :
1. Прочитати контрольні питання до параграфа 15. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.
2. Опрацювати параграф 15. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:
- Означення відносної магнітної проникності середовища
- Скласти таблицю для діа-, пара- і феромагнетиків. В таблиці вказати означення/особливості різних типів речовин; їх магнітні властивості
20-21.11.2023 року
8-А і 8-Г класи
Тема уроку: Агрегатні стани речовини. Плавлення і кристалізація.
Завдання до уроку :
- Означення питомої теплоти плавлення
- Записати формулу для обчислення кількості теплоти, яку треба затратити на повне розплавлення речовини
- Межі застосування цієї формули.
15.11.2023 року
Домашнє завдання для учнів 9-В класу на завтра, 16.11.2023 року
Переглянути відео, яке додається нижче. Опрацювати параграф 12 підручника і скласти ОК по пунктах 1 і 3 (до конспекту додати один з малюнків, на якому показано заломлення світла).
Підготуватися до лабораторної роботи №3 (уважно прочитати інструкцію в підручнику)
+++++++++++++++++++++++++
11-Б клас (фізика - 1 урок)
Тема уроку: Сила Ампера
Завдання до уроку :
1. Прочитати контрольні питання до параграфа 11. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.
2. Опрацювати параграф 11. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:
- Означення сили ампера і формулу для її обчислення.
- Три випадки залежності сили Ампера від розташування провідника в магнітному полі (рис. 11.1).
- Правило лівої руки для визначення напрямку сили Ампера.
- Означення моменту сили ампера і формулу для його обчислення
11-Б клас (фізика - 2 урок)
Тема уроку: Розв'язування задач на силу Ампера
Завдання до уроку :
===============
13-14.11.2023 року
Тема уроку: Контрольна робота №1 з теми "Внутрішня енергія. Кількість теплоти"
Завдання до уроку :
02.11.2023 року
8-А і 8-Г класи (ДЛЯ ВСІХ, ХТО ВЧИТЬСЯ ОЧНО ЦЕ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ, ЯКЕ ТРЕБА ВИКОНАТИ ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ В ШКОЛІ лр №1)
Тема уроку: Лабораторна робота №2
Завдання до уроку :
=================
01.11.2023 року
11-Б клас (фізика - 1 урок)
Тема уроку: Контрольна робота
Завдання до уроку :
11-Б клас (фізика - 2 урок)
Тема уроку: Магнітне поле
Завдання до уроку :
1. Прочитати контрольні питання до параграфа 10. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.
2. Опрацювати параграф 10. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:
- Що називають магнітним полем, його властивості (п.1 + бокова частина на ст. 57)?
- Дати означення магнітної індукції, записати формули для обчислення, одиниці вимірювання
- Що таке магнітні лінії? Який вигляд мають магнітні лінії прямого провідника і котушки зі струмом (замкнутого контура)? Як визначити напрямок магнітних ліній (правило свердлика)?
=================
30 та 31.10.2023 року
8-А і 8-Г класи
Тема уроку: Лабораторна робота №1
Завдання до уроку :
1) Переглянути відео з детальним поясненням до роботи
===============================
з 11.10 до 18.10. 2023 року
11-Б клас
Тема уроків: Електричний струм в різних середовищах
Завдання до уроків :
Матеріал підручника "Фізика 11" (параграфи 1, 5-9) опрацьовуємо протягом вивчення теми "Електричний струм в різних середовищах".
==================
17.10.2023 року
8-Г клас
Тема уроку: Тепловий баланс
Завдання до уроку :
1) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку (до задач).
2) Опрацювати параграф 9 (пункт 1)
3) Скласти опорний конспект, скориставшись відео:
- дати визначення ізольованої системи
- формулювання закону збереження енергії для теплових процесів
- записати закон збереження енергії за допомогою рівняння теплового балансу (розібратися, що за величини в нього входять)
Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
4) Опрацювати задачі, які містяться у відео. Розв'язки цих задач записати в робочому зошиті.
============
16.10.2023 року
8-А клас
Тема уроку: Тепловий баланс
Завдання до уроку :
1) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку (до задач).
2) Опрацювати параграф 9 (пункт 1)
3) Скласти опорний конспект, скориставшись відео:
- дати визначення ізольованої системи
- формулювання закону збереєення енергії для теплових процесів
- записати закон збереження енергії за допомогою рівняння теплового балансу (розібратися, що за величини в нього входять)
Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
4) Опрацювати задачі, які містяться у відео. Розв'язки цих задач записати в робочому зошиті.
=================-
10.10.2023 року
7-Б клас
Тема уроку: Будова речовини. Основні положення МКТ
Завдання на урок + д/з:
1) Переглянути відео до уроку
2) Опрацювати матеріал параграфа 2 за підручником, виділити головне в кожному пункті
3) Користуючись презентацією і підручником скласти опорний конспект.
У конспекті повинно бути наступне:
- Яі частинки є складовими речовини? Як вони розміщені?
- Визначення молекули і атома. Внутрішня будова атома.
- Що можна сказати про рух і взаємодію частинок речовини?
- Явище, яке підтверджує рух частинок (дати визначення)?
Підготувати приклади (усно), які підтверджують тези опорного конспекту (ОК).
++++++++++++++
8-Г клас
Тема уроку: Внутрішня енергія. Самостійна робота
===================
09.10.2023 року
7-Б клас
Тема уроку: Самостійна робота
1) Повторити параграф 4
2) Виконати завдання першого варіанту.
Роботу виконуємо в зошиті.
Завдання треба спочатку розв'язати, а потім вибрати правильну відповідь (де це потрібно).
Останнє завдання має номер 6.
Виконану роботу сфотографувати, фото надіслати
Домашнє завдання:
Переглянути відео до наступного уроку, яке додається внизу
+++++++++++++
8-А клас
Тема уроку: Кількість теплоти
==================
06.10.2023 року
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Підготовка до контрольної роботи
Завдання до уроку :
11-Б клас (астрономія)
Тема уроку: Зоряні величини. Визначення відстаней до небесних тіл.
==================
05.10.2023 року
8-А та 8-Г класи
Тема уроку: Внутрішня енергія. Самостійна робота
1) Повторити параграфи 3-7
- 8-А виконує 1-й варіант
- 8-Б виконує 2-й варіант
============
04.10.2023 року
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Лабораторна робота №2
Завдання до уроку :
11-Б клас (астрономія - другий урок)
Тема уроку: Зоряні величини. Визначення відстаней до небесних тіл.
03.10.2023 року
7-Б клас
Тема уроку: Лабораторна робота №3
Завдання на урок:
1) повторити хід виконання роботи №3 за інструкцією (стор. 39-41 підручника)
2) користуючись відео, виконати роботу в зошиті (заповнити таблиці, після таблиці виконати обчислення, написати висновок). Роботу можна виконати самостійно використавши матеріали, які є в домі)
Роботу надіслати на перевірку.
Домашнє завдання:
1) повторити параграф 4 (по контрольним питанням).
++++++++++++++++++
8-Г клас
Тема уроку: Види теплообміну. Конвекція. Випромінювання
1) Повторити параграфи 5 (по контрольним питанням)
2) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку Звернути увагу на дослідні факти і пояснення процесів на основі МКТ
3) Опрацювати параграфи 6-7, скласти опорний конспект:
- дати визначення конвекції і випромінювання
- описати ці процеси в різних агрегатних станах, в різних речовинах
- коротко пояснити механізм даних процесів.
Домашнє завдання:
1) Дати відповіді на контрольні питання до пар.6-7 (усно).
2) Виконати усно вправи 6-7
02.10.2023 року
7-Б клас
Тема уроку: Лабораторна робота №2
Завдання на урок:
1) повторити хід виконання роботи №2 за інструкцією (стор. 37-39 підручника)
2) користуючись відео, виконати роботу в зошиті (заповнити таблиці, після таблиці 2 виконати обчислення, написати висновок)
Домашнє завдання:
1) повторити параграф 4 (по контрольним питанням);
2) закінчити лабораторну роботу №2 (ст.37-39 підручника).
+++++++++++
8-А клас
Тема уроку: Види теплообміну. Конвекція. Випромінювання
1) Повторити параграфи 5 (по контрольним питанням)
2) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку Звернути увагу на дослідні факти і пояснення процесів на основі МКТ
3) Опрацювати параграфи 6-7, скласти опорний конспект:
- дати визначення конвекції і випромінювання
- описати ці процеси в різних агрегатних станах, в різних речовинах
- коротко пояснити механізм даних процесів.
Домашнє завдання:
1) Дати відповіді на контрольні питання до пар.6-7 (усно).
2) Виконати усно вправи 6-7
29.09.2023 року
11-Б клас (фізика - перший урок)
Тема уроку: Лабораторна робота №1
Завдання до уроку :
++++++++++
11-Б клас (астрономія - другий урок)
Тема уроку: Небесні світила. Небесна сфера та небесні координати
===================
28.09.2023 року
8-А клас
Тема уроку: Види теплообміну. Теплопровідність
Завдання до уроку :
1) Повторити параграфи 3-4 (по контрольним питанням)
2) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку.
3) Опрацювати параграф 5, скласти опорний конспект:
- дати визначення теплопровідності
- описати теплопровідність в різних агрегатних станах, в різних речовинах
Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
Домашнє завдання:
1) Дати відповіді на контрольні питання до пар.5 (усно).
2) Виконати усно вправи 5
==================
27.09.2023 року
11-Б клас (фізика - пара)
Тема уроку: Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола
Завдання до уроку (перший урок пари):
1. Прочитати контрольні питання до параграфа 4. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.
2. Опрацювати параграф 4. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:
- що називають сторонніми силами;
- що називають електрорушійною силою джерела, записати формулу, одиниці вимірювання;
- що таке внутрішній опір джерела; його позначення та одиниця вимірювання;
- записати закон Ома для повного кола;
- що таке коротке замикання; як обчислити силу струму короткого замикання.
2. Опрацювати відео до уроку (частину з задачами), розв'язки перенести в робочий зошит.
+++++++++++
25.09.2023 року
8-А клас
Тема уроку: Внутрішня енергія і способи її зміни
Завдання до уроку:
1) Переглянути перше відео (ознайомче).
2) Опрацювати параграф 3. В робочому зошиті написати тему уроку (теми 3 і 4 параграфів) та виписати з пар.3 визначення внутрішньої енергії тіла.
3) Переглянути друге відео з детальним аналізом теми уроку.
4) Опрацювати параграф 4, в конспекті записати:
- якими способами можна змінити внутрішню енергію тіла;
- що таке теплообмін?
- що таке кількість теплоти.
Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
Домашнє завдання:
1) Дати відповіді на контрольні питання до пар.3-4 (усно).
2) Виконати усно вправи 3 і 4
++++++++++
7-Б клас
Тема уроку: Лабораторна робота №1
Завдання на урок:
2) Ознайомитися з інструкцією до лабораторної роботи №1 (стор. 32 підручника)
Учні, які навчаються дистанційно можуть скористатися презентацією, яка додається. Вона містить фотографії приладів, шкалу яких треба вивчити і заповнити таблицю тощо.
Домашнє завдання:
1) Повторити параграф 4 (по контрольним питанням);
Презентація до лабораторної роботи №1
===================
22.09.2023 року
11-ті класи (фізика)
Тема уроку: Розв'язування задач з теми електричний струм. Закони постійного струму
1. Опрацювати пункт 3 з параграфа 2. Виписати формули для визначення опору шунта і додаткового опору( див. таблицю)
2. Переглянути друге відео з попереднього уроку, опрацювати решту задач з відео. Записати розв'язки в робочий зошит.
==================
15.09.2023 року
11-ті класи (фізика)
Тема уроку: Розв'язування задач з теми електричний струм. Закони постійного струму
1.Переглянути перше відео, опрацювати задачі, які розглядаються у відео. Записати їх розв'язок в робочий зошит.
2. Переглянути друге відео, опрацювати перші дві задачі з відео. Записати розв'язки в робочий зошит.
===================
14.09.2023 року
8-В та 8-Г класи
Тема уроку: Температура та її вимірювання. Розширення тіл під час нагрівання.
Завдання до уроку:
1) Опрацювати пункти 1-3 параграфа 1 в підручнику. Звернути увагу на питання:
- що змінюється в русі молекул тіла під час зміни його температури;
- що називають станом теплової рівноваги;
- Який фізичний зміст температури тіла?
Визначення температури і стану теплової рівноваги записати в опорному конспекті (ОК).
2) Переглянути відео до уроку і з'ясувати, які ще зміни відбуваються під час нагрівання тіл. Як можна використати ці зміни для вимірювання температури тіла?
3) Опрацювати пункт 4 параграфа 1 та презентацію до уроку. Ознайомитись з видами термометрів і температурних шкал. Які реперні точки вибрані для побудови шкали Цельсія і Фаренгейта? Яким процесам ці точки відповідають?
Домашнє завдання:
1) Вивчити параграфи 1, 2 (усно дати відповіді на контрольні питання).
===================
13.09.2023 року
8-А клас
Тема уроку: Температура та її вимірювання. Розширення тіл під час нагрівання.
Завдання до уроку:
1) Опрацювати пункти 1-3 параграфа 1 в підручнику. Звернути увагу на питання:
- що змінюється в русі молекул тіла під час зміни його температури;
- що називають станом теплової рівноваги;
- Який фізичний зміст температури тіла?
Визначення температури і стану теплової рівноваги записати в опорному конспекті (ОК).
2) Переглянути відео до уроку і з'ясувати, які ще зміни відбуваються під час нагрівання тіл. Як можна використати ці зміни для вимірювання температури тіла?
3) Опрацювати пункт 4 параграфа 1 та презентацію до уроку. Ознайомитись з видами термометрів і температурних шкал. Які реперні точки вибрані для побудови шкали Цельсія і Фаренгейта? Яким процесам ці точки відповідають?
Домашнє завдання:
1) Вивчити параграфи 1, 2 (усно дати відповіді на контрольні питання).
++++++++++
8-В клас
Тема уроку: Будова речовини. Агрегатні стани речовини
1. Переглянути відео за посиланням, вказаним нижче.
3. Опрацювати параграф 10 підручника і таблиці ОК. Скласти ОК в зошиті (Додаток до уроку)
Домашнє завдання: вивчити параграф 10 і ОК.
++++++++++
11-Б клас (фізика)
Тема уроку: Постійний струм. Фізичні характеристики струму. Закони послідовного і паралельного з'єднання провідників.
1. Опрацювати параграфи 1, 2 (без пункту 3), 3. Звернути увагу на означення і формули.
2. Скласти опорний конспект (ОК):
- з параграфа 1 (див. таблицю на стор.6) виписати формули для визначення сили струму, напруги і опору; одиниці вимірювання цих величин; закон Ома і перемалювати вольт-амперну характеристику для металевих провідників;
- з параграфа 2: мал. 2.1 + закони послідовного з'єднання (в кінці таблиці на стор. 9); мал. 2.2 + закони паралельного з'єднання (в кінці таблиці на стор. 10 + твердження на стор. 10 і 11 (див. "зверніть увагу")
- з параграфа 3 формули для визначення роботи струму і потужності + закон Джоуля-Ленца.
3. Вивчити ОК.
++++++++++
11-Б клас (астрономія)
Тема уроку: Предмет астрономії. Історія розвитку науки
1. Переглянути відео до уроку.
2. Опрацювати параграф 1 підручника
===================
12.09.2023 року
7-Б клас
Тема уроку: Фізичні величини. Вимірювання фізичних величин.
Завдання на урок:
1) Повторити матеріал попереднього уроку (дати від повіді на контрольні питання до параграфу 3);
2) переглянути відеопояснення до уроку;
3) опрацювати матеріал параграфа 4 (без пункту 3) за підручником;
4) визначити ціну поділки термометра (рис.4.7), скориставшись поясненнями у пункті 5.
Домашнє завдання:
1) переглянути презентацію до уроку і параграф 4 (без пункту 3);
2) усно дати відповіді на контрольні питання до параграфа 4;
3) скласти опорний конспект до уроку (за слайдами 2, 4, 7, 8) презентації
4) виконати письмово вправу 4 (завдання 2 і 3) з підручника..
++++++++++
8-Г клас
Тема уроку: Будова речовини. Агрегатні стани речовини
1. Переглянути відео за посиланням, вказаним нижче.
3. Опрацювати параграф 10 підручника і таблиці ОК. Скласти ОК в зошиті (Додаток до уроку)
Домашнє завдання: вивчити параграф 10 і ОК.
===================
11.09.2023 року
7-Б клас
Тема уроку: Фізика як наука. Наукові методи вивчення природи. Внесок українських учених у розвиток фізики
1. Опрацювати параграф 1, скласти конспект (ОК), записавши в робочий зошит означення фізики, матерії, фізичних тіл, фізичних явищ.
2. Переглянути відео за посиланням, вказаним нижче.
3. Опрацювати параграф 3 підручника, дати усно відповіді на контрольні питання.
Домашнє завдання: вивчити означення, записані в ОК; виконати вправу 1 (№2 письмово, №№1, 3, 4 усно)
++++++++++
8-А та 8-Б класи
Тема уроку: Будова речовини. Агрегатні стани речовини
1. Переглянути відео за посиланням, вказаним нижче.
3. Опрацювати параграф 10 підручника і таблиці ОК. Скласти ОК в зошиті (Додаток до уроку)
Домашнє завдання: вивчити параграф 10 і ОК.
+++++++++++++
Немає коментарів:
Дописати коментар