7-мі класи. Фізика (22-23 н.р.)

Збірник задач

Лабораторні роботи

Відео, виставлені нижче, можна використати, щоб ознайомитись з ходом виконання роботи і зняти покази вимірювальних приладів для виконання роботи в зошиті. Роботу №3 можна виконати в домашніх умовах самостійно (відео демонструє, як це зробити).
Роботу №1 можна виконати, скориставшись презентацією. Відео використати в якості навчання.
1) Лабораторна робота №1 (фото з вимірювальними приладами)

Якщо робота виконана самостійно, вона оцінюється вище, ніж у випадку, коли ви використовуєте дані з відео.

________________________

Уроки фізики

--------------------

18-19.05.2023 (для 7-А і 7-Г класів)

Контрольна робота для дистанційників

Ознайомитись з інструкцією до роботи, виконати її в робочому зошити. Фото роботи надіслати для перевірки через Класрум чи Вайбер

=================

Тема 4. Тиск. Сила Архімеда

12.05.2023 (для всіх класів)

Лабораторна робота №10

Скористатися відео і оформити роботу на подвійному листку. Звіт здати вчителю.
Дистанційники надсилають роботу через Класрум чи Вайбер

===============

22.04.2003 Атмосферний тиск

Форма проведення уроку - асинхронна

Матеріал за підручником: параграф 25.
1. Зареєструватись на уроці, поставивши "+" у коментарях (внизу сторінки, після додатків до уроку)
2. Відкрити презентацію до уроку і ознайомитись з даними, які містяться на 1-8 слайдах.  
3. Переглянути перше відео до уроку. Акцентувати увагу на таких питаннях:  
  • Чому існує атмосферний тиск? Які факти це підтверджують?
  • Яка ідея покладена Торічеллі у методику вимірювання тиску? Принцип дії ртутного барометра.
  • У яких одиницях вимірюють атмосферний тиск? Який тиск називають нормальним атмосферним тиском?
  • Які фактори впливають на значення атмосферного тиску? Як саме?
  • Будова і принцип дії барометра-анероїда. Які переваги перед ртутним?
  • Чому за допомогою барометра прогнозують погоду?
Додатково можна прочитати лекцію до уроку.
4.  Виконати тест.

Тема 3. Взаємодія тіл. Маса. Сила

22-25.03.2023 (для всіх 7-х класів)

Лабораторна робота №9

Завдання для дистанційників (для всіх): 
1. Ознайомитися з відеоінструкцією до лабораторної роботи №9 (див відео 1, перші 3 хвилини). 
2. Приготуйте звіт до роботи в зошиті для лабораторних робіт (див. інструкцію в підручнику на ст.146-147)
3. Виконати лабораторну роботу за інструкцією та відео (будь-яке з трьох на вибір).
4. За першим відео виконати творче завдання.
5. Надіслати роботу на перевірку, прикріпивши її до цього уроку (опція "Ваша робота")
Домашнє завдання для всіх: виконати лабораторну роботу №9 за інструкцією (відео 2). Здати зошити на наступному уроці.


==========================

17.03.2023 (7-А, 7-В і 7-Г класи)

15.03.2023 (7-Б клас)

Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

7-А Фізика    Пʼятниця, 17 березня · 3:10 – 3:55пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysj-whsd-dqn 

7-Г Фізика   Пʼятниця, 17 березня · 4:00 – 4:45пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wik-svhc-tzz

Завдання до уроку:
1. Повторити теоретичний матеріал до параграфів 14-21
2. Переглянути перше відео, особливу увагу звернути на задачі. Перенести їх розв'язки в зошит.
3. Переглянути друге відео для узагальнення теоретичного матеріалу.


==================

16.03.2023 (7-А клас)

15.03.2023 (7-Г клас)

Розв'язування задач

7-А Фізика
Четвер, 16 березня · 5:45 – 6:30пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysj-whsd-dqn
7-Г Фізика
Середа, 15 березня · 3:10 – 3:55пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wik-svhc-tzz

Завдання до уроку:
1. Повторити теоретичний матеріал до параграфів 14-21
2. Виконати завдання на ст. 148-149

==================

10.03.2023 (7-В і 7-Г класи)

Сила тертя. Розв'язування задач

7-Г Фізика Пʼятниця, 10 березня · 4:00 – 4:45пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wik-svhc-tzz

Завдання до уроку:
1. Повторити теоретичний матеріал до параграфа 21
2. Опрацювати задачі з відео до уроку, розв'язки перенести в зошит
3. Виконати самостійно

==========================================================================================================

09 і 10.03.2023 (7-А клас)

08.03.2023 (7-Г клас)

Сила тертя.

7-А Фізика  Пʼятниця, 10 березня · 3:10 – 3:55пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysj-whsd-dqn
Завдання до уроку:
1. Прочитати контрольні питання до параграфа 21.
2. Переглянути відео, звертаючи увагу на основні питання (пояснення нової теми, близько 8 хв.). Знайдіть у відео для себе відповіді на контрольні питання.
3. Опрацювати текст параграфа, складіть опорний конспект:
  • дати означення сили тертя; видів тертя;
  • Графічно зобразити силу тертя (рис. 21.3) 
  • механізм виникнення сили тертя (пункт 3)
  • фактори, які впливають на силу тертя, не впливають на неї (висновки  з дослідів, пункт 2)
  • записати формулу для обчислення сили тертя.

=======================================

01.03.2023 (7-Б клас)

03.03.2023 (7-А, 7-В, 7-Г класи)

Лабораторна робота №8

Завдання для дистанційників: 
1. Виконати лабораторну роботу за інструкцією (див. відео 1).
2. Надіслати роботу на перевірку, прикріпивши її до цього уроку (опція "Ваша робота")

Домашнє завдання для всіх: виконати лабораторну роботу №7 за інструкцією (відео 2). Здати зошити на наступному уроці з роботами 7 та 8. Дистанційники роботу №7 надсилають разом з роботою №8.

Відео 1


================

24.02.2023 (7-А клас)

Сила пружності

Завдання:
1. Опрацювати параграф 19 підручника, знайти відповіді на контрольні питання (усно). Можна переглянути відео, яке додається.
2. Скласти опорний конспект, у якому відобразити головні тези теми:
  • записати означення термінів: деформація, пружні і пластичні деформації, сила пружності, видовження, жорсткість
  • види деформацій
  • точка прикладання і напрямок сили пружності (зобразити графічно - рис. 19.3)
  • сила реакції опори і натягу підвісу - часткові випадки сили пружності (рис. 19.4, 19.5)
  • Закон Гука: формулювання закону, математичний запис, графік (рис. 19.8)
  • механізм виникнення сили пружності (пункт 5, висновок до нього)
3. Вивчити опорний конспект.
4. Повторити параграф 20 (пункти 1, 2)
===================================

24.02.2023 (7-В та 7-Г класи)

Сила тяжіння, вага.

Завдання:
1. Опрацювати параграф 20 підручника, знайти відповіді на контрольні питання (усно). Можна переглянути відео, яке додається.
2. Скласти опорний конспект, у якому відобразити головні тези теми:
  • записати означення термінів: сила тяжіння, вага, невагомість
  • точка прикладання і напрямок сили тяжіння і ваги (зобразити графічно - рис. 20.3, 20.5)
  • формули для обчислення цих сил, значення прискорення вільного падіння
3. Вивчити опорний конспект.
4. Вправа 20 (3, 4)
5. Повторити параграф 19

======================

27.01.2023 Розв'язування задач

7-А Фізика
Пʼятниця, 27 січня · 3:10 – 3:55пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zcd-crxw-jgc


7-Г Фізика
Пʼятниця, 27 січня · 4:00 – 4:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tua-nauz-ysa

=================================================

20.01.2023 Густина речовини

7-А Фізика
Пʼятниця, 20 січня · 3:10 – 3:55пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zcd-crxw-jgc

7-Г Фізика
Пʼятниця, 20 січня · 4:00 – 4:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tua-nauz-ysa 

================================
18.01.2023 ( 7-Г клас)
16.01.2023 (7-В клас)
Розв'язування задач
7-А Фізика
Четвер, 19 січня · 5:40 – 6:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zcd-crxw-jgc

7-Г Фізика
Середа, 18 січня · 3:10 – 3:55пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tua-nauz-ysa 

7-В Фізика
Понеділок, 16 січня · 2:20 – 3:05пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pwb-ajnp-tch



=======================
11.01.2023 (7-В і 7-Г класи)
12.01.2023 (7-А клас)
13.01.2023 (7-Б клас)
Лабораторна робота №6
Форма проведення уроку - асинхронна
Завдання до уроку:
1. Повторити параграф 15 по контрольним питанням.
2. Ознайомитись і вказівками до лабораторної роботи №6 (ст. 110-111 підручника)
3. На подвійному листку в клітинку (обов'язково підписати) виконати лабораторну роботу, скориставшись інструкцією, яка додається до уроку (результати вимірювань представлені на рисунках, які є в роботі).
Під час оформлення звіту до роботи дотримуватися правил: з підручника записати "шапку", завдання виконувати і записувати так, як запропоновано в інструкції; висновок до роботи записати згідно з "аналізу експерименту та його результатів" (див.підручник).
4. На цьому ж листку виконати вправу 15 (8, 9)
Здати на наступному тижні. Учні, які працюють дистанційно, можуть прикріпити роботу до уроку у Класрумі.
Домашнє завдання:
1. Повторити параграфи 14-15.
2. Переглянути відео, за посиланням,  для більшого розуміння явища іінерції і інертності тіла. За посиланням знайдіть його в Ютубі, вимкніть звук і включіть субтитри на нижній панелі відео, далі у налаштуваннях (гайка поряд іконкою субтитри) знайдіть переклад і українську мову:
https://www.youtube.com/watch?v=YA8Pc5O_8sc 
3. Виконати вправу 15 (2, 3, 5)

==========================================
12.01.2023 (7-Б клас)
10.01.2023  (7-А клас)
09.01.2023  (7-В і 7-Г класи)
Інерція. Інертність і маса
Урок асинхронний
Завдання до уроку:
1. Переглянути перше відео повністю, уважно стежити за поясненням дослідів. З'ясувати:
  • У чому полягає особливість дії одного тіла на інше?
  • За яких умов тіло перебуває в стані спокою? рівномірного прямолінійного руху?
  • Що потрібно для того, що тіло змінило швидкість за модулем/напрямком?
  • Яке явище називають інерцією? Як формулюється закон інерції?
2. Знайдіть відповіді на ці ж питання у параграфі 14.
3. Перегляньте відео 2 (до 7 хв. 40 с). Знайдіть відповідь на питання:
  • У яких випадках можна вважати, що тіло рухається за інерцією?
  • Який результат нескомпенсованої взаємодії тіл ми можемо стпостерігати (крім зміни швидкості тіл)?
4. Складіть ОК за параграфом 14: запишіть означення інерції і закон інерції.
5. Опрацюйте відео 2 (з 7 по 12 хв.) і параграф 15. Доповніть ОК:
  • сформулюйте означення інертності тіла, маси (означення, позначення, одиниці вимірювання)
  • зв'язок між масами і швидкостями тіл, які взаємодіють між собою.
6. Опрацювати задачі, які розміщенні у відео 2, перенести розв'язки у зошит.
Домашнє завдання:
1) вивчити параграфи 14-15 і ОК до них. Дати усно відповіді на контрольні питання
2) виконати вправу 14
3) виконати експериментальне завдання (додаткове завдання для тих, хто бажає) на ст.110 (перед виконанням завдання скласти таблицю із зазначеними масами для монет, якими ми користуємося для розрахунків у магазині; можна скористатися чутливими електронними терезами)
УВАГА! ОК і виконані завдання буду перевіряти на наступному уроці


08.12.2022 (7-Б клас) зробіть раніше

06.12.2022 (7-А клас)

05.12.2022 (7-В і 7-Г класи)

Робота над мініпроектом

Увага!
Дистанційники і учні, які не писали контрольну роботу в класі виконують контрольну роботу (хлопці 1 варіант, дівчата - другий). Завдання знаходяться в додатках до попереднього уроку.
Учні, які написали і здали контрольну роботу працюють над мініпроектом (не бачу, щоб хтось обрав собі тему). Підготовлений матеріал надсилаємо до середи за допомогою опції "Ваша робота". Для цього матеріал  (повідомлення, реферат або презентацію) створюємо на своєму Гугл-диску. Надаємо доступ до документу.
Якщо є питання, задавайте у Вайбері.
теми мініпроектів за 30.11
====================

30.11.2022 (7-В і 7-Г класи)

Контрольна робота №2

Завдання на урок (для тих, хто працює асинхронно-дистанційно):
На окремому подвійному листку в клітинку виконати контрольну роботу, вибравши відповідний рівень завдань. Інструктаж щодо вибору завдань міститься в Гугл-документі разом із текстом роботи (додається нижче, тільки в Класрумі). 
Під час розв'язування задач дотримуватись правил їх оформлення (це входить в оцінювання). Фото виконаної роботи надіслати сьогодні. Листок передати на перевірку до кінця тижня.
Дистанційники також передають робочі зошити і зошити для лабораторних робіт (зробити і оформити ЛР №№4 і5).
Домашнє завдання (для всіх):
Вибрати тему мініпроекту (записати своє прізвище в таблиці, яка додається, читайте інструктаж). Підготувати і надіслати матеріал до понеділка 5 грудня.
Краще матеріал надсилати через Класрум (в урок, датований 6 грудня) за допомогою опції "Ваша робота"
==================================

23.11.2022 (7-В і 7-Г класи)

22.11.2022 (7-А клас)

Розв'язування задач на обертальний рух

Урок асинхронний
Завдання на урок:

1. Повторити ОК до параграфа 12
2. Опрацювати відео (переглянути окремо кожну задачу)
3. Записати в зошити розв'язки всіх задач.
Домашнє завдання:
1) повторити параграф 12 (по контрольним питанням)
2) виконати лабораторну роботу №4, скориставшись інструкцією у підручнику (ст. 83-84). Обладнання для дослідження легко виготовити самостійно. Результати роботи (звіт) оформити письмово на подвійному листку і здати на перевірку під час очного навчання. Виконати 2-3 досліди (намагатися не змінювати швидкість обертання, змінити кількість обертів).

!!!  Виконати роботу вам допоможе відеоролик, який додається нижче.
Користуючись відео, виконуємо творче завдання.


=====================

21.11.2022 (7-В і 7-Г класи)

17-19.11 2022 (7-А і 7-Б класи)

Коливальний рух

Урок асинхронний
Завдання до уроку 
:
1) Переглянути відео, уважно слухайте вчителя
2) Опрацювати параграф 13. Усно дати відповіді на контрольні питання.
3) Скласти опорний конспект (ОК), у якому занотувати наступне:
  • означення коливального руху, його основна властивість; види коливань
  • що таке маятник і його види
  • означення фізичних характеристик коливального руху: амплітуда, період і частота коливань
  • від чого залежить і не залежить період коливань маятника
Домашнє завдання:
1. Вивчити ОК.
2. На Гугл диску створити документ (або презентацію) під назвою "Мій фізичний паспорт" (див. зразок нижче). У паспорт ви будете вносити дані про себе протягом року, пов'язані з темами, які ми будемо вивчати. Оформлюєте паспорт за вашим смаком. Це проект до кінця навчального року. 
Після створення паспорту, надайте мені доступ до ньго (посилання на документ надішліть, скориставшись опцією "Ваша робота"). Термін виконання 1 тиждень. Пізніше я розкажу, куди надсилати посилання.
Зразок додам до уроку завтра.
Завтра створю папку до проекту "Дифузія"

======================

29.11.2022 (7-А клас)

28.11.2022 (7-В і 7-Г класи)

17.11.2022 (7-А і 7-Б класи) - урок для 7-А переноситься на наступний тиждень

Нерівномірний рух. Розв'язування задач

Синхронний варіант уроку
7-А Фізика    Вівторок, 29 листопада · 3:35 – 4:20пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dci-izcx-wai

7-Г Фізика     Понеділок, 28 листопада · 3:20 – 4:05пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hvz-ggzk-cnw
7-В Фізика     Понеділок, 28 листопада · 12:00 – 12:45пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nod-ecnd-ysf
7-А Фізика   Четвер, 17 листопада · 5:15 – 6:00пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dci-izcx-wai

********
Асинхронний варіант уроку (якщо не буже зв'язку)
Завдання до уроку:
1. Повторити параграф 11 (пункти 1 і 2) або ОК. Для повторення можна скористатися Дошкою Джамбод
2. Опрацювати задачі, які запропоновані у відео 1 (обов'язкові звдвчі достатнього рівня) та першу задачу з другого відео.
Розв'язки записати в робочому зошиті (краще це зробити самостійно).
Друга задача з другого відео відноситься до високого рівня + (для бажаючих)
Домашнє завдання:
1) Повторити параграфи 6-13
2) Розв'язати завдання на ст.94-95
=======================================

15.11 2022 (7-А клас)

12.11 2022 (7-В і 7-Г класи)

Рівномірний рух по колу. Обертальний рух

Урок асинхронний
Завдання до уроку 
:
1) Переглянути відео, уважно слухайте вчителя
2) Опрацювати параграф 12. Усно дати відповіді на контрольні питання.
3) Скласти опорний конспект (ОК), у якому занотувати начтупне:
  • означення даного виду руху та фізичних величин, які його описують (теріод, частоту)
  • формули для визначення цих величин, одиниці вимірювання
  • формулу для визначення швидкості рівномірного руху по колу
Домашнє завдання:
Вивчити ОК.

==================================

14.11.2022 (7-В і 7-Г класи)

11.11.2022 (7-Б клас)

10.11.2022 (7-А клас)

Нерівномірний рух. Середня швидкість
Синхронний варіант уроку
7-Г Фізика    Понеділок, 14 листопада · 4:25 – 5:10пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hvz-ggzk-cnw
7-В Фізика     Понеділок, 14 листопада · 1:00 – 1:45пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nod-ecnd-ysf
7-Б Фізика     Пʼятниця, 11 листопада · 2:40 – 3:25пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nkc-vqrt-jco 
7-А Фізика    Четвер, 10 листопада · 5:15 – 6:00пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dci-izcx-wai

Домашнє завдання:
1) Опрацювати парагрф 11, закінчити складання ОК (опорного конспекту). Вивчити ОК.
2) Переглянути друге відео, на основі якого розв'язи вправу 11 (1 - усно; 5 і 6 - письмово)
********
Асинхронний варіант уроку (якщо не буже зв'язку)
Завдання до уроку:
1. Переглянути перше відео (10 хвилин), уважно слухати вчителя.
2. Опрацювати параграф 11 (пункти 1 і 2), скласти ОК. В конспекті відмітити:
  • означення нерівномірного руху і середньої швидкості;
  • записати формули для визначення середньої швидкості
3. Переглянути друге відео, в Ок додати два часткові випадки обчислення середньої швидкості (формула і умови використання формули).
Задачі з другого відео перенести в зошит.
Домашнє завдання:
1) Переглянути параграф 11, дати усно відповіді на контрольні питання. Вивчити ОК.
2) Розв'язи вправу 11 (1 - усно; 5 і 6 - письмово)

==================

10.11.2022 (7-Б клас)

09.11.2022 (7-В і 7-Г класи)

08.11.2022 (7-А клас)

Розв'язування задач на графічне зображення руху

7-Б Фізика     Четвер, 10 листопада · 1:50 – 2:35пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nkc-vqrt-jco
7-Г Фізика     Середа, 9 листопада · 2:40 – 3:25пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hvz-ggzk-cnw
7-В Фізика      Середа, 9 листопада · 3:35 – 4:20пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nod-ecnd-ysf
7-А Фізика     Вівторок, 8 листопада · 3:35 – 4:20пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dci-izcx-wai

Завдання на урок (для тих, хто працює асинхронно):
1. Повторити ОК до параграфа 10
2. Опрацювати відео (переглянути окремо кожну задачу)
3. Записати в зошити розв'язки всіх задач.
Домашнє завдання:
1) повторити параграф 10 (по контрольним питанням)
2) виконати письмово вправу 10 (№ 1-3)
===================================

07.11.2022 (7-В і 7-Г класи)

Графіки рівномірного руху

Синхронний варіант уроку
7-В Фізика    Понеділок, 7 листопада · 12:00 – 12:30пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/nod-ecnd-ysf
7-Г Фізика     Понеділок, 7 листопада · 2:25 – 2:55пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hvz-ggzk-cnw

Самостійна робота (+15 хв. уроку)
Опрацювати матеріал параграфа 10, виділити головне в кожному пункті
Домашнє завдання:
Скласти опорний конспект до уроку (пояснення до конспекту шукай нижче)
**********
Асинхронний варіант уроку
Завдання на урок + д/з: 
1) Переглянути відео до уроку (до задач), уважно слухайте пояснення
2) Опрацювати матеріал параграфа 10, виділити головне в кожному пункті
3) Скласти опорний конспект до уроку.
У конспекті повинно бути наступне:
  • Що відображають графіки для рівномірного прямолінійного руху? як їх будувати?
  • Який вигляд має графік залежності шляху від часу; від чого залежить кут нахилу прямої до осі часу (підтвердити рис. 10.4)
  • Про що можна дізнатися за графіком шляху (як це зробити)?
  • Який вигляд має графік швидкості рівномірного руху тіла (підтвердити рис. 10.7,б)
  • Прощо можна дізнатися за графіком швидкості руху тіла (як це зробити)?
Відеопояснення
===================

29.10.2022 (7-А клас)

28.10.2022 (7-Б клас)

Графіки рівномірного руху

Урок асинхронний

Завдання на урок + д/з: 
1) Переглянути відео до уроку (до задач), уважно слухайте пояснення
2) Опрацювати матеріал параграфа 10, виділити головне в кожному пункті
3) Скласти конспект до уроку.
У конспекті повинно бути наступне:
  • Що відображають графіки для рівномірного прямолінійного руху? як їх будувати?
  • Який вигляд має графік залежності шляху від часу; від чого залежить кут нахилу прямої до осі часу (підтвердити рис. 10.4)
  • Про що можна дізнатися за графіком шляху (як це зробити)?
  • Який вигляд має графік швидкості рівномірного руху тіла (підтвердити рис. 10.7,б)
  • Прощо можна дізнатися за графіком швидкості руху тіла (як це зробити)?
Відеопояснення

*************

27.10.2022 (7-А і 7-Б класи)

26.10.2022 (7-В і 7-Г класи)

Розв'язування задач. Самостійна робота

7-А Фізика    Четвер, 27 жовтня · 1:55 – 2:40пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysw-jfmt-bmo
7-Б Фізика     Четвер, 27 жовтня · 9:55 – 10:40дп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ujc-ghvv-cku

7-Г фізика     Середа, 26 жовтня · 10:50 – 11:35дп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wfs-mttn-hna
7-В фізика   Середа, 26 жовтня · 11:55дп – 12:40пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tjh-bpwp-ozv

Завдання на урок (для тих, хто працює асинхронно):
1. Опрацювати  алгоритм розв'язування задач з параграфа 9 і приклад (розв'язок задачі 1)
2. Переглянути відео (перше- задачі достатнього рівня, друге - високого), записати в зошити розв'язки всіх задач.
3. Виконати самостійну роботу (текст роботи та інструктаж знайдете в Гугл-документі)
Домашнє завдання:
1) повторити параграф 8 (по контрольним питанням), вивчити парагра 9 (алгоритм розв'язування задач);
2) виконати письмово вправу 9 (№ 4, 6)
Увага!  До уроку додається Дошка-Джамборд із завданнями, які розв'язували під час уроку.

**********

25.10.2022 (7-А клас)

24.10.2022 (7-В і 7-Г класи)

Рівномірний прямолінійний рух. Розв'язування задач

7-А Фізика     Вівторок, 25 жовтня · 11:55дп – 12:40пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysw-jfmt-bmo
7-В фізика      Понеділок, 24 жовтня · 9:00 – 9:45дп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tjh-bpwp-ozv
7-Г фізика      Понеділок, 24 жовтня · 1:00 – 1:45пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wfs-mttn-hna

Завдання на урок (для тих, хто працює асинхронно):
1. Опрацювати  алгоритм розв'язування задач з параграфа 9 і приклад (розв'язок задачі 1)
2. Переглянути розв'язок першої задачі (відео) кілька разів, потім самостійно відтворити її в зошиті.
3. Переглянути відео до кінця, записати в зошити розв'язки всіх задач.
Домашнє завдання:
1) повторити параграф 8 (по контрольним питанням), вивчити парагра9 (алгоритм розв'язування задач);
2) виконати письмово вправу 9 (№ 1, 2, 5)

***********

20.10.2022 

 Рівномірний прямолінійний рух. Розв'язування задач

Посилання для онлайн підключення:
7-А Фізика
Четвер, 20 жовтня · 5:15 – 6:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysw-jfmt-bmo

Завдання на урок + д/з:


**************

19.10.2022 (7-В і 7-Г класи)

18.10.2022 (7-А клас)

15.10.2022 (7-Б клас)

Рівномірний прямолінійний рух. Швидкість

7-Г фізика - Середа, 19 жовтня · 2:40 – 3:25пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wfs-mttn-hna
7-В фізика - Середа, 19 жовтня · 3:35 – 4:20пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tjh-bpwp-ozv
7-А Фізика - Вівторок, 18 жовтня · 3:35 – 4:20пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysw-jfmt-bmo

Завдання на урок + д/з: (асинхронний варіант)
1) Переглянути відео до уроку (до задач, можна кілька разів). Зверніть увагу на нові для вас поняття і формули.
2) Опрацювати матеріал параграфа 8, виділити головне в кожному пункті
3) Користуючись презентацією і підручником скласти власний опорний конспект. 
У конспекті повинно бути наступне:
  • означення рівномірного і рівномірного прямолінійного руху
  • означення швидкості рівномірного руху, формула для її обчислення; одиниці вимірювання в системі СІ
  • що треба знати про швидкість як векторну величину? 
  • як схематично зобразити швидкість тіла на рисунку?
  • Який коефіцієнт і як використовують для переведення швидкості з км/год в м/с і навпаки?
4) Переглянути відео до уроку (другу частину з прикладами) і виконати завдання 3-5 до вправи 8 підручника.

Творче завдання  - це творче завдання до л/р №2

***********

17.10.2022 (7-В і 7-Г класи)

14.10.2022 (7-Б клас)

13.10.2022 (7-А клас)

Механічний рух. Матеріальна точка. Шлях. Переміщення

Посилання для онлайн підключення:
7-В фізика - Понеділок, 17 жовтня · 1:00 – 1:45пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tjh-bpwp-ozv
7-Г фізика - Понеділок, 17 жовтня · 4:25 – 5:10пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wfs-mttn-hna

форма уроку - синхронна
Завдання на урок + д/з:
1) Переглянути відео до уроку (можна кілька разів). Зверніть увагу на нові для вас поняття.
2) Опрацювати матеріал параграфів 6 і 7, виділити головне в кожному пункті
3) Ознайомитися з матеріалами презентації, виконати завдання (усно) для закріплення нових понять.
4) Користуючись презентацією і підручником скласти власний опорний конспект. 
У конспекті повинно бути наступне:
  • яке явище називають механічним рухом?
  • що таке система і тіло відліку, матеріальна точка, траєкторія, шлях і переміщення?
  • у чому полягає відносність руху? (відповідь це питання не записувати),
Відеопояснення

**********

13.10.2022 (7-Б клас)

11.10.2022 (7-А клас)

12.10.2022 (7-В і 7-Г класи)

Будова речовини. Самостійна робота

Посилання для онлайн підключення:
Урок асинхронний
Завдання на урок :

1) Повторити параграф 2 підручника і опорний конспект (див. pdf-документ), який додається до уроку
2) Переглянути слайди з презентації, які містять задачі з підказками. Дате відповіді (усно) на питання з цих завдань.
3) Виконати тести, які додаються до уроку.
Тести розраховані на 2 варіанти. Вибір варіанту здійснюєте за місцем у класі, яке ви займаєте за партою (варіанти рахуєте "від вікна" класу)

**********

08.10.2022 (7-Б клас)

Переведення фізичних величин з одних одиниць в інші

Завдання на урок:
1) опрацювати пункт 3 параграфа 4, уважно вивчти таблицю (кожну колонку);
2) переглянути відеопояснення до уроку, записати в зошит всі приклади, які там розглядаються (спочатку послухати одне завдання, записати розв'язок, потім - наступне завдання).
3) ознайомитись з іншим способом переведення, поданим у презентації.

Домашнє завдання:
1) повторити параграф 2 (по контрольним питанням) і опорний конспект до пар.2;
2) виконати завдання зі збірника задач №4.27; 4.28 (вони є і в презентації);

**********

08.10.2022  (7-А клас)

Будова речовини. Агрегатні стани

Посилання для онлайн підключення:
Урок асинхронний
Завдання на урок + д/з:

1) Опрацювати опорний конспект (див. pdf-документ), який додається до уроку:
  • повторити  матеріал попереднього уроку, ознайомившись зі змістом табл.1-3
  • за табл.4 вивчити влативості речовини в різних агрегатних станах; ці властивості записати в зошит (тільки 1 і 2 стовпчик)
  • перенести табл 5 в робочий зошит і ознайомитись із тим, як розміщені, взаємодіють і рухаються молекули (атоми) в різних агрегатних станах.
2) Переглянути слади з презентації, які містять задачі з підказками. Дате відповіді (усно) на питання з цих завдань.

**********

06.10.2022  (7-А і 7-Б класи)
05.10.2022  (7-Г клас)
Лабораторна робота №3
7-А Фізика - Четвер, 6 жовтня · 5:15 – 6:00пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysw-jfmt-bmo

7-Г фізика - Середа, 5 жовтня · 2:40 – 3:25пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wfs-mttn-hna


Завдання на урок:
1) Повторити метод вимірювання і хід виконання роботи №3 за інструкцією (стор.39-41 підручника). Можна переглянути відео до лабораторної роботи.
2) Користуючись вказівками вчителя виконати роботу в зошиті для лабораторних робіт
Якщо немає зв'язку, скористатись відео до уроку. На високий бал - виконати роботу самостійно, за допомогою дрібних предметів, які є вдома (горох, крупа рису або гречки, бісер, скріпки для степлера, нитка або дріт і т.п.) - виберіть 4 види тіл.

Домашнє завдання:
1) повторити параграф 2 (по контрольним питанням);
2) закінчити лабораторну роботу №3. 
3) виконати творче завдання.(додається нижче) на окремому листку в клітинку, листок здати на перевірку.

**********

05.10.2022 (7-В клас)

Лабораторна робота №2

7-В фізика  - Середа, 5 жовтня · 3:35 – 4:20пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tjh-bpwp-ozvv


Завдання на урок:
1) повторити хід виконання роботи №2 за інструкцією (стор.37-39 підручника)
2) користуючись вказівками вчителя виконати роботу в зошиті для лабораторних робіт
Учні, які навчаються дистанційно можуть скористатися відеороликом, який додається на початку сторінки в матеріалах під назвою "Лабораторні роботи"
Домашнє завдання:
1) повторити параграф 4 (по контрольним питанням);
2) закінчити лабораторну роботу №2 (ст.37-39 підручника).
3) виконати творче завдання.(додається нижче).
Завдання виконується за бажанням (учень отримає окрему оцінку).
Результати/відповіді на творче завдання розміщуються в зошиті для лабораторних робіт у зручній для вас формі. Виготовлений прилад додається.

Творче завдання


**********

04.10.2022  (7-А клас)

Розв'язування задач

7-А Фізика
Вівторок, 4 жовтня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysw-jfmt-bmo


Домашнє завдання:
1) повторити параграф 4 (по контрольним питанням);
2) Підготуватися до лабораторної роботи №3 (ст. 39-41 підручника)


**********

01.10.2022  (7-В і 7-Г класи)

Будова речовини. Агрегатні стани

Посилання для онлайн підключення:
Урок асинхронний
Завдання на урок + д/з:

1) Опрацювати опорний конспект (див. pdf-документ), який додається до уроку:
  • повторити  матеріал попереднього уроку, ознайомившись зі змістом табл.1-3
  • за табл.4 вивчити влативості речовини в різних агрегатних станах; ці властивості записати в зошит (тільки 1 і 2 стовпчик)
  • перенести табл 5 в робочий зошит і ознайомитись із тим, як розміщені, взаємодіють і рухаються молекули (атоми) в різних агрегатних станах.
2) Переглянути слади з презентації, які містять задачі з підказками. Дате відповіді (усно) на питання з цих завдань.

**********

30.09.2022 (7-Б клас)

29.09.2022 (7-А клас)

28.09.2022 (7-В і 7-Г класи)

Будова речовини.

Посилання для онлайн підключення:
7-Б фізика - Пʼятниця, 30 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qze-szpe-ipc
7-А Фізика - Четвер, 29 вересня · 5:15 – 6:00пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysw-jfmt-bmo
7-В фізика - Середа, 28 вересня · 3:35 – 4:20пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tjh-bpwp-ozv
7-Г фізика - Середа, 28 вересня · 2:40 – 3:25пп
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wfs-mttn-hna
Завдання на урок + д/з:
1) Переглянути ще раз відео до уроку
2) Опрацювати матеріал параграфа 2 за підручником, виділити головне в кожному пункті
3) Користуючись презентацією, ОК і підручником скласти власний опорний конспект.
У конспекті повинно бути наступне:Яі частинки є складовими речовини? Як вони розміщені?
  • Визначення молекули і атома. Внутрішня будова атома.
  • Що можна сказати про рух і взаємодію частинок речовини?
  • Явище, яке підтверджує рух частинок (дати визначення)?Підготувати приклади (усно), які підтверджують тези опорного конспекту (ОК).

**********

29.09.2022 (7-Б клас)

27.09.2022 (7-А клас)

26.09.2022 (7-В і 7-Г класи)

Самостійна робота

Урок асинхронний
Завдання до уроку :
1) Повторити параграфи 3-7
2) Виконати тестові завдання на два варіанти. Варіант вибираємо той, який відповідає вашому місцю за партою в класі (рахуємо "від вікна").
Роботу виконуємо на окремому листочку в клітинку, який треба підписати :Прізвище, ім'я та клас. Завдання треба спочатку розв'язати, а потім вибрати правильну відповідь (де це потрібно).
Останнє завдання має номер 6.
Виконану роботу сфотографувати, фото надіслати одним із способів:прикріпити до цього уроку в Класрумі в особисті повідомлення у Вайбері.
Листок здати вчителю наступного тижня (принести на урок)

Домашнє завдання:
Переглянути відео до наступного уроку, яке додається внизу
Відео (д/з)

*******

24.09.2022 (7-А клас)

Будова речовини. Основні положення МКТ

Завдання на урок + д/з:
1) Переглянути відео до уроку
2) Опрацювати матеріал параграфа 2 за підручником, виділити головне в кожному пункті
3) Користуючись презентацією і підручником скласти опорний конспект.
У конспекті повинно бути наступне:Яі частинки є складовими речовини? Як вони розміщені?
Визначення молекули і атома. Внутрішня будова атома.
Що можна сказати про рух і взаємодію частинок речовини?
Явище, яке підтверджує рух частинок (дати визначення)?Підготувати приклади (усно), які підтверджують тези опорного конспекту (ОК).




*******
21.09.2022 (7-В клас)
Розв'язування задач
7-В фізика
Середа, 21 вересня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tjh-bpwp-ozv  

Домашнє завдання:
1) повторити параграф 4 (по контрольним питанням);
2) виконати завдання зі збірника задач №4.27; 4.28 (вони є і в презентації).


*******

22.09.2022 (7-А клас)

21.09.2022 (7-Г клас)

Лабораторна робота №2

7-Г фізика
Середа, 21 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wfs-mttn-hna

7-А Фізика
Четвер, 22 вересня · 5:15 – 6:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysw-jfmt-bmo


Завдання на урок:
1) повторити хід виконання роботи №2 за інструкцією (стор.37-39 підручника)
2) користуючись вказівками вчителя виконати роботу в зошиті для лабораторних робіт 
Учні, які навчаються дистанційно можуть скористатися відеороликом, який додається на початку сторінки в матеріалах під назвою "Лабораторні роботи"

Домашнє завдання:
1) повторити параграф 4 (по контрольним питанням);
2) закінчити лабораторну роботу №2 (ст.37-39 підручника). 
3) виконати творче завдання.(додається нижче).  
Завдання виконується за бажанням (учень отримає окрему оцінку). 
Результати/відповіді на творче завдання розміщуються в зошиті для лабораторних робіт у зручній для вас формі. Виготовлений прилад додається.



*******

22.09.2022 (7- Б клас)

20.09.2022 (7- А клас)

19.09.2022 (7- В і 7-Г класи)

Лабораторна робота №1

7-Б фізика
Четвер, 22 вересня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qze-szpe-ipc

7-А Фізика
Вівторок, 20 вересня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysw-jfmt-bmo 

7-В фізика
Понеділок, 19 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet

Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tjh-bpwp-ozv 

7-Г фізика
Понеділок, 19 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wfs-mttn-hna
 

Завдання на урок:

1) повторити хід виконання роботи №1 за інструкцією (стор.32 підручника)
2) користуючись презентацією і вказівками вчителя виконати роботу в зошиті для лабораторних робіт
Учні, які навчаються дистанційно можуть скористатися презентацією, яка додається. Вона містить фотографії приладів, шкалу яких треба вивчити і заповнити таблицю тощо.

Домашнє завдання:
1) повторити параграф 4 (по контрольним питанням);
2) виконати вправу 4 (4; 5) - для 7-В.
2) для решти класів друге завдання: 
Закінчити лабораторну роботу, користуючись малюнками в презентації; написати висновок до роботи; виконати творче завдання (останній слайд).
Підготуватися до роботи №2 (ст.37-39 підручника).
Нагадую, при підготовці до лабораторної роботи, потрібно:
  • ознайомитись з інструкцією до роботи;
  • в зошиті написати "шапку" до роботи і таблицю (між шапкою і таблицею зробити пропуск в один рядок). Шапка включає номер, назву роботи, мету, прилади і матеріали. 
Увага! Зошит обов'язково принести на наступний урок..



*****

17.09.2022 (7-А, 7-В, 7-Г класи)

Переведення фізичних величин з одних одиниць в інші

Завдання на урок:
1) опрацювати пункт 3 параграфа 4, уважно вивчти таблицю (кожну колонку);
2) переглянути відеопояснення до уроку, записати в зошит всі приклади, які там розглядаються (спочатку послухати одне завдання, записати розв'язок, потім - наступне завдання).
3) ознайомитись з іншим способом переведення, поданим у презентації.

Домашнє завдання:
1) повторити параграф 4 (по контрольним питанням);
2) виконати завдання зі збірника задач №4.27; 4.28 (вони є і в презентації);
3) підготуватися до лабораторної роботи №1 (інструкція в підручнику на стор.32)
Для цього:
  • ознайомитись з інструкцією до роботи;
  • в новому тонкому (на 12 аркушів в клітинку) зошиті написати "шапку" до роботи і таблицю (між шапкою і таблицею зробити пропуск в один рядок). Шапка і таблиця подані в презентації на слайдах 3 і 4.
Увага! Зошит обов'язково принести на наступний урок.




*****

16.09.2022 (7-Б клас)

15.09.2022 (7-А клас)

13.09.2022 (7-В і 7-Г класи)

Вимірювання фізичних величин. Розв'зування задач

Посилання на відеозустріч:
7-А Фізика
Четвер, 15 вересня · 5:15 – 6:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysw-jfmt-bmo


7-Б фізика
Пʼятниця, 16 вересня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qze-szpe-ipc


7-В фізика
Середа, 14 вересня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tjh-bpwp-ozv 


7-Г фізика
Середа, 14 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wfs-mttn-hna

Завдання на урок:
1) Повторити правило визначення ціни поділки і виконати вправу на слайді 1 презентації попереднього уроку (малюнок додається нижче);
2) Виконати №4.7; 4.10; 4.30 (збірник задач, див. прикріплення в розділі "Завдання", перед уроками)

Домашнє завдання:
1) повторити параграф 4
2) Виконати №4.8; 4.9; 4.31 (збірник задач, див. прикріплення в розділі "Завдання", перед уроками)
3) Підготуватися до виконання лабораторної роботи №1 (інструкція на стор. 32 підручника).
Для цього:
  • ознайомитись з інструкцією до роботи;
  • в новому тонкому (на 12 аркушів в клітинку) зошиті написати "шапку" до роботи і таблицю (між шапкою і таблицею зробити пропуск в один рядок). Шапка і таблиця подані в презентації на слайдах 3 і 4.
Увага! Зошит обов'язково принести на наступний урок.



*****

12.09.2022 (7-В клас)

Вимірювання фізичних величин. Розв'зування задач

Посилання на відеозустріч:
7-В фізика
Понеділок, 12 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tjh-bpwp-ozv


Завдання на урок:
1) Повторити матеріал попереднього уроку (дати відповіді на контрольні питання до параграфу 4);
2) Повторити правило визначення ціни поділки і виконати вправу на слайді 1 презентації попереднього уроку (малюнок додається нижче);
3) Опрацювати пункт 3 параграфа 4, уважно розглянути таблицю "Прецікси..."

Домашнє завдання:
1) повторити параграф 4
2) виконати письмово вправу 4 (завдання 2, 3 і 4) з підручника
3) Ознайомитись з інструкцією на передньому форзаці підручника.



*****

12.09.2022 (7-А і 7-Г класи)

09.09.2022 (7-В клас)

Фізичні величини. Вимірювання фізичних величин

Посилання на відеозустріч:
7-Б фізика
Четвер, 15 вересня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qze-szpe-ipc

7-А Фізика
Понеділок, 12 вересня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysw-jfmt-bmo 

7-Г фізика
Понеділок, 12 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wfs-mttn-hna  

7-В фізика
Пʼятниця, 9 вересня · 3:35 – 4:20пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tjh-bpwp-ozv


Завдання на урок (для дистанційників, якщо виникнуть технічні проблеми):
1) Повторити матеріал попереднього уроку (дати від повіді на контрольні питання до параграфу 3);
2) переглянути відеопояснення до уроку;
3) опрацювати матеріал параграфа 4 (без пункту 3) за підручником;
4) визначити ціну поділки термометра (рис.4.7), скориставшись поясненнями у пінкті 5

Домашнє завдання
1) переглянути презентацію до уроку  і параграф 4 (без пункту 3);
2) усно дати відповіді на контрольні питання до параграфа 4;
3) скласти опорний конспект до уроку (за слайдами 2, 4, 7, 8) презентації




*****

09.09.2022 (7-Б і 7-Г класи)

07.09.2022 (7-А і 7-В класи)
Методи фізичних досліджень.

Посилання на відеозустріч:
7-Б фізика
Пʼятниця, 9 вересня · 4:25 – 5:10пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qze-szpe-ipc

7-Г фізика
Пʼятниця, 9 вересня · 5:15 – 6:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wfs-mttn-hna  

7-А Фізика
Середа, 7 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysw-jfmt-bmo 


7-В фізика
Середа, 7 вересня · 1:50 – 2:35пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tjh-bpwp-ozv

Завдання на урок + д/з:
1) Повторити матеріал попереднього уроку, скориставшись презентацією або конспектом;
2) опрацювати матеріал параграфа 3 (пункти 1-3) за підручником;
3) закріпити матеріал, переглянувши другу презентацію і усно дати відповіді на питання після параграфа
4) прочитати пункт 4 параграфа 3;
5) виконати усно вправу 3 (завдання 1-3) з підручника.




07.09.2022 (7-Б і 7-Г класи)

06.09.2022 (7-А і 7-В класи)

Фізика як наука. Фізичні явища

Посилання на відеозустріч:
7-Б фізика
Середа, 7 вересня · 2:40 – 3:25пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qze-szpe-ipc 

7-Г фізика
Середа, 7 вересня · 5:15 – 6:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wfs-mttn-hna 

7-А Фізика
Вівторок, 6 вересня · 1:00 – 1:45пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ysw-jfmt-bmo 

7-В фізика
Вівторок, 6 вересня · 5:15 – 6:00пп
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/tjh-bpwp-ozv 


Для уроків фізики треба мати: підручник, робочий зошит В КЛІТИНКУ (на 36 або 48, або 64 аркуші). 2 зошити в клітинку на 12 листків (для контрольних робіт та лабораторних робіт), збірник задач (електронний варіант міститься в розділі завдання перед уроками, купляти не потрібно)

Завдання на урок + д/з:
1) переглянути перше відео за посиланням, яке додається нижче;
2) опрацювати параграф 1 підручника, дати відповіді на питання в кінці параграфа (усно);
3) скласти опорний конспект, скориставшись презентацією до уроку (вивчити визначення. які записали в зошит);
4) переглянути друге відео до уроку (додаткове відео переглядають за бажанням);
5) виконати усно вправу 1 (завдання 1 і 3) з підручника.





Немає коментарів:

Дописати коментар