ДИСТАНЦІЙНИКАМ /2023-24 нр/

ПІДРУЧНИКИ:

для 7 класу: https://pidruchnyk.com.ua/1453-fzika-baryahtar-7-klas.html

для 8 класу: https://pidruchnyk.com.ua/1435-fzika-baryahtar-8-klas.html 

для 11 класу (фізика): https://pidruchnyk.com.ua/481-fzika-baryahtar-bozhinova-kryuhn-11-klas.html 

для 11 класу (астрономія): https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html 

Ці посилання не активні. Тому ви їх копіюєте, вставляєте у віконечко пошуку і дивитесь, що вам пропонують на сайті.

Завдання до уроків шукаєте по датах.

============

15.05.2024

11-Б клас (фізика)

Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації йонізуючого випромінювання

Завдання 
1. Переглянути  друге відео 
2. Опрацювати параграф 41. Дати відповіді на контрольні питання (усно).
3. Опрацювати задачі з першого відео.


============

16.05.2024

8-А, 8-В, 8-Г  класи

Тема уроку: Електричний струм у металах

Завдання до уроку :
1.  Опрацювати відео і параграф 36
2. Скласти ОК, записати:
  • що є носіями струму в металах
  • від чого і як залежить опір металевого провідника
  • що таке надпровідність?


============

15.05.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Ядерні сили. Енергія зв'язку. Радіоактивність

Завдання 
1. В параграфі 39 прочитати назви пунктів. Переглянути відео 1 (до задач) і виділити головні моменти (відповідно до пунктів параграфа 39).
2. Опрацювати  параграф 39. Усно дати відповіді на контрольні питання
3. Опрацювати задачі до відео 1.
4. Опрацювати відео 2 (до задач) і параграф 40. Дати усно відповіді на контрольні питання.
5. Опрацювати задачі до параграфа 40.


============

08.05.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Будова атома. Постулати бора. Енергетичні рівні атома. Види спектрів

Завдання 
1. В параграфі 36 прочитати назви пунктів. Переглянути відео 1 (до задач) і виділити головні моменти (відповідно до пунктів параграфа 36).
2. Опрацювати  параграф 36. Усно дати відповіді на контрольні питання
3. Опрацювати задачі до відео 1.
4. Опрацювати відео 2 і параграф 37. Дати усно відповіді на контрольні питання


============

06-07.05.2024

8-А, 8-В, 8-Г  класи

Тема уроку: Контрольна робота з теми "З'єднання провідників. Закон Джоуля-Ленца"

Завдання до уроку :
1.  Повторити параграфи 33-35
2. Виконати завдання роботи, надіслати на перевірку через Вайбер.



============

29-30.04.2024

8-А, 8-В, 8-Г  класи

Тема уроку: Робота і потужність і з'єднання провідників

Завдання до уроку :
1.  Повторити параграфи 33-35
2. Опрацювати задачі з відео, які представлені нижче. Розв'язки записати в зошит.

Увага!. Хто розв'язував задачі на цю тему раніше, відео 3 дивитися з 9 хв. 50 с 9 (передостання задача)



============

19.04.2024

11-Б клас (астрономія)

Тема уроку: Сонце як зоря. Сонячна активність

Завдання 
1. 
Переглянути відео. 
2. Опрацювати параграфи 19-20
3. Виконати практичну роботу №3 (інструкція додається). При заповненні таблиць користуйтеся презентацією. Роботу надіслати на Вайбер
4. Замість практичної роботи можна виконати тести.





Тести

============

17.04.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Самостійна робота. Шкала електромагнітних хвиль

Завдання 
1. Повторити  параграфи 33-34 або ОК
2. Опрацювати відео і параграф 35. Усно дати відповіді на контрольні питання
3. 
Виконати тести. 


============

15-17.04.2024

8-А, 8-В, 8-Г  класи

Тема уроку: Мішане з'єднання провідників

Завдання до уроку :
1.  Повторити параграфи 31-32
2. Переглянути відео  до уроку (до задач)
3. Опрацювати параграф 32 (пункт 5).
4. Переглянути продовження відео, опрацювати  задачі. Розв'язки перенести в робочий зошит

Відео до уроку

============

11.04.2024

8-А, 8-В, 8-Г  класи

Тема уроку: Лабораторні роботи №№4, 5

Завдання до уроку :
1.  Повторити параграфи 31-32.
2. Ознайомитись з інструкціями до лабораторних робіт за підручником: (ЛР №4 на ст. 168-169; ЛР №5 на ст. 177-178).
3. Скориставшись відео і презентацією оформити звіт до роботи в зошиті. Надіслати вчителю на перевірку.

Корисні поради:
  • ціна поділки амперметра може бути 0,05 А або 0,1 А (уважно дивіться на шкалу), ціна поділки вольтметра 0,2 В;
  • під час оформлення робіт потрібно кілька разів креслити схеми електричних кіл (схема змінюється, якщо змінюється розміщення вимірювального приладу (це ви можете побачити під час перегляду відео);
  • користуйтесь порадами вчителів, які ви знайдете у відео-роликах щодо складання кіл, обробки результатів вимірювань тощо;
  • у звіті до роботи обов'язково проводити обчислення і перевірки законів послідовного і паралельного з"єднання (для цього скористайтесь теоретичними відомостями з параграфів 31-32).



============

10.04.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Фотоефект. Розв'язування задач

Завдання 
1. Повторити  параграф 34 або ОК
2. В першому відео опрацювати питання застосування зовнішнього і внутрішнього фотоефекту
3. Опрацювати задачі з відео

============

08.04.2024

8-А, 8-В, 8-Г  класи

Тема уроку: Паралельне з'єднання провідників

Завдання до уроку :
1.  Повторити параграф 31
2. Переглянути відео  до уроку (до задач)
3. Опрацювати параграф 32, дати усно відповіді на контрольні питання. Скласти ОК (записати три закони паралельного з'єднання + висновки про опір)
4. Переглянути продовження відео, опрацювати  задачі. Розв'язки перенести в робочий зошит

Відео до уроку

============

05.04.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Фотоефект. Закони фотоефекту

Завдання 
1. Переглянути відео (до задач).
2. Опрацювати  параграф 34. Дати відповіді на контрольні питання (усно).
3. Скласти ОК, скориставшись PDF документом, прикріпленим нижче (ті сторінки, які стосуються фотоефекту)


============

03.04.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Формула Планка. Світлові кванти.

1. Переглянути відео (до задач).
2. Опрацювати  параграф 33. Дати відповіді на контрольні питання (усно).
3. Опрацювати задачі з відео, розв'язки перенести в зошит.

============

01-04.04.2024

8-А, 8-В, 8-Г  класи

Тема уроку: Послідовне з'єднання провідників

Завдання до уроку :
1.  Повторити параграфи 27-29
2. Переглянути відео  до уроку (до задач)
3. Опрацювати параграф 31, дати усно відповіді на контрольні питання. Скласти ОК (записати три закони послідовного з'єднання + висновки про опір)
4. Переглянути продовження відео, опрацювати  задачі. Розв'язки перенести в робочий зошит

============

18.03.2024

8-А  клас

Тема уроку: Закон Джоуля-Ленца

Завдання до уроку :
1.  Повторити параграф 33
2. Переглянути відео  до уроку (до задач)
3. Опрацювати параграф 34, дати усно відповіді на контрольні питання
4. Переглянути продовження відео, опрацювати  задачі. Розв'язки перенести в робочий зошит

============

11-Б клас (астрономія)

Тема уроку: Карликові планети. Малі тіла Сонячної системи

 Рекомендації щодо опрацювання матеріалу:
1. 
Переглянути відео до уроку 
2. Прочитати  параграф 16 підручника. Дати відповіді на контрольні питання з параграфа (усно).


============

14.03.2024

8-А  клас

Тема уроку: Робота і потужність струму

Завдання до уроку :
1.  Повторити параграфи 27-30 
2. Переглянути відео 1 до уроку (додається внизу, до задач і з лічильником) і опрацювати параграф 33 підручника (пункти 1-3).
3. За допомогою презентації (додається нижче) до уроку сформувати конспект за параграфом 33 у який включити:
- визначення роботи і потужності струму;
- формули для обчислення роботи і потужності.
4. Переглянути продовження відео 1 (спочатку пояснення як користуватись лічильником - задача 1), а потім інші задачі Задачі перенести в робочий зошит
5. Розв'язати вправу 33 (№1, 3, 7) письмово. До задачі 7 порівняти спожиту енергію, зробити висновок про потужність побутових приладів.
5. Сфотографувати розв'язок і надіслати для перевірки.
6. Додаткове завдання: знайти інформацію про клас електроприладів.
Термін здачі - до наступного уроку.


============

13.03.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Урок "Визначення довжини хвилі за допомогою дифракційної ґратки" (лабораторна робота)

Діма, виконай тести з попереднього уроку (урок за 8.03). Сьогодні останній день. Вони відкриті до 18.00. Потім виконай лабораторну роботу
Потрібно визначити довжину світлової хвилі для світла 3-4 кольорів, користуючись даними відео (другий або третій додаток). Вибираєте спектр першого або другого порядку (де краще визначається відстань між лінією і центральним максимумом на екрані)
  • повторити параграф по дифракції світла;
  • ознайомитись з інструкцією до лабораторної роботи №11 ( сторінки 206-207 підручника);
  • переглянути перший відеофрагмент, у якому пояснено суть роботи;
  • використавши дані експерименту (друге або третє відео), оформити роботу в робочому зошиті. 
Структура звіту з лабораторної роботи (що потрібно записати?):
  • Прізвище та ім'я
  • Номер роботи, тема, мета, обладнання - шапка роботи
  • Хід роботи (таблиця результатів, робоча формула, обчислення, розрахунок похибок вимірювання, висновок)
Звіт по роботі виконуємо в робочому зошиті, фотографуємо (або скануємо) і надсилаємо на перевірку.



============

11.03.2024

8-А  клас

Тема уроку: Самостійна робота "Закон Ома. Опір"

Завдання до уроку :
1)  Повторити параграфи 29-30 
2) Виконати тести


============

08.03.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Поляризація світла. Самостійна робота

1. Повторити параграфи 29-31 та виконати тести.
2. Переглянути відео і ознайомитись з явищем поляризації.
3. Опрацювати  параграф 32. Дати відповіді на контрольні питання (усно)

Тести

============

07.03.2024

8-А  клас

Тема уроку: Розрахунок опору провідника. Питомий опір речовини

Завдання до уроку :
1)  Ознайомитись із структурою параграфа 30 (як називаються пункти параграфа) та опрацювати відео (до задач). 
2) Опрацювати параграф 30. Дати відповіді на контрольні питання.
3) Опрацювати задачі, які представлені у відео. Розв'язки перенести в зошит.

============

06.03.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Дифракція світла

1. Переглянути відео 1 і ознайомитись з явищем дифракції.
2. Опрацювати  параграф 31. Дати відповіді на контрольні питання (усно)
3. Користуючись параграфом скласти ОК:
  • Що таке дифракція світла, дифракційна картина?
  • Що таке дифракційна ґратка, період ґратки?
  • Записати формулу дифракційної ґратки.
4. Опрацювати задачі, які містяться у відеофрагменті 2.


============

04.03.2024

8-А  клас

Тема уроку: Самостійна робота: Електричний струм. Сила струму. Напруга"

Завдання до уроку :
1)  Повторити параграфи 23-28
2) Виконати тести (дійсні до 07.03)

============

29.02.2024

8-А  клас

Тема уроку: Електричний опір. Закон Ома

Завдання до уроку :
1)  Ознайомитись із структурою параграфа 29 (як називаються пункти параграфа) та опрацювати відео 1. 
2) Опрацювати параграф 29. Дати відповіді на контрольні питання.
3) Опрацювати задачі, які представлені у відео. Розв'язки перенести в зошит.

============

28.02.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Інтерференція світла


1. Переглянути відео (до задач) та презентацію
2. Опрацювати  параграф 30. Дати відповіді на контрольні питання (усно)
3. Користуючись презентацією скласти ОК
4. Опрацювати задачі, які містяться у відеофрагменті.



============

26.02.2024

8-А  клас

Тема уроку: Напруга

Завдання до уроку :
1)  Ознайомитись із структурою параграфа 28 (як називаються пункти параграфа) та опрацювати відео 1 (до задач). 
2) Опрацювати параграф 28. Дати відповіді на контрольні питання.
3) Опрацювати задачі, які представлені у відео. Розв'язки перенести в зошит.

============

23.02.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Дисперсія світла


1. Переглянути відео (до задач).
2. Опрацювати  параграф 29. Дати відповіді на контрольні питання (усно)
3. Опрацювати задачі, які містяться у відеофрагменті.



****

11-Б клас (астрономія)

Тема уроку: Супутники планет

 Рекомендації щодо опрацювання матеріалу:
1. 
Переглянути відео до уроку 
2. Прочитати  параграф 15 підручника. Дати відповіді на контрольні питання з параграфа (усно).
3. Переглянути друге відео


============

16.02.2024

11-Б клас (астрономія)

Тема уроку: Планети-гіганти

 Рекомендації щодо опрацювання матеріалу:
1. 
Переглянути відео до уроку (кожну планету окремо, паралельно по пунктам опрацювати параграф 14).
2. Прочитати ще раз параграф 14 підручника. Дати відповіді на контрольні питання з параграфа (усно).

============

15.02.2024

8-А  клас

Тема уроку: Сила струму

Завдання до уроку :
1)  Ознайомитись із структурою параграфа 27 (як називаються пункти параграфа).
2) Опрацювати параграф 27 і відео  (до задач). Дати відповіді на контрольні питання.
3) Опрацювати задачі, які представлені у відео. Розв'язки перенести в таблицю.

============

14.02.2024

11-Б клас (астрономія)

Тема уроку: Планети земної групи

 Рекомендації щодо опрацювання матеріалу:
1. 
Переглянути відео до уроку (кожну планету окремо, паралельно по пунктам опрацювати параграф 13).
2. Прочитати ще раз параграф 13 підручника. Дати відповіді на контрольні питання з параграфа (усно).

============

12.02.2024

8-А  клас

Тема уроку: Джерела струму. Електричне коло.

Завдання до уроку :
1)  Ознайомитись із структурою параграфа 25 (як називаються пункти параграфа) та опрацювати відео 1. Дати усно відповіді на контрольні питання параграфа 25.
2) Опрацювати параграф 26 і відео 2 (до задач). Дати відповіді на контрольні питання.
3) Опрацювати задачі, які представлені у відео. Розв'язки перенести в зошит.



============

09.02.2024

11-Б клас (фізика) 

Тема уроку: Закони геометричної оптики. Самостійна робота


1. Повторити параграфи 24-26.
2. Виконати тестові завдання (відкриті до 9.02)

============

08.02.2024

8-А  клас

Тема уроку: Електричний струм. Провідність металів. Дії струму

Завдання до уроку :
1)  Ознайомитись із структурою параграфа 23 (як називаються пункти параграфа) та опрацювати відео до уроку (перші 5 хвилин). Паралельно з відео читаємо зміст кожного пункту параграфа 23.
2) Скласти опорний конспект, скориставшись підручником та відео:
  • означення електричного струму
  • умови виникнення і існування електричного струму
  • означення провідників і діелектриків
  • що є носіями струму в металевих провідниках
3) Переглянути останню частину відео, накреслити в зошит таблицю, яка дається у відео.
4) Опрацювати параграф 24 і заповнити таблицю за зразком.
Конспект надіслати вчителю на Вайбер.

============

07.02.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Оптичні системи. Кут зору


1. Переглянути відео (до задач).
2. Опрацювати  параграф 27. Дати відповіді на контрольні питання (усно)
3. Опрацювати задачі, які містяться у відеофрагменті.

============

05.02.2024

8-А  клас

Тема уроку: Закон Кулона. Самостійна робота

Завдання до уроку :
1) Повторити опорний конспект до параграфа 22
2) Виконати тести 

============

31.01.2024 і 02.02.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Лінзи. Побудова зображень в лінзах. Формула тонкої лінзи.

1. Переглянути відео 1 і 2 (до задач)
2. Опрацювати параграф 27  і скласти ОК:
  • Означення лінзи, її види
  • Головні точки та лінії лінзи (рис. 27.2)
  • Хід трьох основних променів в збиральній і розсіювальній лінзах (рис. 27.5)
  • Зображення в лінзах (таблиця на стор. 160)
  • Основні фізичні величини, які характеризують тонку лінзу (означення, формули)
3. Опрацювати задачі з відео 1 і 2



============

29.01.2024

8-А  клас

Тема уроку: Закон Кулона.

Завдання до уроку :
1) Повторити опорний конспект до параграфа 22
2) Опрацювати задачі, які містяться в наступних відео. Розв'язки перенести в зошит.



============

26.01.2024

11-Б клас (астрономія)

Тема уроку: Земля і Місяць

 Рекомендації щодо опрацювання матеріалу:
1. Опрацювавши параграф 12 підручника.
2. Переглянути перший відеофрагмент, доданий нижче. Дайте відповіді на контрольні питання з параграфа 12.
3. Переглянути друге відео, виділити цікаві факти, які не зустрічалися вище.



============

25.01.2024

8-А  клас

Тема уроку: Закон Кулона.

Завдання до уроку :
1)  Опрацювати відео до уроку (до задач) та параграф 22
2) Скласти опорний конспект, скориставшись підручником:
  • формулювання і математичний запис закону Кулона
  • записати фізичні величини, які входять в закон, що це за величини?
  • зобразити напрямок сили Кулона (рис. 22.3)
3) Опрацювати задачі з відео, розв'язок перенести в зошит


============

24-26.01.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Закони геометричної оптики. Закони заломлення світла. повне відбивання

1. Переглянути відео 1 до уроку
2. Опрацювати параграф 26  і скласти ОК:
  • сформулювати закони заломлення світла (пункт 2 + рис 26.1)
  • означення абсолютного і відносного показника заломлення світла; формули, які відображають ці означення (пункт 3
  • Явище повного відбивання, формула для визначення граничного кута
3. Опрацювати задачі з відео 2, 3 та 4




============

18.01.2024

8-А  клас

Тема уроку: Розв'язування задач. Самостійна робота

1. Повторити параграфи 19-21.
2. Опрацювати всі задачі з відео 1, та до закону Кулона у відео 2 (перші 11 хв)
3. Виконати самостійну роботу, завдання додаються нижче.



============

17.01.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Розвиток уявлень про світло. Закони геометричної оптики

1. Переглянути відео 1. Дати відповіді на контрольні питання до параграфа 24 (усно)

2. Переглянути відео 2 (до задач), попередньо ознайомившись із структурою параграфа 25 (подивитися назви пунктів параграфа). Це будуть ті окремі смислові частини відео, на які потрібно звернути увагу під час перегляду..
3. Опрацювати параграф 25 (без пункту 3). Користуючись відео 2 і матеріалами параграфа 25, сформувати ОК до уроку.

Структура опорного конспекту:

  • Що таке світловий пучок і світловий промінь?
  • Сформулювати закони прямолінійного і незалежного поширення світла, закон оборотності променя.
  • Що називають явищем відбивання світла?
  • Сформулювати закони відбивання світла (додати пояснювальний рисунок)
  • Означення і особливості дзеркального і дифузного відбивання
4. Опрацювати задачі з відео 2.


============

15-16.01.2024

8-А  клас

Тема уроку: Механізм електризації. Електроскоп

Урок асинхронний 
Завдання до уроку :
1)  Опрацювати параграф 21 по пунктах, паралельно переглядайте перше відео (до задач) окремими частинами (так, щоб ці частини відповідали окремим пунктам параграфа). При перегляді уважно слідкуйте за дослідами і поясненнями до них. 
2) Скласти опорний конспект, скориставшись підручником та відео:
  • коротко описати механізм контактної електризації (електризації тертям) - пункт 1
  • записати формулювання закону збереження заряду - пункт 2
  • коротко описати механізм електризації для провідників (електростатичної індукції + пояснювальний рисунок до неї) - пункт 4
  • коротко описати механізм електризації для діелектриків (поляризації діелектрика + пояснювальний рисунок до неї) - пункт 4
3) Опрацювати другу частину відео (задачі). Розв'язки розрахункових задач перенести в зошит

Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК до параграфа 21.
2. Потім усно дати відповіді на контрольні питання.

============

12.01.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Принципи радіотелефонного зв'язку. Радіомовлення і телебачення

1. Переглянути відео (до задач), попередньо ознайомившись із структурою параграфа 23 (подивитися назви пунктів параграфа). Це будуть ті окремі смислові частини відео, на які потрібно звернути увагу під час перегляду..
2. Опрацювати параграф 23. Користуючись презентацією до уроку і матеріалами параграфів сформувати ОК до уроку.
3. Вивчити ОК, опрацювати задачі з відео
Структура опорного конспекту:
  • Що таке процес модуляції? Її види.
  • Електрична схема найпростішого радіопередавача з амплітудною модуляцією сигналу (рис. 23.5). Основні конструктивні елементи амплітудного модулятора.
  • Генератор незгасаючих електромагнітних коливань. Його основні конструктивні елементи (ст. 128, перемальовувати схему не потрібно, позначити на схемі модулятора, обвести цей блок пунктиром). Принцип дії.
  • Що називають демодуляцією?
  • Електрична схема найпростішого радіоприймача (рис. 23.9), на ній пунктиром позначити блок, що є демодулятором. Виписати основні конструктивні елементи, принцип їх роботи.
  • Принципова блок-схема радіотелефонного зв'язку (рис. 23.10). Основні етапи створення, прийому і перетворення сигналу.
Відео до уроку


********

12.01.2024

11-Б клас (астрономія)

Тема уроку: Будова Сонячної системи

Матеріал має на меті ознайомити вас із загальною будовою Сонячної системи, її походженням; даються загальні характеристики планет Сонячної системи. Рекомендації щодо опрацювання матеріалу:
1. Опрацювавши параграф 18 підручника, ознайомитись із гіпотезами походження Сонячної системи;
2. Переглянути перший відеофрагмент, доданий нижче (візуальна модель формування і еволюції Сонячної системи, а саме формування планет та їх орбіт);
3. Опрацювати презентацію "Сонячна система", який доданий нижче, ознайомитись з будовою Сонячної системи (скласти короткий конспект за слайдами 2, 5, 6, 9-11, 13-15)
4. Переглянути відеолекцію "Будова СС_планети" (відео 2)




============

11.01.2024

8-А  клас

Тема уроку: Електричне поле.

Урок асинхронний 

Завдання до уроку :
1) Переглянути перше відео з детальним аналізом теми уроку. Під час перегляду умовно розділіть його на окремі смислові частини.
2) Опрацювати параграф 20 по пунктах, паралельно переглядайте перше відео (до задач) окремими частинами (так, щоб ці частини відповідали окремим пунктам параграфа). При перегляді уважно слідкуйте за дослідами і поясненнями до них. Потім усно дати відповіді на контрольні питання.
3) Скласти опорний конспект, скориставшись підручником та відео:
  • означення електричного поля
  • що таке силові лінії; що вони дають можливість "побачити"?
  • намалювати картину силових ліній для різних джерел електричного поля (рис. 20.4, 20.5)
4) Опрацювати другу частину відео (задачі). Розв'язки розрахункових задач перенести в зошит

Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК до параграфа 20.
2. Опрацювати другу частину відео (задачі). Розв'язки розрахункових задач перенести в зошит

============

10.01.2024

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Електромагнітне поле. Електромагнітні хвилі

1)  Прочитати параграф 16 та перегляньте друге відео, у якому повторюється матеріал про джерела і властивості електричного і магнітного полів (табл. на стор.90), а також розглядається гіпотеза існування електромагнітного поля Маквелла.
2)  Переглянути перше відео (до задач) і детально опрацюйте параграф 22 підручника. Усно дати відповіді на контрольні питання до параграфів.
3) Скласти ОК:
  • Записати означення електромагнітного поля (параграф 16), електромагнітної хвилі (параграф 22).
  • Перенести рис. 22.4 в зошит. З пункту 2 записати особливості електромагнітної хвилі (ЕМХ), фізичні характеристики ЕМХ.
  • Швидкість поширення ЕМХ у вакуумі, формулу зв'язку швидкості, частоти і довжини хвилі
  • Записати властивості ЕМХ, які випливають з дослідів Герца
4) Опрацювати задачі з першого відео. Розв'язки перенести в зошит.


============

08-09.01.2024

8-А і 8-Г  класи

Тема уроку: Електричний заряд та електрична взаємодія

Урок асинхронний 
Завдання до уроку :
1) Переглянути перше відео з детальним аналізом теми уроку. Під час перегля умовно розділіть його на окремі смислові частини.
2) Опрацювати параграф 19 по пунктах, паралельно переглядайте перше відео окремими частинами (так, щоб ці частини відповідали окремим пунктам параграфа) При перегляді уважно слідкуйте за дослідами і поясненнями до них. Потім усно дати відповіді на контрольні питання.
3) Скласти опорний конспект, скориставшись підручником:
  • записати означення термінів: електризація, електричий заряд (+ позначення, одиниці вимірювання)
  • записати основні властивості електричного заряду
4) Опрацювати друге відео, починаючи з 10-ї хвилини (задачі). Роз'язки розрахункових задач перенести в зошит

Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК до параграфа 19.
2. Виконати вправу 19 + творче завдання (експериментальне завдання на ст. 105 підручника). Результати експерименту і висновки запишіть у зошиті і надішліть для перевірки.


============

21.12.2023 року

8-А і 8-Г  класи

Тема уроку: Контрольна робота за І семестр

Шановні 8-ми класники!  Ви проігнорували контрольну роботу за 14 грудня. Даю ще один шанс. Виконати її треба до кінця дня.

Завдання до уроку :

1) Повторити параграфи 1-16
2) Виконати завдання за посиланням:

============

15.12.2023 року

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Змінний струм. Генератор змінного струму. Активні та реактивні опори в колі змінного струму.

Завдання до уроку :

1. Прочитати контрольні питання до параграфа 19 та опрацювати його. Знайти в ньому відповіді на контрольні питання. Записати рівняння  зміни ЕРС і сили струму з пунктів 2-3 в робочий зошит.

2.Прочитати контрольні питання до параграфа 20. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання. 

3. Опрацювати параграф 20. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:

  • Що називають активним опором. Рівняння зміни напруги і сили струму в активному опорі
  • Формули для діючого значення сили струму і напруги
  • Значення середньої потужності в колі з активним опором
  • Формули для визначення ємнісного та індуктивного опорів. Чому ці опори називають реактивними?
  • Формула для визначення повного опору в колі з активним та реактивними опорами

4. Опрацювати задачі, які містяться у відео


====================

15.12.2023 року

11-Б клас (астрономія)

Тема уроку: Контрольна робота за І семестр

Завдання до уроку :

1) Повторити параграфи 1-8 підручника
2) Виконати завдання за посиланням:

============

14.12.2023 року

8-А і 8-Г класи

Тема уроку: Контрольна робота з теми "Зміна агрегатних станів речовини"

Завдання до уроку :

1) Повторити параграфи 10-16
2) Виконати завдання за посиланням:

============

13.12.2023 року

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Коливання. Вільні електромагнітні коливання

Завдання до уроку :

1. Прочитати контрольні питання до параграфа 17 та опрацювати його. Знайти в ньому відповіді на контрольні питання. Записати формули з пункту 2 в робочий зошит.

2.Прочитати контрольні питання до параграфа 18. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання. 

3. Опрацювати параграф 18. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:

  • Ідеальний коливальний контур (КК). Які процеси забезпечують існування коливань.
  • Формула для повної енергії в КК.
  • Формула Томсона для визначення періоду вільних гармонічних коливань в КК.
  • Рівняння, які описують зміну заряду та сили струму в КК.

4. Опрацювати задачі, які містяться у відео

============

08.12.2023 року

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Контрольна робота з теми "Явище електромагнітної індукції

Завдання до уроку :

1. Виконати тестові завдання за посиланням:

Тести

2. Переглянути відео і опрацювати параграф 17 підручника.

Відео


============

07.12.2023 року

8-А і 8-Г класи

Тема уроку: Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна

Завдання до уроку :

1) Прочитати контрольні питання до параграфа 16. Переглянути  відео (перші 5 хвилин), знайти в ньому відповіді на контрольні питання. 
2) Опрацювати параграф 16Скласти ОК до нього:
  • Означення Теплового двигуна. Схема принципу дії (рис.16.2)
  • Означення ККД нагрівника, формула для обчислення
3) Опрацювати задачі, які містяться у відео. Розв'язки перенести в робочий зошит.

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграфи 16
2) Самостійно розв'язати вправу 16


============

06.12.2023 року

11-Б клас (астрономія - 2 уроки)

Тема уроку: Закони Кеплера. Визначення розмірів, мас небесних тіл і відстаней до них у Сонячній системі

Завдання до уроку :
1) Переглянути  відео 1 до уроку. (перші 8 хв. 30 с) 
2) Опрацювати параграф 7 підручника.
3) Скласти опорний конспект, у якому зазначити наступне:
  • Характеристика планетарної орбіти (мал. 1.25 і пояснення до нього)
  • Формулювання трьох законів Кеплера
4) Переглянути відео 1 (з 8 до 15 хв.) до уроку.
5) Опрацювати параграф 8 підручника. В ОК дописати формули та величини.
6) Усно дати відповіді на контрольні питання до цих параграфів.
7) Розібрати задачі з відео.

===============

04-05.12.2023 року

8-А і 8-Г класи

Тема уроку: Теплота згорання палива. ККД нагрівника

Завдання до уроку :

1) Прочитати контрольні питання до параграфа 15. Переглянути  відео (перші 6 хвилин), знайти в ньому відповіді на контрольні питання. 
2) Опрацювати параграф 15Скласти ОК до нього:
  • Означення питомої теплоти згорання палива, позначення, одиниці вимірювання
  • Формула для обчислення кількості теплоти, яка виділяється при повному згоранні палива
  • Означення ККД нагрівника, формула для обчислення
3) Опрацювати задачі, які містяться у відео. Розв'язки перенести в робочий зошит.

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграфи 15
2) Самостійно розв'язати вправу 15

=================

29.11-01.12.2023 року

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Електромагнітна індукція. Самоіндукція

Завдання до уроку :

1. Прочитати контрольні питання до параграфа 13. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.

2. Опрацювати параграф 13. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:

  • Магнітний потік. Означення, формула для обчислення, одиниці вимірювання. Максимальне і нульове значення потоку (у яких випадках)
  • Означення явища електромагнітної індукції. Закон електромагнітної індукції
  • Правило Ленца.
  • Обчислення ЕРС індукції, яка виникає в провіднику, який рухається в магнітному полі

3. Прочитати контрольні питання до параграфа 14. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.

2. Опрацювати параграф 14. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:

  • Означення явища самоіндукції, індуктивності
  • Формули для визначення ЕРС самоіндукції, енергії магнітного поля 
Домашнє завдання:
1) Вивчити конспект до параграфів 13-14



======================

30.11.2023 року

8-А і 8-Г класи

Тема уроку: Питома теплота пароутворення. Розв'язування задач.

Завдання до уроку :

1) Повторити ОК до попереднього уроку.
2) Опрацювати відео (до задач) і параграф 14 (пункти 3 і 4). В ОК дописати формули і означення з цих пунктів.
3) Опрацювати задачі, які містяться у відео. Розв'язки перенести в робочий зошит.

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграфи 13, 14
2) .Самостійно розв'язати вправу 14

======================

27-28.11.2023 року

8-А і 8-Г класи

Тема уроку: Випаровування та конденсація. Кипіння

Завдання до уроку :

1) Прочитати контрольні питання до параграфа 13. Переглянути  відео (перші 6 хвилин), знайти в ньому відповіді на контрольні питання. 
2) Опрацювати параграф 13Скласти ОК до нього:
  • Означення процесів пароутворення, випаровування та конденсації
  • Записати фактори, які впливають на швидкість випаровування
  • Описати коротко механізм випаровування та висновки щодо процесу (щодо температури випаровування, енергії рідини)
3) Переглянути відео (з 6 по 10 хвилини, до задач), ознайомитися з процесом кипіння.
4) Опрацювати пункти 1-2 параграфа 14. Скласти ОК до них:
  • Означення процесу кипіння
  • Описати коротко механізм процесу кипіння 
  • Фактори, які впливають на температуру кипіння рідини.

Домашнє завдання:
1) Вивчити параграфи 13, 14
2) Опрацювати задачі з відео.
3) Самостійно розв'язати вправу 13 (усно). 

============

24.11.2023 року

11-Б клас (астрономія - 2 уроки)

Тема уроку: Видимий рух планет. Видимий рух Сонця і Місяця

Завдання до уроку :
1) Переглянути  відео 1 до уроку. 
2) Опрацювати параграф 5 підручника.
3) Скласти опорний конспект, у якому зазначити наступне:
  • Конфігурації та умови видимості планет (перенести мал. 1.15 та 1.16 та пояснення до них + п.3)
  • З п. 4 виписати означення синодичного і сидеричного періодів, формулу зв'язку між ними.
4) Переглянути відео 2 до уроку (до завдань, перші 18 хв)
5) Опрацювати параграф 6 підручника.
6) Усно дати відповіді на контрольні питання до цих параграфів.
7) Розібрати питання в кінці 2-го відео.


=============

23.11.2023 року

8-А і 8-Г класи

Тема уроку: Розв'язування задач на плавлення і кристалізацію

Завдання до уроку :

1) Повторити параграфи 11-12 по контрольним запитанням.
2) Опрацювати задачі з відео 3, яке було подане на попередньому уроці.
3) Опрацювати задачі 3, 3 (№150) з відео 4

Домашнє завдання:
1) Виконати вправу 12
 

============

22.11.2023 року

11-Б клас (фізика - 1 урок)

Тема уроку: Самостійна робота з теми "Магнітне поле. Сила Ампера. Сила Лоренца" 

Завдання до уроку :

1. Повторити ОК до параграфів 10-12

2. Виконати тестові завдання за посиланням, поданим нижче.

3. Розв'язати дві задачі (за вашим вибором) з додатку до уроку. Розв'язки надіслати на перевірку.


++++++++++++++++++++++++++

11-Б клас (фізика - 2 урок)

Тема уроку: Магнітні властивості речовини.

Завдання до уроку :

1. Прочитати контрольні питання до параграфа 15. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.

2. Опрацювати параграф 15. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:

  • Означення відносної магнітної проникності середовища
  • Скласти таблицю для діа-, пара- і феромагнетиків. В таблиці вказати означення/особливості різних типів речовин; їх магнітні властивості
Домашнє завдання:
1) Вивчити конспект до параграфа 15

=======================

20-21.11.2023 року

8-А і 8-Г класи

Тема уроку: Агрегатні стани речовини. Плавлення і кристалізація.

Завдання до уроку :

1) Переглянути перше відео і опрацювати параграф 10.
2) Прочитати контрольні питання до параграфа 11. Переглянути відео 2 до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання. Опрацювати параграф 11.
3) Опрацювати параграф 12. Скласти ОК до нього:
  • Означення питомої теплоти плавлення
  • Записати формулу для обчислення кількості теплоти, яку треба затратити на повне розплавлення речовини
  • Межі застосування цієї формули. 
Домашнє завдання:
1) Переглянути відео 3 (до задач). Вивчити конспект до параграфа 12
2) Опрацювати задачі з відео, розв'язки перенести в зошит.
3) Самостійно розв'язати вправу 11 (усно). 




=====================

15.11.2023 року

Домашнє завдання для учнів 9-В класу на завтра, 16.11.2023 року

Переглянути відео, яке додається нижче. Опрацювати параграф 12 підручника і скласти ОК по пунктах 1 і 3 (до конспекту додати один з малюнків, на якому показано заломлення світла).

Відео до параграфа

Підготуватися до лабораторної роботи №3 (уважно прочитати інструкцію в підручнику)

+++++++++++++++++++++++++

11-Б клас (фізика - 1 урок)

Тема уроку: Сила Ампера 

Завдання до уроку :

1. Прочитати контрольні питання до параграфа 11. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.

2. Опрацювати параграф 11. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:

  • Означення сили ампера і формулу для її обчислення.
  • Три випадки залежності сили Ампера від розташування провідника в магнітному полі (рис. 11.1).
  • Правило лівої руки для визначення напрямку сили Ампера.
  • Означення моменту сили ампера і формулу для його обчислення

++++++++++++++++++++++++++

11-Б клас (фізика - 2 урок)

Тема уроку: Розв'язування задач на силу Ампера

Завдання до уроку :

1. Дайте усно відповіді на контрольні питання параграфа 11.
2.  Опрацювати задачі, розміщені у відео. Розв'язки перенести в зошит.

Домашнє завдання:
1) Вивчити конспект до параграфа 11
2) Розв'язати вправу 11 (1, 3)


===============

13-14.11.2023 року

Тема уроку: Контрольна робота №1 з теми "Внутрішня енергія. Кількість теплоти"

Завдання до уроку :

1) Повторити матеріал 1-9 параграфів.
2) Виконати завдання контрольної роботи за посиланням, яке додається нижче. Кількісні задачі розв'язати в зошиті.
3) Надіслати через Вайбер розв'язки кількісних задач.


===================

02.11.2023 року

8-А і 8-Г класи (ДЛЯ ВСІХ, ХТО ВЧИТЬСЯ ОЧНО ЦЕ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ, ЯКЕ ТРЕБА ВИКОНАТИ ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ В ШКОЛІ лр №1)

Тема уроку: Лабораторна робота №2

Завдання до уроку :

1) Переглянути відео з детальним поясненням до роботи
2) Опрацювати інструкцію до роботи на ст. 41-43 підручника
3) Використовуючи дані з відео, оформити звіт до роботи (згідно правил оформлення) в робочому зошиті і надіслати на перевірку.

Учні, які навчаються очно, звіт до роботи пишуть в зошиті для лабораторних робіт.
4) на високий рівень потрібно виконати додаткові завдання, які прикріплені нижче.

Домашнє завдання:
1) Повторити параграф 9; виконати завдання 13 на ст 95



=================

01.11.2023 року

11-Б клас (фізика - 1 урок)

Тема уроку: Контрольна робота

Завдання до уроку :

1) Виконати роботу за посиланням, яке додається нижче. Задачі розв'язати в робочому зошиті. Відповіді відмітити в тесті.
2) Виконані тести надіслати. Фото розв'язків задач надіслати через Вайбер.


++++++++++++++++++++++++++

11-Б клас (фізика - 2 урок)

Тема уроку: Магнітне поле

Завдання до уроку :

1. Прочитати контрольні питання до параграфа 10. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.

2. Опрацювати параграф 10. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:

  • Що називають магнітним полем, його властивості (п.1 + бокова частина на ст. 57)?
  • Дати означення магнітної індукції, записати формули для обчислення, одиниці вимірювання
  • Що таке магнітні лінії? Який вигляд мають магнітні лінії прямого провідника і котушки зі струмом (замкнутого контура)? Як визначити напрямок магнітних ліній (правило свердлика)?
3. Дайте усно відповіді на контрольні питання параграфа

Домашнє завдання:
1) Опрацювати задачі з відео, розв'язки перенести в робочий зошит.


=================

30 та 31.10.2023 року

8-А і 8-Г класи

Тема уроку: Лабораторна робота №1

Завдання до уроку :
1) Переглянути відео з детальним поясненням до роботи

2) Опрацювати інструкцію до роботи на ст. 40-41 підручника
3) Використовуючи дані з відео, оформити звіт до роботи (згідно правил оформлення) в робочому зошиті і надіслати на перевірку.

Домашнє завдання:
1) Повторити параграф 9; виконати завдання 13 на ст 95

 Відео до ЛР №1


===============================

з 11.10 до 18.10. 2023 року

11-Б клас

Тема уроків: Електричний струм в різних середовищах

Завдання до уроків :
Матеріал підручника "Фізика 11" (параграфи 1, 5-9) опрацьовуємо протягом вивчення теми "Електричний струм в різних середовищах".

Опрацювати вказані параграфи, переглянути відео до кожного параграфа. Дати усно відповіді на контрольні питання кожного параграфа.






==================

17.10.2023 року

8-Г клас

Тема уроку: Тепловий баланс

Завдання до уроку :
1) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку (до задач).
2) Опрацювати параграф 9 (пункт 1) 
3) Скласти опорний конспект, скориставшись відео:

  • дати визначення ізольованої системи
  • формулювання закону збереження енергії для теплових процесів
  • записати закон збереження енергії за допомогою рівняння теплового балансу (розібратися, що за величини в нього входять)

Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
4) Опрацювати задачі, які містяться у відео. Розв'язки цих задач записати в робочому зошиті.

Відео до уроку  


============

16.10.2023 року

8-А клас

Тема уроку: Тепловий баланс

Завдання до уроку :
1) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку (до задач).
2) Опрацювати параграф 9 (пункт 1) 
3) Скласти опорний конспект, скориставшись відео:

  • дати визначення ізольованої системи
  • формулювання закону збереєення енергії для теплових процесів
  • записати закон збереження енергії за допомогою рівняння теплового балансу (розібратися, що за величини в нього входять)

Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
4) Опрацювати задачі, які містяться у відео. Розв'язки цих задач записати в робочому зошиті.

Відео до уроку  


=================-

10.10.2023 року

7-Б клас

Тема уроку:  Будова речовини. Основні положення МКТ

Завдання на урок + д/з:
1) Переглянути відео до уроку
2) Опрацювати матеріал параграфа 2 за підручником, виділити головне в кожному пункті
3) Користуючись презентацією і підручником скласти опорний конспект. 
У конспекті повинно бути наступне:

  • Яі частинки є складовими речовини? Як вони розміщені?
  • Визначення молекули і атома. Внутрішня будова атома.
  • Що можна сказати про рух і взаємодію частинок речовини?
  • Явище, яке підтверджує рух частинок (дати визначення)?

Підготувати  приклади (усно), які підтверджують тези опорного конспекту (ОК).

Презентація 1

Презентація 2 

Відео до уроку 

++++++++++++++

8-Г клас 

Тема уроку: Внутрішня енергія. Самостійна робота

Завдання до уроку :
1. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину). 
2. Опрацювати параграф 8 підручника і виписати формулу для визначення кількості теплоти, означення питомої теплоємності
3. Завершити перегляд відео (розв'язки задач), провести відповідні записи в зошиті.

Домашнє завдання: 
1. Вивчити ОК до параграфа 8
2. Виконати письмово вправу 8 (1-4)


===================

09.10.2023 року

7-Б клас

Тема уроку: Самостійна робота

1) Повторити параграф 4
2) Виконати  завдання першого варіанту. 
Роботу виконуємо в зошиті. 

Завдання треба спочатку розв'язати, а потім вибрати правильну відповідь (де це потрібно).
Останнє завдання має номер 6.

Виконану роботу сфотографувати, фото надіслати 

Домашнє завдання:
Переглянути відео до наступного уроку, яке додається внизу

Самостійна робота 

Відео до домашньої роботи 


+++++++++++++

8-А клас

Тема уроку: Кількість теплоти

Завдання до уроку :
1. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину). 
2. Опрацювати параграф 8 підручника і виписати формулу для визначення кількості теплоти, означення питомої теплоємності
3. Завершити перегляд відео (розв'язки задач), провести відповідні записи в зошиті.

Домашнє завдання: 
1. Вивчити ОК до параграфа 8
2. Виконати письмово вправу 8 (1-4)

==================

06.10.2023 року

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Підготовка до контрольної роботи

Завдання до уроку :

1) Повторити параграфи 1-4. 
2) Повторити розв'язки задач, які розглядалися на попередніх уроках



+++++++++++++++++++

11-Б клас (астрономія)

Тема уроку: Зоряні величини. Визначення відстаней до небесних тіл.

Завдання до уроку :
1) Переглянути  відео до уроку. 
2) Опрацювати параграф 4 підручника і виписати виділені означення.


==================

05.10.2023 року

8-А та 8-Г класи 

Тема уроку: Внутрішня енергія. Самостійна робота

Завдання до уроку :

1) Повторити параграфи 3-7

2) Виконати тестові завдання, відповідно до розподілу варіантів:
  • 8-А виконує 1-й варіант
  • 8-Б виконує 2-й варіант
Варіант 1 


============

04.10.2023 року

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Лабораторна робота №2

Завдання до уроку :

1) Повторити параграфи 4. 
2) Опрацювати інструкцію до лабораторної роботи на стор. 50-52 підручника. Підготувати в робочому зошиті шапку до роботи (номер, назва, мета, прилади і матеріали. Далі написати слова "Результати роботи" і таблиці).
3) Перегляньте відео до роботи. З відео випишіть в таблицю значення ЕРС, напруг і сил струмів .
4) За законом Ома для повного кола обчисліть значення внутрішніх опорів провідника та його середнє значення (дивись пункт 1 "Опрацювання результатів експерименту" на стор. 50). Результати занести в таблиці. Обчислення треба провести і записати після таблиці.
5) Проведіть решту обчислень.
6) Написати висновок, давши відповіді на питання (дивись "Аналіз експерименту та його результатів"

7) Звіт до роботи сфотографувати і надіслати для перевірки.


+++++++++++++++++++

11-Б клас (астрономія - другий урок)

Тема уроку: Зоряні величини. Визначення відстаней до небесних тіл.

Завдання до уроку :
1) Переглянути перше відео до уроку (починати з 8 хвилини). Виписати формулу Погсона та означення видимої та абсолютної зоряних величин.
2) Опрацювати параграф 3 (п. 3) підручника і записати два способи вимірювання географічної широти місцевості.
3) Переглянути друге відео до уроку (перші 4 хвилини). Виписати величини, за допомогою яких вимірюють відстані до космічних об'єктів.
4) завершити перегляд другого відео, нагадати небесні координати.



+++++++++++++++++++

03.10.2023 року

7-Б клас

Тема уроку: Лабораторна робота №3

Завдання на урок:
1) повторити хід виконання роботи №3 за інструкцією (стор. 39-41 підручника)
2) користуючись відео, виконати роботу в зошиті (заповнити таблиці, після таблиці виконати обчислення, написати висновок). Роботу можна виконати самостійно використавши матеріали, які є в домі)

Роботу надіслати на перевірку.

Домашнє завдання:
1) повторити параграф 4 (по контрольним питанням). 

 Відео до роботи 

++++++++++++++++++

8-Г клас 

Тема уроку: Види теплообміну. Конвекція. Випромінювання

Завдання до уроку :
1) Повторити параграфи 5 (по контрольним питанням)
2) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку Звернути увагу на дослідні факти і пояснення процесів на основі МКТ
3) Опрацювати параграфи 6-7, скласти опорний конспект:
  • дати визначення конвекції і випромінювання
  • описати ці процеси в різних агрегатних станах, в різних речовинах
  • коротко пояснити механізм даних процесів.
Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
Домашнє завдання
1) Дати відповіді на контрольні питання до пар.6-7 (усно).
2) Виконати усно вправи 6-7



================

02.10.2023 року

7-Б клас

Тема уроку: Лабораторна робота №2

Завдання на урок:
1) повторити хід виконання роботи №2 за інструкцією (стор. 37-39 підручника)
2) користуючись відео, виконати роботу в зошиті (заповнити таблиці, після таблиці 2 виконати обчислення, написати висновок) 

Домашнє завдання:
1) повторити параграф 4 (по контрольним питанням);
2) закінчити лабораторну роботу №2 (ст.37-39 підручника). 

Лабораторна робота №2  

+++++++++++

8-А клас 

Тема уроку: Види теплообміну. Конвекція. Випромінювання

Завдання до уроку :
1) Повторити параграфи 5 (по контрольним питанням)
2) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку Звернути увагу на дослідні факти і пояснення процесів на основі МКТ
3) Опрацювати параграфи 6-7, скласти опорний конспект:
  • дати визначення конвекції і випромінювання
  • описати ці процеси в різних агрегатних станах, в різних речовинах
  • коротко пояснити механізм даних процесів.
Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
Домашнє завдання
1) Дати відповіді на контрольні питання до пар.6-7 (усно).
2) Виконати усно вправи 6-7



=====================

29.09.2023 року

11-Б клас (фізика - перший урок)

Тема уроку: Лабораторна робота №1

Завдання до уроку :

1) Повторити параграфи 1 і 2. 
2) Опрацювати інструкцію до лабораторної роботи на стор. 49-50 підручника. Підготувати в робочому зошиті шапку до роботи (номер, назва, мета, прилади і матеріали. Далі написати слова "Результати роботи" і таблиці).
3) Перегляньте відео до роботи (їх два) по черзі і оберіть одне з них, - те відео, з якого будете брати результати вимірювань та підказки до оформлення обчислень.
4) З вибраного відео випишіть в таблиці значення напруг і сил струмів для послідовного і паралельного з'єднання провідників (U1, U2, U, I1, I2, I),
5) За законом Ома для ділянки кола обчисліть значення опорів провідників і загальний опір для кожного з'єднання (дивись пункт 1 "Опрацювання результатів експерименту" на стор. 50). Результати занести в таблиці. Обчислення треба провести і записати після таблиць окремо для досліду 1 і досліду 2.
6) Після виконання пункту 1, під таблицями проводимо обчислення за пунктом 2 (дивись "Опрацювання результатів експерименту" на стор. 50). Ці результати в таблиці не заносяться.
7) Пункт 3 (дивись "Опрацювання результатів експерименту" на стор. 50) не робити.
8) Намалювати схеми послідовного і паралельного з'єднання двох провідників.
9) Написати висновок, давши відповіді на питання (дивись "Аналіз експерименту та його результатів"
10) Звіт до роботи сфотографувати і надіслати для перевірки.

Відео 1

Відео 2

++++++++++

11-Б клас (астрономія - другий урок)

Тема уроку: Небесні світила. Небесна сфера та небесні координати

Завдання до уроку :
1) Переглянути відео до уроку.
2) Опрацювати параграфи 2 і 3 (п. 1-2) підручника і дати відповіді на контрольні питання (усно)


===================

28.09.2023 року

8-А клас

Тема уроку: Види теплообміну. Теплопровідність

Завдання до уроку :
1) Повторити параграфи 3-4 (по контрольним питанням)
2) Переглянути відео з детальним аналізом теми уроку.
3) Опрацювати параграф 5, скласти опорний конспект:

  • дати визначення теплопровідності
  • описати теплопровідність в різних агрегатних станах, в різних речовинах

Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
Домашнє завдання
1) Дати відповіді на контрольні питання до пар.5 (усно).
2) Виконати усно вправи 5

Відео до уроку 


==================

27.09.2023 року

11-Б клас (фізика - пара)

Тема уроку: Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола

Завдання до уроку (перший урок пари):

1. Прочитати контрольні питання до параграфа 4. Переглянути відео до уроку (теоретичну частину, до задач), знайти в ньому відповіді на контрольні питання.

2. Опрацювати параграф 4. В робочому зошиті скласти ОК, у якому зазначити наступне:

  • що називають сторонніми силами; 
  • що називають електрорушійною силою джерела, записати формулу, одиниці вимірювання;
  • що таке внутрішній опір джерела; його позначення та одиниця вимірювання;
  • записати закон Ома для повного кола;
  • що таке коротке замикання; як обчислити силу струму короткого замикання.
3. Дайте усно відповіді на контрольні питання параграфа

Завдання до уроку (другий урок пари):

1. Повторити ОК.
2. Опрацювати відео до уроку (частину з задачами), розв'язки перенести в робочий зошит.



+++++++++++

25.09.2023 року

8-А клас

Тема уроку: Внутрішня енергія і способи її зміни

Завдання до уроку:
1) Переглянути перше відео (ознайомче).
2) Опрацювати параграф 3. В робочому зошиті написати тему уроку (теми 3 і 4 параграфів) та виписати з пар.3 визначення внутрішньої енергії тіла.
3) Переглянути друге відео з детальним аналізом теми уроку.
4) Опрацювати параграф 4, в конспекті записати:

  • якими способами можна змінити внутрішню енергію тіла;
  • що таке теплообмін?
  • що таке кількість теплоти.

Запам'ятати всі визначення, записані в конспекті
Домашнє завдання
1) Дати відповіді на контрольні питання до пар.3-4 (усно).
2) Виконати усно вправи 3 і 4

Відео 1 

Відео 2 


++++++++++

7-Б клас

Тема уроку: Лабораторна робота №1

Завдання на урок:

1) Переглянути відео до уроку і ознайомитись з виконанням роботи.
2) Ознайомитися з інструкцією до лабораторної роботи №1 (стор. 32 підручника)
3) В зошиті підготувати звіт і виконати завдання:
- написати "шапку" до роботи (номер роботи, назву, мету, прилади і матеріали)
- пропустити рядок, написати підзаголовок "Результати роботи" і намалювати таблицю; в таблицю вносяться тільки результати вимірювань і обчислень, обчислення записують під таблицею (це показано у відео)
- повторити правило обчислення ціни поділки вимірювального приладу (пункт 5 параграфа 4 підручника)
- виконати завдання роботи для 4-х приладів, користуючись презентацією
- за бажанням виконати творче завдання (останній слайд)
- написати висновок до роботи (про що писати у висновку, вказано у відео)
4) Звіт до роботи сфотографувати і надіслати для перевірки.

Учні, які навчаються дистанційно можуть скористатися презентацією, яка додається. Вона містить фотографії приладів, шкалу яких треба вивчити і заповнити таблицю тощо.

Домашнє завдання:

1) Повторити параграф 4 (по контрольним питанням);

Відео до уроку

Презентація до лабораторної роботи №1 


===================

22.09.2023 року

11-ті класи (фізика)

Тема уроку: Розв'язування задач з теми електричний струм. Закони постійного струму

1. Опрацювати пункт 3 з параграфа 2. Виписати формули для визначення опору шунта і додаткового опору( див. таблицю)

2. Переглянути друге відео з попереднього уроку, опрацювати решту задач з відео. Записати розв'язки в робочий зошит.


==================

15.09.2023 року

11-ті класи (фізика)

Тема уроку: Розв'язування задач з теми електричний струм. Закони постійного струму

1.Переглянути перше відео, опрацювати задачі, які розглядаються у відео. Записати їх розв'язок в робочий зошит.

2. Переглянути друге відео, опрацювати перші дві задачі з відео. Записати розв'язки в робочий зошит.

Відео 2

Відео 1


===================

14.09.2023 року

8-В та 8-Г класи

Тема уроку: Температура та її вимірювання. Розширення тіл під час нагрівання.

Завдання до уроку:
1) Опрацювати пункти 1-3 параграфа 1 в підручнику. Звернути увагу на питання:

  • що змінюється в русі молекул тіла під час зміни його температури;
  • що називають станом теплової рівноваги;
  • Який фізичний зміст температури тіла?

Визначення температури і стану теплової рівноваги записати в опорному конспекті (ОК).
2) Переглянути відео до уроку і з'ясувати, які ще зміни відбуваються під час нагрівання тіл. Як можна використати ці зміни для вимірювання температури тіла?
3) Опрацювати пункт 4 параграфа 1 та презентацію до уроку. Ознайомитись з видами термометрів і температурних шкал. Які реперні точки вибрані для побудови шкали Цельсія і Фаренгейта? Яким процесам ці точки відповідають?

Домашнє завдання
1) Вивчити параграфи  1, 2 (усно дати відповіді на контрольні питання).

Презентація до уроку

Відео "Теплове розширення"  


===================

13.09.2023 року

8-А клас

Тема уроку: Температура та її вимірювання. Розширення тіл під час нагрівання.

Завдання до уроку:
1) Опрацювати пункти 1-3 параграфа 1 в підручнику. Звернути увагу на питання:

  • що змінюється в русі молекул тіла під час зміни його температури;
  • що називають станом теплової рівноваги;
  • Який фізичний зміст температури тіла?

Визначення температури і стану теплової рівноваги записати в опорному конспекті (ОК).
2) Переглянути відео до уроку і з'ясувати, які ще зміни відбуваються під час нагрівання тіл. Як можна використати ці зміни для вимірювання температури тіла?
3) Опрацювати пункт 4 параграфа 1 та презентацію до уроку. Ознайомитись з видами термометрів і температурних шкал. Які реперні точки вибрані для побудови шкали Цельсія і Фаренгейта? Яким процесам ці точки відповідають?

Домашнє завдання
1) Вивчити параграфи  1, 2 (усно дати відповіді на контрольні питання).

Презентація до уроку

Відео "Теплове розширення"  

++++++++++ 

8-В клас

Тема уроку: Будова речовини. Агрегатні стани речовини

1. Переглянути відео за посиланням, вказаним нижче.

3. Опрацювати параграф 10 підручника і таблиці ОК. Скласти ОК в зошиті (Додаток до уроку)

Домашнє завдання: вивчити параграф 10 і ОК.

Відео до уроку 

ОК до уроку 

++++++++++ 

11-Б клас (фізика)

Тема уроку: Постійний струм. Фізичні характеристики струму. Закони послідовного і паралельного з'єднання провідників.

1. Опрацювати параграфи 1, 2 (без пункту 3), 3. Звернути увагу на означення і формули.

2. Скласти опорний конспект (ОК):

- з параграфа 1 (див. таблицю на стор.6) виписати формули для визначення сили струму, напруги і опору; одиниці вимірювання цих величин; закон Ома і перемалювати вольт-амперну характеристику для металевих провідників;

- з параграфа 2: мал. 2.1 + закони послідовного з'єднання (в кінці таблиці на стор. 9); мал. 2.2 + закони паралельного з'єднання (в кінці таблиці на стор. 10 + твердження на стор. 10 і 11 (див. "зверніть увагу")

- з параграфа 3 формули для визначення роботи струму і потужності + закон Джоуля-Ленца.

3. Вивчити ОК.

++++++++++ 

11-Б клас (астрономія)

Тема уроку: Предмет астрономії. Історія розвитку науки

1. Переглянути відео до уроку.

2. Опрацювати параграф 1 підручника

Відео до уроку  


===================

12.09.2023 року

7-Б клас

Тема уроку: Фізичні величини. Вимірювання фізичних величин.

Завдання на урок:
1) Повторити матеріал попереднього уроку (дати від повіді на контрольні питання до параграфу 3);
2) переглянути відеопояснення до уроку;
3) опрацювати матеріал параграфа 4 (без пункту 3) за підручником;
4) визначити ціну поділки термометра (рис.4.7), скориставшись поясненнями у пункті 5.

Домашнє завдання:
1) переглянути презентацію до уроку  і параграф 4 (без пункту 3);
2) усно дати відповіді на контрольні питання до параграфа 4;
3) скласти опорний конспект до уроку (за слайдами 2, 4, 7, 8) презентації
4) виконати письмово вправу 4 (завдання 2 і 3) з підручника..

Відео до уроку

Презентація до уроку 


++++++++++ 

8-Г клас

Тема уроку: Будова речовини. Агрегатні стани речовини

1. Переглянути відео за посиланням, вказаним нижче.

3. Опрацювати параграф 10 підручника і таблиці ОК. Скласти ОК в зошиті (Додаток до уроку)

Домашнє завдання: вивчити параграф 10 і ОК.

Відео до уроку 

ОК до уроку 


===================

11.09.2023 року

7-Б клас

Тема уроку: Фізика як наука. Наукові методи вивчення природи. Внесок українських учених у розвиток фізики

1. Опрацювати параграф 1, скласти конспект (ОК), записавши в робочий зошит означення фізики, матерії, фізичних тіл, фізичних явищ.

2. Переглянути відео за посиланням, вказаним нижче.

3. Опрацювати параграф 3 підручника, дати усно відповіді на контрольні питання.

Домашнє завдання: вивчити означення, записані в ОК; виконати вправу 1 (№2 письмово, №№1, 3, 4 усно)

Відео до уроку


++++++++++ 

8-А та 8-Б класи

Тема уроку: Будова речовини. Агрегатні стани речовини

1. Переглянути відео за посиланням, вказаним нижче.

3. Опрацювати параграф 10 підручника і таблиці ОК. Скласти ОК в зошиті (Додаток до уроку)

Домашнє завдання: вивчити параграф 10 і ОК.

Відео до уроку 

ОК до уроку 


+++++++++++++

Немає коментарів:

Дописати коментар