ФІЗИКА_11 (21-22 н.р.)

25.05.2022

Контроль знань з теми "Фізика атома і ядра"

Форма проведення - асинхронна

Для тих, хто не зміг зробити тести  в понеділок (другий шанс)
Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5698784  
Тести доступні до 20.00

Для тих, хто зробив тести - переходимо на астрономію, готуємося до тесту про Сонце і зорі

===============

23.05.2022 (2-й урок)

Ланцюгова реакція поділу ядер упрану. Термоядерні реакції

Форма проведення - синхронна

Матеріал за підручником: параграф 42.
Частина 1. Під час онлайн-уроку працюємо разом з учителем у Google Meet через посилання:
11-А клас
Понеділок, 23 травня · 11:30дп – 1:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ooq-rfvo-wpp


Частина 2.
 Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Перегдянути відео до уроку.
2. Скласти ОК, користуючись слайдами дошки Jamboard. Вивчити його.
3. Розв'язати задачі з позначкою д/з
4. Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3421475  
Тести доступні до 20.00


=====================

23.05.2022 (1-й урок)

Штучні ядерні реакції. Енергетичний вихід ядерних реакцій. Реєстрація йонізуючого випромінювання

Форма проведення - синхронна

Матеріал за підручником: параграф 41.
Частина 1. Під час онлайн-уроку працюємо разом з учителем у Google Meet через посилання:
11-А клас
Понеділок, 23 травня · 11:30дп – 1:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ooq-rfvo-wpp


Частина 2.
 Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Перешдянути відео до уроку (для тих, хто працює асинхронно).
2. Скласти ОК, користуючись слайдами дошки Jamboard. Вивчити його.
3. Переглянути друге відео до уроку.




===============

16.05.2022

(1-й урок) Атомне ядро.Енергія зв'язку

(2-й урок) Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду

Форма проведення - синхронна

Матеріал за підручником: параграф 39.
Частина 1. Під час онлайн-уроку працюємо разом з учителем у Google Meet через посилання:
11-А клас
Понеділок, 16 травня · 11:30дп – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ooq-rfvo-wpp 


Частина 2.
 Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Скласти ОК, користуючись слайдами дошки Jamboard. Вивчити його.
2. Розв'язати задачі, позначені значком "д/з"  

============

20.04.2022

Застосування фотоефекту. Шкала електромагнітних хвиль.

Форма проведення - асинхронна

Теоретичний матеріал в параграфах 34 (п.4), 35 підручника.
Опрацювати матеріал, який поданий в додатках до уроку:
1. Застосування фотоефекту - конспект і відео (додатки до уроку 1 і 2)
2. Шкала електромагнітних хвиль - відео і конспект (додатки 3 і 4)
3. Історія відкриття і властивості рентгенівських променів (відео про Пулюя - додаток 5)

Домашнє завдання: підготуватись до самостійної роботи (четвер, 21 квітня) з теми "Кванти. Фотоефект. Шкала ЕМХв"






==============

18.04.2022

Розв'язування задач на явище фотоефекту

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
11А клас
Понеділок, 18 квітня · 11:25дп – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/sjp-wrwh-epz 


Домашнє завдання:

1. Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку


============

11.04.2022 (урок 1)

Самостійна робота з хвильової оптики

Форма проведення уроку - асинхронна
Перша частина - виконання тестів
Посилання на тести: (в Класрумі)

Друга частина - виконання задач

1. Розв'язати задачі відповідно до варіанту в робочому зошиті, сфотографувати (або сканувати) і надіслати на перевірку (бажано через Класрум).до 13 години. Додатки до уроку в Класрумі (тексти задач і розподіл варіантів, посилання на тести.

============

06.04.2022

Урок "Визначення довжини хвилі за допомогою дифракційної гратки" (лабораторна робота)

Виконати лабораторну роботу №7.
Форма проведення уроку - асинхронна 

Потрібно визначити довжину світлової хвилі для світла 3-4 кольорів, користуючись даними відео (другий або третій додаток). Вибираєте спектр першого або другого порядку (де краще визначається відстань між лінією і центральним максимумом на екрані)

  • повторити ОК по дифракції світла (див. додатки до уроку по дифракції);
  • ознайомитись з інструкцією до лабораторної роботи №11 (в розділі задання, темі "Лабораторні роботи");
  • переглянути перший відеофрагмент, у якому пояснено суть роботи;
  • використавши дані експерименту (друге відео), оформити роботу в робочому зошиті. Можна скористатись третім відео замість другого
Структура звіту з лабораторної роботи (що потрібно записати?):
  • Прізвище та ім'я
  • Номер роботи, тема, мета, обладнання - шапка роботи
  • Хід роботи (таблиця результатів, робоча формула, обчислення, розрахунок похибок вимірювання, висновок)
Звіт по роботі виконуємо в робочому зошиті, фотографуємо (або скануємо) і прикріплюємо до цього уроку (або пересилаємо на вайбер в особисті повідомлення)




============

24.03.2022

Розв'язування задач на явище інтерференції

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
11-А Фізика
Четвер, 24 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ctq-xoib-bei

Домашнє завдання:
1. Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку


==========

23.03.2022

Інтерференція світла

Частина 1. Під час онлайн-уроку працюємо разом з учителем у Google Meet через посилання:
 11-А Фізика
Середа, 23 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ctq-xoib-bei


Частина 2. Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Переглянути відео до уроку та відеопрезентацію .
2. Користуючись презентацією (перший додаток) до уроку сформувати ОК.
3. Вивчити ОК




==========

21.03.2022 (урок 2)

Самостійна робота з геометричної оптики

Всі масеріали до уроку в Класрумі

===============

16.03.2022

Оптичні прилади. Оптичні системи

Урок асинхронний
Матеріал за параграфом 28 підручника
1) Переглянути перший відеофрагмент до уроку (перші 12 хвилин до розрахункових задач). Звернути увагу на такі питання:
  • Види оптичних систем, будова ока.
  • Що таке адаптація і акомодація ока, яким чином регулюється?
  • Вади зору і їх корекція.
  • Що таке кут зору та як його збільшити?
  • Роздільна здатність ока та її зв'язок з кутом зору
2)  Переглянути другий відеофрагмент до уроку та ознайомитись з оптичними системами оптичних приладів (додаткове завдання для високого рівня)

3) Опрацювати інструкцію і відео до лабораторної роботи №6. Оформити звіт по роботі і надіслати його, скориставшись опцією "Ваша робота". Роботу оформити на окремому подвійному листку, сфотографувати і надіслати для перевірки.
Можна скористатись бланком, звіт оформити на комп'ютері.


Примітка! четвертий і п'ятий додатки до уроку - це окремо додане відео і інструкція до роботи. Інструкція збережена для кожного учня, тому ви її можете використати для заповнення.

Додатки до уроку ви знайдете в Класрумі 

==========

14.03.2022

Урок 2. Оптичні прилади. Лінзи. Побудова зображень в лінзах

2-й урок - проводиться асинхронно
1) Переглянути перший відеофрагмент до уроку, за допомогою якого ви повторите матеріал з курсу 9 класу про тонку лінзу. Звернути увагу на такі питання:
  • Що таке лінза, її технологічні характеристики.
  • оптична сила лінзи, її зв'язок із фокусною відстанню
2)  Переглянути другий відеофрагмент до уроку. Звернути увагу на такі питання:
  • хід базових променів у лінзі, бобудова за допомогою них зображень предметів, яке не лежать (лежато) на головній оптичній осі
  • як змінюється зображення предмета у збиральній лінзі, при зміні відстані тіла від лінзи
  • яке зображення можна отримати у розсіювальній лінзі
3) Переглянути резентацію до уроку, ознайомитись з будовою і принципом дії різних оптичних приладів

4) Узагальнити матеріал, склавши ОК




===========

14.03.2022

Урок 1 - розв'язування задач на закон заломлення світла

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
11-А Фізика
Понеділок, 14 березня · 11:30дп – 1:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ctq-xoib-bei

Домашнє завдання:
1. Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку


============

09.03.2022 та 10.03.2022

Геометрична оптика

Частина 1. Під час онлайн-уроку працюємо разом з учителем у Google Meet через посилання:
 11-А Фізика
Середа, 9 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ctq-xoib-bei  

11-А Фізика
Четвер, 10 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet 
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ctq-xoib-bei  

Частина 2. Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Переглянути відео до уроку .
2. Користуючись презентацією до уроку сформувати ОК до уроку.
3. Вивчити ОК


=========

09.02.2022

Електромагнітні хвилі. Принципи радіозв'язку

Форма проведення - синхронна
Частина 1. Під час онлайн-уроку працюємо разом з учителем у Google Meet через посилання:
 11-А фізика
Середа, 9 лютого · 12:15 – 1:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nxj-tdkn-khb


Частина 2. Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Переглянути відео до уроку і опрацювати параграф 22.
2. Опрацювати параграф 23. Користуючись презентацією до уроку і матеріалами параграфів сформувати ОК до уроку.
3. Вивчити ОК до параграфів 22-23



=======

07.02.2022

Урок 2 - розв'язування задач

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
11-А фізика
Понеділок, 7 лютого · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nxj-tdkn-khb 

Домашнє завдання:
1. Вивчити параграф 21.
2. Опрацювати задачі, скориставшись презентацією, яка додається нижче


=======

07.02.2022

Урок 1. Передача та використання енергії змінного струму. Трансформатор

1-й урок - проводиться асинхронно
1) Переглянути перший відеофрагмент до уроку. Звернути увагу на такі питання:
  • Будова і принцип роботи трансформатора
  • Коефіцієнт трансформації. Види трансформатора
  • Особливості роботи трансформатора в режимі холостого ходу і навантаженого трансформатора.
  •  Сила струму, напруга і потужність у первинній і вторинній обмотках. ККД трансформатора
  • Втрати енергії в трансформаторі і способи їх зменшення.
2)  Опрацювати параграф  21 підручника. Усно опрацювати контрольні питання.
3) Сформувати опорний конспект, скориставшись презентацією, яка додається і підручником.


=======

03.02.2022

Урок " Розв'язування задач"

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
 11-А фізика
Четвер, 3 лютого · 12:30 – 1:30пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nxj-tdkn-khb
 

Домашнє завдання:
1. Повторити параграфи 19-20.
2. Виконати вправи 19 (2,4), впр 20 (3,4)

=======

02.02.2022

Урок " Розв'язування задач"

Форма проведення уроку - синхронна
Запрошення на відеозустріч:
11-а фізика
Середа, 2 лютого · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/psz-ixnp-vdd 

Домашнє завдання:
1. Повторити параграфи 19-20.
2. Виконати вправи 19 (2,4), впр 20 (3,4)

=========

31.01.2022

Урок 2. Опір у колі змінного струму.

2-й урок  - проводиться синхронно (30 хв) + виконання самостійної роботи

Частина 1. Під час онлайн-уроку працюємо разом з учителем у Google Meet через посилання:

 11-а фізика
Понеділок, 31 січня · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/psz-ixnp-vdd  


Частина 2. Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Користуючись презентацією до уроку і матеріалом параграфа 20 сформувати ОК до уроку.
2. Вивчити ОК до параграфів 19-20
3. опрацювати задачі з другого відеофрагменту (див урок 1)
4. Позначити завдання як виконане (див. справа від завдання). Надсилати мені свої конспекти не потрібно.


=======

31.01.2022

Урок 1. Змінний струм. Генератор змінного струму

1-й урок - проводиться асинхронно
1) Переглянути перший відеофрагмент до уроку. Звернути увагу на такі питання:
  • Що собою являє змінний струм та за рахунок чого він створюється?
  • Як одержати змінну ЕРС за допомогою генератора?
  • Які особливості зміни сили струму і напруги? Як задається частота коливань?
2)  Опрацювати параграф  19 підручника. Усно опрацювати контрольні питання.
3) Сформувати опорний конспект, доповнити, переглянувши другий відеофрагмент (перші 11 хвилин)

=================

25.11.2021

Урок "Самоіндукція. Енергія магнітного поля"

Частина 1  - робота з учителем. Вивчення нового матеріалу

Фізика 11-А
Четвер, 25 листопада · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/bxg-vzop-pxh 

Частина 2 
 - 
самостійна робота з підручником - параграф 14.
Опрацювати матеріал параграфів, скласти ОК

Додатки:
1. Демонстрація самоіндукції при замиканні електричного кола.
2. Демонстрація самоіндукції при замиканні (інший варіант) і розмиканні кола.
3. Презентація до уроку з поясненням.
4. Презентація (для ОК).
Увага! Всі матеріали до уроку і завдання виставлені в Класрумі

=============

24.11.2021

Урок "Явище електромагнітної індукції"

Частина 1  - робота з учителем. Вивчення нового матеріалу

Фізика 11-А
Середа, 24 листопада · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/bxg-vzop-pxh  

Частина 2  самостійна робота з підручником - параграф 13.
Опрацювати матеріал параграфів, скласти ОК




=============

22.11.2021

Урок "Сила Лоренца"

1-й урок - проводиться комбіновано
Самостійна робота - 20 хвилин
1) Повторити матеріал попереднього уроку (параграфи 10-11)
2)  Опрацювати параграф 12 (пункти 1, 2) підручника. 
Робота з учителем - 25 хвилин
3) Опрацювати презентацію, що додається нижче (разом з учителем)

Фізика 11-А
Понеділок, 22 листопада · 11:30дп – 1:30пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/bxg-vzop-pxh 

2-й урок  - проводиться синхронно (30 хв) + виконання самостійної роботи
Робота з учителем - 25 хвилин
4) Закріплення теоретичного матеріалу, розв'язування задач (разом з учителем)
Самостійна робота - 20 хвилин
5) Сформувати опорний конспект. Закінчити розв'язки задач (скористатись Гугл-дошкою, яка додається нижче)

Домашнє завдання:  
Вивчити параграф 12. Виконати вправу 11 (2); впр.12 (2)



==========

18.11.2021

Урок "Магнітне поле Сила Ампера"

Частина 1  - робота з учителем. Вивчення нового матеріалу

Фізика 11-А
Четвер, 18 листопада · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/bxg-vzop-pxh 

 
Частина 2  - самостійна робота з підручником - параграфи 10-11.
Опрацювати матеріал параграфів, скласти ОК

Завдання уроку і додатки до нього детально описані в Класрумі

====================== 

03.11.2021

Урок "Електричний струм в газах. Плазма"


1) Вивчення теми "Електричний струм в газах" починаємо з повторення матеріалу за 8 клас. 
Для цього треба переглянути перше відео (додається нижче). Переглядаючи відео, зверніть увагу на пояснення таких фактів:
- механізм виникнення носіїв струму в газах;
- фактори, які впливають на йонізацію газів, та за рахунок якого процесу зникають заряди при несамостійному розряді;
- умови виникнення самостійного розряду та його види.
У відеоролику детально розкрито умови і розвиток самостійних розрядів, властивості плазми.
Зауваження! Плазма не є розрядом (у відео її розглядають разом з розрядами), це особливий стан газу.

2) Опрацювати параграф 7 підручника. Усно опрацювати контрольні питання до параграфів.

3) Сформувати опорний конспект "Струм в різних середовищах" у вигляді таблиці, орієнтуючись на шаблон "ШОК_ЕСРС" (ШОК додається нижче). Уважно перегляньте зміст таблиці, "підказки" та поради щодо заповнення кожної комірки таблиці.

4) Закріпити матеріал, переглянувши друге відео (додається нижче), доповнити таблицю (звернути увагу на пояснення вольт-амперної характеристики газового розряду, керування роботою газорозрядної лампи)




==========================================  

01.11.2021

Урок "Струм в розчинах та розплавах електролітів"


Матеріал підручника "Фізика 11" (параграфи 1, 5-9) опрацьовуємо протягом вивчення теми "Електричний струм в різних середовищах". 

1-й урок - проводиться асинхронно
1) Вивчення теми "Електричний струм в розчинах та розплавах електролітів" починаємо з перегляду відео, яке додається нижче.
2)  Опрацювати параграф 6 підручника. Усно опрацювати контрольні питання до параграфів.
3) Опрацювати презентацію, що додається нижче (переглянути слайди, які стосуються струму в електролітах)
4) Сформувати опорний конспект "Струм в різних середовищах" у вигляді таблиці, орієнтуючись на шаблон "ШОК_ЕСРС" (ШОК додається, як окремий файл). Уважно перегляньте зміст таблиці, "підказки" та поради щодо заповнення кожної комірки таблиці.


2-й урок  - проводиться синхронно (30 хв) + виконання самостійної роботи
Частина 1. Під час онлайн-уроку працюємо разом з учителем у Google Meet через посилання:

 11А клас
Понеділок, 1 листопада · 12:30 – 1:30пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google MeetПосилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/bxf-wvni-wwa (останній запис, після похилої риски _ код доступу)


Частина 2. Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Закінчити розв'язки задач, які розглядали під час онлайн-уроку (презентація до уроку додається нижче).
2. Повторити параграфи 5-6 підручника і ОК (таблицю)
3. Виконати вправу 5 (3-4); вправу 6 (2).
4. Позначити завдання як виконане (див. справа від завдання). Надсилати мені свої конспекти не потрібно.






=========================================  

13.10.2021

Урок "Електричний струм в металах"


Матеріал підручника "Фізика 11" (параграфи 1, 5-9) опрацьовуємо протягом вивчення теми "Електричний струм в різних середовищах". 

Вивчення теми "Електричний струм в металах" починаємо з повторення параграфа 1 підручника. 
1) Прочитати параграф 1, у якому повторюється матеріал 8 класу, а саме:
- поняття про електричний струм як явища, умови існування струму;
- використання електричного струму в споживачах, які вмикаються в електричне коло (його складові частини і електричні схеми);
- фізичні величини, які описують електричний струм і провідність провідника ( а саме напруга, сила струму, опір) та зв'язок міх ними (закон Ома для ділянки кола)
- вольт-амперна характеристика металевого провідника, для якого виконується закон Ома.

2)  Переглянути відео, які прикріплені до уроку або у розділі "Довідковий матеріал"

3)  Опрацювати параграф 5 підручника. Усно опрацювати контрольні питання до параграфів.

4) Сформувати опорний конспект "Струм в різних середовищах" у вигляді таблиці, орієнтуючись на шаблон "ШОК_ЕСРС" (ШОК додається нижче). Уважно перегляньте зміст таблиці, "підказки" та поради щодо заповнення кожної комірки таблиці.







Немає коментарів:

Дописати коментар