25.05.2022
Контроль знань з теми "Фізика атома і ядра"
Для тих, хто не зміг зробити тести в понеділок (другий шанс)
Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5698784
Тести доступні до 20.00
Для тих, хто зробив тести - переходимо на астрономію, готуємося до тесту про Сонце і зорі
===============
23.05.2022 (2-й урок)
Ланцюгова реакція поділу ядер упрану. Термоядерні реакції
Матеріал за підручником: параграф 42.
Частина 1. Під час онлайн-уроку працюємо разом з учителем у Google Meet через посилання:
11-А клас
Понеділок, 23 травня · 11:30дп – 1:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ooq-rfvo-wpp
Частина 2. Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Перегдянути відео до уроку.
2. Скласти ОК, користуючись слайдами дошки Jamboard. Вивчити його.
3. Розв'язати задачі з позначкою д/з
Тести доступні до 20.00
=====================
23.05.2022 (1-й урок)
Штучні ядерні реакції. Енергетичний вихід ядерних реакцій. Реєстрація йонізуючого випромінювання
Матеріал за підручником: параграф 41.
Частина 1. Під час онлайн-уроку працюємо разом з учителем у Google Meet через посилання:
11-А клас
Понеділок, 23 травня · 11:30дп – 1:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ooq-rfvo-wpp
Частина 2. Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Перешдянути відео до уроку (для тих, хто працює асинхронно).
2. Скласти ОК, користуючись слайдами дошки Jamboard. Вивчити його.
3. Переглянути друге відео до уроку.
===============
16.05.2022
(1-й урок) Атомне ядро.Енергія зв'язку
(2-й урок) Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду
Матеріал за підручником: параграф 39.
Частина 1. Під час онлайн-уроку працюємо разом з учителем у Google Meet через посилання:
11-А клас
Понеділок, 16 травня · 11:30дп – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ooq-rfvo-wpp
Частина 2. Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Скласти ОК, користуючись слайдами дошки Jamboard. Вивчити його.
2. Розв'язати задачі, позначені значком "д/з"
============
20.04.2022
Застосування фотоефекту. Шкала електромагнітних хвиль.
Теоретичний матеріал в параграфах 34 (п.4), 35 підручника.
Опрацювати матеріал, який поданий в додатках до уроку:
1. Застосування фотоефекту - конспект і відео (додатки до уроку 1 і 2)
2. Шкала електромагнітних хвиль - відео і конспект (додатки 3 і 4)
3. Історія відкриття і властивості рентгенівських променів (відео про Пулюя - додаток 5)
Домашнє завдання: підготуватись до самостійної роботи (четвер, 21 квітня) з теми "Кванти. Фотоефект. Шкала ЕМХв"
==============
18.04.2022
Розв'язування задач на явище фотоефекту
Запрошення на відеозустріч:
11А клас
Понеділок, 18 квітня · 11:25дп – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/sjp-wrwh-epz
Домашнє завдання:
1. Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку
============
11.04.2022 (урок 1)
Самостійна робота з хвильової оптики
Перша частина - виконання тестів
Посилання на тести: (в Класрумі)
Друга частина - виконання задач
1. Розв'язати задачі відповідно до варіанту в робочому зошиті, сфотографувати (або сканувати) і надіслати на перевірку (бажано через Класрум).до 13 години. Додатки до уроку в Класрумі (тексти задач і розподіл варіантів, посилання на тести.
============
06.04.2022
Урок "Визначення довжини хвилі за допомогою дифракційної гратки" (лабораторна робота)
Форма проведення уроку - асинхронна
Потрібно визначити довжину світлової хвилі для світла 3-4 кольорів, користуючись даними відео (другий або третій додаток). Вибираєте спектр першого або другого порядку (де краще визначається відстань між лінією і центральним максимумом на екрані)
- повторити ОК по дифракції світла (див. додатки до уроку по дифракції);
- ознайомитись з інструкцією до лабораторної роботи №11 (в розділі задання, темі "Лабораторні роботи");
- переглянути перший відеофрагмент, у якому пояснено суть роботи;
- використавши дані експерименту (друге відео), оформити роботу в робочому зошиті. Можна скористатись третім відео замість другого
- Прізвище та ім'я
- Номер роботи, тема, мета, обладнання - шапка роботи
- Хід роботи (таблиця результатів, робоча формула, обчислення, розрахунок похибок вимірювання, висновок)
============
24.03.2022
Розв'язування задач на явище інтерференції
Запрошення на відеозустріч:
11-А Фізика
Четвер, 24 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ctq-xoib-bei
Домашнє завдання:
1. Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку
==========
23.03.2022
Інтерференція світла
11-А Фізика
Середа, 23 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ctq-xoib-bei
Частина 2. Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Переглянути відео до уроку та відеопрезентацію .
2. Користуючись презентацією (перший додаток) до уроку сформувати ОК.
3. Вивчити ОК
==========
21.03.2022 (урок 2)
Самостійна робота з геометричної оптики
===============
16.03.2022
Оптичні прилади. Оптичні системи
Матеріал за параграфом 28 підручника
1) Переглянути перший відеофрагмент до уроку (перші 12 хвилин до розрахункових задач). Звернути увагу на такі питання:
- Види оптичних систем, будова ока.
- Що таке адаптація і акомодація ока, яким чином регулюється?
- Вади зору і їх корекція.
- Що таке кут зору та як його збільшити?
- Роздільна здатність ока та її зв'язок з кутом зору
3) Опрацювати інструкцію і відео до лабораторної роботи №6. Оформити звіт по роботі і надіслати його, скориставшись опцією "Ваша робота". Роботу оформити на окремому подвійному листку, сфотографувати і надіслати для перевірки.
Можна скористатись бланком, звіт оформити на комп'ютері.
Примітка! четвертий і п'ятий додатки до уроку - це окремо додане відео і інструкція до роботи. Інструкція збережена для кожного учня, тому ви її можете використати для заповнення.
==========
14.03.2022
Урок 2. Оптичні прилади. Лінзи. Побудова зображень в лінзах
1) Переглянути перший відеофрагмент до уроку, за допомогою якого ви повторите матеріал з курсу 9 класу про тонку лінзу. Звернути увагу на такі питання:
- Що таке лінза, її технологічні характеристики.
- оптична сила лінзи, її зв'язок із фокусною відстанню
- хід базових променів у лінзі, бобудова за допомогою них зображень предметів, яке не лежать (лежато) на головній оптичній осі
- як змінюється зображення предмета у збиральній лінзі, при зміні відстані тіла від лінзи
- яке зображення можна отримати у розсіювальній лінзі
4) Узагальнити матеріал, склавши ОК
===========
14.03.2022
Урок 1 - розв'язування задач на закон заломлення світла
Запрошення на відеозустріч:
11-А Фізика
Понеділок, 14 березня · 11:30дп – 1:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ctq-xoib-bei
Домашнє завдання:
1. Закінчити розв'язки задач, які розглядалися під час уроку
============
09.03.2022 та 10.03.2022
Геометрична оптика
11-А Фізика
Середа, 9 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ctq-xoib-bei
11-А Фізика
Четвер, 10 березня · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
1. Переглянути відео до уроку .
2. Користуючись презентацією до уроку сформувати ОК до уроку.
3. Вивчити ОК
=========
09.02.2022
Електромагнітні хвилі. Принципи радіозв'язку
11-А фізика
Середа, 9 лютого · 12:15 – 1:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nxj-tdkn-khb
Частина 2. Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Переглянути відео до уроку і опрацювати параграф 22.
2. Опрацювати параграф 23. Користуючись презентацією до уроку і матеріалами параграфів сформувати ОК до уроку.
3. Вивчити ОК до параграфів 22-23
=======
07.02.2022
Урок 2 - розв'язування задач
Запрошення на відеозустріч:
11-А фізика
Понеділок, 7 лютого · 12:30 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nxj-tdkn-khb
Домашнє завдання:
1. Вивчити параграф 21.
2. Опрацювати задачі, скориставшись презентацією, яка додається нижче
=======
07.02.2022
Урок 1. Передача та використання енергії змінного струму. Трансформатор
1) Переглянути перший відеофрагмент до уроку. Звернути увагу на такі питання:
- Будова і принцип роботи трансформатора
- Коефіцієнт трансформації. Види трансформатора
- Особливості роботи трансформатора в режимі холостого ходу і навантаженого трансформатора.
- Сила струму, напруга і потужність у первинній і вторинній обмотках. ККД трансформатора
- Втрати енергії в трансформаторі і способи їх зменшення.
3) Сформувати опорний конспект, скориставшись презентацією, яка додається і підручником.
=======
03.02.2022
Урок " Розв'язування задач"
Форма проведення уроку - синхроннаЗапрошення на відеозустріч:
11-А фізика
Четвер, 3 лютого · 12:30 – 1:30пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nxj-tdkn-khb
Домашнє завдання:
1. Повторити параграфи 19-20.
2. Виконати вправи 19 (2,4), впр 20 (3,4)
=======
02.02.2022
Урок " Розв'язування задач"
Запрошення на відеозустріч:
11-а фізика
Середа, 2 лютого · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/psz-ixnp-vdd
Домашнє завдання:
1. Повторити параграфи 19-20.
2. Виконати вправи 19 (2,4), впр 20 (3,4)
=========
31.01.2022
Урок 2. Опір у колі змінного струму.
Частина 1. Під час онлайн-уроку працюємо разом з учителем у Google Meet через посилання:
11-а фізика
Понеділок, 31 січня · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/psz-ixnp-vdd
Частина 2. Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Користуючись презентацією до уроку і матеріалом параграфа 20 сформувати ОК до уроку.
2. Вивчити ОК до параграфів 19-20
3. опрацювати задачі з другого відеофрагменту (див урок 1)
4. Позначити завдання як виконане (див. справа від завдання). Надсилати мені свої конспекти не потрібно.
=======
31.01.2022
Урок 1. Змінний струм. Генератор змінного струму
1) Переглянути перший відеофрагмент до уроку. Звернути увагу на такі питання:
- Що собою являє змінний струм та за рахунок чого він створюється?
- Як одержати змінну ЕРС за допомогою генератора?
- Які особливості зміни сили струму і напруги? Як задається частота коливань?
3) Сформувати опорний конспект, доповнити, переглянувши другий відеофрагмент (перші 11 хвилин)
=================
25.11.2021
Урок "Самоіндукція. Енергія магнітного поля"
Фізика 11-А
Четвер, 25 листопада · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/bxg-vzop-pxh
Частина 2 - самостійна робота з підручником - параграф 14.
Опрацювати матеріал параграфів, скласти ОК
Додатки:
1. Демонстрація самоіндукції при замиканні електричного кола.
2. Демонстрація самоіндукції при замиканні (інший варіант) і розмиканні кола.
3. Презентація до уроку з поясненням.
4. Презентація (для ОК).
=============
24.11.2021
Урок "Явище електромагнітної індукції"
Фізика 11-А
Середа, 24 листопада · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/bxg-vzop-pxh
Частина 2 - самостійна робота з підручником - параграф 13.
Опрацювати матеріал параграфів, скласти ОК
=============
22.11.2021
Урок "Сила Лоренца"
Самостійна робота - 20 хвилин
1) Повторити матеріал попереднього уроку (параграфи 10-11)
2) Опрацювати параграф 12 (пункти 1, 2) підручника.
Робота з учителем - 25 хвилин
3) Опрацювати презентацію, що додається нижче (разом з учителем)
Фізика 11-А
Понеділок, 22 листопада · 11:30дп – 1:30пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/bxg-vzop-pxh
2-й урок - проводиться синхронно (30 хв) + виконання самостійної роботи
Робота з учителем - 25 хвилин
4) Закріплення теоретичного матеріалу, розв'язування задач (разом з учителем)
Самостійна робота - 20 хвилин
5) Сформувати опорний конспект. Закінчити розв'язки задач (скористатись Гугл-дошкою, яка додається нижче)
Домашнє завдання:
Вивчити параграф 12. Виконати вправу 11 (2); впр.12 (2)
==========
18.11.2021
Урок "Магнітне поле Сила Ампера"
Частина 1 - робота з учителем. Вивчення нового матеріалу
Фізика 11-А
Четвер, 18 листопада · 12:15 – 1:15пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/bxg-vzop-pxh
Частина 2 - самостійна робота з підручником - параграфи 10-11.
Опрацювати матеріал параграфів, скласти ОК
Завдання уроку і додатки до нього детально описані в Класрумі
======================
03.11.2021
Урок "Електричний струм в газах. Плазма"
Для цього треба переглянути перше відео (додається нижче). Переглядаючи відео, зверніть увагу на пояснення таких фактів:
- механізм виникнення носіїв струму в газах;
- фактори, які впливають на йонізацію газів, та за рахунок якого процесу зникають заряди при несамостійному розряді;
- умови виникнення самостійного розряду та його види.
У відеоролику детально розкрито умови і розвиток самостійних розрядів, властивості плазми.
2) Опрацювати параграф 7 підручника. Усно опрацювати контрольні питання до параграфів.
3) Сформувати опорний конспект "Струм в різних середовищах" у вигляді таблиці, орієнтуючись на шаблон "ШОК_ЕСРС" (ШОК додається нижче). Уважно перегляньте зміст таблиці, "підказки" та поради щодо заповнення кожної комірки таблиці.
4) Закріпити матеріал, переглянувши друге відео (додається нижче), доповнити таблицю (звернути увагу на пояснення вольт-амперної характеристики газового розряду, керування роботою газорозрядної лампи)
==========================================
01.11.2021
Урок "Струм в розчинах та розплавах електролітів"
1-й урок - проводиться асинхронно
1) Вивчення теми "Електричний струм в розчинах та розплавах електролітів" починаємо з перегляду відео, яке додається нижче.
2) Опрацювати параграф 6 підручника. Усно опрацювати контрольні питання до параграфів.
3) Опрацювати презентацію, що додається нижче (переглянути слайди, які стосуються струму в електролітах)
4) Сформувати опорний конспект "Струм в різних середовищах" у вигляді таблиці, орієнтуючись на шаблон "ШОК_ЕСРС" (ШОК додається, як окремий файл). Уважно перегляньте зміст таблиці, "підказки" та поради щодо заповнення кожної комірки таблиці.
2-й урок - проводиться синхронно (30 хв) + виконання самостійної роботи
Частина 1. Під час онлайн-уроку працюємо разом з учителем у Google Meet через посилання:
11А клас
Понеділок, 1 листопада · 12:30 – 1:30пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google MeetПосилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/bxf-wvni-wwa (останній запис, після похилої риски _ код доступу)
Частина 2. Виконуєте самостійно + домашнє завдання:
1. Закінчити розв'язки задач, які розглядали під час онлайн-уроку (презентація до уроку додається нижче).
2. Повторити параграфи 5-6 підручника і ОК (таблицю)
3. Виконати вправу 5 (3-4); вправу 6 (2).
4. Позначити завдання як виконане (див. справа від завдання). Надсилати мені свої конспекти не потрібно.
13.10.2021
Урок "Електричний струм в металах"
Вивчення теми "Електричний струм в металах" починаємо з повторення параграфа 1 підручника.
1) Прочитати параграф 1, у якому повторюється матеріал 8 класу, а саме:
- поняття про електричний струм як явища, умови існування струму;
- використання електричного струму в споживачах, які вмикаються в електричне коло (його складові частини і електричні схеми);
- фізичні величини, які описують електричний струм і провідність провідника ( а саме напруга, сила струму, опір) та зв'язок міх ними (закон Ома для ділянки кола)
- вольт-амперна характеристика металевого провідника, для якого виконується закон Ома.
2) Переглянути відео, які прикріплені до уроку або у розділі "Довідковий матеріал"
3) Опрацювати параграф 5 підручника. Усно опрацювати контрольні питання до параграфів.
4) Сформувати опорний конспект "Струм в різних середовищах" у вигляді таблиці, орієнтуючись на шаблон "ШОК_ЕСРС" (ШОК додається нижче). Уважно перегляньте зміст таблиці, "підказки" та поради щодо заповнення кожної комірки таблиці.
Немає коментарів:
Дописати коментар